Hoekje:"De oase van rust 2018-2019".
-
viv - Lid geworden op: 29 apr 2005, 18:52
Ook ik kom nog binnenspringen om iedereen een gezellige oudejaarsavond te wensen!
En voor morgen een super start van het nieuwe jaar!
Probeer er een mooi jaar van te maken, bewaar wat fijn was en laat los wat je ongelukkig maakte...

en voor de rest van dit jaar ga ik mij voorbeeldig gedragen... jullie toch ook
En voor morgen een super start van het nieuwe jaar!
Probeer er een mooi jaar van te maken, bewaar wat fijn was en laat los wat je ongelukkig maakte...

en voor de rest van dit jaar ga ik mij voorbeeldig gedragen... jullie toch ook
-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15

De laatste dag van het jaar uitwaaien en met een dikke zoen, het nieuwe jaar eentje met twee pollenkens.
Blijf met zen allen gezond, ouder worden en al wat erbij komt kan je niet omzeilen.
Rhune blaast morgen 11 kaarsjes uit, ze is onder ons groot geworden, ook jullie kleinkinderen hebben we met zen allen kunnen volgen, we hebben al een hele weg samen afgelegd.

Het laatste kaartje voor dit jaar. Eentje met gans mijn hart gemaakt.
Nog een mooie avond, we blijven een beetje langer op, een fles met bubbels staat koud, hapjes ook klaar. Eten doen we niet uitgebreid, op onze leeftijd verteerd het allemaal niet meer zo goed.
Tot volgend jaar
Corry
ik tel alleen de zonnige dagen.
-
meme-rietje - Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51

Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan
-
meme-rietje - Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
-
omadina - Lid geworden op: 11 dec 2005, 19:34
Goede morgen, op de eerste dag van 2019 !
Een gelukkig, vreugdevol, vredevol en gezond jaar !
Aan jullie allemaal hartelijk dank voor de mooie gemeende wensen !
Mémérietje, ja wij als Westvlamingen begrijpen je boodschap zeker, maar ik denk dat zelfs de Limburgers je goeie bedoelingen begrijpen en er hartelijk om kunnen lachen ! Ja dat is tenslotte belangrijk, eens goed kunnen lachen !
En dit jaar... dat we elkaar eens mogen ontmoeten, en ons hoekje mag en vriendschapshoekje blijven, voor jullie allemaal en misschien voor nog anderen die het toevallig ontdekken !
Oei, ik heb al genoeg gezaagd zeker, op 1 januari...
Niet vergeten, de lieve klein-kleindochter van Corry en Staf een heel gelukkige verjaardag te wensen !
Een mooie nieuwjaarsdag voor jullie allemaal !

Die diertjes zien er gelukkig uit !
Een gelukkig, vreugdevol, vredevol en gezond jaar !
Aan jullie allemaal hartelijk dank voor de mooie gemeende wensen !
Mémérietje, ja wij als Westvlamingen begrijpen je boodschap zeker, maar ik denk dat zelfs de Limburgers je goeie bedoelingen begrijpen en er hartelijk om kunnen lachen ! Ja dat is tenslotte belangrijk, eens goed kunnen lachen !
En dit jaar... dat we elkaar eens mogen ontmoeten, en ons hoekje mag en vriendschapshoekje blijven, voor jullie allemaal en misschien voor nog anderen die het toevallig ontdekken !
Oei, ik heb al genoeg gezaagd zeker, op 1 januari...
Niet vergeten, de lieve klein-kleindochter van Corry en Staf een heel gelukkige verjaardag te wensen !
Een mooie nieuwjaarsdag voor jullie allemaal !
Die diertjes zien er gelukkig uit !
Mama, oma, wat maakt het uit !
Het leven is mooi, zolang er zon, muziek en kinderen zijn !
Het leven is mooi, zolang er zon, muziek en kinderen zijn !