NACHTUILTJES(7) 2021
-
Ritavdm - Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Goeie middag iedereen
Greetie, ja zo'n begrafenis is naast een triest gebeuren ook heel vaak een mooi moment om herinneringen op te halen en mensen (opnieuw) te ontmoeten.
Gisteren echt geen weer om een hond door te jagen (hier toch niet).
Vanmorgen zag het er heel wat beter uit dus meteen na het ontbijt op pad.

de lente kondigt zich al aan

originele kerstboom

Er is meer te zien op fb.
Nu de zetel in voor cyclocross, alhoewel de winnaar is al bekend zeker ? en de grote verliezer ook; JM Dedeckere
Greetie, ja zo'n begrafenis is naast een triest gebeuren ook heel vaak een mooi moment om herinneringen op te halen en mensen (opnieuw) te ontmoeten.
Gisteren echt geen weer om een hond door te jagen (hier toch niet).
Vanmorgen zag het er heel wat beter uit dus meteen na het ontbijt op pad.

de lente kondigt zich al aan

originele kerstboom

Er is meer te zien op fb.
Nu de zetel in voor cyclocross, alhoewel de winnaar is al bekend zeker ? en de grote verliezer ook; JM Dedeckere
Oud maar niet Out
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Hallo, ik ben hier deze morgen niet geraakt.
Reden de vriezer sloeg alarm.. piep piep... Het is een no frost dus ik mijn sneltoets opgezet... maar piep piep... Dus alles er uit, maar waar naar toe..Een klein deeltje in de de vriezer in mijn frigo. De rest in de vriezer bij mijn zoon. De rest naar zoon zijn onder gebuur die gaat soep maken van mijn prei en soep groenten. En witloof en ham in kaassaus voor één pp dat kon hij die middag op eten..
Rietjes deden uw oren geen "tuut tuut". . Ooit schreef het je hetzelfde over uw vriezer. Twee dagen laten ontdooien en dan terug aanzetten. Dat zei de installateur ook deze morgen aan mij..Dus wordt afwachten..Als ik me niet vergis heb je kort er na dan toch een nieuwe moeten kopen..Dank voor de mooie foto's.
Corry ik zag heel mooie foto's van Stafke met de kinderen..
Greetie het was een mooie herdenking zo te lezen. En zoals je zegt hij zou het zo gewild hebben..Dat is het bijzonderste
Yorkje toch wat komt jij toch allemaal tegen..Wat medicatie allemaal kan doen. En dit soms door een klein miniscul pilletje..De nevenwerking zijn dikwijls niet te overzien..Mijn ventje is ook zo die voor het ogenblik met een lelijke huiduitslag van Brufen..
Hij Frankje/Gimpertje weer zo'n mooi plaatje
Meme-rietje verdorie . . . sorry ik ben het vergeten wat je geschreven hebt en kan niet meer terug scrollen.
Ivette het familiefeestje uitgesteld. Jammer maar niks aan te doen..En nu maar duimen dat het eind Januari kan doorgaan hé..
Aan allen die ik onbewust vergeet sorry
Nog een fijne avond aan allen
toedeloe
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
meme-rietje - Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
goeie morgen allemaal
ik ben vroeg omdat ik naar de oogarts moet
ik ben zijn eerste patiënt
tot later

ik ben vroeg omdat ik naar de oogarts moet
ik ben zijn eerste patiënt
tot later

Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan
-
greetie - Lid geworden op: 08 jan 2007, 18:17

Memerietje succes bij de oogarts
Jadi is er vloerverwarming bij jullie? Sorry als ik dit al gevraagd heb
8.15 u bel ik terug naar de politiecommissaris als ik hem te pakken krijg, terug een aanmaningbrief gekregen
Lig er wakker van!
Greetie
-
Ivette - Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Gisteren lekker gegeten bij Christa en dan samen Wout overtuigend Belgisch kampioen zien worden.
Jammer dat toeschouwers niet toegelaten werden in zulk droog winterweer.
Vanmiddag komt Vicky een eerste keer poetsen na hun Covid besmetting.
Ze geven droog weer uit ook morgen dus zal ik eindelijk eens weer naar de markt trekken, ik ben er echt eens aan toe, veel bewegen buiten zal me goed doen. Mijn dochter zou vis willen, de ijspiste en rad zijn weg dus moet ik mijn moed vergaren, vroeg opstaan enz.
Vanavond weer dertigers op één, zag ik graag en zal zeker de serie weer opnemen.
Jammer dat toeschouwers niet toegelaten werden in zulk droog winterweer.
Vanmiddag komt Vicky een eerste keer poetsen na hun Covid besmetting.
Ze geven droog weer uit ook morgen dus zal ik eindelijk eens weer naar de markt trekken, ik ben er echt eens aan toe, veel bewegen buiten zal me goed doen. Mijn dochter zou vis willen, de ijspiste en rad zijn weg dus moet ik mijn moed vergaren, vroeg opstaan enz.
Vanavond weer dertigers op één, zag ik graag en zal zeker de serie weer opnemen.
Ivette
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Ter inlichting!:
dit is het nieuwe nr van cardstop ,die gaat in vanaf vandaag.
dus sla die op in uw smartphone , of schrijf die op in een boekje.
voor bij verlies van bankkaart
https://www.seniorennet.be/news-items/view/29136281
Fijne maandag alle uiltjes veel sterkte en tot....
dit is het nieuwe nr van cardstop ,die gaat in vanaf vandaag.
dus sla die op in uw smartphone , of schrijf die op in een boekje.
voor bij verlies van bankkaart
https://www.seniorennet.be/news-items/view/29136281
Fijne maandag alle uiltjes veel sterkte en tot....
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
Ritavdm - Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Goeiemorgen
Meteen het nieuwe cardstopnr opgeslagen op mijn telefoon, hopelijk heb ik het toch nooit nodig.
Jadi, inderdaad ik heb het ook voorgehad met mijn diepvries en door hem een dag uit te schakelen was het probleem opgelost maar een half jaar later was het weer van dat en dan heb ik inderdaad een nieuwe gekocht.
Je hebt een goed geheugen.
Ivette, je toch maar goed warm aankleden hoor om naar de markt te gaan.
Een lekkere tas verse broccolisoep..... heerlijk bij dit vriesweer.
Ik zag mijn buurtje van rechtover gisterennamiddag thuiskomen met haar baby. Vrijdag bevallen en zondag al thuis.
In onze tijd ging het toch anders hé. 8 dagen hebben ze mij daar gehouden, tja 't is ook 50 jaar geleden hé.
Toen misschien te lang, nu te kort vind ik toch hoor. Jullie ????
Meteen het nieuwe cardstopnr opgeslagen op mijn telefoon, hopelijk heb ik het toch nooit nodig.
Jadi, inderdaad ik heb het ook voorgehad met mijn diepvries en door hem een dag uit te schakelen was het probleem opgelost maar een half jaar later was het weer van dat en dan heb ik inderdaad een nieuwe gekocht.
Je hebt een goed geheugen.
Ivette, je toch maar goed warm aankleden hoor om naar de markt te gaan.
Een lekkere tas verse broccolisoep..... heerlijk bij dit vriesweer.
Ik zag mijn buurtje van rechtover gisterennamiddag thuiskomen met haar baby. Vrijdag bevallen en zondag al thuis.
In onze tijd ging het toch anders hé. 8 dagen hebben ze mij daar gehouden, tja 't is ook 50 jaar geleden hé.
Toen misschien te lang, nu te kort vind ik toch hoor. Jullie ????
Oud maar niet Out
-

Wou jullie net nog goedemorgen wensen, maar het is vroeg na de middag
Het is koffie tijd, en neeje niet met een koekje er bij voor mij. Toemme die kilo's vliegen er aan, door alleen maar te kijken naar een koekje.
Deze morgen naar de markt geweest, was het koud brrr... Een warme chocomelk deed wonderen.
De mist kwam terug sterk op, en zijn dan maar terug naar huis gegaan. Ik vond het heerlijk die koude, maar mijn ventje was verkleumd..
Meme-Rietje nr de oogarts, moet ook gebeuren.Een mens moet voor zichzelf goed zorgen hé.
Greetie nee geen vloerverwarming hier. Nog radiatoren aan de muur. Jammer kan je niet helpen. Verdorie is dat nu nog niet in orde weer een aanmaningsbrief.. Niet te geloven hoe die dit laten slabakken. Je zou er de kriebels van krijgen.
Yorkje hier is de mist nog erger geworden naar de middag toe. Nu zie je geen hand voor je ogen.
Ivette genoten van het eten bij dochter lief. Dat kan niet anders ,want het is met heel veel liefde klaar gemaakt.Morgen hopelijk minder koud, en minder mistig om naar de markt te gaan. Maar zoals je zegt een mens heeft er zo'n deugd van hé. Je herleeft helemaal.
Oma-C dank om te melden ik ga de nummer direct opslaan op mijn gsm.
Rietjes diepvries soap wordt vervolgt
Moch gauw zo rap terug thuis na een bevalling.. Maar krijgen ze dan geen kraamzorg aan huis? En ik ben van u mening. Eens thuis is het weer volle bak meedraaien in het huishouden.. Allee onze generatie denkt zo. De jonge generatie doet meer dingen met twee in het huishouden. Het kan ook niet anders.
Dag Frankje/Gimpertje bij jullie ook mistig dus.
Ik wens jullie allen een fijne namiddag toe
toedeloe
o ja de menu was: kroketten met kipfilet en appelmoes
diepvries kapot =kroketten moeten op zodat kleine vriezer (frigo) leeg komt..
-
Ivette - Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Ik vind dat verblijf in het "moederhuis" nu ook heel kort maar met die corona mag er nu toch niemand buiten de papa binnen en ja in deze moderne tijd moet het nu allemaal rap gaan hé!
Vicky is aan het kuisen maar ik ga dan mijn pelsmantel van boven halen en ik heb nu al een wollen trui aan die ik nog zelf gebreid heb dus ga ik niet trunten en morgen naar de markt. Ik heb wel gehoord op R2 dat het rad en de ijspiste? nog blijven staan. Ik zie het wel morgen.
Trouwens bedankt Rita voor uw goede raad!
Vicky is aan het kuisen maar ik ga dan mijn pelsmantel van boven halen en ik heb nu al een wollen trui aan die ik nog zelf gebreid heb dus ga ik niet trunten en morgen naar de markt. Ik heb wel gehoord op R2 dat het rad en de ijspiste? nog blijven staan. Ik zie het wel morgen.
Trouwens bedankt Rita voor uw goede raad!
Ivette
-

Goede morgen iedereen, hier in de Westhoek is het droog.Geen zuchtje wind,en of het koud is buiten weet ik nog niet.
Ventje op controle naar de tandarts, en deze namiddag met de auto binnen in de garage om daarna naar de keuring te gaan.Onze dag zal goed gevuld zijn.
Onze zoon gaat zijn booster halen .En onze dochter zou die ook moeten gaan halen, samen met haar ventje. Maar schoonschoon kreeg omikron op bezoek.De zelftest was +. Nu nog afwachten wat de test testcentrum zegt. Dus dochter twijfelt nog of ze de booster gaat halen. Ze voelt zich ook niet denderend..
Verder weet ik eigenlijk niet veel te vertellen.
Aan iedereen een super fijne dinsdag.
toedeloe
menu: hutsepot (nu nog in de frigo) nog een rest uit de vriezer. Die moet vandaag op.
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Goede morgen alle uiltjes
Koud maar zonnig dat is goed voor een mens
't is al nat genoeg nu, laat ons van de zon
genieten... ook al is het van achter glas
Sterkte aan wie het nodig heeft en hou
het veilig verder
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
meme-rietje - Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
goeie middag iedereen