In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2023 (7)
-
marietteke - Lid geworden op: 26 mar 2006, 19:31

hallo
morgen wordt ons sookie geopereerd ,en nu maar hopen dat het allemaal wat meevalt ,
vandaag geen "zussenuitstapje " ons Rosetteke was belet ,
voor de rest wens ik iedereen nog 'n fijne avond toe ,
geluk vind je onverwacht
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
marietteke schreef: ↑11 feb 2024, 16:19
morgen wordt ons sookie geopereerd ,en nu maar hopen dat het allemaal wat meevalt

-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Goedemorgen en een fijne dag
Marieteke, we duimen mee voor een goede uitslag
Ik ga zo werken en daarna nog wat slapen
Begin van de middag een afspraak
En 1 van de kinderen moet eind van de middag naar de tandarts
Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
Marieteke, we duimen mee voor een goede uitslag
Ik ga zo werken en daarna nog wat slapen
Begin van de middag een afspraak
En 1 van de kinderen moet eind van de middag naar de tandarts
Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
-

In de maand Februari is het soms net effe teveel van ’t goede wat verjaardagen aangaat bij ons in de familie.
Maar vandaag vieren we toch weer evenzo vrolijk de verjaardag van onze oudste zoon Marco.Voor allen met ziektes of andere narigheid, ‘n welgemeend STERKTE en of BETERSCHAP toegewenst.

Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Hallo iedereen , het zonneke schijnt.
Dus ik kuis hier voor vandaag mijn schop af
Afspraak met mijn vriendin , en moet hoog nodig doorgaan , wil ik nog op tijd zijn
puzzel is deze keer voor vanavond
Fijne dag allen
toedeloe
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
een goeie morgen iedereen
het zonnetje geeft al goed warmte en doordat ik maar deze week mijn overgordijnen zal hebben heb ik het venster open gezet in de keuken , wat anders is het hier veel te warm en de verwarming staat nochtans niet aan
ventje is in zijn bureau papieren aan 't sorteren die weg mogen en ik ben aan het middageten bezig
ik heb zaterdag een val gemaakt van 5000 euro , ik stond in de living voor mijn vitrinekast en opeens draaide ik mijn hoofd naar links zonder na te denken en als ik mij aan niks vast heb als ik mijn hoofd draai dan lig ik het volgende moment op mijn rug door mijn evenwichtsprobleem die toch alsmaar erger word , maar soit ik viel dus naar achter tegen de travertin eettafel met gans mijn gewicht waarop het blad van de tafel verschoof van de driehoekige staanders er onder en verder vloog en de staanders meenam en alles lag in 2 seconden plat in stukken op de grond en ik lag er ook natuurlijk , maar gelukkig had ik zelf niks gebroken maar wel overal pijn en ik denk dat er een beentje in mijn elleboog gebarsten is want het doet sinds zaterdag nog altijd evenveel pijn , en dus zijn we dan gisteren een nieuwe tafel gaan kopen maar er is wel een wachttijd van enkele maanden
marietteke veel succes met de operatie van Sookie
jadi geniet er van vandaag met je vriendin
inge , Remie en alle andere leutertjes die ik hier vandaag nog niet gezien heb
nog een gezellige maandag verder

het zonnetje geeft al goed warmte en doordat ik maar deze week mijn overgordijnen zal hebben heb ik het venster open gezet in de keuken , wat anders is het hier veel te warm en de verwarming staat nochtans niet aan
ventje is in zijn bureau papieren aan 't sorteren die weg mogen en ik ben aan het middageten bezig
ik heb zaterdag een val gemaakt van 5000 euro , ik stond in de living voor mijn vitrinekast en opeens draaide ik mijn hoofd naar links zonder na te denken en als ik mij aan niks vast heb als ik mijn hoofd draai dan lig ik het volgende moment op mijn rug door mijn evenwichtsprobleem die toch alsmaar erger word , maar soit ik viel dus naar achter tegen de travertin eettafel met gans mijn gewicht waarop het blad van de tafel verschoof van de driehoekige staanders er onder en verder vloog en de staanders meenam en alles lag in 2 seconden plat in stukken op de grond en ik lag er ook natuurlijk , maar gelukkig had ik zelf niks gebroken maar wel overal pijn en ik denk dat er een beentje in mijn elleboog gebarsten is want het doet sinds zaterdag nog altijd evenveel pijn , en dus zijn we dan gisteren een nieuwe tafel gaan kopen maar er is wel een wachttijd van enkele maanden
marietteke veel succes met de operatie van Sookie
jadi geniet er van vandaag met je vriendin
inge , Remie en alle andere leutertjes die ik hier vandaag nog niet gezien heb
nog een gezellige maandag verder

Hoeveel pech kan men hebben met zo'n noodlottig ongeval..?
Eén ding heeft u mee, scherven brengen geluk Zonnebloemetje, zegt het spreekwoord tenminste hoor.
Maar leuk is 't zeker niet als ik uw mooie tafel in stukjes en brokjes zó op de vloer ziet liggen..!
-
een goeie avond iedereen
ja Remie leuk is zeker wat anders en die travertin tafel zou ik zeker nooit weg doen , maar ja als die in brokken is kan ik er niks meer mee doen hé , maar we zijn zondag een nieuwe tafel gaan bestellen en nu hebben we er één gekozen met een keramisch blad en die kan je krijgen in verschillende kleuren en maten en we hebben gekozen voor een kleur en dessin die goed op travertin gelijkt omdat dat goed in ons interieur past maar deze is zeker ook niet goedkoop hoor want das gebakken op glas en krasvrij , maar wel heel mooi hoor en als ik ze heb zal ik wel eens een fotootje plaatsen maar dat kan nog enkele maanden duren
en gaat het een beetje met jou ???? veel sterkte hoor
marietteke , alles goed verlopen met Sookie ?????
allé ik ga nog een lekker koekebroodje bakken sè
voor iedereen nog een aangename avond verder

ja Remie leuk is zeker wat anders en die travertin tafel zou ik zeker nooit weg doen , maar ja als die in brokken is kan ik er niks meer mee doen hé , maar we zijn zondag een nieuwe tafel gaan bestellen en nu hebben we er één gekozen met een keramisch blad en die kan je krijgen in verschillende kleuren en maten en we hebben gekozen voor een kleur en dessin die goed op travertin gelijkt omdat dat goed in ons interieur past maar deze is zeker ook niet goedkoop hoor want das gebakken op glas en krasvrij , maar wel heel mooi hoor en als ik ze heb zal ik wel eens een fotootje plaatsen maar dat kan nog enkele maanden duren
en gaat het een beetje met jou ???? veel sterkte hoor
marietteke , alles goed verlopen met Sookie ?????
allé ik ga nog een lekker koekebroodje bakken sè
voor iedereen nog een aangename avond verder

Ingezonnebloemetje schreef: ↑12 feb 2024, 18:40Remie, en gaat het een beetje met jou ???? veel sterkte hoor
'k Zal niet klagen maar dragen Zonnebloemetje.

Beter duur dan niet te koop hè..!
Laatst gewijzigd door Remie op 12 feb 2024, 19:18, 1 keer totaal gewijzigd.
-

Remie al een beetje laat maar toch nog proficiat met de verjaardag van jou zoon
nog een fijne avond
zonnebloemetje schreef: ↑12 feb 2024, 19:17Remie al een beetje laat maar toch nog proficiat met de verjaardag van jou zoon

-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedenavond allen ,
Ai Z'bloemeke , de travertin eettafel in stukken . Dat is zonde .
Wat lang is dat wachten altijd na een bestelling . Dat is hier ook zo.
Moeten jullie nou met bord op schoot eten ?
Remie , gefeliciteerd met je zoon
Fijne avond allemaal.

Ai Z'bloemeke , de travertin eettafel in stukken . Dat is zonde .
Wat lang is dat wachten altijd na een bestelling . Dat is hier ook zo.
Moeten jullie nou met bord op schoot eten ?
Remie , gefeliciteerd met je zoon

Fijne avond allemaal.

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'