In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2024 (8)
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
een goeie avond alweer bijna
na een warme grotendeels zonnige dag is de avond alweer in aantocht
daarjuist nog wat nodige boodschappen gedaan zodat we voor het weekend alles in huis hebben
maar doordat wij alles dicht bij de deur hebben zijn we nooit lang weg
Remie , interessante weetjes hoor die jij verteld , ja een mens is nooit te oud om bij te leren hé
en hopelijk gaat het een beetje met jou , geniet van het weekend en van de koers op tv
jadi inderdaad een vrolijk liedje , en dan nog dat mooie weer er bij en meer moet da nie zijn hé
maar ja vanavond gaan we een beetje vroeg slapen denk ik want morgen gaan we in de voormiddag shoppen en dus een beetje vroeg vertrekken
An die lieveheersbeestjes vind ik echt wel leuk en voor de winter zoeken ze altijd een plaatsje binnen als het kouder word om te overwinteren , en toen wij nog in ons huis woonden was dat in de garage in de potten met cactussen die voor het venster stonden om te overwinteren
Bekske zo goed gezind van 's morgens vroeg , ja het zal door dat mooi weer zijn zeker
leuk plaatje trouwens
oeps inge is nog aan 't uitslapen zeker van vorige nacht
allé ik ga de droogkast leegmaken en de badhanddoeken opplooien
tot later

na een warme grotendeels zonnige dag is de avond alweer in aantocht
daarjuist nog wat nodige boodschappen gedaan zodat we voor het weekend alles in huis hebben
maar doordat wij alles dicht bij de deur hebben zijn we nooit lang weg
Remie , interessante weetjes hoor die jij verteld , ja een mens is nooit te oud om bij te leren hé
en hopelijk gaat het een beetje met jou , geniet van het weekend en van de koers op tv
jadi inderdaad een vrolijk liedje , en dan nog dat mooie weer er bij en meer moet da nie zijn hé
maar ja vanavond gaan we een beetje vroeg slapen denk ik want morgen gaan we in de voormiddag shoppen en dus een beetje vroeg vertrekken
An die lieveheersbeestjes vind ik echt wel leuk en voor de winter zoeken ze altijd een plaatsje binnen als het kouder word om te overwinteren , en toen wij nog in ons huis woonden was dat in de garage in de potten met cactussen die voor het venster stonden om te overwinteren
Bekske zo goed gezind van 's morgens vroeg , ja het zal door dat mooi weer zijn zeker
leuk plaatje trouwens
oeps inge is nog aan 't uitslapen zeker van vorige nacht
allé ik ga de droogkast leegmaken en de badhanddoeken opplooien
tot later

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Fik avond
Helemaal vergeten me even te melden hier
Was aan het genieten van het mooie weer
Vanmorgen natuurlijk eerst geslapen en een was gedraaid
Spul ligt inmiddels schoon in de wasmand
Vanmiddag met man en honden naar het bos geweest
En daarna nog de nodige huishoudelijke klusjes gedaan en in de tuin bezig geweest
Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
Helemaal vergeten me even te melden hier
Was aan het genieten van het mooie weer
Vanmorgen natuurlijk eerst geslapen en een was gedraaid
Spul ligt inmiddels schoon in de wasmand
Vanmiddag met man en honden naar het bos geweest
En daarna nog de nodige huishoudelijke klusjes gedaan en in de tuin bezig geweest
Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
-

Nu weet ik niet hoe het met u is, maar ik heb het wel zo'n beetje gehad met die SPAM en dus dan ook met Seniorennet als het zo nog lang blijft en er niks aan gedaan gaat worden..!
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Ik denk dat de moderator er onderhand een dagtaak aan heeft om al die meuk op te ruimen.
Ik geef het je te doen . Diegene heeft ook wel wat anders te doen denk ik .
'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedemorgen allemaal ,
Vanmorgen even helpen in de winkel en vanmiddag is er een leuke middag in de speeltuin hier , waar we even met de kleinkids gaan kijken .
Fijne zaterdag allemaal .

Vanmorgen even helpen in de winkel en vanmiddag is er een leuke middag in de speeltuin hier , waar we even met de kleinkids gaan kijken .
Fijne zaterdag allemaal .

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
Nu lijkt mij dat dit probleem geen taak (meer) is voor een moderator maar voor bijvoorbeeld een ICT'er of iemand anders die met zulke praktijken korte metten kan maken An-W..!
-

Nu zie ik vaak Oma-C op verschillende sub topics haar zegje doen, behalve in deze hier niet.
Voor wat of wie zou ze hier verzuimen?
Het zal toch weer niet vanwege die REMIE zijn..!

Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54
Goede morgen iedereenMet mijn kopje koffie naast mij even hier en dan mails controleren
Zonnebloemetje ik denk dat jullie al op "trim" zijt .. Vandaag hier geen zon, geen wind, geen regen (gelukkig) geen . . enz .
Hier rustig , laat ons zeggen stilte voor de storm.
Inge dat kan gebeuren, een mens doet altijd maar verder en voor je het weet is het avond..Maar intussen ligt je wasgoed terug netjes in de kast .
Hallo An ik kom even zwaaien voor je vertrekt naar de winkel.. Geniet er van met de kids deze namiddag .. Nu zijn ze nog klein, maar het gaat zo rap die momenten
Remie hé hé ik zie op de puzzel uw fietsje staan met zijn mandje er aan ..Tja inderdaad vervelend met die spam . . Och ik zou me geen zorgen maken over Oma-C , Het is een lieve dame , ik denk eerder dat het onbewust is .
Bekske zwaai zwaai
Zo en nu nog even eerst puzzel maken en dan de mails controleren . . Tja het is sterker dan mezelf
Fijne dag allen
toedeloe
menu: goulach rennet.be/forum/uploads/41b2246faf6765d3f9cbfb6c5d7f8603.jpg[/img]
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
een goeie avond al bijna weer iedereen
deze morgen zijn wij wat gaan shoppen naar Floralux in Dadizele , en in een half uurtje staan wij daar want tis gans de weg autostrade , alleen de laatste 2 km niet als we ginds afrijden tot aan de winkel , dus poepsimpel hé om eens in een groot tuincenter te gaan shoppen , want als je wil kan je er gerust meer dan een halve dag in rond lopen , maar dat doen wij niet want in de tuinafdeling moeten we niet zijn en in de dierenafdeling ook niet en we hadden mijn rolstoel mee , want daar rondlopen kan ik ondertussen niet meer , maar ik wilde een boeket mooie witte bloemen voor op mijn livingtafel om zo een beetje de lente in huis te halen en tis goed geslaagd al zeg ik het zelf
hieronder een paar fotootjes
en op de achtergrond zie je een kunstwerk van kunstschilder Paul Yperman die hele mooie werken maakt en tot in detail heel fijn bewerkt

jadi , jij kent ons ondertussen al een beetje zie ik want we waren inderdaad " op trim "
Remie daar zal ik mij maar niet aan wagen om met mijn tong aan mijn elleboog te kunnen , want dadelijk krijg ik mezelf niet meer recht met die spierziekte
Bekske hopelijk had je ook een fijne zaterdag vandaag
An hopelijk hadden de kinderen veel plezier in de speeltuin
inge vandaag een stapje in de wereld gezet om nieuwe kledij te gaan kopen , ja dat moet ook gebeuren hé
Adam , Anne-marie , marietteke , Yuna
ook een fijne zaterdag verder
allé nu mijn droogkast leegmaken
en daarna van ons avondeten genieten voordat we gaan douchen
nog een fijne zaterdagavond verder voor iedereen

deze morgen zijn wij wat gaan shoppen naar Floralux in Dadizele , en in een half uurtje staan wij daar want tis gans de weg autostrade , alleen de laatste 2 km niet als we ginds afrijden tot aan de winkel , dus poepsimpel hé om eens in een groot tuincenter te gaan shoppen , want als je wil kan je er gerust meer dan een halve dag in rond lopen , maar dat doen wij niet want in de tuinafdeling moeten we niet zijn en in de dierenafdeling ook niet en we hadden mijn rolstoel mee , want daar rondlopen kan ik ondertussen niet meer , maar ik wilde een boeket mooie witte bloemen voor op mijn livingtafel om zo een beetje de lente in huis te halen en tis goed geslaagd al zeg ik het zelf
hieronder een paar fotootjes
en op de achtergrond zie je een kunstwerk van kunstschilder Paul Yperman die hele mooie werken maakt en tot in detail heel fijn bewerkt

jadi , jij kent ons ondertussen al een beetje zie ik want we waren inderdaad " op trim "
Remie daar zal ik mij maar niet aan wagen om met mijn tong aan mijn elleboog te kunnen , want dadelijk krijg ik mezelf niet meer recht met die spierziekte
Bekske hopelijk had je ook een fijne zaterdag vandaag
An hopelijk hadden de kinderen veel plezier in de speeltuin
inge vandaag een stapje in de wereld gezet om nieuwe kledij te gaan kopen , ja dat moet ook gebeuren hé
Adam , Anne-marie , marietteke , Yuna
ook een fijne zaterdag verder
allé nu mijn droogkast leegmaken
en daarna van ons avondeten genieten voordat we gaan douchen
nog een fijne zaterdagavond verder voor iedereen

*** Zie het leven van de zonnige kant ***