In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2023 (7)
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-

An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedemorgen allen ,
Vandaag wat rommelen in en rond huis , de logeerhond uitlaten ( wordt vrijdag opgehaald ) .
Ik vond het koud aanvoelen vanmorgen.
Fijne woensdag allen .

Vandaag wat rommelen in en rond huis , de logeerhond uitlaten ( wordt vrijdag opgehaald ) .
Ik vond het koud aanvoelen vanmorgen.
Fijne woensdag allen .

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Goede morgen , niet te geloven dat we weeral halverwege de week zijn.
Gelukkig is het al wat langer licht, en ook 's morgens is het aangenamer om op te staan.
Het zou perfect zijn moest de zon er ook zijn. Maar dat komt, weet ik zeker.
Wanneer dat is een andere vraag.
Aan iedereen een fijne woensdag
toedeloe
menu: varkensgebraad in pepersaus met gestoomd witloof en natuurpatatjes (zoon komt deze avond eten)
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
een goeie morgen iedereen
tis nu nog droog maar er word regen voorspeld , maar daar trekken wij ons niks van aan
want hier binnen worden wij toch niks gewaar wat voor weer het buiten is
deze namiddag worden we verwacht voor de koffie in Oostende en we zullen er zeker een leuke namiddag van maken , en dat moet ook eens kunnen hé
dus vroeg eten en vroeg vertrekken , en ik doe deze middag eens geen warm eten bij gebrek aan tijd en ik heb via de telefoon al lekkere broodjes besteld naast de deur zodat ventje die dan om 12u kan afhalen en zo hebben rap eten , en de broodjes zijn zeer lekker met veel verse groentjes er tussen , dus ook nog gezond hé , ja dat zijn dan de voordelen van in 't stad te wonen met alles dichtbij
allé ik ga verder doen , want de lakens zitten in de droogkast en ik wil die nog op het bed leggen voor de middag samen met mijn ventje
voor iedereen nog een gezellige woensdag verder

tis nu nog droog maar er word regen voorspeld , maar daar trekken wij ons niks van aan
want hier binnen worden wij toch niks gewaar wat voor weer het buiten is
deze namiddag worden we verwacht voor de koffie in Oostende en we zullen er zeker een leuke namiddag van maken , en dat moet ook eens kunnen hé
dus vroeg eten en vroeg vertrekken , en ik doe deze middag eens geen warm eten bij gebrek aan tijd en ik heb via de telefoon al lekkere broodjes besteld naast de deur zodat ventje die dan om 12u kan afhalen en zo hebben rap eten , en de broodjes zijn zeer lekker met veel verse groentjes er tussen , dus ook nog gezond hé , ja dat zijn dan de voordelen van in 't stad te wonen met alles dichtbij
allé ik ga verder doen , want de lakens zitten in de droogkast en ik wil die nog op het bed leggen voor de middag samen met mijn ventje
voor iedereen nog een gezellige woensdag verder

jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54
Vergeet je bikini niet, en Piscke * zijn zwembroek. Geniet er vanzonnebloemetje schreef: ↑21 feb 2024, 11:34een goeie morgen iedereen
![]()
♥
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35

Gisterenmiddag had ik een reactie geplaatst bij de post van Jadi die te maken had met Zonnebloemetje, niet meer terug te zien, ‘k zal wel wat verkeerd aangeklikt hebben..!
Gisteren weer ’n kuur achter de rug i.v.m. mijn ziekte.
Vanochtend weer eens geprobeerd ’n (klein) stukje te fietsen om toch wat conditie over te houden. Tja… valt verder ook niet veel over te zeggen/schrijven.. doe gewoon mijn best met wat me geadviseerd is geworden..!
Voor allen met ziektes of andere narigheid, ‘n welgemeend STERKTE en of BETERSCHAP toegewenst.

Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...