NACHTUILTJES(12)2024
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Goedemorgen allen,
Ja Corry, jouw plaatje dat is een goede ingesteldheid
Van elke dag het beste maken, en moeilijk gaat ook hé
Bekske een aangename zondag, en sterkte
Aan allen een fijne zondag elk op zijn manier...
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
Ritavdm - Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Goeie zondagmorgen
Menslief wat hebben wij geluk gehad met het weer. Nu buiten fietsen zou gene vetten zijn hoor, hier toch niet.
Best dat we vandaag binnen kunnen blijven en straks voetjes onder tafel schuiven met een ander vriendengroepje.
Ja Corry, organisatie van zo'n fietstrip... 't is niet alles maar 't was al voor de 13de keer dat mijn W ervoor in stond, heeft dus al een beetje ervaring en hulp ook.
Menslief wat hebben wij geluk gehad met het weer. Nu buiten fietsen zou gene vetten zijn hoor, hier toch niet.
Best dat we vandaag binnen kunnen blijven en straks voetjes onder tafel schuiven met een ander vriendengroepje.
Ja Corry, organisatie van zo'n fietstrip... 't is niet alles maar 't was al voor de 13de keer dat mijn W ervoor in stond, heeft dus al een beetje ervaring en hulp ook.
Oud maar niet Out
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Zondag morgen en ik ben wakker geworden met een oorworm
♪♫=https://www.youtube.com/watch?v=D24TsLrUe-I1.25 kun je dat nu geloven een kinderliedje ! !
De zon komt en gaat, de wind doet de rest ..Zonet een maneuver gedaan dat niet zonder risico was . Je moet eens een hor uithalen van meer dan 2m tot hoog in de lucht zodat je maar het onderste maar meer in handen hebt ..
Dat deed bibi .. want net op die venster was er een kwak kak te grote van een teljoor .. Ik kon het niet meer aanzien .. Ik ben content van mijn werk ..
De kwak is er af , maar het raam kan ik niet kuizen .. Dat is voor de ramenwasser .;
Wat een uitleg hé . .
Verder heb ik de zondagskrant gelezen en woordzoeker gemaakt . Kwestie van de geest wat werk te geven ..
Nu even hier met mijn aperootje =cola Z met 2 blokjes ijs en een schijfje citroen.
Deze namiddag wordt tv kijken naar Knokke Off
Op tijd een koffietje er bij , met een natje en een droogje zoals ze zeggen ..
Inderdaad Rietje jullie hebben geluk gehad met het weer, ze kunnen dit jullie al niet meer afpakken sè. Laat het u smaken deze middag met een knabbel en een babbel . Meer moet dat niet zijn . Ja amai daar krijg een mens van het water in de mond .. En o wat een mooi kerkje
Oma-C ook voor u het beste vandaag , geniet van uw zondag
Corry rustig aan, maar daar kunnen heel zeker warme en mooie momenten uit vloeien .. Vandaag bezoek van de mama /kindje .. Geniet van het samen zijn, maar dat zal niet mankeren weet ik zo zeker ..Het is je van harte gegund. Het zicht dat je beschrijft vanuit uw appartement je ziet ook paardjes , en haasjes dat zie ik niet te sterk begroeit met bomen . . Alles soorten van Berken , Treurwilgen , coniferen en ga zo maar verder .. Alle kleurschakeringen , grote en dikke ..
Meme-rietjes ik kom even zwaaien ..
Wens iedereen een super fijne zondag toe .. Intussen luiden de klokken . . feestelijk, ik denk dat de communicantjes zullen naar buiten komen
toedeloe
menu: friet met stoverij van Bon 'App ik ben benieuwd . Het is de eerste keer dat ik die gekocht heb
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
krakje - Lid geworden op: 01 sep 2004, 21:16
hier regen en veel wind daarna zon en wolken,
vandaag niet veel gedaan alleen voor eten gezorgd
dan een boek lezen die ik al drie keer gelezen heb,
en tussen door eventjes ingedut, mijn lichaam is moe,
ik heb zon nodig en denk veel mensen die trachten naar warmer weer,
hou je gezond met dit weer kan je iets opdoen van wat ziek zijn,
grtjs van krakje,

vandaag niet veel gedaan alleen voor eten gezorgd
dan een boek lezen die ik al drie keer gelezen heb,
en tussen door eventjes ingedut, mijn lichaam is moe,
ik heb zon nodig en denk veel mensen die trachten naar warmer weer,
hou je gezond met dit weer kan je iets opdoen van wat ziek zijn,
grtjs van krakje,

ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Een goede morgen allemaal,
een aangename maandag gewenst
hier is het voorlopig zonnig met wel
een redelijke wind, afwachten wat het wordt
Sterkte en moed aan iedereen die het kan gebruiken...
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

*Ik vond dit een goeie
Goedemorgen deze morgen
Voor een maandag is het hier druk .
toedeloe
menu: kweetnognie
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15

Maandag en zonnig aan zee, leveren vandaag vliegendeur en raam, zotte kosten zeggen ze mij, je kan deze niet overlaten aan de volgende huurders, foert denk ik dan, ze houden de vliegen en muggen buiten, liever dan zulk plakspul aan de zoldering welke hier in trek is, alhoewel die heel afdoende kunnen zijn .
Schouders pijnlijk, zal het moeten aanvaarden, hebben een krak gekregen door verhuis.
Hoor de lift op en neer gaan, diensten verlenende op pad.
Blijf zo lang mogelijk zelfstandig wonen, het is een grote stap maar voor mij een goede keuze.
Nog een fijne dag

ik tel alleen de zonnige dagen.
-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15

Ziezo, een beetje positief zijn, de plantjes zullen ervan genieten met een zacht gedruppel op maat goed om later een grotere plens te doorstaan waar de boeren op wachten.
Ik wacht op verantwoordelijke, parlofoon doet het niet, moet telkens naar beneden om open te doen.
Bij nazicht vastgesteld maar niet doorgegeven, of …… heb een mail gestuurd zodat het duidelijk is.
Gelukkig zelf nog bij de pinken en daar ben ik blij om.
Ondertussen is de zon moeite aan het doen.
Wat de dag nog brengen zal, leesvoer genoeg, op het ogenblik: De boekendief aan het lezen.
Tot in den draai

ik tel alleen de zonnige dagen.