In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
hallooooo een goeie morgen allemaal
tis een frisse voormiddag vandaag maar ja wat wil je hé , tis morgen oktober
wij hebben vandaag weeral een drukke dag voor de boeg
deze namiddag heb ik een afspraak in het ziekenhuis ( de derde al deze week ) maar nu voor mijn schildklier en voordat ik aan het middageten begin zou ik nog met mijn zeemvel willen rondgaan zodat onze living weer stofvrij is
gisteren heb ik dus een onderzoek gekregen ( MEP) zodat de neurologen kunnen vaststellen wat er nu echt mis is bij mij , want volgens het verslag dat mijn ventje gevonden heeft bij mijn dossier van het ziekenhuis neigen er toch enkele onderzoeken in de richting van een spierziekte en das echt geen goed nieuws , maar met twee weken moet er nog een onderzoek gebeuren en daarna heb ik dan nog een afspraak bij de neuroloog voor het verdikt van al die onderzoeken
dus fingers crossed en hopen dat de uitslag niet helemaal slecht is hé
maar ik kan ondertussen wel niet goed meer stappen en ik heb ook niet veel kracht meer in mijn benen en ook een constante rugpijn en ik heb ook veel evenwichtsproblemen en wat dat letsel op mij ruggemerg is waarvoor ik maandag onder de scanner moest dat weet ik ook nog niet
Lenk ik heb echt met jou te doen hoor als ik hoor hoe dat jou moeder jou behandeld
en ik weet uit ondervinding hoe erg dat is want mijn ventje heeft het ook meegemaakt
hij is altijd door zijn ouders behandeld als een vreemde en nu dat ze alletwee overleden zijn heeft hij in hun bezittingen al heel veel ontdekt dat hij niet wist over hen omdat hij nooit iets mocht weten van hen en geloof me er zijn aangenamer dingen dan dat
allé ik moet vlug verder doen want de middag is al in zicht
sorry dat ik nu niet op iedereen kan antwoorden
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda, puzzel,
An-Wildflower, Thijli, mama-inge en Bekske
geniet nog van jullie donderdag
daaaaaag

tis een frisse voormiddag vandaag maar ja wat wil je hé , tis morgen oktober
wij hebben vandaag weeral een drukke dag voor de boeg
deze namiddag heb ik een afspraak in het ziekenhuis ( de derde al deze week ) maar nu voor mijn schildklier en voordat ik aan het middageten begin zou ik nog met mijn zeemvel willen rondgaan zodat onze living weer stofvrij is
gisteren heb ik dus een onderzoek gekregen ( MEP) zodat de neurologen kunnen vaststellen wat er nu echt mis is bij mij , want volgens het verslag dat mijn ventje gevonden heeft bij mijn dossier van het ziekenhuis neigen er toch enkele onderzoeken in de richting van een spierziekte en das echt geen goed nieuws , maar met twee weken moet er nog een onderzoek gebeuren en daarna heb ik dan nog een afspraak bij de neuroloog voor het verdikt van al die onderzoeken
dus fingers crossed en hopen dat de uitslag niet helemaal slecht is hé
maar ik kan ondertussen wel niet goed meer stappen en ik heb ook niet veel kracht meer in mijn benen en ook een constante rugpijn en ik heb ook veel evenwichtsproblemen en wat dat letsel op mij ruggemerg is waarvoor ik maandag onder de scanner moest dat weet ik ook nog niet
Lenk ik heb echt met jou te doen hoor als ik hoor hoe dat jou moeder jou behandeld
en ik weet uit ondervinding hoe erg dat is want mijn ventje heeft het ook meegemaakt
hij is altijd door zijn ouders behandeld als een vreemde en nu dat ze alletwee overleden zijn heeft hij in hun bezittingen al heel veel ontdekt dat hij niet wist over hen omdat hij nooit iets mocht weten van hen en geloof me er zijn aangenamer dingen dan dat
allé ik moet vlug verder doen want de middag is al in zicht
sorry dat ik nu niet op iedereen kan antwoorden
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda, puzzel,
An-Wildflower, Thijli, mama-inge en Bekske
geniet nog van jullie donderdag
daaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Goede morgen iedereen, alhoewel dat het weeral middag is.
Ik heb daarom een tas soep mee voor jullie. Het is tomatensoep maar zonder balletjes
We zijn net terug van boodschappen
Ventje was mee, en zijn voorraad port en koffie likeur is weer aangevuld.
Verder is alles al op zijn plaats en een mens voelt zich dan content.
Eerst even uitblazen en dan er in vliegen
Het zal rap klaar zijn.
Ik had al ballen in de tomatensaus klaar
Ik schrok hoe koud het was deze morgen..
Brrr...
En nu siesto presto moet de kokkin naar haar keuken
smakelijk allen
Fijne dag verder
Menu: gehaktbal met warme tomaten en risollé's (gebakken aardappelbrokjes in frituurolie)
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
-
Allemaal wel spannend Z-Bloemetje, we zullen hier in 't Moordrechtse voor Uzonnebloemetje schreef: ↑30 sep 2021, 11:48dus fingers crossed en hopen dat de uitslag niet helemaal slecht is hé

Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
Bert

Jadi bedankt voor de soep, was lekker....
bloemeke, we duimen voor u hoor. Wat u schrijft dat is niet niks.
En werd uw ventje ook zo behandeld door zijn ouders vroeger??
Kan er ook van meespreken, broer was mama's kindje en ik at altijd uit de vuile lepel.
Tot seffensss...
-
marietteke - Lid geworden op: 26 mar 2006, 19:31

wat vind ik dat erg ,
Lenk , Bertje en bloemeke haar ventje ,
dat jullie geen liefde kregen van jullie moeder ,
ons moeke dat was gewoon 'n engel op aarde ,
en nu is ze zeker 'n engel daarboven , die ik nog emke dag mis ,

en morgen klein etentje bij zoon ,
met ons viertjes , om deze dag te herdenken , ...
bloemeke ik duim zeker mee ,
voor het goede verloop van je onderzoeken ,
Bertje , ja vroeger ...dat waren nog eens "echte" mannen in 't leger hé
grootjegerda mamaingne remie puzzem bekske
sita , lenk en iedereen nog 'n fijne avond
geluk vind je onverwacht
-
Bedankt voor Uw tomatensoepje Jadi, lekker.... al was ’t dan ook zonder ballen..!

Vanmorgen na ‘t boodschappen doen, we waren al lekker vroeg gegaan, was er nog tijd om even naar het bootje te gaan.
Omdat het aardig droog was heb ik nog ’n gangboord in de verf kunnen zetten voor de lunch, gaf toch weer ’n soort van voldoening.

Weet U dat ook weer..!
Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag en avond toe....

Vanmorgen na ‘t boodschappen doen, we waren al lekker vroeg gegaan, was er nog tijd om even naar het bootje te gaan.
Omdat het aardig droog was heb ik nog ’n gangboord in de verf kunnen zetten voor de lunch, gaf toch weer ’n soort van voldoening.

Weet U dat ook weer..!
Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag en avond toe....
Vriendelijke groet,
en
-
Onze moeder, moeder van 4 jongens, was net als jouw moeder Marietteke, niks was haar ook teveel als het om 't gezin ging, zeer liefdesvol.marietteke schreef: ↑30 sep 2021, 15:31ons moeke dat was gewoon 'n engel op aarde ,
en nu is ze zeker 'n engel daarboven , die ik nog emke dag mis ,
Jammer, ze is maar 64 jaar mogen worden, waarvan ook nog eens 10 jaar ernstig ziek.
Ook onze vader was geen verkeerde, zeer harde werker voor zijn gezin zodat zijn zoons aan sport konden doen en van andere verenigingen lid konden worden.
Ook zorgde hij ervoor dat de zoons konden studeren naar hun niveau, hij is 80 jaar geworden.
Vriendelijke groet,
en
-
Bert
Aan marietteke en haar echtgenoot
Van harte gefeliciteerd met jullie gouden bruiloft.
Geniet van deze dag met kinderen en familie.

Van harte gefeliciteerd met jullie gouden bruiloft.
Geniet van deze dag met kinderen en familie.

ons moeke dat was gewoon 'n engel op aarde ,