In de Vier Seizoenen reeks 10: Zomer
-
lea*** - Lid geworden op: 09 nov 2017, 20:54
Veel dank lieve mensen.
Wat ik misdaan heb.
Enige tijd geleden schreef ik op de babbeltopic dat hoshinkido
weduwnaar is.
Uiteraard kan ik dat niet weten en het zijn ook mijn zaken niet,
ik heb daar veel spijt van maar hoshinkido kan mij blijkbaar niet vergeven.
Nu ja, zand erover!
Van zand gesproken, ze zijn hier de baan aan het vernieuwen en
wij hebben letterlijk al veel zand geslikt.
De vensterbladen van de living zijn constant vuil, tot mijn grote ergernis.
Ik mag de eerste weken nog niet poetsen, dit is voor mij wel corvee.
Helena, ik moet ook nog een beetje strijken.
4 dagen nodig gehad om een gewone strijk weg te werken.
Dochter haar strijk had ik verleden dinsdag in één keer gedaan
maar dat heb ik me beklaagd.
Was zo moe dat ik in mijn bed moest gaan liggen en zelfs geen
avondeten meer kon maken.
Muddy Maddy, ik heb de laatste tijd niet meer veel meegelezen,
ik weet dus echt niet hoe één en ander met jou gesteld is.
Ga nooit bij je moeder wonen, verschillende generaties wonen
best apart.
MJ, van jou weet ik dat in feite ook niet en van Zwanenmeer en
Anjelierken ook niet.
Oma-C, is alles goed met jou?
Clive, sorry dat ik jou zomaar een pb'tje stuurde, ik dacht dat je ook
graag over je longen wilde vertellen.
Mijn ene long was plat gedrukt door mijn maag omdat die voor een gedeelte
in mijn borstkas lag.
Op den duur zat ik zonder adem en kon niet meer anders dan me laten opereren.
Die operatie is niks, je hebt een pijnpomp met morfine in en kunt zelf
je pijnstilling regelen.
Maar de dag na de operatie traden er complicaties op en dan heb ik
8 dagen op intensieve gelegen.
Zijn jouw 2 hondjes nu dood, wat erg!
Waaraan is Niels gestorven?
Je bent wel in verwachting van een nieuw hondje en dat is goed.
Ik zal wel iemand vergeten, mijn excuses hiervoor.....
Vele groetjes,
Wat ik misdaan heb.
Enige tijd geleden schreef ik op de babbeltopic dat hoshinkido
weduwnaar is.
Uiteraard kan ik dat niet weten en het zijn ook mijn zaken niet,
ik heb daar veel spijt van maar hoshinkido kan mij blijkbaar niet vergeven.
Nu ja, zand erover!
Van zand gesproken, ze zijn hier de baan aan het vernieuwen en
wij hebben letterlijk al veel zand geslikt.
De vensterbladen van de living zijn constant vuil, tot mijn grote ergernis.
Ik mag de eerste weken nog niet poetsen, dit is voor mij wel corvee.
Helena, ik moet ook nog een beetje strijken.
4 dagen nodig gehad om een gewone strijk weg te werken.
Dochter haar strijk had ik verleden dinsdag in één keer gedaan
maar dat heb ik me beklaagd.
Was zo moe dat ik in mijn bed moest gaan liggen en zelfs geen
avondeten meer kon maken.
Muddy Maddy, ik heb de laatste tijd niet meer veel meegelezen,
ik weet dus echt niet hoe één en ander met jou gesteld is.
Ga nooit bij je moeder wonen, verschillende generaties wonen
best apart.
MJ, van jou weet ik dat in feite ook niet en van Zwanenmeer en
Anjelierken ook niet.
Oma-C, is alles goed met jou?
Clive, sorry dat ik jou zomaar een pb'tje stuurde, ik dacht dat je ook
graag over je longen wilde vertellen.
Mijn ene long was plat gedrukt door mijn maag omdat die voor een gedeelte
in mijn borstkas lag.
Op den duur zat ik zonder adem en kon niet meer anders dan me laten opereren.
Die operatie is niks, je hebt een pijnpomp met morfine in en kunt zelf
je pijnstilling regelen.
Maar de dag na de operatie traden er complicaties op en dan heb ik
8 dagen op intensieve gelegen.
Zijn jouw 2 hondjes nu dood, wat erg!
Waaraan is Niels gestorven?
Je bent wel in verwachting van een nieuw hondje en dat is goed.
Ik zal wel iemand vergeten, mijn excuses hiervoor.....
Vele groetjes,
-
En dan had ik ook nog geschreven dat Riekske en
hoshinkido wellicht een relatie met elkaar hadden.
Ik vind dat die twee mensen uiterlijk zeer goed bij
elkaar passen en mijn fantasie sloeg op hol.
Maar Riekske heeft een vriend en hoshinkido dus
een vrouw, dus wat ik schreef is totaal onmogelijk.
Ik beloof plechtig dat ik mijn leven ga beteren en geen
onzin meer zal schrijven......

hoshinkido wellicht een relatie met elkaar hadden.
Ik vind dat die twee mensen uiterlijk zeer goed bij
elkaar passen en mijn fantasie sloeg op hol.
Maar Riekske heeft een vriend en hoshinkido dus
een vrouw, dus wat ik schreef is totaal onmogelijk.
Ik beloof plechtig dat ik mijn leven ga beteren en geen
onzin meer zal schrijven......
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29
Hallookes iedereen,
Lea: welkom hier in ons babbelhoekje.
MM: ik zou ook niet bij mijn ouders of schoonouders gaan wonen.Denk niet dat dat gezond is.
Gisteren toen we in het bos wandelden, kreeg ik het toch een beetje koud, had kippenvel.Raar hé , met deze temperaturen.
Spaanse woef ligt in zijn mand aan een bot te knagen.Dat mag van mij maar een goed halfuurtje, anders zou hij het ganse bot oppeuzelen.
Deze namiddag tomaten in diepvries gestoken, die steek ik er wel rauw in.De tomaten rijpen nogal vlug in de serre.Ik heb ook kerstomaatjes staan, die eten we zo uit het vuistje.Had er eentje aan Spaanse woef gegeven, maar die lustte het niet.Raar, anders eet hij alles.
Dames, tot morgen allemaal.
Lea: welkom hier in ons babbelhoekje.
MM: ik zou ook niet bij mijn ouders of schoonouders gaan wonen.Denk niet dat dat gezond is.
Gisteren toen we in het bos wandelden, kreeg ik het toch een beetje koud, had kippenvel.Raar hé , met deze temperaturen.
Spaanse woef ligt in zijn mand aan een bot te knagen.Dat mag van mij maar een goed halfuurtje, anders zou hij het ganse bot oppeuzelen.
Deze namiddag tomaten in diepvries gestoken, die steek ik er wel rauw in.De tomaten rijpen nogal vlug in de serre.Ik heb ook kerstomaatjes staan, die eten we zo uit het vuistje.Had er eentje aan Spaanse woef gegeven, maar die lustte het niet.Raar, anders eet hij alles.
Dames, tot morgen allemaal.
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Goede avond iedereen, warm warmer warmst...
Ja, het was (is) heet, toen ik tegen de middag de was afhaalde
van de droogrekjes dacht ik mijn vingers te verbranden...
amaai zo heet was het metaal... en ik moest ze nog toevouwen
om weg te zetten... aar de was droogde terwijl je het ophing...
Wat gevouwen kon worden ligt al in de kast, en de strijk is voor morgenvroeg
Ja lea, misschien eerst even nadenken voor je bepaalde dingen schrijft.??
mensen kwetsen is pijnlijk...
Ik wens allen een fijne avond en een goede nacht...
tot morgen,...
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
Oma-C,
Je hebt volkomen gelijk.
Het was echter werkelijk niet mijn bedoeling om Riekske en hoshinkido te kwetsen.
Ik ga dat niet meer doen, dat is beloofd Oma-C.
Ik weet dat ik een grote flapuit ben, maar wat ik toen schreef dat was er over!!
Ik wens jou en iedereen een fijne avond en een goede nacht!
Bobijntje was ik daar straks vergeten, dag Bobijnte, hoe gaat het met jou?
Tot morgen!
Je hebt volkomen gelijk.
Het was echter werkelijk niet mijn bedoeling om Riekske en hoshinkido te kwetsen.
Ik ga dat niet meer doen, dat is beloofd Oma-C.
Ik weet dat ik een grote flapuit ben, maar wat ik toen schreef dat was er over!!
Ik wens jou en iedereen een fijne avond en een goede nacht!
Bobijntje was ik daar straks vergeten, dag Bobijnte, hoe gaat het met jou?
Tot morgen!
-
zwanenmeer - Lid geworden op: 10 mar 2008, 20:01
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
vanmorgen wakker gemaakt door ventje die de wc nodig had. Toen ik uit mijn bed gesukkeld ben, hoorde Gimly mij lopen en miauwde al. toen zei ik tegen hem dat mammie moest auw zeggen, want zijn mi... bleef achter. Dus van de trap op auw en telkens antwoord terug. 't zou grappig zijn als 't niet pijnlijk was. Heb hem een set nieuwe snuffelzakjes besteld en een paarse muis. Daarmee steun ik een goed doel: de kattenoppas te zwaneburg in Nederland. Deze keer zijn de zakjes gevuld met catnip, de vorige waren met valeriaan. ik lees dan mijn krant en krijg een melding van FB dat de poezenhaven ook een bericht geplaatst heeft. ik lees dat en Janet doet een oproep om maandelijks 1 euro te storten om bartje de zomer door te helpen. bartje is een katje met het syndroom van down, is zot op eten: ijsjes ( waterijs) bami, kaas enz ( gelijk ons Vinny) en zo hebben ze meerdere katten met ataxie, blind, een poot missend, enz. heb dan gevraagd aan ventje of we meededen dus dinsdag naar de bank om een bestendige opdracht voor 1 euro te storten aan de poezenhaven. België zou België niet zijn als ze voor een buitenlandse storting niet ongelofelijk veel gegevens nodig hebben. Dus moest ik Janet vragen of ze die wilde afstaan. heb die gegevens gekregen en dus straks opschrijven want ze staan nog in messenger. Poezenhaven is een vzw en krijgt dus geen subsidies. Morgen komt een zekere J. A. vervangen. zal de strijk zijn. straks als ventje op boodschappen is, de mand klaarmaken. Woensdag moet ik een grijze kokerrok aan, dus die moet nog een wreef krijgen evenals het topje. Woensdag gaat het regenen zeggen de weerlui, dus de hittegolf die ik 21 jaar geleden had, is effe gedaan. ventje heeft al uitgevogeld dat de vriendinnen van moeder ook meegaan. Hij is niet content, maar moet er zich bij neerleggen.
aan degene die het me schreven: neen, ik ben echt niet van plan om bij mijn moeder te gaan wonen. 1 keer een dag per 14 dagen is goed genoeg. ze heeft haar vriendinnen en de buren die haar helpen. want ik weet al wat het zou zijn: doe eens dit, doe eens dat,... en tegen ventje: rij eens naar daar of naar daar.
het is hier wat bewolkt, dus dat zou een heerlijke temperatuur moeten opleveren. Gisteren gewoon gekookte hotdogs gegeten en 's avonds en gebakken eitje. als ik achteraan een keramische tegel had kon ik die daar bakken.
Nog steeds geen nieuws van de schoonbroer van de buurvrouw van ons Ma die tuinen aanlegt. en Henk maakt ook geen aanstalten om die rol golfplaat naar het containerpark te doen. A. zal dus nog lang mogen ruttelen over die lelijke koer. de nalatenschap is ook nog niet geregeld, dus er zijn geen centen. Gisteren dan maar eens weer ondervonden dat het leven duur is. ik ga een schakelaartje in mijn gehoor nodig hebben als ventje maar weer eens verzuchtingen maakt. heb vriend beenhouwer uitgenodigd voor onze aanstaande burenbbq. hij zou een vriendin hebben na al die jaren en weet nog niet of hij zal komen. ik hoop van wel. omdat onze buren V. er niet zijn en ik dus aanspraak zou hebben. en zo niet doe ik als de jeugd van tegenwoordig: met mijn gsm spelen.
Vandaag dvd-dag ventje, ik ga de rest van 'pas op voor de buren' lezen buiten, op mijn nieuwe stoelkussens. wel niet vergeten 'this means war' te programeren. Straks de afwas van gisteren. De nieuwe man had het vergeten. ( lees: geen zin om het te doen)
zei vanmorgen tegen Gimly dat mammie een roltrap nodig had. weet niet of ventje dat gehoord zal hebben, maar indien wel dan kan ik me zijn gezichtsuitdrukking voorstellen.
na mijn pillen en yoghurtontbijt, een groen slaatje maken voor bij welk vlees dan ook en voor ventje fruitsla. ondertussen de afwas weken. dan mijn bonus bij homescapes ophalen, de boerderij doen, fb controleren,...
Fijne zondag allen, groetjes, kopje van Gimly en keep cool
vanmorgen wakker gemaakt door ventje die de wc nodig had. Toen ik uit mijn bed gesukkeld ben, hoorde Gimly mij lopen en miauwde al. toen zei ik tegen hem dat mammie moest auw zeggen, want zijn mi... bleef achter. Dus van de trap op auw en telkens antwoord terug. 't zou grappig zijn als 't niet pijnlijk was. Heb hem een set nieuwe snuffelzakjes besteld en een paarse muis. Daarmee steun ik een goed doel: de kattenoppas te zwaneburg in Nederland. Deze keer zijn de zakjes gevuld met catnip, de vorige waren met valeriaan. ik lees dan mijn krant en krijg een melding van FB dat de poezenhaven ook een bericht geplaatst heeft. ik lees dat en Janet doet een oproep om maandelijks 1 euro te storten om bartje de zomer door te helpen. bartje is een katje met het syndroom van down, is zot op eten: ijsjes ( waterijs) bami, kaas enz ( gelijk ons Vinny) en zo hebben ze meerdere katten met ataxie, blind, een poot missend, enz. heb dan gevraagd aan ventje of we meededen dus dinsdag naar de bank om een bestendige opdracht voor 1 euro te storten aan de poezenhaven. België zou België niet zijn als ze voor een buitenlandse storting niet ongelofelijk veel gegevens nodig hebben. Dus moest ik Janet vragen of ze die wilde afstaan. heb die gegevens gekregen en dus straks opschrijven want ze staan nog in messenger. Poezenhaven is een vzw en krijgt dus geen subsidies. Morgen komt een zekere J. A. vervangen. zal de strijk zijn. straks als ventje op boodschappen is, de mand klaarmaken. Woensdag moet ik een grijze kokerrok aan, dus die moet nog een wreef krijgen evenals het topje. Woensdag gaat het regenen zeggen de weerlui, dus de hittegolf die ik 21 jaar geleden had, is effe gedaan. ventje heeft al uitgevogeld dat de vriendinnen van moeder ook meegaan. Hij is niet content, maar moet er zich bij neerleggen.
aan degene die het me schreven: neen, ik ben echt niet van plan om bij mijn moeder te gaan wonen. 1 keer een dag per 14 dagen is goed genoeg. ze heeft haar vriendinnen en de buren die haar helpen. want ik weet al wat het zou zijn: doe eens dit, doe eens dat,... en tegen ventje: rij eens naar daar of naar daar.
het is hier wat bewolkt, dus dat zou een heerlijke temperatuur moeten opleveren. Gisteren gewoon gekookte hotdogs gegeten en 's avonds en gebakken eitje. als ik achteraan een keramische tegel had kon ik die daar bakken.
Nog steeds geen nieuws van de schoonbroer van de buurvrouw van ons Ma die tuinen aanlegt. en Henk maakt ook geen aanstalten om die rol golfplaat naar het containerpark te doen. A. zal dus nog lang mogen ruttelen over die lelijke koer. de nalatenschap is ook nog niet geregeld, dus er zijn geen centen. Gisteren dan maar eens weer ondervonden dat het leven duur is. ik ga een schakelaartje in mijn gehoor nodig hebben als ventje maar weer eens verzuchtingen maakt. heb vriend beenhouwer uitgenodigd voor onze aanstaande burenbbq. hij zou een vriendin hebben na al die jaren en weet nog niet of hij zal komen. ik hoop van wel. omdat onze buren V. er niet zijn en ik dus aanspraak zou hebben. en zo niet doe ik als de jeugd van tegenwoordig: met mijn gsm spelen.
Vandaag dvd-dag ventje, ik ga de rest van 'pas op voor de buren' lezen buiten, op mijn nieuwe stoelkussens. wel niet vergeten 'this means war' te programeren. Straks de afwas van gisteren. De nieuwe man had het vergeten. ( lees: geen zin om het te doen)
zei vanmorgen tegen Gimly dat mammie een roltrap nodig had. weet niet of ventje dat gehoord zal hebben, maar indien wel dan kan ik me zijn gezichtsuitdrukking voorstellen.
na mijn pillen en yoghurtontbijt, een groen slaatje maken voor bij welk vlees dan ook en voor ventje fruitsla. ondertussen de afwas weken. dan mijn bonus bij homescapes ophalen, de boerderij doen, fb controleren,...
Fijne zondag allen, groetjes, kopje van Gimly en keep cool
Cats Rule!
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes,
Oma-c, de was al gedaan Mijn hoeslakens strijk ik ook niet, die spannen zich strak aan als ik ze op bed leg. Voor woensdag voorspellen ze wel regen, ik ben benieuwd.
HVT, wat een nachtelijk avontuur !!! Dat had heel anders kunnen aflopen. Gelukkig materiële schade en geen mensen. Je gaat foto-albums bekijken , dan komen wel de heinneringen boven drijven.
Anjelier, hoop dat je goed geslapen hebt. Alles goed met het kleine zusje ? En tomaten ingevroren; lekker.
Muddy Maddy, goed geslapen van vrijdag op zaterdag, fijn zo. Ik neem voor het slapen gaan een lauw badje e,n dat helpt echt.
Lea, ik denk dat hier niemand gezegd heeft dat je niet welkom bent. Maar je had dat echt niet mogen schrijven over de vermeende relatie . Dat hoort thuis in de privésfeer en niet op het forum.
Dan ben je aardig ziek geweest, hopelijk voel je je nu wat beter. Ik snap jouw laatste zin niet van Joske of Kobe ???
MJ, toch een dikke proficiat aan manlief. En ook jij verdient een hele dikke pluim, voor jouw zorgzaamheid.
Zwanenmeer, nog even geduld , woensdag zou het gaan regenen.
Gisteren ben ik op mijn hand gestoken door een wesp. Kon het angeltje er zo uittrekken. Nu, beter bij mij dan bij manlief, want die kan naar spoed voor een spuit.
Ik wens iedereen een mooie zondag. Probeer het koel te houden. Liefs en een dikke knuffel voor wie eentje kan gebruiken.
-
Clive,
En of je gelijk hebt....
Dat had ik werkelijk niet mogen schrijven over H en R, weet niet wat mij bezielde.
Nu ga ik wel opletten hoor, ik ga mijn leven beteren!!
Ja Clive, ik ben echt zwaar ziek geweest!
Het gaat nu al een beetje beter, nog vlug moe en onzeker bij het stappen, douchen enz.
Vandaag flinke buikpijn gehad, gisteren koude patatjes gegeten met dressing en paling,
die patatjes zijn nog te zwaar voor mij denk ik.
Moet streng dieet volgen, ben al 8 kg afgevallen op 4 weken tijd.
Het zijn goede artsen daar in Sint-Augustinus, dat ziekenhuis is een fabriek op zich.
"Kobe en Joske" dan!
Wel Clive, als alles goed gaat zal ik rond 4 april 2019 voor de eerste keer oma worden.
Ik heb al twee stief kleinkindjes, maar dit gevoel is toch anders, ben echt zo'n beetje half gek
van blijdschap.
Kobe en Joske (Jozefien) zijn de namen die ik voor het kindje in mijn hoofd heb.
Zo zal de baby niet gaan heten want mijn dochter en haar vriend vinden dat geen mooie namen.
Ze hebben al namen maar ik mag die niet weten....
Ik heb nu gekozen voor een eenvoudige spreuk, want Kobe en Joske zorgden wel voor enige verwarring.
Geniet van deze zonnige zondag Clive!
Vele groetjes,
En of je gelijk hebt....
Dat had ik werkelijk niet mogen schrijven over H en R, weet niet wat mij bezielde.
Nu ga ik wel opletten hoor, ik ga mijn leven beteren!!
Ja Clive, ik ben echt zwaar ziek geweest!
Het gaat nu al een beetje beter, nog vlug moe en onzeker bij het stappen, douchen enz.
Vandaag flinke buikpijn gehad, gisteren koude patatjes gegeten met dressing en paling,
die patatjes zijn nog te zwaar voor mij denk ik.
Moet streng dieet volgen, ben al 8 kg afgevallen op 4 weken tijd.
Het zijn goede artsen daar in Sint-Augustinus, dat ziekenhuis is een fabriek op zich.
"Kobe en Joske" dan!
Wel Clive, als alles goed gaat zal ik rond 4 april 2019 voor de eerste keer oma worden.
Ik heb al twee stief kleinkindjes, maar dit gevoel is toch anders, ben echt zo'n beetje half gek
van blijdschap.
Kobe en Joske (Jozefien) zijn de namen die ik voor het kindje in mijn hoofd heb.
Zo zal de baby niet gaan heten want mijn dochter en haar vriend vinden dat geen mooie namen.
Ze hebben al namen maar ik mag die niet weten....
Ik heb nu gekozen voor een eenvoudige spreuk, want Kobe en Joske zorgden wel voor enige verwarring.
Geniet van deze zonnige zondag Clive!
Vele groetjes,
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Goede morgen iedereen, voor mij is het al voormiddag
de strijk is weggewerkt en de mailbox opgeruimd
nu begint het weer warm te worden....
Het was vanmorgen 24° in de living... een zalig gevoel
Na de strijk alles weer afgesloten... laat de zon maar doen
maar niet hierbinnen
om de beestjes schoentjes aan te doen om de pootjes niet te verbranden (echt waar)
Op mijn terras kan ik ook niet op blote voeten lopen.... veel te heet...
voel maar eens aan een vensterbank in de zon, zo is de straat ook hé
Ik wens alle seizoentjes een fijn weekend, bakje toe en tot later
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
Clive,
Is dat nu ook jouw ervaring, dat er in de ziekenhuizen te weinig info wordt gegeven?
De artsen in St.Augustinus gaven goede en veel info, maar de verplegers en
verpleegsters, amaaiii.
Blaffen en snauwen, niet op de intensieve, wel op de kamer.
Ik kreeg geregeld onder mijn voeten als ik iets vroeg.
Niet fijn, als je al zo ziek bent.
Jij gaat zeker naar Monica hé!.!
Groetjessss,
Is dat nu ook jouw ervaring, dat er in de ziekenhuizen te weinig info wordt gegeven?
De artsen in St.Augustinus gaven goede en veel info, maar de verplegers en
verpleegsters, amaaiii.
Blaffen en snauwen, niet op de intensieve, wel op de kamer.
Ik kreeg geregeld onder mijn voeten als ik iets vroeg.
Niet fijn, als je al zo ziek bent.
Jij gaat zeker naar Monica hé!.!
Groetjessss,
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Lekker koel hier op mijn plaatsje aan de schuifdeur.
Vannacht op wandel geweest van kamer tot kamer en tenslotte in mijn eigen bed beland.
Om half drie was ik nog wakker.
Nochtans was het niet te warm boven.
Ik heb voor nog wat extra zonnewering gezorgd gisteren om de wijze van...
De gordijnenwinkel had een ingenieuze opstelling bedacht met velcro. Die lijm was na jaren gelost.
Geen doen om het goedje er af te krijgen of ik moet aceton of een ander vies middeltje gebruiken.
Uiteraard klusje steeds uitgesteld. Opgelost met kopspelden: de zaak aan de hoofdgordijn vast gespeten.
Klaar is kees en buiten de zon.
En veel centjes uitgespaard.
Ik heb wel een firma aangeschreven die zonneweringen maakt op maat.
Als we zo nog van die zomers mogen verwachten dan vind ik het best wel d moeite om dat in orde te brengen.
Bah buurvrouw gebruikt weer haar linnendroger. En dat ruikt absoluut niet lekker de wasverzachter die ze gebruikt.
Pakt in feite op mijn adem. Dat kan toch niet gezond zijn? Het is net of ze een literfles parfum heeft uitgegoten.
Ik gebruik al jaren geen wasverzachter meer. Ons jongens vonden dat ze verwijfd roken met dat goedje.
Ik zal dan maar verhuizen zeker...naar een plaatsje in huis waar die geur minder agressief is.
Deze namiddag de gegidste wandeling nummer twee van het abonnement van vier proberen uit te wandelen.
Dus nu een beetje kalm aan...
Ik ga wel al alles voor het eten van vanavond zo veel mogelijk klaar zetten.
Aan iedereen nog een fijne dag gewenst en voor later een weldoende nachtrust.
Vannacht op wandel geweest van kamer tot kamer en tenslotte in mijn eigen bed beland.
Om half drie was ik nog wakker.
Nochtans was het niet te warm boven.
Ik heb voor nog wat extra zonnewering gezorgd gisteren om de wijze van...
De gordijnenwinkel had een ingenieuze opstelling bedacht met velcro. Die lijm was na jaren gelost.
Geen doen om het goedje er af te krijgen of ik moet aceton of een ander vies middeltje gebruiken.
Uiteraard klusje steeds uitgesteld. Opgelost met kopspelden: de zaak aan de hoofdgordijn vast gespeten.
Klaar is kees en buiten de zon.
En veel centjes uitgespaard.
Ik heb wel een firma aangeschreven die zonneweringen maakt op maat.
Als we zo nog van die zomers mogen verwachten dan vind ik het best wel d moeite om dat in orde te brengen.
Bah buurvrouw gebruikt weer haar linnendroger. En dat ruikt absoluut niet lekker de wasverzachter die ze gebruikt.
Pakt in feite op mijn adem. Dat kan toch niet gezond zijn? Het is net of ze een literfles parfum heeft uitgegoten.
Ik gebruik al jaren geen wasverzachter meer. Ons jongens vonden dat ze verwijfd roken met dat goedje.
Ik zal dan maar verhuizen zeker...naar een plaatsje in huis waar die geur minder agressief is.
Deze namiddag de gegidste wandeling nummer twee van het abonnement van vier proberen uit te wandelen.
Dus nu een beetje kalm aan...
Ik ga wel al alles voor het eten van vanavond zo veel mogelijk klaar zetten.
Aan iedereen nog een fijne dag gewenst en voor later een weldoende nachtrust.