In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2024 (8)
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedemorgen allen ,
Allereerst Inge van harte gefeliciteerd met je zoon . 15 alweer !!
En Michiel , " met Inge en An lijkt alles goed te gaan "
Ik ben geen 'pieper' en ik heb zeker wel gezondheidsklachten o.a. artrose en fibromyalgie ( en wat dies meer zei ) , maar mijn vader zei altijd " niet klagen maar dragen "
Ik zelf zeg altijd dat het verval begint bij 50 en ik zit daar al ver boven dus ik reken mezelf niet rijk
Hoe zou het toch met Remie gaan ?
Ik ga straks naar de stoelyoga , maar eerst trakteer ik op valentijns-gebakjes bij de koffie .
Fijne Valentijnsdag allemaal .

Allereerst Inge van harte gefeliciteerd met je zoon . 15 alweer !!

En Michiel , " met Inge en An lijkt alles goed te gaan "
Ik ben geen 'pieper' en ik heb zeker wel gezondheidsklachten o.a. artrose en fibromyalgie ( en wat dies meer zei ) , maar mijn vader zei altijd " niet klagen maar dragen "
Ik zelf zeg altijd dat het verval begint bij 50 en ik zit daar al ver boven dus ik reken mezelf niet rijk
Hoe zou het toch met Remie gaan ?
Ik ga straks naar de stoelyoga , maar eerst trakteer ik op valentijns-gebakjes bij de koffie .
Fijne Valentijnsdag allemaal .

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
Michieldvd
't is al goed, ik kan hier mijn ding niet kwijt zo te lezen. Ik bedoel humoristische tekst, maar het wordt te serieus genomen. En ik ga mijn woorden niet wikken en wegen.
Jullie zullen geen last meer hebben van deze "pieper".
Sennet, tot later misschien nog eens als ik heel oud en versleten ben.
Jullie zullen geen last meer hebben van deze "pieper".
Sennet, tot later misschien nog eens als ik heel oud en versleten ben.
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Goede morgen op deze "Valentijntjesdag" . . De zon komt voorzichtig piepen. En de ene kant van de balustrade is weer helder klaar, en zie ik de witte velden en de kale bomen .. De takken bewegen voor geen vin .. De zon speelt een lichtharmonie met de berken , wat een mooi tafereel. Elk moment een verandering van decor . .
De kindjes zitten in de klas, en het is stil in ons doodlopend straatje.. Oeps ik heb te vroeg victorie gekraaid. Ik hoor net de dreigende ambulance richting R..s.l.r.. rijden naar het AZ. .Mijn gedachten gaan naar de familie die nu in de miserie zijn ..
Verder weet ik nog niet wat de dag zal brengen, maar deze avond ga ik het weten ..
Ik ga beginnen met ijs op mijn voet, want dit is nog ver van genezen.. Gelukkig bestaan er pijnstilling..
Omdat ik nog een beetje futloos ben , hou ik het hier wat kort .. Ik heb voor het ogenblik met de broodnodige HH meer dan genoeg
Aan iedereen een fijne (Valentijn)dag
toedeloe
menu: hamburger met worteltjes en natuurpatatje
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
een goeie avond iedereen
vandaag bijna van gans de dag niet veel thuis geweest
we zijn halverwege de voormiddag vertrokken voor enkele nodige boodschappen en daarna doorgereden om tegen 12u onze voetjes onder tafel te steken op restaurant en het was heel lekker en gezellig
en daarna in het naar huis rijden nog enkele boodschappen gedaan waardoor het al halverwege de namiddag was als we thuis waren , en een uurtje later dan onze koffie gedronken met lekker gebak er bij dat we onderweg hadden meegebracht
jadi oei nog niet veel beter zie ik met je voet
hopelijk heb je niet teveel pijn meer en helpen de nodige pijnstillers
Michiel leuk dat je eens langs kwam , en het zou jammer zijn moest je echt niet meer langskomen hoor , want we zijn al met zo weinig
Bekske hopelijk al wat minder pijn vandaag
inge proficiat met de verjaardag van je oudste zoon , en ja ze worden rap groot hé

An wat een leuke passende taartjes voor vandaag
Remie hopelijk zien we jou hier weer hé
allé ik ga mijn placeren in mijn zetel want boodschappen doen kan ook lastig zijn hoor
voor alle leutertjes nog een gezellige avond verder

vandaag bijna van gans de dag niet veel thuis geweest
we zijn halverwege de voormiddag vertrokken voor enkele nodige boodschappen en daarna doorgereden om tegen 12u onze voetjes onder tafel te steken op restaurant en het was heel lekker en gezellig
en daarna in het naar huis rijden nog enkele boodschappen gedaan waardoor het al halverwege de namiddag was als we thuis waren , en een uurtje later dan onze koffie gedronken met lekker gebak er bij dat we onderweg hadden meegebracht
jadi oei nog niet veel beter zie ik met je voet
hopelijk heb je niet teveel pijn meer en helpen de nodige pijnstillers
Michiel leuk dat je eens langs kwam , en het zou jammer zijn moest je echt niet meer langskomen hoor , want we zijn al met zo weinig
Bekske hopelijk al wat minder pijn vandaag
inge proficiat met de verjaardag van je oudste zoon , en ja ze worden rap groot hé

An wat een leuke passende taartjes voor vandaag
Remie hopelijk zien we jou hier weer hé
allé ik ga mijn placeren in mijn zetel want boodschappen doen kan ook lastig zijn hoor
voor alle leutertjes nog een gezellige avond verder

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
-
een goeie zonnige zaterdagmorgen iedereen
hier in Brugge ist droog en zonnig en frisjes met 1° , maar deze morgen had het goed gevroren
vandaag blijven wij gezellig warmpjes thuis en ik heb ook nog enkele wasjes te doen
en na de middag placeren we ons in de zetel voor de tv en kijken we naar een film met tussenin een koffietje met een stuk gebak er bij , en meer moe da nie zijn hé
en nu als de bliksem naar de badkamer , want ik geraak vandaag precies niet goed wakker
voor iedereen geniet nog van jullie zaterdag
en dat zullen wij ook doen
tot later

hier in Brugge ist droog en zonnig en frisjes met 1° , maar deze morgen had het goed gevroren
vandaag blijven wij gezellig warmpjes thuis en ik heb ook nog enkele wasjes te doen
en na de middag placeren we ons in de zetel voor de tv en kijken we naar een film met tussenin een koffietje met een stuk gebak er bij , en meer moe da nie zijn hé
en nu als de bliksem naar de badkamer , want ik geraak vandaag precies niet goed wakker
voor iedereen geniet nog van jullie zaterdag
en dat zullen wij ook doen
tot later

jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Hallo iedereen,. . .
Tja waar kan ik beginnen , met mijn twee benen uit bed gekomen. En een goed gevoel wat mijn voet betreft..
Vooruit Jadi dacht ik , je bent "goe bezig"
Intussen staat mijn wasmachine te zingen soms in lage tonen, soms in hoge tonen. Badkamer is weer spic en span en ik ook . .
Haartjes in de plooi , we kunnen de dag starten ..
Na de cornflakes (ik had daar nu eens goesting op) ben ik intussen aan mijn colaatje zerootje bezig, één schijfje citroen en 2 ijsblokjes maakt het geheel af .. Dat ijs dient meer om de koolzuurgas te temperen ..
Maag protesteert anders..
Tja en verder wat zal het worden , weet ik nog niet .. Maar tot nu toe heb ik me nog niet verveelt ..
Inge
oeps , nog een late verjaardag wens voor je zoon ! ! ! Intussen aan het genieten van wat bij slapenAn bankhangen voor de buis, dat is ook mijn favoriet 's avonds . En vandaag wat meehelpen in de winkel
Zonnebloemetje globetrotters, maar jullie hebben groot gelijk. Meepakken zoveel je kan .. En genoten van het etentje dat zal wel .. Voetjes ondertafel op Valentijnsdag .. Vandaag rustig aan , en genieten daar kom het er op aan
*vandaag gelukkig beter met die poot van mij
Dag Bekske
Hallo MIchiel
Remie, met zijn allen denken we aan je .. Hopelijk zien we binnen kort je terug .. We missen u man
Marietteke hoe gaat met uw man en met jezelf ? ?
Verder wens ik iedereen die ik onbewust vergeet een fijne zaterdag toe
toedeloe
menu: kabeljauw filet met een zelfgemaakt groentesausje , en spinazie
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
-
een goeie namiddag iedereen
amai wat heeft mijn koffie goed gesmaakt met een lekkere tompouce er bij , mmmmmmm
jadi ja wij gaan altijd op restaurant op valentijn 's middags , want warm eten 's avonds is een regelrechte aanslag op mijn maag , ik kan daar niet tegen
en we zijn gaan eten in ZE...... in dat restaurant langs die grote baan waar we al eens over gesproken hebben en het was héél lekker , met andere woorden , geslaagd dus
gelukkig betert je voet toch beetje bij beetje , ik ben blij voor jou
en ik ben vandaag al bijna 3 keer gevallen omdat ik door mijn been schoot , maar gelukkig kon ik me iedere keer juist op tijd aan iets vastgrijpen , ja tis goed opletten hoor voor mij , maar ik ben dat ondertussen al een beetje gewoon
en ik ben ondertussen ook al serieus op mijn ongemak over Remie , hopelijk zien we hem toch nog terug hier , ik mag er niet aan denken
marietteke hoe gaat het nu met je ogen ?????????????
inge , An , Bekske , Michiel en alle andere leutertjes
nog een fijne zaterdag verder
en nu mijn droogkast leeg maken

amai wat heeft mijn koffie goed gesmaakt met een lekkere tompouce er bij , mmmmmmm
jadi ja wij gaan altijd op restaurant op valentijn 's middags , want warm eten 's avonds is een regelrechte aanslag op mijn maag , ik kan daar niet tegen
en we zijn gaan eten in ZE...... in dat restaurant langs die grote baan waar we al eens over gesproken hebben en het was héél lekker , met andere woorden , geslaagd dus
gelukkig betert je voet toch beetje bij beetje , ik ben blij voor jou
en ik ben vandaag al bijna 3 keer gevallen omdat ik door mijn been schoot , maar gelukkig kon ik me iedere keer juist op tijd aan iets vastgrijpen , ja tis goed opletten hoor voor mij , maar ik ben dat ondertussen al een beetje gewoon
en ik ben ondertussen ook al serieus op mijn ongemak over Remie , hopelijk zien we hem toch nog terug hier , ik mag er niet aan denken
marietteke hoe gaat het nu met je ogen ?????????????
inge , An , Bekske , Michiel en alle andere leutertjes
nog een fijne zaterdag verder
en nu mijn droogkast leeg maken

mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Jadi ook nog bedankt voor de felicitaties
Fijne avond.
Vanmiddag met man, kinderen en honden een flink eind te wandelen geweest.
Iedereen knock-out daarna.
Was iets verder dan gedacht, dus een poos op de bank/ stoel gehangen, voor de tv met thee/ koffie en een gebakje.
De wasmachine heeft de nodige wasjes weg gewerkt.

Fijne avond.
Vanmiddag met man, kinderen en honden een flink eind te wandelen geweest.
Iedereen knock-out daarna.
Was iets verder dan gedacht, dus een poos op de bank/ stoel gehangen, voor de tv met thee/ koffie en een gebakje.
De wasmachine heeft de nodige wasjes weg gewerkt.