In de Vier Seizoenen reeks 20 Herfst 2020

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

Muddy Maddy

24 sep 2020, 06:40

Goede morgen seizoentjes,

Ventje is gaan werken. hij vroeg zich gisteren al af wat het nu weer zal zijn van dag. Ene zonder veel "gezaag" aan zijn oren of juist ene met veel gekerm want de een na de ander vraagt zijn eindsaldo op om "feestjes" te geven. :roll: :roll:
Ik heb niets gezien van de veiligheidsraad daar Ir. hier was, maar zo te lezen is er niet veel veranderd buiten de bubbels die nu afgeschaft zijn en je nu in kleurcode werkt of zoiets. Maakt voor mij geen verschil uit. ik zit hier thuis, ik ga naar Tom en naar de boekhandel. moet eigenlijk nog een afspraak maken voor mijn haar, maar daar moet ik mee wachten.
Ventje is gisteren toch tot aan de ldl geraakt via een omleiding wegens die reconstructie. Rond 10 u 30 kwam hij terug van de dranken centrale en zag dat de dader naar de plaats delict geleid werd door een convooi van combi's en moto's. Had Ir. een sms gestuurd maar ze had de voorhaven niet nodig om bij mij te komen. ze heeft nu ook een katje in huis. die heeft een voorkeur voor haar bloempotten en is al 2 keer van 't balkon op 't tweede gevallen, zij zonder erg. ze zal die moeten afzetten met kippengaas maar ze begreep het niet goed.
Morgen doet ventje boodschappen tijdens zijn pauze. maandag moet hij dan naar de apotheker en ik naar Tom.
Suus heeft jullie bedankt voor de steunknuffels en virtuele kaarsjes. ze moest een foto hebben van ventje en mij samen met Hans hier in op de koer als hij hier was om te bbq-en. Morgenochtend verwacht ik dan de link.
Vannacht is er veel wind geweest. het heeft ook veel geregend. De ramen zei Ir. gaan zichzelf dan wel wassen. Ze was hier nauwelijks een kwartier toen de hemelsluizen zich openzetten. als de reconstructie nog bezig was en aan de 'pit' zal het daar wat modderig zijn geworden. De bakker vooraan de voorhaven was maar een halve dag open, maar ventje denkt dat die compensatie gaan krijgen. Ldl en apotheker waren bereikbaar. ik denk niet dat de ldl akoord zou gegaan zijn met een dag sluiting, noch de apotheker! ook Immo Katrien moest sluiten daar zij vlak rechtover het gebouw haar Immo-kantoortje runt. Degene van de apartementen boven moesten binnen blijven.
Je kon toch niets zien zei ventje want het waren hekken met zwarte doeken. ( die van het tweede appartement er rechtover zouden eventueel iets kunnen zien- maar mochten ze in hun flatje blijven?)
Wilde eend: wil je ook je nieuwe adres doorgeven? zal kijken of ik een kaartje voor verhuis kan maken. zit vandaag toch in de kaartjes maken. Nog een paar verjaardagen, twee vrolijke kaartjes voor de dokter en dan eerst beginnen met uit uitknipvellen want voor ons moeder is het niet gelijk wat er op staat! dat uitknippen *aheum* heb nooit goed kunnen knippen. binnen de lijntjes dan net zoals kleuren.
zal tegen ventje moeten zeggen dat hij naar een Aldie moet gaan voor dozen koffie.
Ir. heeft de keuken niet kunnen doen, daar ventje wilde dat ze de trap deed, maar hij wilde dat ze hem van zolder tot beneden deed en dat heeft ze dus niet gedaan waarop ik zei dat hij dat duidelijker had moeten uitleggen en als je haar iets extra's geeft ze dan de keuken of iets anders moet overslaan omdat ze traag maar grondig werkt. hij moet maar zelf met stoffer en blik de trap naar de zolder doen want onze reiskoffer moet nog terug naar de zolder. we gaan die niet meer nodig hebben. En ik vrees voor lange tijd niet. :?
ik zou eigenlijk alleen maar de keuken vegen tot er een datum is dat ze het herstel van de tegel komen doen. want ik mors koffie en als ik moet afwassen durf ik 'met water spelen'.
Vandaag krabbenpoten en calemares voor mij en we eten normaal friet vanavond.
Morgen scampipannetje maar met een extra stuk kabeljauw. voor elk want 250 gr is voor 1 persoon.
Ze hebben weer St-Jacobs schelpen in de koeling en daar kan je niet naast kijken. meestal is er dan ook verse scampi diabolique aanwezig. Ventje gaat eens moeten gaan winkelen met de gsm op video. dan 'zie' ik wat er aanwezig is.
Ik heb ook een nieuw sfeerlampje nodig. mijn touch lamp met gekleurde achtergrond is stuk gegaan na zoveel jaar. De Blokker bestond toen nog in de Kappelle straat!
Zo, Ventje is op zijn werk ( met veel tegengoesting) Gimly eet en ik heb koffie.
Fijne dag seizoentjes en Keep Safe!
Cats Rule!

clive

24 sep 2020, 07:36

Afbeelding

Goedemorgen Seizoentjes,

Oma-C, ik hoop van harte dat je een betere dag hebt dan gisteren. Hier is het pas in de avond gaan regenen. En dan Wilmés, zevertrut :evil: , komt erop neer dat we onze plan moeten trekken. Het cijfer gaat de hoogte in, maar neen hoor, daar houden ze even geen rekening mee . Zal nog heel lang een mondmasker dragen. Het zal pas de goede kant uitgaan, als er een vaccin is. Maar hoelang gaat dat nog duren?

Anjelier, er brandt een Led-kaarsje voor jouw vader. Dat hij gezond mag blijven en vrij van covid-19. Gelukkig mag je toch nog 2 daagjes op bezoek. Is alles oké met de Ukjes en met Spaanse woef ?

HVT, hoop dat je ook deze nacht een goede nachtrust hebt gehad. En ja, heb hier ook poetsvrouwen gehad die met een halve emmer water werken en hun dweil droog wringen om de vloer te dweilen. Moet er geen nimmer hebben, doe het dan liever zelf, dan weet ik dat het goed gedaan is. Hier staat ook nog een hele strijk op mij te wachten. Gisteren geen tijd en geen fut meer om hem te doen. Maar als ik dit gepost heb, dan begin ik er onmiddellijk aan. Nog voor de douche.

Granny M, wat ontzettend goed nieuws dat de controle zo fantastisch is verlopen. En de snoei- man, hij snoeide verder :) .

Wilde eend, vol goede moed ruim je verder op. Maar als je moe bent, denk dan maar aan die prachtige woning die je binnenkort jouw thuis mag noemen.

Muddy Maddy, fruit in plaats van aardappelen, dat alternatief had ik nog niet gehoord :) .
Heel fijn van jou dat je Suus onze deelneming hebt overgebracht.
En zo'n reconstructie is altijd zo goed als kan afgesloten. Jaren geleden is er hier in het dorp ook eentje geweest en de ramptoeristen die gingen kijken , kwamen van een kale kermis terug.
Ik borstel de trappen alle dagen af en 2X/week doe ik ze met een vochtige doek. Op die manier blijven ze proper. En ventje slecht gezind naar zijn werk ? Manlief is ook al vertrokken.

Ga dadelijk strijken en dan pas onder de douche. En dan doe ik meteen boven al alles.
En dan veeg ik de 2 benedenverdiepingen met nat af, dan kunnen die morgen meteen gedweild worden.
Moet ook naar de apotheek, dat mag ik echt niet vergeten.
En gisteren niet kunnen gaan wandelen met Matice, dat heb ik nu wel ingepland. Het was donker gisteren toen ik met de fiets van de kine kwam, maar ik heb zeer heldere lichten op mijn fiets en ben zeer zichtbaar aan. En het is maar 5 minuutjes fietsen. Als ik zo laat van de kine kom, maak ik geen ommetje, maar fiets ik rechtstreeks naar huis. Toen ik thuis was gisteren was het na 20.00H, ben dan even onder de douche gesprongen en me verzorgd voor de nacht. Daar was ik net mee klaar, toen ik manlief hoorde binnen komen.

Zo, ondertussen staat het strijkijzer klaar, kan ik dadelijk beginnen.

Ik wens jullie allemaal een fijne donderdag. Liefs en een dikke knuffel voor allen.

Oma-C

24 sep 2020, 09:32

Afbeelding

Goede morgen alle seizoentjes :wink:
de zon is er maar het heeft vanaf
gisteravond en de hele nacht geregend...
En de wind loeit ook weer om het huis :roll:
ja, 't is herfst....

clive, nog een berg strijk, je zal nog weten
wat te doen... maar vergeet ook niet dat
die niet gaat lopen als het niet kan.. :roll:
"wie doet wat ie kan is een eerlijk man"(vrouw) :lol:
jezelf voorbij lopen is nooit goed.... een fijne dag

M-M ik doe ook alles met nat, een droge veger
gebruik ik alleen op het terras, dat jaagt
teveel stof op in huis, en verder de stofzuiger
die gebruik ik altijd voor ik ga dweilen :oops:
ach ja... elk poetst op z'n eigen manier hé :lol:
Ik heb zoals telkens de nieuwe regels toegestuurd
gekregen van Mme Wilmés...
er zijn geen kleuren en in feite is alles hetzelfde gebleven.
Ieder moet voor zichzelf zorgen en blijven oppassen. :roll:

wilde eend, we krijgen je nieuwe adres wel
als het zover is... :lol: ruim maar veel op want
als je alles moet meenemen, dan heb je nadien weer
opruim er is altijd vanalles wat je niet meer gebruikt
(zonde van wegdoen...ik heb het meegemaakt)

Helena, je kent uw vloeren zelf hé, en wat ze nodig hebben
't is wel 2 keer een hele klus :oops:

Ik kan niet verder terugscrollen sorry :oops:
Ik wens alle seizoentjes een aangename donderdag
wat regen zal er altijd wel bijzijn ook al is het maar een bui :roll:
Groetjes allen en tot.... :)
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" :wink:

Helena van Troje

24 sep 2020, 13:07

Avontuur: Flikken in Bommaland.

Alarm volledig ingeschakeld om 0:34 uur.
Vrij vlug vertrokken naar dromenland.
Hevige buikpijn verstoort de dromen.
Doodstil blijven liggen, ogen gesloten, rustig ademhalen, ontspannen, pijn negeren.
Pijn wil niet wijken.
De wekker vertelt dat het vier uur is.
Plots stroboscopische lichtflitsen in blauw en oranje.
De slaapkamer omgetoverd tot disco bar.
De living speelt mee.
Op de pechstrook twee politiecombi's met bemanning.
Eén personenwagen met passagiers gehuld in hoodies.
Kop in kas, hoodie diep over hun oren getrokken: de vermoorde onschuld.
Het voordeel van de twijfel tot bewijs van tegendeel.
Ondertussen is het buikpijn probleem verholpen.
Slapen daar wordt voorlopig niet over gesproken.
Overdag een mondmasker, 's nachts een oogmasker.
Nikab en bourka zijn verboden, maar zouden nuttig kunnen zijn...
De wekker zegt dat het vijf uur is.
Eindelijk de disco bar is opgekraamd.

Dat was dus het nachtje van vannacht.
Voor de rest ben ik al naar het stad gevlogen aan 20 per uur en terug gefietst met tegenwind aan 10 per uur.
Dat zullen we weer moeten gewoon worden de zijwind aan de Brusselpoort en aan de spoorwegbrug.

Voorlopig schijnt de zon nog dus zijn we blij.

anjelierken

24 sep 2020, 15:56

Hallo iedereen,

HVT: je hebt een bewogen nacht achter de rug :D .

Granny M: fijn dat het ziekenhuisbezoek goed en vlug verlopen is en dat alles oké was .

Clive: gisterenavond nog bericht gekregen van wzc, dat het gesloten is.De besmettingen nemen toe, ook op vaders afdeling.Vind het heel lief van je dat je een led kaarsje brandt voor vader.Dank je wel.Verder alles oké met de ukjes en Spaanse woef.

Hier heeft het gisteravond laat heel lang en hard geregend.Een mens is blij dat het eens regent.

Dames, tot morgen allemaal.

mariajohanna

24 sep 2020, 19:26

Fijne avond allemaal,
Geraak hier eindelijk binnen, na verandering van seizoen moet ik toch wat moeilijkheden hebben 🤔. Enfin, ben er dan, dat telt....
Heb alles gelezen maar onthouden gaat niet meer gelijk vroeger, 😊. Hier al wat geregend, maar gisteren was het veel en hard, zoals Anjelierken zei, wij wonen inderdaad niet zover van elkaar. 😊
Mijn kaarsje is hier ver uit, hoewel ik vandaag eigenlijk niet veel gedaan heb, buiten boodschappen doen en een 'expres-kaartje' maken voor een pensionering, die is op 1 oktober, en wij nu maandag naar de kust moeten voor vergadering van het gebouw. Morgen zorgen dat we het kaartje wegdoen, doorrijden voor te tanken, zodat we maandag dat niet moeten doen. We blijven maar enkele dagen, als het geen goed weer is ben ik liever thuis, het zou toch maar zijn om binnen te blijven......
En nu ga ik hier een lui avondje maken ! 😊 Moet ook eens kunnen.
Dames, maak het jullie ook allemaal gemakkelijk binnen, hou jullie allemaal zo goed mogelijk en tot..... We volgende. 😉
Vriendelijke woorden zijn sleutels die op alle deuren passen

granny M

24 sep 2020, 19:58

MM. Morgen wordt hier zeker aan Hans en Suus en aan jullie gedacht hoor..
En weeral problemen in het ZHC Anjelierke, hopelijk wordt het niet nog erger. Leg het maar uit aan de bewoners waarom ze weer geen bezoek mogen hebben...
Ik krijg onderhand de wubben van die veiligheidsraad :evil: Dan meer, nee misschien toch meer minder. Ik zal maar blijven doordoen zoals de laatste maanden. Maar ja, als het regent (hèhè eindelijk !) is het ook weer niet fijn, want met het warme weer kon ik toch iets meer bezoek ontvangen via de garage poort achter in de tuin, op veilige afstand. Zo zullen jullie er wel misschien ook wel gedaan hebben ? Och we zullen maar zien, er zijn ergere dingen.
Vandaag is hier door de dames weer ijverig gepoetst en gestreken, goed gedaan !!.
Ik ben ook begonnen met zomerkleding op te ruimen, meteen een zak klaargemaakt voor de kledingcontainer. Was het na een kant gedaan te hebben al beu ! Morgen verder met frisse moed. Dan moet ik denken aan Wilde E met al haar opruimen, wanneer hoop je in je nieuwe thuis te zitten ?? Ik zou graag "vlieg" willen zijn, als je daar weg gaat om de reacties te zien/horen :D
En HvT, vannacht hopelijk eens een gewone echt rustige nacht voor jou . Is het geen alarm wat er soms afgaat, dan komt er weer wat anders op straat.
Ik ga me lekker in peignoirke zetten dadelijk na een kattenwasje. Zondag a.s. komt dochter me in bad helpen, tot nu toe durfde ik alleen maar onder de douche. Ik heb al een noodplan "bad instappen en genieten" klaarliggen. Maar de eerste keer mag ik 't niet alleen doen, strenge dochter wil eerst zien hoe ik dat van plan was, maar strenge dochter heeft groot gelijk hoor :D
Sloppel voor iedereen straks !!

Oma-C

24 sep 2020, 20:28

Afbeelding

Een goede avond alle seizoentjes :wink:

M-M morgen brandt hier ook een ledkaars
voor Suus en Hans en voor jullie natuurlijk :(
Een trieste dag zal het zijn... afscheid nemen
is altijd pijnlijk.... we denken aan jullie :cry:

Helena, een lichtgevende nacht.... niet leuk
als het niet het alarm is dan is het iets anders
wat storend is :oops: hopelijk nu een betere nacht...

Granny, ik ga niet meer in mijn bad sedert ik
er eens in gevallen ben... ik neem alleen nog douches
ik wil niet dat er altijd hulp moet komen, ik ben even fris
als ik gedoucht ben :wink:

M-J, je zal tegenslag hebben aan zee, er wordt storm
voorspeld .... :? wees voorzichtig aub...

anjelierken, jammer dat het rusthuis gesloten is
maar beter voorzichtig zijn jammer voor je vader... :?

clive een fijne avond, ik hoop dat je niet omver waait
als je met de fiets ergens naartoe moet, oppassen hé :?

Aan alle seizoentjes een gezellige avond, ik ga op Eurosport
nog naar het snooker kijken... slaap lekker straks en tot morgen :)

clive

24 sep 2020, 21:20

Afbeelding
Goedenavond Seizoentjes,

Muddy Maddy, morgen gaan hier ook de kaarsjes aan ter ere van jullie afscheid van Hans. Nogmaals onze oprechte deelneming en in het bijzonder aan Suus.

HVT, wens jou een minder bewogen nacht, zonder klank- en lichtspel .

Anjelier, het spijt me te lezen dat het WZC weer dicht gaat. Veel moed voor jou en en jouw zus en jullie vader natuurlijk.

Granny M, moest lachen dat je de wubben kreeg van die maatregelen. Die krijg ik er ook van. Eigenlijk behandelen ze ons als burger, totaal respectloos. We moeten het ene moment hetzelf maar oplossen en het andere moment mogen we op manier van spreken nimmer de voordeur uit. En de cijfers stijgen maar. Krijg er kop noch staart aan. Ik blijf braaf doen wat ik sinds maart aan het doen ben, zeer voorzichtig zijn en niet teveel contacten met teveel mensen. Met een zeer kleine bubbel , kom ik wel toe. Nu zou er volgend jaar in maart een vaccin zijn. Dan zijn we een jaar bezig met Covid-19. Begin stilaan te geloven dat we in een bananenland wonen. Woedend kan ik daar van worden.
En ja, strenge dochter heeft gelijk wat jouw badje betreft :) .

Oma-C , dank je wel voor jouw mooie overzicht. Ik heb vandaag toch wel wat gas moeten terugnemen wat het HH betreft. Ga ik naar de apotheek, gelukkig op stapafstand, besef ik dat ik mijn pinkaart ben vergeten. Dus terug naar huis, vind ze tot mijn grote verbazing niet in mijn portefeuille. Kijk in het hoesje van mijn GSM , die ik wel bij me had, zit ze toch niet daarin zeker. Enfin, de medicatie is tenslotte hier geraakt.

MJ, wees voorzichtig aan zee, want ze voorspellen daar storm.

Mammyretro, ook voor jou nog een fijne avond en voor straks een zachte welterusten.

Wilde eend, probeer jij ook maar af en toe wat te rusten en droom lekker over jouw mooi nieuw huis binnenkort.

Ga voor volgende week een afspraak maken met mijn huisdokter, want voel me al een week of 2 helemaal niet goed, heel heel vlug moe en constant precies het gevoel hebben adem te kort hebben. Maar huisarts was op verlof en had echt geen zin naar een vervanger te gaan met deze vage klachten.

Matice is net gaan slapen, laat voor zijn doen. Ga zijn voorbeeld volgen.

Liefs en dikke knuffel voor jullie allen en voor straks een zachte nachtrust.

clive

25 sep 2020, 06:48

Afbeelding

@ Suus, Muddy Maddy en ventje.
Veel sterkte voor vandaag. De kaarsjes zijn hier al aan het branden .

Dikke sterkteknuffel.

clive

25 sep 2020, 08:54

Afbeelding
Goedemorgen Seizoentjes,

Ben vroeg opgestaan vandaag en heb de niet gedane strijk van gisteren, eindelijk gestreken. Ook boven is alles al gedaan en de pyjama's liggen daar al klaar.
De rest van het HH zal ik dan ook maar zelf doen, want mijn kabouters van hier boven staken.
Kine gaat mij vandaag een berichtje sturen wanneer ik moet gaan. Heel vervelend vind ik dat.
Als het me echt niet uitkomt, geef ik forfait.
En er is al een nieuwe machine aan het draaien, maar die strijk is voor morgenochtend.
Heb een lichte losgebreide pull aangetrokken, vond het kil in een T-Shirtje alleen.
Heb de groencontainer ook al buiten gezet. Zag hem bij de buren buiten staan, had er anders niet meer aan gedacht.
Zo, tijd dat ik door ga doen. Hoop dat het vandaag wat vlotter gaat dan de voorbije dagen.

Liefs en een dikke knuffel voor jullie allemaal.

Muddy Maddy

25 sep 2020, 09:01

Goede morgen seizoentjes,

Ventje gaat straks boodschappen doen. vanmiddag activeer ik de link naar de uitvaartondernemer.
Er was storm voorspeld, maar denk dat ze een dagje te laat is. Moet vandaag de vis uit de vriezer halen, morgen is het ook iets uit de vriezer. Gisteren geen frituur gedaan. ik had calamares gegeten en voor mijn gevoel genoeg gefrituurd spul gegeten. dus een stukje kaas van lang geleden: 'port salût' gegeten. mjammie. ventje kreeg de lookworst en de rest van het hammetje. ik heb nu nog voor hapje een stukje oud kortijk liggen.
Jullie krijgen de 'wubbels' van de veiligheidsraad, ik de 'krul'. V. had in een intervieuw gezien dat de nieuwe lichting studenten werd geïnterviewd waar het ook ging over de maatregelen die de unief oplegde vatte er een samen met ' Ja, maar dat geldt niet voor ons! Wij zijn jong en wij willen feesten!'. Goed, je gaat maar 1 keer naar de unief omdat je ouders gespaard hebben voor een degelijke opleiding en dan breng je je gezondheid gewoon in gevaar door naar geheime cantussen te gaan en wat nog meer? dan kom je een weekend naar huis, je bezoekt je grootouders en vervolgens hoor je een week later dat ze besmet zijn. bende egoïsten. :evil:
Clive: 'vage' klachten zou ik dat niet noemen hoor. straks zit je weer met een longontsteking!
Bedankt voor het lieve kaartje!
Iedereen bedankt die een Led-kaarsje voor Suus brandt ( en voor ons) het zal vanmiddag een erg emotionele middag zijn. Hier gaan om 14 u alle theelichtjes aan. ook denken we van het gordijn vooraan dicht te doen want om 15 u gaat de school uit. En ze durven hier binnen kijken als ze zien dat er theelichtjes brandden. meestal kijk ik terug. Dan doen ze het ( buiten die 'aapjes') het geen tweede keer. en al wat ze zien is een salontafel met rommel op. So what?
Ventje klaagde dat de putjes weer ruiken. dat betekend zeker regen. heb hem gezegd ze af te dekken met een handvol soda.
ik heb nog de huis en comfort cataloog uit te pluizen. zodra er iets in staat dat licht geeft en op batterijen werkt, ga ik kijken of dat in het budget past. we zoeken nog iets voor de gang en eventueel lichtstrepen voor de trap. moet vandaag nog zien of een schemerlamp die achter de hoek staat 'als versiering' nog gaat want dan moet ik niet kijken om een nieuw sfeerlampje. want als je vroeg opstaat heb je hier wel alle licht nodig ( al is die sfeer) om je wakker te voelen. en te zien waar je loopt. Waarom op batterijen? wij hebben hier te weinig stopcontacten. werken hier met verlengkabels links en rechts.
Nu, ik ga mijn pillenontbijt nemen. Straks komt ventje thuis want ik had gewone shampoo gevraagd om mee te brengen en die staat dichtbij de kassa. dan wat fruit eten.
Fijne dag seizoentjes en Keep Safe.
Cats Rule!

Oma-C

25 sep 2020, 09:28

Afbeelding

Goede vrijdagmorgen alle seizoentjes
:wink:
regen gehad en veel .. maar dat is
nodig voor de natuur zegt men :) ja, 't is
weer wennen natuurlijk...

clive, niet te lang blijven lopen met je klachten :oops:
je weet nooit waar het op uitdraait... :?

M-M hier brandt straks ook de grote ledkaars
ik denk aan jullie allemaal....veel sterkte...
het leven kan hard zijn :oops:

Alle seizoentjes een aangename dag
en straks een goed weekend...
ook al komt er vanavond storm en regen
zorg dat alles goed vaststaat :roll:

mammyretro

25 sep 2020, 17:55

goede avond ,
hier regendag ,het is nog niet gestopt,
mijn bril mag ik halen,had gehoopt om hem deze namiddag te gaan halen
maar met dit f*kke weer,kom ik niet meer buiten
ik had al in vitesse om brood geweest en was al kleddernat
MMveel sterkte gewenst vandaag, heb het niet goed begrepen
maar ik las in diagonaal dat je iemand verloor

fijne avond nog bisous
les larmes sont simplement des gouttes d'eau a l’intérieur de toi

wilde eend 2

25 sep 2020, 18:04

Dag seizoentjes allemaal ,
MM: in gedachten zijn we bij jullie en jullie vrienden ...
Granny M : 15 oktober krijg ik de sleutels van het nieuwe huis :D .... dus de dagen vliegen voorbij .. De nachten minder ..... want meestal ben ik wakker rond 3u en als ik begin te piekeren , sta ik op en doe verder met kasten opruimen .. Vandaag heb ik weer de inhoud van een volle auto naar de kringloopwinkel gebracht ... Stilaan komt er "licht" in de duisternis .. :wink: :wink: :) :) / ////(Wat fijn dat jij hulp hebt van je dochter , maar ik bewonder jou ook dat je zo zelfstandig alles probeert te doen ..) //
Morgen ga ik bij mijn zus nog een stapel bananendozen halen en ik heb ook een voorraad nieuwe dozen gekocht bij @ction (0,98 EU P stuk /) die hebben echt wel praktische spullen voor zo'n verhuis .. en zo kan ik snel verder werken .
Clive : ik vind het erg dat je je niet al te best voelt . Hopelijk komt jouw huisarts snel terug . Veel beterschap .
OMA C : in het nieuwe huis heb ik de keuze tussen een bad of een douche . Dat vind ik wel makkelijk . Persoonlijk neem ik liever een ontspannend bad .. om even te relaxen als het kan .... ;-)

Hier heeft het eindelijk ook geregend !!! Het was dringend nodig .
Aan alle seizoentjes : een fijne avond en een rustige nacht ( HVT ) ;-) zonder pijn en ongemakken .