In de Vier Seizoenen reeks 14 Lente 2019
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
Gisteren is ventje dus naar nieuwpoort gereden om moeder af te halen. die was onwel geworden tijdens het avondmaal: geneugten der zee. dus veel vis. het is haar maag en niet haar hart. ze is nl niet gewoon van zo uitgebreid te tafelen. Ze had al een afspraak met d'r huisartse en gaat me dinsdag bellen. Nu ga ik straks met ventje de digi binnenbrengen en tuutje. Ventje zal weer moeten tanken, daar hij veel heeft rondgereden door werken in & rond nieuwpoort en de autostrade.
was ook laat thuis en we hadden snel-snel dat italiaanse varkensgebraadje naar binnen moeten werken. zonder aardappelen.
gisterenavond nog frietsnacks naar binnen gewerkt.
vanmiddag naar de kliniek. Denervatie. hoop dat het lukt en werkt.
ik ga snel nog die pan afwassen en dat bord en dan mijn pillenontbijt nemen, een yoghurtje eten en dan gaan douchen nadat ventje gedaan heeft en bezig is de digi af te koppelen. zou hier nog rap willen mijn vloer opfrissen want dat ging ik gisteren doen, maar met al die heisa rond moeder kon ik dat niet doen.
Ik ga kijken wat ons beest wil, en dan m'n koffie uitdrinken.
Fijne dag allen!
Gisteren is ventje dus naar nieuwpoort gereden om moeder af te halen. die was onwel geworden tijdens het avondmaal: geneugten der zee. dus veel vis. het is haar maag en niet haar hart. ze is nl niet gewoon van zo uitgebreid te tafelen. Ze had al een afspraak met d'r huisartse en gaat me dinsdag bellen. Nu ga ik straks met ventje de digi binnenbrengen en tuutje. Ventje zal weer moeten tanken, daar hij veel heeft rondgereden door werken in & rond nieuwpoort en de autostrade.
was ook laat thuis en we hadden snel-snel dat italiaanse varkensgebraadje naar binnen moeten werken. zonder aardappelen.
gisterenavond nog frietsnacks naar binnen gewerkt.
vanmiddag naar de kliniek. Denervatie. hoop dat het lukt en werkt.
ik ga snel nog die pan afwassen en dat bord en dan mijn pillenontbijt nemen, een yoghurtje eten en dan gaan douchen nadat ventje gedaan heeft en bezig is de digi af te koppelen. zou hier nog rap willen mijn vloer opfrissen want dat ging ik gisteren doen, maar met al die heisa rond moeder kon ik dat niet doen.
Ik ga kijken wat ons beest wil, en dan m'n koffie uitdrinken.
Fijne dag allen!
Cats Rule!
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes,
Muddy Maddy, succes met de denervatie.
Licht HH is al achter de rug + een kleine strijk. Was heel vroeg opgestaan vandaag.
Gisteren naar de hondenschool geweest en onze Matice is vorige week geslaagd met maar 1 aandachtspuntje. Flinke jongen.
Oma-C, dacht dat jij vandaag naar de tandarts moest voor jouw nieuwe bijtertjes, heel veel succes.
Kwam tot ziens zeggen, wat weet niet of ik na de operatie morgen al op computer kan.
Liefs aan jullie allen.
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Goede morgen iedereen, het weekend zit er weer op
straks zijn we weeral half mei
Grijze wolken zijn er hier en de zon probeert nog niet
om erdoor te komen... afwachten
En nog altijd te fris voor de tijd van het jaar, het was
sommige dagen in maart en april beter dan nu..
clive succes met de ingreep, sterkte en probeer niet te vroeg
vanalles te willen doen nadien, denk aan de gevolgen...
we zien je wel weer verschijnen op deze topic:lol:
en ja ik ga straks mijn tandjes halen,
(een dikke portemonnee meenemen) en hoop niet
te dikwijls terug te moeten om bij te werken...
M-M,jij ook sterkte straks in de kliniek en hopelijk
lukt alles zoals je hoopt... dat is de bedoeling hé...
en goed dat het bij mama maar alleen was van teveel te eten
er zijn ergere dingen...
maar je maakt je ongerust ondertussen.
Helena heeft hopelijk een fijn familieweekend gehad
M-J, anjelierken, zwanenmeer en alle andere seizoentjes
een aangename dag vandaag...
we moeten zelf voor zonnetje spelen denk ik
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29
Hallo iedereen,
Oma-C: succes met de nieuwe tanden, in het begin zal het wennen zijn.Ik eet ook graag rauwe bloemkool, meestal als ik de bloemkool reinig en spoel, eet ik ondertussen al de kleine stukjes.
Clive en MM: allebei succes met de operatie of ingreep.Dat alles goed mag verlopen.
Deze morgend ook al naar de tandarts geweest , is elke 6 maand voor tandsteenverwijdering.Tandarts vertelde , hoe ouder je wordt, hoe meer tandsteen je produceert.Omdat de samenstelling van speeksel verandert met de leeftijd.
Dames, tot morgen allemaal.
Oma-C: succes met de nieuwe tanden, in het begin zal het wennen zijn.Ik eet ook graag rauwe bloemkool, meestal als ik de bloemkool reinig en spoel, eet ik ondertussen al de kleine stukjes.
Clive en MM: allebei succes met de operatie of ingreep.Dat alles goed mag verlopen.
Deze morgend ook al naar de tandarts geweest , is elke 6 maand voor tandsteenverwijdering.Tandarts vertelde , hoe ouder je wordt, hoe meer tandsteen je produceert.Omdat de samenstelling van speeksel verandert met de leeftijd.
-
De ingreep gisteren is goed verlopen. zal echter in 2 delen gebeuren. nu was het links omdat ik daar de meeste last heb. dit plaats is nu stijf. Een goed teken zeggen ze. moest 1 uur en een kwartier blijven liggen ipv de gewone 1 uur. omdat ik de laatste keer bij de denervatie van de nek last had van hoge bloedsuikers. kreeg weer hoofdpijn zoals de laatste keer, maar we weten dat dit komt door mijn suikerwaarden. Ventje is thuisgebleven want heel veel kan ik niet doen. de tweede ingreep is op 21 mei om 8 u. aangezien ik gewoon kalm aan moet doen, is het zetelen en ik ga enkele kaartjes maken. Leesvoer haalt ventje en ons middageten. morgen komt de diepvries, net op tijd want zit zonder kippensoepballetjes. Gisteren een brik kippensoep opengetrokken en een stuk oude kaas gegeten. Toen we terug waren van de digicorder in te leveren kwam buurman 4 zijn brievenbus legen. zei gedag en vroeg of we een nieuwe auto hadden. ik antwoordde dat ik zo rijk niet ben. hebben dan verteld van de spiegel en het groot onderhoud. buurman 4 heeft 4 katten en 1 hond. zij hebben wel een nieuwe wagen wegens te veel kosten na 5 jaar. een digicorder is nu de grote van een grote tablet. heeft geen harde schijf, want alles zit in the cloud, dus als je digi stuk gaat, heb je meteen alle films en opgenomen series terug. gisteren dus gekeken naar GOT, the day after the battle. bijna alle series zitten er nu in.
kunnen vandaag gewoon verder doen met dvd. ( en de digicorder sluit ook meteen je tv af als je hem uitzet. pluspunt: niet meer goochelen met bakjes)
vandaag weet ik meer over moeder haar mediche toestand. ventje denk aan GI vanwege het feit dat er beste boter gebruikt wordt en vette sausen. ( wij zijn voor de kliniek, chinees gaan eten kwestie van iets in ons maag te hebben: allen 1 schotel gedeeld) en door het feit dat ze altijd met papa at, en dat was al niet al te veel. Gisteren viel mijn neya-ring uit elkaar. ventje zal moeten colle-tout meebrengen. heb meteen een nieuwe besteld. is wel zilver maar dus niet erg goed vastgelijmd. en dan heb ik een reserve moest de plak en play niet zo goed lukken.
Koffie opdrinken, pillen nemen en yoghurtje. daarna kleren aan, kan de was wel in de machine krijgen maar er niet uit omdat de hemden op kapstok moeten.
Fijne dag allen!
De ingreep gisteren is goed verlopen. zal echter in 2 delen gebeuren. nu was het links omdat ik daar de meeste last heb. dit plaats is nu stijf. Een goed teken zeggen ze. moest 1 uur en een kwartier blijven liggen ipv de gewone 1 uur. omdat ik de laatste keer bij de denervatie van de nek last had van hoge bloedsuikers. kreeg weer hoofdpijn zoals de laatste keer, maar we weten dat dit komt door mijn suikerwaarden. Ventje is thuisgebleven want heel veel kan ik niet doen. de tweede ingreep is op 21 mei om 8 u. aangezien ik gewoon kalm aan moet doen, is het zetelen en ik ga enkele kaartjes maken. Leesvoer haalt ventje en ons middageten. morgen komt de diepvries, net op tijd want zit zonder kippensoepballetjes. Gisteren een brik kippensoep opengetrokken en een stuk oude kaas gegeten. Toen we terug waren van de digicorder in te leveren kwam buurman 4 zijn brievenbus legen. zei gedag en vroeg of we een nieuwe auto hadden. ik antwoordde dat ik zo rijk niet ben. hebben dan verteld van de spiegel en het groot onderhoud. buurman 4 heeft 4 katten en 1 hond. zij hebben wel een nieuwe wagen wegens te veel kosten na 5 jaar. een digicorder is nu de grote van een grote tablet. heeft geen harde schijf, want alles zit in the cloud, dus als je digi stuk gaat, heb je meteen alle films en opgenomen series terug. gisteren dus gekeken naar GOT, the day after the battle. bijna alle series zitten er nu in.
kunnen vandaag gewoon verder doen met dvd. ( en de digicorder sluit ook meteen je tv af als je hem uitzet. pluspunt: niet meer goochelen met bakjes)
vandaag weet ik meer over moeder haar mediche toestand. ventje denk aan GI vanwege het feit dat er beste boter gebruikt wordt en vette sausen. ( wij zijn voor de kliniek, chinees gaan eten kwestie van iets in ons maag te hebben: allen 1 schotel gedeeld) en door het feit dat ze altijd met papa at, en dat was al niet al te veel. Gisteren viel mijn neya-ring uit elkaar. ventje zal moeten colle-tout meebrengen. heb meteen een nieuwe besteld. is wel zilver maar dus niet erg goed vastgelijmd. en dan heb ik een reserve moest de plak en play niet zo goed lukken.
Koffie opdrinken, pillen nemen en yoghurtje. daarna kleren aan, kan de was wel in de machine krijgen maar er niet uit omdat de hemden op kapstok moeten.
Fijne dag allen!
Cats Rule!
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes,
Muddy Maddy, fijn dat de ingreep goed verlopen is.
Alvast mijn excuses voor de typfouten, maar rechterarm is volledig ingepakt in een dik drukverband en dat mag er pas af op de 21°. De operatie is goed verlopen net als de algemene narcose. Enkel het uittrekken van de tube vind ik een beetje vervelend, voel dat nu nog in mijn keel. De pijn van mijn arm houd ik onder controle met de voorgeschreven sterke pijnmedicatie. Dus alles gaat goed.
Had een plastic voor rond mijn arm te doen besteld, zodat ik kan douchen. Is een handig systeem. Manlief heeft van de chirurg sociaal verlof gekregen tot de 21° met de vermelding dat hij thuis moet werken. Dus niet echt verlof. Maar hij is in orde nu.
Waren gisteren denk ik rond 18.00H thuis, ze wouden me daar nog een nachtje houden, maar dat heb ik vriendelijk geweigerd. Toen mijn serum leeg was , mocht ik beschikken Moet het nu wel verplicht rustig aandoen. Maar mag mijn arm bewegen , maar niet forceren.
Zo, ga plaats maken voor de andere Seizoentjes. Liefs aan jullie allen en een knuffel voor wie hem kan gebruiken.
-
Goede morgen alle maatjes de zon is er al
maar het is nog fris, we moeten er nog even door...
volgende week zou het beter worden....?
clive fijn dat alles goed gelukt is, doe nu
maar heel rustig en niet meer dan wat mag...
en spoedig beterschap
M-M ook bij jou alles naar wens verlopen, goed zo
stilaan in gang geraken nu ook.... sterkte en beterschap
ik heb gisteren weer een telefoontje gehad van een familie
die hun zoon dood in bed hadden gevonden..
Hij is al op 20 april begraven ... de man woonde nog thuis en was 43
vreselijk als je zoiets meemaakt, ik was er de hele avond van ondersteboven..
we kenden hem heel goed... hij verhuurde hier 3 appartementen
benieuwd wat er mee gaat gebeuren...
Ik wens alle maatjes een fijne dag.... sterkte wie het kan gebruiken
en hou je goed...
Vanavond moet ik naar de cardio... benieuwd wat die zegt...

maar het is nog fris, we moeten er nog even door...
volgende week zou het beter worden....?
clive fijn dat alles goed gelukt is, doe nu
maar heel rustig en niet meer dan wat mag...
en spoedig beterschap
M-M ook bij jou alles naar wens verlopen, goed zo
stilaan in gang geraken nu ook.... sterkte en beterschap
ik heb gisteren weer een telefoontje gehad van een familie
die hun zoon dood in bed hadden gevonden..
Hij is al op 20 april begraven ... de man woonde nog thuis en was 43
vreselijk als je zoiets meemaakt, ik was er de hele avond van ondersteboven..
we kenden hem heel goed... hij verhuurde hier 3 appartementen
benieuwd wat er mee gaat gebeuren...
Ik wens alle maatjes een fijne dag.... sterkte wie het kan gebruiken
en hou je goed...
Vanavond moet ik naar de cardio... benieuwd wat die zegt...

-

Een fijne dag, fris maar niet meer zo'n koude wind als gisteren
Niemand gepasseerd...? dus kalm en rustig...
Ik ga naar de kinderen, mijn zoon brengt me
vanavond naar de cardioloog en morgenmiddag
terug naar de tandarts, om "bijgeschaafd" te worden
de tandjes zijn goed maar doen pijn aan mijn tandvlees
ik heb gebeld en mag morgenmiddag teruggaan om het bij te werken
't zou uitzonderlijk zijn als er iets niet knelt hé
maar 't is te pijnlijk om te eten...
Dank voor het meeleven, een mens maakt wat mee, en als het begint
de jonge man is in intieme familiekring met de urne begraven
't zal te moeilijk geweest zijn om veel mensen te ontmoeten...begrijpelijk..
Alle maatjes een fijne dag verder ik ga me klaarmaken om naar
de kinderen te gaan...ik neem mijn maaltijdje mee, een zelfgemaakt rijstpapje
daar moet ik niet veel aan bijten
-
zwanenmeer - Lid geworden op: 10 mar 2008, 20:01
Dag seizoentjes allemaal

Voor Clive , MM en OMA C : dit kaarsje voor goede moed en beterschap!
Clive , ik hoop dat je mijn kaartje met de post ontvangen hebt ..
Hopelijk kan je rusten , zodat je goed herstelt.
Vandaag heb ik buiten gewerkt .. gras gemaaid enz ... morgen voorspellen ze weer ander weer .. maar het moet nog regenen dus .....
Verder veel moed en sterkte voor wie het kan gebruiken ... groetjes aan iedereen ..

Voor Clive , MM en OMA C : dit kaarsje voor goede moed en beterschap!
Clive , ik hoop dat je mijn kaartje met de post ontvangen hebt ..
Vandaag heb ik buiten gewerkt .. gras gemaaid enz ... morgen voorspellen ze weer ander weer .. maar het moet nog regenen dus .....
Verder veel moed en sterkte voor wie het kan gebruiken ... groetjes aan iedereen ..
en het beste moet altijd nog.... komen
"je leeft maar één dag: VANDAAG "
"je leeft maar één dag: VANDAAG "
-
mammyretro - Lid geworden op: 17 nov 2016, 18:04
goede avond allen
het is hier ook meer herfstweer dan lente ,zaterdag vielen er veel hagel buien ,
waarvan één op mijn koppeke
hier nog niks verandert sedert,
sch ma is in het ziekenhuis geweest voor ee kleine ingreep ,(niersteen )
zoon gaat goed en de kl kinderen ook,
en de papy, tja, die verandert niet meer
fijne avond ,
las van muddy maddy en clive, veel beterschap
oma-c sucses met je nieuwe bijtertjes
fijne avond ,bisous
het is hier ook meer herfstweer dan lente ,zaterdag vielen er veel hagel buien ,
waarvan één op mijn koppeke
hier nog niks verandert sedert,
sch ma is in het ziekenhuis geweest voor ee kleine ingreep ,(niersteen )
zoon gaat goed en de kl kinderen ook,
en de papy, tja, die verandert niet meer
fijne avond ,
las van muddy maddy en clive, veel beterschap
oma-c sucses met je nieuwe bijtertjes
fijne avond ,bisous
les larmes sont simplement des gouttes d'eau a l’intérieur de toi
-
Ik ben pas terug van de cardioloog, alles was "goed" tussen haakjes
de medicatie voor te hoge BD wordt nog maar eens aangepast
maar dat is het minste erg hé, en de cholesterol is te hoog ondanks de pillen
Ik ga douchen want met dat smeersel dat de dokter gebruikt voor de onderzoeken
dat plakt... en ik vind het vies
mammyretro fijn dat bij jullie alles 'goed' is
doe zo voort, en nee we moeten nog geen winterjassen opruimen
we kunnen ze nog goed gebruiken
Helena, als je weg geweest bent is er altijd meer was hé
doe maar rustig...
zwanenmeer... dank voor je kaarsje.. hier brandt er ook een voor
onze 'zieke' meisjes
Slaap lekker allemaal en tot morgen
de medicatie voor te hoge BD wordt nog maar eens aangepast
maar dat is het minste erg hé, en de cholesterol is te hoog ondanks de pillen
Ik ga douchen want met dat smeersel dat de dokter gebruikt voor de onderzoeken
dat plakt... en ik vind het vies
mammyretro fijn dat bij jullie alles 'goed' is
doe zo voort, en nee we moeten nog geen winterjassen opruimen
we kunnen ze nog goed gebruiken
Helena, als je weg geweest bent is er altijd meer was hé
doe maar rustig...
zwanenmeer... dank voor je kaarsje.. hier brandt er ook een voor
onze 'zieke' meisjes
Slaap lekker allemaal en tot morgen
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29
Hallo iedereen,
Toch een mooie dag vandaag zonder regen.
Vandaag een dagje in ouderlijk huis geweest om samen met zus op te ruimen.De bruikbare spullen worden verdeeld en al het andere zal voor een opkoper zijn.We zullen nog wat werk hebben, ouders waren "spaarzame mensen".In de namiddag even naar het wzc geweest.Ik was later dan anders en vader dacht al aan het ergste ( dacht dat ik ziek was) en weende.Hij weent zo gemakkelijk de laatste tijd.
Manlief is hier een beetje ziek, griepachtige verschijnselen volgens dokter.Mijn verkoudheid is over.
Clive en MM: fijn dat alles goed verlopen is, en nu goed rusten hé.
Oma-C: nog een beetje "schaafwerk" aan de tanden, ja, da's normaal hé.Nadien zul je er veel geniet van hebben.
Toch een mooie dag vandaag zonder regen.
Vandaag een dagje in ouderlijk huis geweest om samen met zus op te ruimen.De bruikbare spullen worden verdeeld en al het andere zal voor een opkoper zijn.We zullen nog wat werk hebben, ouders waren "spaarzame mensen".In de namiddag even naar het wzc geweest.Ik was later dan anders en vader dacht al aan het ergste ( dacht dat ik ziek was) en weende.Hij weent zo gemakkelijk de laatste tijd.
Manlief is hier een beetje ziek, griepachtige verschijnselen volgens dokter.Mijn verkoudheid is over.
Clive en MM: fijn dat alles goed verlopen is, en nu goed rusten hé.
Oma-C: nog een beetje "schaafwerk" aan de tanden, ja, da's normaal hé.Nadien zul je er veel geniet van hebben.
-
ventje is met vervangwagen en nieuwe broek en een paar hemden gaan werken. vervangwagen is goudkleurig met stick. zijn maar 1 keer stilgevallen. Dat ingemetseld gevoel in mijn rug is aan het weggaan. is ook normaal. heb gisteren kaartjes gemaakt. vandaag nog een paar want ik wacht op de diepvries. heb soepballetjes nodig. Moeder had idd GI, kreeg van de dokter te horen dat ze zo'n rijkelijk menu niet had mogen eten met haar diabetes. maar zij denkt ook dat die picon/pastiche haar genekt heeft. ook Mia van enkele huizen verder van mijn leeftijd zei dat ze dat ook niet zou opkrijgen en zeker niet 's avonds. te veel boter en roomsausen enz.
Gimly was aan het vrijen met mijn sneakers. volgens mijn meteo ging het zondag als we moeder gaan halen: stralend weder zijn met 13°. nu is het al wisselvallig met 13°, volgens Sabientje.
We zullen zien. in elk geval zal moeder zondag geen aanval van GI krijgen. 't is buffet.
gisteren bekeek ventje een serie waar ze stukken brugge als decor gebruikten: de binnenkoer van de halletoren ( zeer bekend), gruthuuze en 't spookkotje langs de reien richting station. ze hebben alleen maar buiten gefimd, de rest is on-set, want dan klopte het niet meer met de vloeren. ( je zag het direct: de bekend kinderkopjes in de straten. menige hoge hak versleten toen ik van thuis naar stad wandelde op hoge hakken- 5 cm en terug) het is hier aan het motregenen, ventje wou de sproeier gebruiken van de vervang maar er zat geen water in, tank was maar voor 3/4 gevuld. morgen heb ik hulp. ze moet niet strijken, maar wel de bedden, de boven en beneden grondig.
ventje wilde gisteren een "soundbar" aansluiten. wij hebben weer een te oude tv. bovendien zag ik het niet zitten zo'n monsterspeaker onderaan de tv te hebben. hoe leuk dat is voor battlescenes.
vandaag nog een beetje rustig aan maar met iets meer beweging. grenzen aftasten.
Koffie is op, straks pillen pakken en yoghurtje eten. dan zoeken wat ik in elkaar kan flansen.
morgen frietjesdag.
Anjelier: je papa weent zo rap? heeft hij soms geen heimwee of slaat hij dadelijk in paniek?
Oma C: bijtertjes nu in orde? Papa heeft de vergissing begaan vlak voor het jaarlijkse souper van de kaarters, zijn nieuw gebit in te doen en het heeft nooit goed gepast. hij had dan pijn en al wat wij zeiden was geen waar. tandarts had gezegd te wachten, maar dat kon hij niet.
Fijne dag iedereen.
ventje is met vervangwagen en nieuwe broek en een paar hemden gaan werken. vervangwagen is goudkleurig met stick. zijn maar 1 keer stilgevallen. Dat ingemetseld gevoel in mijn rug is aan het weggaan. is ook normaal. heb gisteren kaartjes gemaakt. vandaag nog een paar want ik wacht op de diepvries. heb soepballetjes nodig. Moeder had idd GI, kreeg van de dokter te horen dat ze zo'n rijkelijk menu niet had mogen eten met haar diabetes. maar zij denkt ook dat die picon/pastiche haar genekt heeft. ook Mia van enkele huizen verder van mijn leeftijd zei dat ze dat ook niet zou opkrijgen en zeker niet 's avonds. te veel boter en roomsausen enz.
Gimly was aan het vrijen met mijn sneakers. volgens mijn meteo ging het zondag als we moeder gaan halen: stralend weder zijn met 13°. nu is het al wisselvallig met 13°, volgens Sabientje.
We zullen zien. in elk geval zal moeder zondag geen aanval van GI krijgen. 't is buffet.
gisteren bekeek ventje een serie waar ze stukken brugge als decor gebruikten: de binnenkoer van de halletoren ( zeer bekend), gruthuuze en 't spookkotje langs de reien richting station. ze hebben alleen maar buiten gefimd, de rest is on-set, want dan klopte het niet meer met de vloeren. ( je zag het direct: de bekend kinderkopjes in de straten. menige hoge hak versleten toen ik van thuis naar stad wandelde op hoge hakken- 5 cm en terug) het is hier aan het motregenen, ventje wou de sproeier gebruiken van de vervang maar er zat geen water in, tank was maar voor 3/4 gevuld. morgen heb ik hulp. ze moet niet strijken, maar wel de bedden, de boven en beneden grondig.
ventje wilde gisteren een "soundbar" aansluiten. wij hebben weer een te oude tv. bovendien zag ik het niet zitten zo'n monsterspeaker onderaan de tv te hebben. hoe leuk dat is voor battlescenes.
Koffie is op, straks pillen pakken en yoghurtje eten. dan zoeken wat ik in elkaar kan flansen.
morgen frietjesdag.
Anjelier: je papa weent zo rap? heeft hij soms geen heimwee of slaat hij dadelijk in paniek?
Oma C: bijtertjes nu in orde? Papa heeft de vergissing begaan vlak voor het jaarlijkse souper van de kaarters, zijn nieuw gebit in te doen en het heeft nooit goed gepast. hij had dan pijn en al wat wij zeiden was geen waar. tandarts had gezegd te wachten, maar dat kon hij niet.
Fijne dag iedereen.
Cats Rule!