NACHTUILTJES(7) 2021
-
Ivette - Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Greetie, ook mijn medeleven met het overlijden van uw broer.
Jadi bedankt voor uw recept.
Gimper welkom terug!
Zaterdagavond hebben mijn 4 groten lekker en veel gegeten van mijn spaghetti bolognaise toch makkelijk dat je de saus vooraf kan maken, de rest 's anderendaags eten en invriezen ook, super.
Ik lees op FB dat er hier een proxy Delhaize komt, de plannen zijn goedgekeurd, joepie, schoon Nieuwjaarsgeschenk voor de Gitsenaars en nu afwachten wanneer de werken beginnen...
Ik heb de REEKS SISSI opgenomen, veel ruwer en reëler dan de films maar heel goed geacteerd, ik geniet ervan, nog één aflevering te gaan.
Jadi bedankt voor uw recept.
Gimper welkom terug!
Zaterdagavond hebben mijn 4 groten lekker en veel gegeten van mijn spaghetti bolognaise toch makkelijk dat je de saus vooraf kan maken, de rest 's anderendaags eten en invriezen ook, super.
Ik lees op FB dat er hier een proxy Delhaize komt, de plannen zijn goedgekeurd, joepie, schoon Nieuwjaarsgeschenk voor de Gitsenaars en nu afwachten wanneer de werken beginnen...
Ik heb de REEKS SISSI opgenomen, veel ruwer en reëler dan de films maar heel goed geacteerd, ik geniet ervan, nog één aflevering te gaan.
Ivette
-
Ritavdm - Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Goeiemorgen
Een doodgewone maandag met de nodige kuiswerken en deze namiddag wandeling.
Het kerstgebeuren zit weer in de bakken onder- en achteraan de zolderkasten.
Joepie Gimber/Frankje is terug !
Greetie, mijn medeleven bij het overlijden van je broer.
Ivette, voor jou begint het nieuwe jaar dan toch met goed nieuws, terug zelf boodschappen kunnen doen dicht bij de deur. Wel nog ff geduld.
Een doodgewone maandag met de nodige kuiswerken en deze namiddag wandeling.
Het kerstgebeuren zit weer in de bakken onder- en achteraan de zolderkasten.
Joepie Gimber/Frankje is terug !
Greetie, mijn medeleven bij het overlijden van je broer.
Ivette, voor jou begint het nieuwe jaar dan toch met goed nieuws, terug zelf boodschappen kunnen doen dicht bij de deur. Wel nog ff geduld.
Oud maar niet Out
-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15
Greetie oprechte deelneming, het zal een leegte nalaten. 
Heel toepasselijk deze afbeelding.
Goedemorgen
Moeilijke dagen gaan voorbij.
Gelukkig antwoorden onze zoon op een bericht en kreeg een foto van zijn kinderen.
Is gisteren 57 jaar geworden.
Even slikken en het gaat voorbij zoals alles als het moet.
Kerstgerief is opgeborgen, lichtjes buiten ook weg.
Heb naar SiSi gekeken, lange afleveringen maakte het kijken dubbel zo aangenaam, en Staf keek mee.
Solden, mij niet gezien.
Nog een mooie dag en tot later
Corry
Heel toepasselijk deze afbeelding.
Goedemorgen
Moeilijke dagen gaan voorbij.
Gelukkig antwoorden onze zoon op een bericht en kreeg een foto van zijn kinderen.
Is gisteren 57 jaar geworden.
Even slikken en het gaat voorbij zoals alles als het moet.
Kerstgerief is opgeborgen, lichtjes buiten ook weg.
Heb naar SiSi gekeken, lange afleveringen maakte het kijken dubbel zo aangenaam, en Staf keek mee.
Solden, mij niet gezien.
Nog een mooie dag en tot later
Corry
ik tel alleen de zonnige dagen.
-
Jazeker Rietjes dat de komst van een Proxy Delhaize in Gits verzekerd is blijkt uit het plan dat iemand op FB bij Gits aan de Spits zette, ben benieuwd wanneer!
Ik mocht deze namiddag mee met Christa winkelen, lang geleden dat ik nog aan het Mammoet centrum naar Roeselare was. Ik kan er wel met de bus naartoe hoor maar daar heb ik ook niet altijd goesting voor dus ik mag hier niet zitten klagen dat ik er niet geraak! Wel blij dat ik groenten en andere voedingswaren kon kopen, ik kan weer weg! Christa heeft ook enkele biersoorten meegebracht, ik heb vanille schepcrème en krieken om op te warmen en erbij te serveren mee dus hopelijk komt er wat volk binnenkort af als ze niet bang zijn voor Corona!
Ik zal morgen ook al mijn Kerstversiering naar boven doen, mijn Kerstboom zal er wel een volgende bezoeker voor mij willen wegruimen.
Ik mocht deze namiddag mee met Christa winkelen, lang geleden dat ik nog aan het Mammoet centrum naar Roeselare was. Ik kan er wel met de bus naartoe hoor maar daar heb ik ook niet altijd goesting voor dus ik mag hier niet zitten klagen dat ik er niet geraak! Wel blij dat ik groenten en andere voedingswaren kon kopen, ik kan weer weg! Christa heeft ook enkele biersoorten meegebracht, ik heb vanille schepcrème en krieken om op te warmen en erbij te serveren mee dus hopelijk komt er wat volk binnenkort af als ze niet bang zijn voor Corona!
Ik zal morgen ook al mijn Kerstversiering naar boven doen, mijn Kerstboom zal er wel een volgende bezoeker voor mij willen wegruimen.
Ivette
-
Goeiemorgen
Iemand last gehad van de overvloedige regen ???
Hier geen drup gevallen !
Mijn dag is weer vroeg begonnen... te vroeg
alhoewel
nu is mijn keuken al aan de kant, de voorbereidingen voor het middagmaal zijn gedaan en mijn was hangt al buiten, de krant is al gelezen ook.
Nu ga ik mij een achter mijn naaimachine zetten; iets wat ik niet graag meer doe, vroeger nochtans heel veel.
Af en toe toch nog eens nodig anders blijft die broek die nog moet ingenomen worden hangen en dat is ook de bedoeling niet hé. Het is vooral met donkere stoffen dat ik niet graag meer werk... mijn ogen. Zou witte broeken dragen misschien een optie kunnen zijn
; in de zomer ja maar nu toch niet zeker.
Iemand last gehad van de overvloedige regen ???
Hier geen drup gevallen !
Mijn dag is weer vroeg begonnen... te vroeg
alhoewel
nu is mijn keuken al aan de kant, de voorbereidingen voor het middagmaal zijn gedaan en mijn was hangt al buiten, de krant is al gelezen ook.
Nu ga ik mij een achter mijn naaimachine zetten; iets wat ik niet graag meer doe, vroeger nochtans heel veel.
Af en toe toch nog eens nodig anders blijft die broek die nog moet ingenomen worden hangen en dat is ook de bedoeling niet hé. Het is vooral met donkere stoffen dat ik niet graag meer werk... mijn ogen. Zou witte broeken dragen misschien een optie kunnen zijn
Oud maar niet Out
-
greetie - Lid geworden op: 08 jan 2007, 18:17

Rietjes vol energie, de eerste hier
Hier ook geen regen gezien, hopelijk in de Ardennen niet teveel er is daar nog miserie genoeg, die mensen!
Yvette met twee steeds gezelliger winkelen
Hoop voor jou dat er dichtbij een grootwarenhuis komt!
Gisteren in mijn vaste boetiek een jas (anorak) aan de helft van de prijs gevonden, een maatje groter
Broek en bloes ikke blij
Op nieuwjaarsdag vroeg ik om mijn anorak aan de zoon en al de de kleinkinderen begonnen te lachen
Een jas denk is meer een mantel
Wat zeggen jullie???
Greetie
-
Greetie voor mij geen probleem hoor alleen winkelen vroeger voor Corona buste ik alleen naar Brugge dan kon ik daar lekker de toeristen plekjes afdweilen, nam ik iemand mee dan moest ik weer mee in de winkels omdat de meesten winkelen verstaan onder een damesuitstapje.
Awel, hier ook geen druppel gevallen en ik durfde niet naar de markt bang om in de regen te tjolen!
Nu, mijn kerstversiering naar boven doen, de zakken staan al klaar.
Ik luister al van 6u naar R2 (wel tot 7u30 in bed) ik zou niet weten wat ik zo vroeg op zou "moeten" doen en ik heb al vele keren hetzelfde Nieuws gehoord!
Awel, hier ook geen druppel gevallen en ik durfde niet naar de markt bang om in de regen te tjolen!
Nu, mijn kerstversiering naar boven doen, de zakken staan al klaar.
Ik luister al van 6u naar R2 (wel tot 7u30 in bed) ik zou niet weten wat ik zo vroeg op zou "moeten" doen en ik heb al vele keren hetzelfde Nieuws gehoord!
Ivette
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Goede morgen alle uiltjes,
hier droog na een regenbui vannacht
Ik hoop dat het in de Ardennen weer niet teveel regent
die mensen zijn nog niet bekomen van de vorige zomer
Frankje mooi jouw plaatje
Allen een fijne dag en hou het veilig aub...
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
ZIezo, de broek past weer perfect
maar 'k heb me toch voorgenomen dat in het vervolg in de winkel te laten doen vooral al 't een donkere is.
Greetie, wij zeggen een anorak tegen een gewateerde jack.
Gimber, blij dat we weer van je mooie plaatjes kunnen genieten, nu nog een praatje erbij
Ja Ivette, ik hoor ook heel vaak hetzelfde nieuws hoor 's morgens vroeg.
maar 'k heb me toch voorgenomen dat in het vervolg in de winkel te laten doen vooral al 't een donkere is.
Greetie, wij zeggen een anorak tegen een gewateerde jack.
Gimber, blij dat we weer van je mooie plaatjes kunnen genieten, nu nog een praatje erbij
Ja Ivette, ik hoor ook heel vaak hetzelfde nieuws hoor 's morgens vroeg.
Oud maar niet Out
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Goede morgen iedereen, gisteren hier niet geraakt.
Reden: wat ziekjes, vandaag al wat beter..
Niks om ongerust te zijn, komt wel goed
Aan iedereen een fijne dag
toedeloe
menu: spaghetti bolognaise à la Jadi
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
meme-rietje - Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
Goedemorgen fijne dinsdag samen
@ greetie nen anorak dat is een vest en een frak dat is een mantel

@ greetie nen anorak dat is een vest en een frak dat is een mantel

Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan
-
meme-rietje - Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
goeie morgen iedereen
gisteren ook alles van kerst weggedaan