In de Vier Seizoenen reeks 14 Lente 2019

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

Oma-C

03 mei 2019, 09:41

Goede morgen alle leuterkes,
de zon wil wel maar 't gaat nog niet goed...
we zullen toch nog maar ons pulleke aanhouden :roll:

Slecht nieuws gekregen van een vriendin...heel triest :(
ik ben er nog niet goed van...en daarom weinig woorden.. :cry:

clive, M-M anjelierken, zwanenmeer, en alle anderen een fijne dag
Helena, een fijn weekend gewenst :)

Voor alle maatjes hier een fijne dag verder... tot...

Afbeelding
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" :wink:

clive

03 mei 2019, 10:40

Afbeelding

@ Oma-C, heel veel sterkte gewenst.

Liefs.

anjelierken

03 mei 2019, 13:08

Hallo iedereen,

Oma-C:soms moet een mens bekomen van slecht nieuws.Je verwacht zoiets niet.Sterkte.

Gisteren gebakken met 2 wafelijzers, we waren met 8 personen.Ze waren lekker en het was gezellig.

Ben in de tuin bezig,heb nog veel te doen.Normaal heb ik rond deze tijd alles al gedaan , maar nu niet.Manlief heeft de hagen gesnoeidt.

Dames, tot morgen allemaal.

Muddy Maddy

03 mei 2019, 13:11

@ Oma C: veel moed.
Cats Rule!

mariajohanna

03 mei 2019, 14:01

Sterkte, omaC, het is triest.........

Goede namiddag, hier zijn ze grasmatten aan het leggen, is alles gesnoeid wat moest, afgewerkt met witte keitjes, ......
Mooi als alles gedaan is, en het weer valt vandaag goed mee om die dingen te doen , morgen zou het weer anders zijn....
Dames, ga jullie laten, hou jullie zo goed mogelijk, en, tot .... de volgende.....
Vriendelijke woorden zijn sleutels die op alle deuren passen

Oma-C

03 mei 2019, 16:34

Alle maatjes dank voor de sterktewensen
ik ben er nog steeds niet goed van :cry:
misschien zeg ik er later wel eens iets over :oops: :(
nu gaat het nog niet....

Afbeelding

Iedereen een fijn weekend en tot later :?

zwanenmeer

03 mei 2019, 17:14

Dag aan alle seizoentjes :
Voor OMA C :
Afbeelding

Veel moed voor iedereen die het moeilijk heeft ...
Niet veel nieuws verder hier /
goed weekend aan iedereen , in de mate van het mogelijke
en het beste moet altijd nog.... komen
"je leeft maar één dag: VANDAAG "

Muddy Maddy

04 mei 2019, 06:20

Goede morgen seizoentjes,

Kan ik nu eens langer slapen omdat ik geen telefoontje krijg: tsja.
ventje vond het eten gisteren goed geslaagd. Hij vroeg of ik terug zin krijg in zelf koken.
mja: misschien. nu ik niet zoveel pijn heb als ik langer dan een half uur moet rechtstaan. Maandag dan de ingreep. 's morgens moet de digicorder binnen & Tuutje. 's middags moet ik om 14 in de dagkliniek zijn. Tuutje krijgen we donderdagavond terug. donderdag morgen heb ik een hulp.
Gisteren voortgechat met nederlandse fb-vriendin. ze zou komen in het verlof van ventje. in juli.
moeten dan wel een donsdeken en hoofdkussen voorzien en licht. denk van nog zo'n lampje op batterijen te kopen. Enfin, we zijn zo ver nog niet. eerst de tuin inrichten.
Gisteren op de laptop nieuws van 1 u op streaming gezien. dan zijn we boodschappen gaan doen. vandaag zijn het croques, morgen varkensgebraadje op italiaanse wijze.
maandag hangt grotendeels af van de ingreep.
Stond er gisteren op na het eten de afwas te doen: ventje heeft geholpen en dan konden we rapper kijken naar "forever". vandaag "the resident" vanwege het feit dat de digi maandag binnen moet.
dan staan er alleen nog een paar series op die ze toch herhalen en een film of twee die ze toch herhalen. Ventje kan zijn 8 ste seizoen van GOT in uitgesteld bekijken.
Man, dat gaat raar doen, iemand op logement. in engeland logeerde Thierry maandenlang op mijn sofa omdat hij niet meer naar zijn huis in seer green wilde wegens twee-maal een inbraakpoging.
en af en toe een collega die over zijn theewater was en zijn vrouw in belgie. 1 keer iemand die zijn sleutels had verloren, van zijn wagen èn zijn huis. ( zijn later teruggevonden.) mijn moeder heeft ook in de sofa geslapen, papa op zo'n opbaasbaar bed in de salon die we eerst moesten opruimen. want hoe mooi de gevel ook is, het zijn kleine huisjes.
Bon, ik ga m'n koffie opdrinken en kijken hoe laat Gimly's eten wordt geleverd. dan de boerderij en de criminal cases. ben benieuwd of de post nog 1 krant gaat leveren. anders mag ventje er twee meebrengen.
Iedereen een fijne dag!
Cats Rule!

clive

04 mei 2019, 09:12

Afbeelding
Goedemorgen Seizoentjes,

Net een grote strijk achter de rug. Ga me nu douchen, want moet naar de manicure voor mijn nagels te gaan laten doen + een pedicure. Kom vanavond wat uitgebreider terug.

LIefs aan jullie allen en een dikke sterkteknuffel voor wie deze kan gebruiken.

Oma-C

04 mei 2019, 09:49

Goede morgen aan alle seizoentjes
Hier is net een striemende regenbui aan de gang
het klettert tegen de ramen en het is pikdonker
een donderslag was er ook al, en geen kleintje
ik sprong op van 't verschieten
Echt bamisweer noemen wij dat.... :roll:
Het zal geen aangenaam weekend worden
voor wie iets gepland heeft...
maar niks aan te veranderen
Dank voor het medeleven maar
een mens verandert niks aan het lot :(

Veel sterkte voor wie maandag een ingreep krijgt..
mijn kaars brandt voor al wie het nodig heeft...
ik moet maandag alleen maar mijn "eetkamer" gaan afhalen bij de tandarts
en dinsdagavond naar de cardioloog (pppfff al dat geloop)

Afbeelding

Muddy Maddy

05 mei 2019, 08:22

Goede morgen seizoentjes,

mijn infiltratie is aan het uitwerken, wss vandaar dat Dr C. met morgen ingepland heeft.
Gisteren deed ventje de gordijnen dicht om naar die battlescene van GOT te kijken en onze arme Gimly dacht dat we naar bed gingen! Gimly was zijn kluts kwijt!
Gisteren croques, maar mijn machien is al oud en het brood was vers en ze bleven dus "kleven". zal hard moeten frotten om dat af te krijgen. :roll:
vandaag italiaans gebraadje. moet nog kijken op hoeveel °. zou vandaag nog moppen, dan moet ik dat niet maandagochtend doen voordat ik vertrek naar de kliniek.
Moeder komt vanmiddag thuis. zal dan uitgebreid verslag krijgen. wou gisteren dat ik een vlieg was.
vandaag dus allen swifferen en moppen dan is het fris tegen morgen. donderdag heb ik een hulp, maar het is weer geen vetten van weer, dus geen ramen. dat is dus voor die nieuwe met vreemd klinkende naam uit afghanistan.
we gaan onze koffie uitdrinken, pillen pakken en dan een schijf watermeloen versnijden met frambozen en cocktailkersen. Gisteren karamel-ijsje gegeten. heb ook nog een pot vanille en en pot van B& J in de vriezer. pot van B& J is chocolade/vanille met karamel en karamelvulling.
als ik ooit een nieuwe avatar vodig heb: Carmel. ook de naam van de poes van buurvrouw moeder. de andere heet praline en is een stuk steviger gebouwd dan zus Carmel. Toen ik ooit met moeder mee ging om de poezen te eten te geven, kwam eerst praline knuffelen, maar degene die moeder nooit zag, Carmel, hing ook ineens rond mijn benen en moest uitgebreid, zeer uitgebreid geknuffeld worden. praline keek het eens aan en dacht: mijn eten is intressanter. heel jammer dat de katten waar ze nu "tijdelijk" wonen tot de verbouwing gereed is op zolder zitten en niet naar beneden komen. :( .
Zo. ik ga eens beginnen.
Fijne dag allen!
Cats Rule!

Oma-C

05 mei 2019, 09:30

Goede zondagmorgen iedereen...
de zon kwam al even piepen
maar nu is ze terug efkes gaan rusten :roll:
De temperatuur is niet aangenaam, bbbrr
maar we doen een jasje aan om buiten te komen
en we nemen zoals het komt er is niks tegen te doen :)

M-M een drukke dag vandaag, dat zal een
lang telefoongesprek worden met mama :roll:
ze zal veel te vertellen hebben en hopelijk
is het meegevallen haar uitstap
Nieuwpoort is mooi, alleen het weer zat niet mee :(

clive zal ook geen overschot aan warmte hebben
met Matice op de hondenwei.. :roll:

Voor alle seizoentjes een fijne dag en
maak er het beste van... :wink:

Afbeelding

Muddy Maddy

05 mei 2019, 09:51

@ Oma C: ze heeft net gebeld via een gsm. Ventje moet hun halen. ze is gisterenavond onwel geworden. :cry: weet geen details.
Cats Rule!

anjelierken

05 mei 2019, 12:58

Hallo iedereen,

Onze oprit lag hier net bezaaid met kleine hagelbolletjes, heeft hier al meermaals gehageld.En nu schijnt de zon terug.Net hetzelfde weer als gisteren.

Gisterennamiddag er een luie namiddag van gemaakt, heb niks gedaan, enkel in de zetel in de veranda.Als de zon erop schijnt, is het daar aangenaam warm, en ik geraakte niet meer uit de zetel.Moet ook eens kunnen, heeft hier al druk genoeg geweest de laatste tijd.

Daarstraks de eerste bloemkool gegeten uit de serre.Had die deze morgen al gekookt en laten koud worden, en dan gemengd met mayonaise.Ik eet dat graag , koude bloemkool.Had er gekookte aardappelen en een rundsbrochette bij gegeven.Heb er natuurlijk nog van over, maar da's voor morgen.Zo'n grote bloemkool kunnen we niet in 1 keer opeten.

Dames, maak er nog een fijne dag van en tot morgen.

Oma-C

05 mei 2019, 19:04

Goede avond iedereen, de zon is er
maar er zit een koude wind...
en er was ook regelmatig een goeie bui :wink:

anjelierken, lekker hé, ik eet dat ook rauw, gewoon als een snoepje :roll:
maar dat is niet aangenaam aan de tandjes, (tandvlees)
maar 't is zo lekker :lol:

Aan alle maatjes een fijne avond en een rustige nacht.. tot morgen

Afbeelding