Goedenavond Seizoentjes,
Zwanenmeer, genoten gisteren, fijn zo. En jij was slimmer dan mij , gewapend met een paraplu en een regenjasje.
Oma-C, wanneer zijn de toeristen terug van hun fietsvakantie ? Gelukkig zijn ook zij voorzien van degelijke regenkledij.
HVT, hier is het gazon ook terug volledig groen, behalve op een plaatsje waar Matice vaak pipi doet . De regen is echt wel nodig.
Muddy Maddy, heb je al een hotel geboekt, want het gaat vlug 5 oktober zijn ? Dat is trouwens de verjaardag van Matice, dan wordt hij net 1 jaar
Manlief heeft ook vandaag van thuis uit gewerkt en dus zijn we later met Matice gaan wandelen op een droog moment.
Manlief moest dan op een bepaald moment verhuizen van verdieping, anders was mijn HH in de war
Had dan eerst alles beneden dweilklaar gemaakt en dan pas de living, keuken doe ik morgen, dat is vlug gedaan. En dan morgen dweilen en de was doen. Ik vind dat de tijd vliegt.
Matice heeft voor een keertje goed gegeten en is beloond met een schijfje frikadellenkoek, dat heeft hij zo graag, een schijfje vleesje. Als we op zaterdag naar de slager gaan, kopen we voor hem kalfsworst, frikadellenkoek en zure frut, van alles 150 gram en dat krijgt hij dan als beloning als hij goed eet of zo maar als hij braaf is. Manlief durft bij het geven daarvan, zelf een schijfje in zijn mond te stoppen, dus dat is elke week op. Heb daarvan nog nooit iets moeten weggooien. En Matice is dan zo dankbaar als hij vleesje krijgt, leuk om te zien. Lust gek genoeg niet alle hondensnoep, buiten een jumbone en yoghurtsnoepjes.
Mijn overleden jongens lustten alles van hondensnoep, Matice niet. Dus daarom dit alternatief. Dierenarts zag er geen probleem in.
Zo, ik ga douchen en me klaarmaken voor de nacht.
Ik wens elk van jullie nog een fijne avond en voor veel later vandaag een zachte welterusten. Liefs aan jullie allen.