In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"
-
Sita

Het is hier rustig geweest vandaag in het Koffie en Theehuisje.
Nu iedereen al gaan slapen, vermoed ik
Gisteren zijn een neef met zijn vrouw en dochtertje langsgekomen, enkel aan de voordeur.
Voor het kleintje was het de eerste keer dat ze sneeuw zag. Ze is 20 maanden.
Ze was verwonderd die witte vlokjes te zien.
Een paar sneeuwballen voor haar gemaakt en daar heeft ze zich mee vermaakt.
Zelf weer een beetje kind kunnen zijn ...
Het was een jaar geleden dat ik hen gezien had.
Wat wordt familie toch gemist in deze tijden ...
Gerda, ik had niet gelezen dat je zus ziek was. Ik hoop dat het ondertussen beter gaat met haar.
Er is altijd wel iemand waar men zich zorgen over maakt en zeker als het dichte familie is.
Marietteke, ik begrijp je verzuchting, niet elke dag is hetzelfde.
En af en toe is er eens iets wat je ergert, dat is menselijk. Laat het dan maar eens horen
Marietteke, Bert, omadina, Bloemeke, Lenk, Miesje, Jadi, Ghyra, Bekske, Remie, Flowers, grootjegerda,
An-Wildfower, mama-inge, Tontoos, puzzel, thijli en frankje, hou jullie goed en vooral gezond.
Slaapwel iedereen.
-
puzzel - Lid geworden op: 18 mei 2020, 16:25
verwarming aangezet, kleren van mijn man op/over de verwarming>zijn ze dadelijk lekker warm als hij ze aantrekt en dan loopt hij dadelijk naar het vee wat we nog hebben.
Mama-Inge hoe is het nieuw buurtje en weten de kinderen al dat ze nog langer thuis moeten schoolwerken?
Mama-Inge hoe is het nieuw buurtje en weten de kinderen al dat ze nog langer thuis moeten schoolwerken?
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Goede morgen iedereen
Nieuwe week is gestart.
Straks een ommetoertje via het park naar de markt..Kwestie van eens buiten te zijn.
Het weer is goed, en een frisse neus halen zal deugd doen. Als er teveel volk op de markt is direct terug weg...Reden: de Britse variant staat hier aan onze achterdeur.
Ik versta er niet zoveel meer van. Alleen dat we dubbel voorzichtig moeten zijn..
Veel weet ik niet te vertellen..
Ik wens jullie allen een super dagje toe
toedeloe
menu: denk een pistolet met een Veurnse worst. Nog nooit gegeten en het moet de eerste keer zijn dat we dit proeven hé...Maar nogmaals niet als er teveel volk staat aan het kraam.
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04

Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04
Krijg net het trieste bericht dat
mijn Zus is overleden op 63 jarige leeftijd.

mijn Zus is overleden op 63 jarige leeftijd.
Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
Sita

Gerda, mijn oprechte deelneming bij het veel te vroege overlijden van je geliefde zus.
Veel sterkte gewenst aan jou en je familie.
Sita
-
granny M - Lid geworden op: 04 jun 2012, 19:32
Och GrootjeGerda, ik was al blij dat ik in de vorig berichtjes las dat het nu weer wat beter met haar ging.
En nu dit droevige nieuws .... toch niet eerlijk hè?
Ik wens jou en de familie echt sterkte deze dagen en de tijd erna en in gedachten een virtuele knuffel...
En nu dit droevige nieuws .... toch niet eerlijk hè?
Ik wens jou en de familie echt sterkte deze dagen en de tijd erna en in gedachten een virtuele knuffel...
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36

*** Zie het leven van de zonnige kant ***