Hoekje: "De oase van rust" 2021(1)
-
omadina - Lid geworden op: 11 dec 2005, 19:34
Goede morgen allemaal,
Ja Vera-Maria, ik kan je geloven dat je man moe was van zijn tweede vaccinatie met Astra-zenica.
Ik heb woensdagnamiddag ook mijn tweede vaccinatie gehad met Astra-zenica, en ja hoor, zelfs vanmorgen als is aan het poetsen was, voelde ik me toch moe worden en begon warempel te zweten.... ik geef het niet graag toe, maar volgens mijn dochter Nathalie zal dat zeker door de vaccinatie komen, dus de eerste dagen een beetje kalm aan doen.
Yvette, dat zal wel allemaal goed komen hoor met je tanden, ja het vraagt allemaal veel geduld hé. En als het weer beter wordt, kan je weer gaan markten.
Zondag komt mijn dochter Nathalie met de twee meisjes, Luna en Maïté op bezoek. Ik hoop dat het weer meevalt, want die jonge gastjes willen naar zee, hebben hun bikini al in hun tas gestoken, zeiden ze aan de telefoon.
Ritavdm, ook genoten van jullie samenkomst, en alweer heel mooie foto's van de grensstreek, ja toch speciaal hé dat taaltje, maar hoorde dat het enkel oudere mensen zijn die dat nog spreken. Geniet maar van jullie uitstappen !
Corry, en mooi dat jullie de verjaardag van dat kleintje gevierd hebben, en nu maar eventjes rustig aan, en nagenieten !
Mémérietje, ja rustig de dag beginnen, dat is een goede raad, die ik soms in de wind sla, maar nu zal ik me maar rustig houden, dank voor je goede raad.
Aan jullie allemaal, een mooie dag, hopelijk zonder buien. Hier nu nog grijs, maar misschien komt de zon wel piepen, zoals de vorige dagen.
Groetjes, omadina
Ja Vera-Maria, ik kan je geloven dat je man moe was van zijn tweede vaccinatie met Astra-zenica.
Ik heb woensdagnamiddag ook mijn tweede vaccinatie gehad met Astra-zenica, en ja hoor, zelfs vanmorgen als is aan het poetsen was, voelde ik me toch moe worden en begon warempel te zweten.... ik geef het niet graag toe, maar volgens mijn dochter Nathalie zal dat zeker door de vaccinatie komen, dus de eerste dagen een beetje kalm aan doen.
Yvette, dat zal wel allemaal goed komen hoor met je tanden, ja het vraagt allemaal veel geduld hé. En als het weer beter wordt, kan je weer gaan markten.
Zondag komt mijn dochter Nathalie met de twee meisjes, Luna en Maïté op bezoek. Ik hoop dat het weer meevalt, want die jonge gastjes willen naar zee, hebben hun bikini al in hun tas gestoken, zeiden ze aan de telefoon.
Ritavdm, ook genoten van jullie samenkomst, en alweer heel mooie foto's van de grensstreek, ja toch speciaal hé dat taaltje, maar hoorde dat het enkel oudere mensen zijn die dat nog spreken. Geniet maar van jullie uitstappen !
Corry, en mooi dat jullie de verjaardag van dat kleintje gevierd hebben, en nu maar eventjes rustig aan, en nagenieten !
Mémérietje, ja rustig de dag beginnen, dat is een goede raad, die ik soms in de wind sla, maar nu zal ik me maar rustig houden, dank voor je goede raad.
Aan jullie allemaal, een mooie dag, hopelijk zonder buien. Hier nu nog grijs, maar misschien komt de zon wel piepen, zoals de vorige dagen.
Groetjes, omadina
Mama, oma, wat maakt het uit !
Het leven is mooi, zolang er zon, muziek en kinderen zijn !
Het leven is mooi, zolang er zon, muziek en kinderen zijn !
-
vera-maria - Lid geworden op: 12 feb 2019, 19:39
Hallo allemaal!
Hier grauw grijs en fris en gelukkig geen regen!
Onze Elise vertoeft in warmere oorden, ze heeft het daar naar haar zin…

Anders niet speciaals te melden, wens jullie allen een fijn weekend daag…
Hier grauw grijs en fris en gelukkig geen regen!
Onze Elise vertoeft in warmere oorden, ze heeft het daar naar haar zin…

Anders niet speciaals te melden, wens jullie allen een fijn weekend daag…
You only have one life...live it!
-
Ritavdm - Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Goeie voormiddag
Veve, ik heb net gelezen dat het goed is als je wat ziekjes bent na je vaciantie, magere troost hé. Ikzelf heb helemaal van niets geweten.
Bangelijk hé als je alles weer ziet stijgen... besmettingen, ziekenhuisopnames......
raken we er dan echt nooit vanaf.
Mannen
Er moet een kleine herstelling gebeuren aan een vensterbank achteraan.
Begint hij daar niet aan zonder vooraf af te spreken natuurlijk net als ik gedaan heb met dweilen
en natuurlijk met alle gereedschap dwars door het huis.
Ik kan straks dus herbeginnen. Zo blijven we bezig
Menu : asperges met zachtgekookt eitje en botersausje..... jamiejamie
Veve, ik heb net gelezen dat het goed is als je wat ziekjes bent na je vaciantie, magere troost hé. Ikzelf heb helemaal van niets geweten.
Bangelijk hé als je alles weer ziet stijgen... besmettingen, ziekenhuisopnames......
raken we er dan echt nooit vanaf.
Mannen
Er moet een kleine herstelling gebeuren aan een vensterbank achteraan.
Begint hij daar niet aan zonder vooraf af te spreken natuurlijk net als ik gedaan heb met dweilen
Ik kan straks dus herbeginnen. Zo blijven we bezig
Menu : asperges met zachtgekookt eitje en botersausje..... jamiejamie
Oud maar niet Out
-
meme-rietje - Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
goeie morgen allemaal
is weer frisjes vandaag
gisteren mooie cadeautje gekregen van mijn buurvrouw
een beeldje dat haar broer gemaakt had in koper
heb een traantje weggepinkt, zo lief en zo mooi
ze zijn thuis van gisteren
en ik had hun konijn verzorgd

is weer frisjes vandaag
gisteren mooie cadeautje gekregen van mijn buurvrouw
een beeldje dat haar broer gemaakt had in koper
heb een traantje weggepinkt, zo lief en zo mooi
ze zijn thuis van gisteren
en ik had hun konijn verzorgd

Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan
-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15

Goedemorgen
Gisteren naar Bianca geweest, vriendinnetjes getoost op Eleanor haar verjaardag, feest was even tevoren.
Ondertussen boodschappen gedaan, had een helpster mee. Zalig kind is Romy.
Haar zus Rhune welke donderdag mee naar papa ging, was hier zo aangenaam dat mijn hart overuren maakten.
Na het feestje donderdag van Eleanor, bij het buitenkomen heeft Rhune haar zus een tirade geven waarbij het wenen me nader stond dan het lachen.
Heb beide apart gesproken, reden achterhaald, hoop dat het uitgeklaard is.
Morgenavond komt kleinzoon Jürgen zijn jongste dochter ophalen en neemt mijn computer mee. Bureaustoel gaat naar andere kleinzoon Günther.
Het is hier volle bak, overal waar plek is staan auto’s.
Omadina, heb niets van mijn vaccinatie geweten, of ik er minder door beschermt ben ? Denk het niet.HOOP HET NIET
Rietepetietje., toont je cadeautje eens
Groetjes
Corry
ik tel alleen de zonnige dagen.
-

dit beeldje is 23 cm hoog
en ik heb nog niet gevonden om mijn afbeeldingen te verminderen
Laatst gewijzigd door meme-rietje op 12 jul 2021, 09:03, 1 keer totaal gewijzigd.
-
vera-maria - Lid geworden op: 12 feb 2019, 19:39
Goede namiddag allemaal!
Corry volgens mij lijkt Eleanor heel goed op haar mama Bianca.
Mooi beeldje Meme-rietje!
Onze poolhouse ( buitenkamer) is af, enkel moet de electricien nog komen om de electriek aan te sluiten!

Ik heb gisteren de vloer onder handen genomen en al de glazen schuifwanden gewassen en had speciaal daarvoor zo een machientje van Kärcher aangeschaft om de ruiten te wassen en af te trekken en dat is echt de Max, de ruiten zijn streeploos gewassen, ben er supercontent mee!
En vandaag….regen regen dus de ruiten amai…is hier beginnen regenen na de middag maar was echt water gieten hé!
Wij waren op restaurant en hadden gelukkig onze paraplu mee, we zijn na het restaurantbezoek dan nog naar de bakker geweest om taartjes, want is er echt het weer voor om gezellig binnen je tegoed te doen aan koffie en taart!
En nu kijkt ventje naar de koers en ben ik hier aanbeland…is nog aan het regenen maar niet meer zo fel!
Tot later daag…
Corry volgens mij lijkt Eleanor heel goed op haar mama Bianca.
Mooi beeldje Meme-rietje!
Onze poolhouse ( buitenkamer) is af, enkel moet de electricien nog komen om de electriek aan te sluiten!

Ik heb gisteren de vloer onder handen genomen en al de glazen schuifwanden gewassen en had speciaal daarvoor zo een machientje van Kärcher aangeschaft om de ruiten te wassen en af te trekken en dat is echt de Max, de ruiten zijn streeploos gewassen, ben er supercontent mee!
En vandaag….regen regen dus de ruiten amai…is hier beginnen regenen na de middag maar was echt water gieten hé!
Wij waren op restaurant en hadden gelukkig onze paraplu mee, we zijn na het restaurantbezoek dan nog naar de bakker geweest om taartjes, want is er echt het weer voor om gezellig binnen je tegoed te doen aan koffie en taart!
En nu kijkt ventje naar de koers en ben ik hier aanbeland…is nog aan het regenen maar niet meer zo fel!
Tot later daag…
You only have one life...live it!
-
Goeie zonnige morgen
Hopelijk blijft het de hele dag zo zonnig want alles wat gisteren nat gemaakt werd moet weer kunnen drogen hé.
Wij hadden gisteren een geleide erfgoedwandeling op het programma staan
maar goed dat er paraplu's bestaan en dat we toch af en toe ergens in een poort konden schuilen.
Heel mooi Veve, nu nog de meubeltjes erin en je kunt genieten, hopelijk heel lang en heel veel.
Menu : varkenshaasje, gestoofd witloof
Hopelijk blijft het de hele dag zo zonnig want alles wat gisteren nat gemaakt werd moet weer kunnen drogen hé.
Wij hadden gisteren een geleide erfgoedwandeling op het programma staan
Heel mooi Veve, nu nog de meubeltjes erin en je kunt genieten, hopelijk heel lang en heel veel.
Menu : varkenshaasje, gestoofd witloof
Oud maar niet Out
-
Ivette - Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Goeie Vlaamse Feestdag allemaal,
Gisteren heel de dag geregend, ik heb een heel boek uit gelezen: de Ierse erfenis van Karen Swan, niet mis maar nu en dan eens wat overgeslagen.
Vandaag mag ik mee naar Anzegem, instuif bij mijn oudste kleindochter Sarah en Florian.
Hopelijk blijft het over want het is zo'n soort brunch, amai!
Gisteren heb ik gekeken naar Vlaanderen feest en me geërgerd dat er toch weer Hollanders tussen mochten alhoewel er veel Vlamingen ook blij zouden zijn met zo'n kans
Vanavond eindelijk de finale van het voetbal hopelijk komt er dan eindelijk wat meer ontspanning voor de niet voetbal liefhebbers!
Daaag allemaal, ik maak me helemaal klaar dat ze niet op mij moeten wachten!
Gisteren heel de dag geregend, ik heb een heel boek uit gelezen: de Ierse erfenis van Karen Swan, niet mis maar nu en dan eens wat overgeslagen.
Vandaag mag ik mee naar Anzegem, instuif bij mijn oudste kleindochter Sarah en Florian.
Hopelijk blijft het over want het is zo'n soort brunch, amai!
Gisteren heb ik gekeken naar Vlaanderen feest en me geërgerd dat er toch weer Hollanders tussen mochten alhoewel er veel Vlamingen ook blij zouden zijn met zo'n kans
Vanavond eindelijk de finale van het voetbal hopelijk komt er dan eindelijk wat meer ontspanning voor de niet voetbal liefhebbers!
Daaag allemaal, ik maak me helemaal klaar dat ze niet op mij moeten wachten!
Ivette
-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15
Goedemorgen
Nu en dan zon, vroeg in de morgen heel veel mist ondervond het lbij naar de bakker rijden.
Veveke, daar gaan jullie veel fijne uren doorbrengen, volgend jaar een nieuw aangelegde tuin, ben benieuwd hoe het eruit gaat zien.
Hier groeit en bloeit alles naar wens, alleen bij felle regenbuien laten mijn bloemetjes hun kopjes hangen.
Had gisteren een zware dag, je kan je gevoelens niet sturen . Gelukkig vandaag weer een beetje opgeklaard.
Staf is de vaste computer klaar aan het maken om mee te nemen.
Zal hem niet zoveel missen heb nog een laptop.
Kleintje heeft het naar haar zin gehad, Paulin word een vriendinnetje voor het leven, wist Romy te melden.
Samen smoutebollen eten

Nog een fijne zonnige zondag
Corry
Nu en dan zon, vroeg in de morgen heel veel mist ondervond het lbij naar de bakker rijden.
Veveke, daar gaan jullie veel fijne uren doorbrengen, volgend jaar een nieuw aangelegde tuin, ben benieuwd hoe het eruit gaat zien.
Hier groeit en bloeit alles naar wens, alleen bij felle regenbuien laten mijn bloemetjes hun kopjes hangen.
Had gisteren een zware dag, je kan je gevoelens niet sturen . Gelukkig vandaag weer een beetje opgeklaard.
Staf is de vaste computer klaar aan het maken om mee te nemen.
Zal hem niet zoveel missen heb nog een laptop.
Kleintje heeft het naar haar zin gehad, Paulin word een vriendinnetje voor het leven, wist Romy te melden.
Samen smoutebollen eten

Nog een fijne zonnige zondag
Corry
ik tel alleen de zonnige dagen.
-
goeie morge , middag bijna aan allemaal
goeie 11 juli
ben later maar deze morgen kwamen twee vriendinnen ontbijten
dat brengen ze aan huis, ik vind dat beter dan ergens gaan ontbijten
was weer heel lekker,
veve heel mooi je buiten kamer
en smoutebollen eet ik ook graag hhmmmm

goeie 11 juli
ben later maar deze morgen kwamen twee vriendinnen ontbijten
dat brengen ze aan huis, ik vind dat beter dan ergens gaan ontbijten
was weer heel lekker,
veve heel mooi je buiten kamer
en smoutebollen eet ik ook graag hhmmmm

-
Namiddagactiviteit :
Koers Menen, 12,5 km gewandeld.
Als ik naar de koers ga dan probeer ik toch altijd iets meer te zien dan alleen maar renners

en dan nu
boke eten
voetjes verzorgen
pyjama aan
en tribuneplaats zoeken voor DE MATCH
schietgebedje opdat de Italianen het zouden halen
Koers Menen, 12,5 km gewandeld.
Als ik naar de koers ga dan probeer ik toch altijd iets meer te zien dan alleen maar renners

en dan nu
boke eten
voetjes verzorgen
pyjama aan
en tribuneplaats zoeken voor DE MATCH
schietgebedje opdat de Italianen het zouden halen
Oud maar niet Out
-
goeie morgen allemaal