NACHTUILTJES (2) 2020
-
greetie - Lid geworden op: 08 jan 2007, 18:17
Hallo,
deze morgen geslapen tot 7.45 u erg lang geleden
namiddag toch een klein fietstochtje rond ons dorp en baantjes gedaan dat we nog nooit gezien hadden
met hulp van meme-rietje foto's verkleind zoveel gedaan en wist het niet meer

in één van die kleine wegeltjes was een draaike belde ik eens en kwam nu toch een grote hond naast ons gelopen en blaffen verschoot zo dat ik op een paaltje reed
gelukkig zonder schade.
groetjes
greetie
deze morgen geslapen tot 7.45 u erg lang geleden
namiddag toch een klein fietstochtje rond ons dorp en baantjes gedaan dat we nog nooit gezien hadden
met hulp van meme-rietje foto's verkleind zoveel gedaan en wist het niet meer

in één van die kleine wegeltjes was een draaike belde ik eens en kwam nu toch een grote hond naast ons gelopen en blaffen verschoot zo dat ik op een paaltje reed
gelukkig zonder schade.
groetjes
greetie
-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15
Goedemorgen, koud maar zonnig, reeds van 6 uur op.
Bij een windstoot heeft ons achterste schutsel het begeven, een hele klus om te stutten. Heb mijn rug belast, zit nu met de gebakken peren.
Telefoon naar kleinzoon papa van onze kindjes, hij komt afbreken en een ander plaatsen, mits vergoeding daar stonden wij op.
De kracht van wind heeft me verrast, werd bijna omver geblazen, wetende dat ik geen pluimvewicht ben.
Voor de rest gaat het hier rustig aan. Geen reden om te klagen, al voel Ik me geradbraakt.
De voorbereidingen om de kust vrij te geven lopen binnen, zou er geen eed op durven doen dat deze in harmonie gaan verlopen.
Rietjes, zoveel moois waar jullie langs kwamen, je ziet er goed uit, een beetje slanker, haar wat langer, het staat je goed.
Ga afsluiten er is niets dringend wat moet , kan toch niet veel.
Corry
Bij een windstoot heeft ons achterste schutsel het begeven, een hele klus om te stutten. Heb mijn rug belast, zit nu met de gebakken peren.
Telefoon naar kleinzoon papa van onze kindjes, hij komt afbreken en een ander plaatsen, mits vergoeding daar stonden wij op.
De kracht van wind heeft me verrast, werd bijna omver geblazen, wetende dat ik geen pluimvewicht ben.
Voor de rest gaat het hier rustig aan. Geen reden om te klagen, al voel Ik me geradbraakt.
De voorbereidingen om de kust vrij te geven lopen binnen, zou er geen eed op durven doen dat deze in harmonie gaan verlopen.
Rietjes, zoveel moois waar jullie langs kwamen, je ziet er goed uit, een beetje slanker, haar wat langer, het staat je goed.
Ga afsluiten er is niets dringend wat moet , kan toch niet veel.
Corry
ik tel alleen de zonnige dagen.
-
Ritavdm - Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Goeieeorgen
Het ziet er goed uit buiten ook, frisjes maar zonnig.
Mijn wasdraad hangt al vol, stralend wit in de zon.
Corry, Ja wind heeft enorm veel kracht hé en aan de kust is hij meestal nog heviger dan hier.
Zelf willen stutten en er dan de gevolgen van moeten dragen, we vergeten soms eens ons geboortedatum hé.
Mijn haartjes langer dat klopt maar slanker, nee hoor, het schommelt nooit meer dan 200 gr.
al jaren.
Greetie, 't zier er daar ook wel mooi en rustig uit om te fietsen.
Menu, middagactiviteit : 't is nog te vroeg dag
om nu al te beslissen
Het ziet er goed uit buiten ook, frisjes maar zonnig.
Mijn wasdraad hangt al vol, stralend wit in de zon.
Corry, Ja wind heeft enorm veel kracht hé en aan de kust is hij meestal nog heviger dan hier.
Zelf willen stutten en er dan de gevolgen van moeten dragen, we vergeten soms eens ons geboortedatum hé.
Mijn haartjes langer dat klopt maar slanker, nee hoor, het schommelt nooit meer dan 200 gr.
Greetie, 't zier er daar ook wel mooi en rustig uit om te fietsen.
Menu, middagactiviteit : 't is nog te vroeg dag
Oud maar niet Out
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Hallo iedereen,
Waarom kan ik het niet laten....
Met mijn tasje koffie kom ik hier wat bij jullie..
Maar daarna vlieg ik er in..
Ik weet niet veel te vertellen
Het is nog vroeg hé
Mooie natuurfoto's gezien.
Moeten lachen met Greetie draai-bellen-hond naast haar....
Woeha jij kon op dat moment blijkbaar toveren...
Ts haakjes het is niet uitlachen hé...
Maar eerlijk zo'n dingen kom ik ook altijd tegen..
Hier is de zon er ook,maar nog wat koud..
De weinige kindjes gaan binnen in het schooltje...
Het is nog stil in ons klein straatje..
Zo mijn koffietje is leeg
Fijne dag aan allen
toedeloe
menu:kipcorn met worteltjes& erwtjes..
*Hebben jullie ook al zoveel slechte patatten?
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
meme-rietje - Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
goeie morgen allemaal
ik heb niks te vertellen
maar geen nieuws is goed nieuws hé
ik doe gewoon mijn boodschappen en anders ga ik nergens

ik heb niks te vertellen
maar geen nieuws is goed nieuws hé
ik doe gewoon mijn boodschappen en anders ga ik nergens

Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan
-
Ivette - Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Gisteren heeft Christa weer een lading boeken gebracht, ik hoop dat het de laatste keer nodig was, dat de bib in Gits gauw weer heropent. Er is werk aan om de boeken op het net uit te zoeken en na te gaan of ze wel degelijk in Hooglede aanwezig zijn. Daar kan men de boeken terug inleveren maar niet in Gits dus vermits de boeken in de Corona tijd niet moeten verlengd worden blijven ze vaak hangen onderweg.
Ik hoop voor alle mensen die een tweede verblijf aan zee hebben dat ze er gauw weer naartoe mogen. Ik zie niet in wat ze daar zouden kunnen misdoen, alle R2 activiteiten aan zee schieten er deze zomer ook al bij in, alle restaurants zijn nog gesloten dus de grote meute zal er nog niet zijn. In Knokke hebben ze al kooien voor de strandliggers voorzien en het naaktstrand van Bredene kan deze zomer ook niet door nudisten bevolkt worden.
Ik heb echt te doen met de neringdoeners aan de kust die werkloos gesloten moeten blijven.
Nu ga ik appels schillen voor moes, ik eet dat graag! tot later
Ik hoop voor alle mensen die een tweede verblijf aan zee hebben dat ze er gauw weer naartoe mogen. Ik zie niet in wat ze daar zouden kunnen misdoen, alle R2 activiteiten aan zee schieten er deze zomer ook al bij in, alle restaurants zijn nog gesloten dus de grote meute zal er nog niet zijn. In Knokke hebben ze al kooien voor de strandliggers voorzien en het naaktstrand van Bredene kan deze zomer ook niet door nudisten bevolkt worden.
Ik heb echt te doen met de neringdoeners aan de kust die werkloos gesloten moeten blijven.
Nu ga ik appels schillen voor moes, ik eet dat graag! tot later
Ivette
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54
Dank Rietjes ik had deze morgen mijn wasmachine vergeten aan zetten..
Nu pas gedaan..
Middagactiviteit: windmolens spotten in de nieuwe omgeving.Stoppen in de Stock
voor nieuwe (ouderwetse) onderhemden voor mijn ventje...
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
-
Assa - Lid geworden op: 30 okt 2007, 15:29
Goede middag allen
Ben bijna klaar met de de vensters een beurt te geven, nog enkele
Yorkske niet leuk een overlijden in je buurt, doet wel iets met ne mens hé sterkte
Weer al mooie wandel foto's gezien, zou ik ook graag doen
tegenwoordig terug meer last van mijn been, dus te ver wandelen is voorlopig uitgesloten
ben al blij dat ik hier nog alles zelf kan doen,
Bekske jou mooi plaatje, zo is het hé
Wens aan allen een fijne dag, assa
Ben bijna klaar met de de vensters een beurt te geven, nog enkele
Yorkske niet leuk een overlijden in je buurt, doet wel iets met ne mens hé sterkte
Weer al mooie wandel foto's gezien, zou ik ook graag doen
tegenwoordig terug meer last van mijn been, dus te ver wandelen is voorlopig uitgesloten
ben al blij dat ik hier nog alles zelf kan doen,
Bekske jou mooi plaatje, zo is het hé
Wens aan allen een fijne dag, assa
Groetjes van assa
-
greetie - Lid geworden op: 08 jan 2007, 18:17

deze voormiddag bib boeken aan huis gebracht
zonnig en veel wind, hou het rustig vandaag
Yorkske, je komt ook wat tegen hé , moet raar doen dat zien van je buur!
Patatjes niet goed alhoewel dat ze schrijven dat er een grote overschot is!
gelukkig wij hebben er nog van ons eigen
Assa, toch verbetering met je been? kan ook niet ver wandelen en fietst elektrisch
met lage opstap
Vele groetjes alle uiltjes
greetie
-
meme-rietje - Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
koude wind buiten
was vlug terug van wandelpad

was vlug terug van wandelpad

Groetjes van meme-rietje,
-
Michelly - Lid geworden op: 03 feb 2005, 19:05
Ik zit hier weeral te tokkelen en weet ook niets anders te verzinnen. Lees me te pletter en word helemaal duf van het oplossen van kruiswoordraadsels. Heb gelezen dat er weer geen oplossing is voor de grensovergangen en dus mag ik onze zoon en gezin nog steeds niet bezoeken en terugzien. Op moederdag is hij hier geweest met vrouw en zoon. De burgemeester van Maaseik heeft zich met hand en tand verzet tegen het sluiten van de grens voor kinderen en hun ouders. In de hoop dat het vandaag eindelijk zou opgelost worden!!! Vergeet het maar. Het probleem wordt gewoon genegeerd. Je mag wel je lief gaan bezoeken maar niet je ouders . Hadden elkaar meer dan 10 weken niet meer gezien. En nu weer tot midden juni??? Alle logica is zoek en het begint heel erg te lijken op mensen pesten en hun alle rechten ontzeggen. Ik ben zo verschrikkelijk boos omdat in deze regels alle logica zoek is. Zo dat moest me even van het hart maar helpen doet het natuurlijk niet.
Michelly
Michelly
De sterren zijn niet bang vuurvliegjes te lijken
(Rabindranath Tagore.)