In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2024 (8)
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Goede morgen iedereen, geen zon, geen wind, droog , wat fris
Dat is de Westhoek voor het ogenblik.
De vogeltjes fluiten in mineur. . En Lorenzo het paard staat aan kerkwegel te wachten op de kinderen die naar school gaan
Aan iedereen een fijne dag
toedeloe
menu: orloff gebraad , met champignons en een gekookt patatje
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
een goeie morgen iedereen
efkes rap rap rap want we krijgen bezoek deze namiddag en ventje is naar de bakkerij om de taartjes af te halen die we besteld hadden en naar de selfcarwash , want onze auto lag vol met stof van de laatste week
hier is het nu bewolkt en droog en das volgens mijn normen een ideaal weertje , maar ja wie ben ik hé
dus nu rap verder doen zodat we vroeg kunnen eten en dan ook vroeg vertrekken om ons bezoek op tijd af te halen
voor iedereen nog een gezellige dinsdag verder
tot later

efkes rap rap rap want we krijgen bezoek deze namiddag en ventje is naar de bakkerij om de taartjes af te halen die we besteld hadden en naar de selfcarwash , want onze auto lag vol met stof van de laatste week
hier is het nu bewolkt en droog en das volgens mijn normen een ideaal weertje , maar ja wie ben ik hé
dus nu rap verder doen zodat we vroeg kunnen eten en dan ook vroeg vertrekken om ons bezoek op tijd af te halen
voor iedereen nog een gezellige dinsdag verder
tot later

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-

Adam en Jelle , van harte proficiat en hopelijk nog veel jaren gelukkig samen
*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedemorgen allemaal ,
Z'bloemeke , staat je nieuwe kastje al ?
Jammer dat niemand wat weet van Remie , ik brand maar een kaarsje
Straks ga ik bij vriendin koffie leuten en vanmiddag met man mee naar controleafspraak bij de neuroloog.
Fijne woensdag allemaal

Z'bloemeke , staat je nieuwe kastje al ?
Jammer dat niemand wat weet van Remie , ik brand maar een kaarsje

Straks ga ik bij vriendin koffie leuten en vanmiddag met man mee naar controleafspraak bij de neuroloog.
Fijne woensdag allemaal

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54
Hallo fijne dag voor allenMijn dag is in mineur gestart. . pfff
Opeens geen internet op mijn oude laptop.. Krijg het ook niet opgelost . .
Durf al niet te veel op knopjes duwen .. Vliegtuigstand is in elk geval uit . en probleemoplosser zegt opnieuw netwerk installeren .. en daar wringt het schoentje voor mij .. Ik ben bang dat ik dan geen internet zal hebben op mijn ventje zijn laptop en op mijn gsm..
Murphy kwam ook langs , . . duim verbrand bij het aanbakken van de blinde vinken . PATS !
Mijn draadloze stofzuiger doet het ook niet meer
Dus morgen een andere en betere dag ..
smakelijk eten
Fijne dag allen
toedeloe
menu: blinde vink/vogel zonder kop met prei en een patatje
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
-
een goeie avond allemaal
vandaag een heel drukke dag
deze morgen naar een afspraak bij de huisarts om bloed te laten prikken van ons allebei
maar na dat de dokter een uur vertraging had was het al 11u tegen dat we daar buiten kwamen en tegen 11.30u had ik een afspraak bij de kiné , en we moesten als we thuis waren rond 11.20u ook nog ontbijten en daardoor kon ik onmogelijk nog op tijd zijn voor de kiné en dus die afspraak afgebeld en over de middag dan nog naar de Colruyt en daarna nog gegeten na de middag en tegen 16u naar Celine voor mijn nageltjes te laten doen en dan maar vanavond nog warm eten klaar gemaakt
dus een drukke dag weer voor ons
jadi oei oei oei een dag met tegenslagen daar bij jou
hopelijk is je duim niet te erg verbrand want dat kan pijnlijk zijn
inge hier gans de dag droog met af en toe de zon
An ik zal dadelijk een fotootje plaatsen van mijn nieuw medicijnen kastje
er zijn 5 vakken in en het staat in het achterste deel van onze inkom en tis 1,80m hoog
Bekske hopelijk gaat het een beetje met jou , en een mooi plaatje die je gemaakt hebt
ik ben echt ongerust dat we niks meer horen van Remie
allé tis tijd om efkes onder de douche te staan
en daarna gezellig in de zetel voor de tv
voor alle leutertjes nog een gezellige warme avond

vandaag een heel drukke dag
deze morgen naar een afspraak bij de huisarts om bloed te laten prikken van ons allebei
maar na dat de dokter een uur vertraging had was het al 11u tegen dat we daar buiten kwamen en tegen 11.30u had ik een afspraak bij de kiné , en we moesten als we thuis waren rond 11.20u ook nog ontbijten en daardoor kon ik onmogelijk nog op tijd zijn voor de kiné en dus die afspraak afgebeld en over de middag dan nog naar de Colruyt en daarna nog gegeten na de middag en tegen 16u naar Celine voor mijn nageltjes te laten doen en dan maar vanavond nog warm eten klaar gemaakt
dus een drukke dag weer voor ons
jadi oei oei oei een dag met tegenslagen daar bij jou
hopelijk is je duim niet te erg verbrand want dat kan pijnlijk zijn
inge hier gans de dag droog met af en toe de zon
An ik zal dadelijk een fotootje plaatsen van mijn nieuw medicijnen kastje
er zijn 5 vakken in en het staat in het achterste deel van onze inkom en tis 1,80m hoog
Bekske hopelijk gaat het een beetje met jou , en een mooi plaatje die je gemaakt hebt
ik ben echt ongerust dat we niks meer horen van Remie
allé tis tijd om efkes onder de douche te staan
en daarna gezellig in de zetel voor de tv
voor alle leutertjes nog een gezellige warme avond

*** Zie het leven van de zonnige kant ***