In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooo een goeie middag iedereen
ik ben een cake aan 't bakken voor bij onze koffie deze namiddag
en tis vandaag toch een beetje een hoogdag hé want Amerika krijgt een nieuwe president en tis wel niet hier bij ons maar ik vind het toch belangrijk dat er daar vandaag een nieuwe president komt en dat die omhooggevallen blaaskaak ( Trump) zijn boeltje mag pakken en met gans zijn aanhang mag verhuizen
mjammie mijn cake begint nu toch echt lekker te ruiken
allé en nu ga ik de soep verwarmen sè ( zelfgemaakte erwtensoep ) mmmmmmm
en dan maak ik nog spaghetty klaar van het huis
voor iedereen smakelijk
daaaaaag

ik ben een cake aan 't bakken voor bij onze koffie deze namiddag
en tis vandaag toch een beetje een hoogdag hé want Amerika krijgt een nieuwe president en tis wel niet hier bij ons maar ik vind het toch belangrijk dat er daar vandaag een nieuwe president komt en dat die omhooggevallen blaaskaak ( Trump) zijn boeltje mag pakken en met gans zijn aanhang mag verhuizen
mjammie mijn cake begint nu toch echt lekker te ruiken
allé en nu ga ik de soep verwarmen sè ( zelfgemaakte erwtensoep ) mmmmmmm
en dan maak ik nog spaghetty klaar van het huis
voor iedereen smakelijk
daaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Goedemiddag
Net de persconferentie gekeken.
Avondklok gaat er zoals het er uit ziet wel komen en gaat waarschijnlijk dit weekend in.
En je mag nog maar 1 persoon per dag op visite
Ik vind het zo dubbel.
Ik snap dat ze door de Engelse variant de boel dicht gooien om het terug te dringen.
Maar aan de andere kant, hoor je dat de besmettingen afnemen, dus waarom dan nu ineens zo streng worden.
Ze hadden de boel gelijk dicht moeten gooien om het buiten te houden.
Net de persconferentie gekeken.
Avondklok gaat er zoals het er uit ziet wel komen en gaat waarschijnlijk dit weekend in.
En je mag nog maar 1 persoon per dag op visite
Ik vind het zo dubbel.
Ik snap dat ze door de Engelse variant de boel dicht gooien om het terug te dringen.
Maar aan de andere kant, hoor je dat de besmettingen afnemen, dus waarom dan nu ineens zo streng worden.
Ze hadden de boel gelijk dicht moeten gooien om het buiten te houden.
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Exponentiële groei . Ze kijken in een achteruitkijkspiegel
Gelukkig hoeven wij deze beslissingen niet te nemen .
Ik lees dat we wellicht een avondklok gaan krijgen en dat roept natuurlijk vele vragen op bij mij, maar misschien ook bij jou.
- Welk bedrijf komt hem installeren?
- Mag ik zelf bepalen aan welke muur die komt?
- Krijgt iedereen dezelfde of is er een soort catalogus waar ik uit mag kiezen?
- Zijn de batterijen erbij inbegrepen?
- Zijn er (verborgen) kosten aan verbonden?
- Werkt dat ding overdag ook of moet ik daar zelf een klok voor aanschaffen?
- Draai ik op voor reparatiekosten bij een defect?
- Kan ik mijn oude klok nog wel gebruiken?
Hopelijk komt de overheid snel met antwoorden. ...........
'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
Er zijn heel heel kleine lichtpuntjes, maar bezoek zit er vooralsnog voorlopig niet in voor ons.
Nu worden we op de hoogte gehouden door zijn vrouw, maar heel misschien, als hij zich daarvoor instaat acht, kunnen we dan misschien aan (beeld)bellen gaan denken binnenkort.
Dit schrijf ik allemaal met een grote slag om de arm hoor Thijli.
Bedankt voor je medeleven om even te informeren

==============================================================

Verdorie weer niks leuks beleeft nadat ik mijn taak had uitgevoerd vanmorgen..!
Vroeg nog aan
Gina of er nog meer was wat ik kon doen om deze dag ’n beetje productief door te komen.“Nee, ik zou ’t niet weten, ga jij maar weer zoals gewoonlijk met je snufferd voor dat
geitending van je zitten” kreeg ik als antwoord van haar… nou vraag ik je, da’s niet normaal toch…….
Menu:

Weet U dat ook weer..!
Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag en avond toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
Er is hier een spreekwoord voor "Beste stuurlui staan aan wal" Inge.
In maart krijg je de kans om het proberen te veranderen..!
Nu ben ik het voorledig met An-W eens, blij dat ik er niet over hoef te beslissen.
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
puzzel - Lid geworden op: 18 mei 2020, 16:25
ze gaven alleen vanaf Maart adviezen en niks sloten ze af, want o o o wat zou dat erg zijn. Ze wisten bv. dat er vanuit Engeland deze variant kwam, maar nee > we wachten nog even af en nu zit iedereen met de gebakken peren, zoals mama-Inge zei. En natuurlijk is het moeilijk om beslissingen te nemen, maar men durft gewoon niet.
En iedere verkiezing is het van alles beloven, maar dan is er ineens geen geld of zo.
In maart gingen de scholen dicht en was ik ook die dag jarig en dacht nog dat het ff zou duren, we zijn dadelijk een jaar verder en iedereen is dan jarig geweest.
En iedere verkiezing is het van alles beloven, maar dan is er ineens geen geld of zo.
In maart gingen de scholen dicht en was ik ook die dag jarig en dacht nog dat het ff zou duren, we zijn dadelijk een jaar verder en iedereen is dan jarig geweest.
-
Tontoos - Lid geworden op: 01 jun 2020, 06:24
De avond klok, ja wat moeten we ermee degene in de avond niet mag doen het overdag.
Hoe wil je het handhaven, als je nu kijkt in onze gemeente waar de dorpen ver uit elkaar liggen en waar geen politie post meer is.
Ik ga een avond in de week op bezoek bij mijn zwager die alleen is die man moet zit de hele week al alleen en is zijn verzetje enkele weken kwijt.
Mvg. Antjo
Hoe wil je het handhaven, als je nu kijkt in onze gemeente waar de dorpen ver uit elkaar liggen en waar geen politie post meer is.
Ik ga een avond in de week op bezoek bij mijn zwager die alleen is die man moet zit de hele week al alleen en is zijn verzetje enkele weken kwijt.
Mvg. Antjo
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

An-Wildflower schreef: ↑20 jan 2021, 13:03Haha , leuke plaatjes en mopjes zie ik voorbij komen .
Wens jullie allemaal nog een fijne middag allemaal![]()
![]()
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
marietteke - Lid geworden op: 26 mar 2006, 19:31

oei de avondklok bij onze noorderburen ,
hier ook maar wel wat later , dus kan je na half 9 geen ommetje meer maken met de hond ,
Maar ooit zal het wel eens beteren zeker ,
leuke plaatjes gezien
ik wens iedereen nog 'n fijne avond
geluk vind je onverwacht