In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

An-W

30 okt 2020, 19:33

Lieve zuiderbuurtjes ,
Wat erg dat jullie weer in lock-down moeten gaan. Afbeelding

Afbeelding
'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'

Lenk

30 okt 2020, 21:38

An-Wildflower schreef:
30 okt 2020, 19:33
Lieve zuiderbuurtjes ,
Wat erg dat jullie weer in lock-down moeten gaan. Afbeelding

Afbeelding
Ja erg vind ik het. Tja dank aan alle non believers. Ik zoek nu uit wegens welke formaliteiten ik mijn moeder van 88 die zelfstandig woont God dank mag en kan bevoorraden.

granny M

30 okt 2020, 23:29

Dat er weer strengere maatregelen zouden worden getroffen, was te denken...Ik moet mezelf gelukkig prijzen (sic) Omdat ik alleen ben, mag ik toch wel TWEE mensen binnenlaten. Nou, nou :evil: Maar dan vooral toch zeker niet samen, zou dat dan het verschil moeten maken ? Voor mij niet gelaten, ik kan mijn plan wel trekken, maar voor andere oudere mensen die zo wie zo al eenzaam zijn vind ik het heel erg.
Een begrafenis : geen ontvangst naderhand ,daar kan ik heel goed inkomen, maar slechts 15 personen max. in de dienst ?
Ach ja, we zullen er mee moeten leven en dat is natuurlijk het belangrijkste : BLIJVEN LEVEN.
Maar dat neemt niet weg, dat ik nog altijd denk : morgen word ik wakker en dit is gewoon een nachtmerrie van me geweest.
Helaas ...
Rest alleen nog de hoop dat er morgen en overmorgen èn daarna iedereen nog wakker kan worden zonder dit virus.
Voor wie nog niet naar bed is, welterusten !

puzzel

31 okt 2020, 06:11

gdm,

Remie

31 okt 2020, 07:28

Afbeelding

Afbeelding Goeiemorgen Luitjes Afbeelding

Vannacht praktisch geen oog dichtgedaan.
Gisterenavond is er verdorie wat bekneld geraakt/verschoten in mijn rug, van alles geprobeerd om het weer in orde te krijgen, maar totnogtoe niet gelukt. :(
Zeer pijnlijk, zoals ook velen onder U dat ooit hebben ervaren.

Weet U dat ook weer...

Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook 'n fraaie dag toe....

Vriendelijke groet,
AfbeeldingenAfbeelding
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

grootjegerda

31 okt 2020, 08:44

Afbeelding
Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeftAfbeelding

grootjegerda

31 okt 2020, 09:06

Remie schreef:

Vannacht praktisch geen oog dichtgedaan.
Gisterenavond is er verdorie wat bekneld geraakt/verschoten in mijn rug, van alles geprobeerd om het weer in orde te krijgen, maar totnogtoe niet gelukt. :(

Dat is inderdaad heel pijnlijk Remie,
hoop dat het nu wat beter gaat.
Sterkte hiermee!
Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeftAfbeelding

An-W

31 okt 2020, 09:08

granny M schreef:
30 okt 2020, 23:29
Maar dat neemt niet weg, dat ik nog altijd denk : morgen word ik wakker en dit is gewoon een nachtmerrie van me geweest.
Nou inderdaad granny M .
Een nachtmerrie .Of een hele slechte film.
'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'

jadi

Afbeelding
Goede morgen
Lap,... Ik had verleden week gebeld naar onze elektriciteit winkel en vroeg of er opendeur was..Nee dus maar hij zei Black Friday geven we korting..
We (zoon en ik) zouden een wasmachine gaan kopen en droogkast...tjah....
dat zal nog zeker 6 weken wachten zijn hé
Mooie zonsopgang tussen de bomen gezien deze morgen vanuit mijn bed...hmmm....zaliggg..
Niet plezant die nieuwe maatregelen, maar moeilijk gaat ook..
Straks duik ik de keuken in. Wou gisteren hutsepot maken maar de tijd was te kort. Dus vandaag hutsepot maken om in te vriezen.
Verder weet ik niks meer te vertellen
Frigootje is een koddig ding en staat al op het appartement van de zoon
Ik wens iedereen een fijne dag toe
toedeloe
Afbeelding

Halloweenmenu tomatensoep met oogbollen- wortelstoemp met Halloween hamburger, overspannen met een spinnenweb (gemaakt van gesmolten kaas) Dit laatste moet ik nog uitproberen..Limonade van bloedappelsienen
's avonds draculatanden, spookjes, enz....
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.

An-W

31 okt 2020, 09:09

Remie schreef:
Beterschap Remie , en als het niet overgaat , toch maar even naar de fysio .

An-W

31 okt 2020, 09:12

jadi schreef:

Lap,... Ik had verleden week gebeld naar onze elektriciteit winkel en vroeg of er opendeur was..Nee dus maar hij zei Black Friday geven we korting..
We (zoon en ik) zouden een wasmachine gaan kopen en droogkast...tjah....
dat zal nog zeker 6 weken wachten zijn hé

Halloweenmenu tomatensoep met oogbollen- wortelstoemp met Halloween hamburger, overspannen met een spinnenweb (gemaakt van gesmolten kaas) Dit laatste moet ik nog uitproberen..Limonade van bloedappelsienen
's avonds draculatanden, spookjes, enz....[/color]
Black Friday korting is dan het wachten waard he?
Lekker jouw Halloween menuutje . Vooral de oogbollen in de stoemp lijkt me heerlijk :lol:

An-W

31 okt 2020, 09:15

Het is vandaag Halloween en volle maan .
Fijne dag allemaal ,

Afbeelding

Tontoos

31 okt 2020, 09:19

Goedemorgen.
Vandaag is het Halloween, we zien er hier weinig van.

Het kan pijnelek zijn Piet even rustig aan, ik heb gelukkig weinig last van zoiets.

Voor de Belgen nog weer strenger, wanneer wordt het weer normaal ik denk dat we geen leuke feestdagen tegemoet zien.

Afbeelding

Afbeelding

Tontoos

31 okt 2020, 09:27

Ik had nog meer geschreven dat is niet geplaatst.
Dus nog een keer : Onze creatieve dochter Mariska heeft ons mondkapjes gemaakt en mij een met de logo van de WSV.
Mvg. Antjo

mama-inge

31 okt 2020, 09:42

Goedemorgen en een fijne dag

Ai Remie, pijnlijk, beterschap.
Jadi, top Halloween menu.
Frankje, ik schrik me weer naar van je afbeeldingen.

Ik denk dat veel mensen het als een nachtmerrie of vreemde film ervaren.
Hoor hier ook al mensen die emotioneel er door heen zitten en dan hebben wij nog niet eens die strenge lock down.