In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2024 (8)
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
-
Michieldvd
Wel zonnebloemetje, het is mooi! En het komt mooi tot zijn recht in uw interieur.zonnebloemetje schreef: ↑22 mar 2025, 18:50deze morgen zijn wij wat gaan shoppen naar Floralux in Dadizele
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
een goeie zondagmorgen iedereen
hier is het zonnig met een aangenaam fris windje
vandaag zondag en dus een beetje rustig aan doen
de droogkast is nog aan 't draaien en dadelijk nog een broodje bakken
Michiel bedankt hoor en ik dacht , een boeketje bloemen fleurt toch altijd een beetje op nu dat het weer wat beter word en de zomer in aantocht is
en leuk dat je terug bent want het was alweer lang dat we je hier nog gezien hebben
voor alle leutertjes nog een fijne zondag verder

hier is het zonnig met een aangenaam fris windje
vandaag zondag en dus een beetje rustig aan doen
de droogkast is nog aan 't draaien en dadelijk nog een broodje bakken
Michiel bedankt hoor en ik dacht , een boeketje bloemen fleurt toch altijd een beetje op nu dat het weer wat beter word en de zomer in aantocht is
en leuk dat je terug bent want het was alweer lang dat we je hier nog gezien hebben
voor alle leutertjes nog een fijne zondag verder

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Goede morgen iedereenGoede
Het is in Speedy Gonzales style
Moet straks vertrekken, we gaan eten
We : zijn kinderen schoonzoon en kleinkinderen en ikke betaal
Woeha
Buffet à gogo in D.ks..d.
Een uitlopertje voor mijn verjaardag ..
Salutjes en de kost
Zonnebloemetje die bloemen zijn heel mooi op je tafel ..
A propos ik heb ook zo'n vaas ongeveer
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
Michieldvd
Daar zal ik u moeten teleurstellen zonnebloemetje. Was een eenmalig complimentje.zonnebloemetje schreef: ↑23 mar 2025, 10:24
(Hollanders of niet), als ze niets vertellen over zichzelf en elke dag de 3 zelfde zinnetjes neerpennen,
dan kon ik toen ook niet weten dat er iets mis is met de gezondheid. Als ze daarvoor zo uit de hoek komen, pffffff.
Remie laat ons tenminste weten wat er mis is en hoe het met hem gaat. Ben trouwens ook zeer blij dat ie er terug is.
Respect Remie!!
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Oooo Z'bloemeke , de schilderijen van Paul Yperman ken ik wel .zonnebloemetje schreef: ↑22 mar 2025, 18:50
en op de achtergrond zie je een kunstwerk van kunstschilder Paul Yperman die hele mooie werken maakt en tot in detail heel fijn bewerkt [/b]
Die maakt prachtige feeërieke fantasy schilderijen .
Hij stond hele tijd geleden , eens op een Elfia Fair hier in de buurt met zijn werken .
'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
een goeie zondagnamiddag iedereen
zojuist van een heerlijke koffie genoten met een lekker taartje er bij nadat we naar een film hadden gekeken
jadi ha ha ha ik heb inderdaad een goeie smaak al zeg ik het zelf , en bedankt hoor dat je het mooi vind , maar ik denk dat we nog eens terug zullen gaan om nog enkele bloemen bij te halen
en hopelijk heb je van je etentje met de kinderen genoten
Michiel jammer dat je maar eenmalig langskomt
An, ja Paul Yperman maakt inderdaad hele mooie werken en zeer fijn afgewerkt , echt ongelooflijk fantastisch mooi gedaan
en wij kennen hem persoonlijk al heel lang ( zo'n 35 jaar ) want wij woonden vroeger ( voordat we een goed jaar geleden verhuisden ) op een kleine kilometer van waar hij woont en ondertussen hebben we al 2 werken hangen van hem
voor iedereen nog een aangename zondag verder

zojuist van een heerlijke koffie genoten met een lekker taartje er bij nadat we naar een film hadden gekeken
jadi ha ha ha ik heb inderdaad een goeie smaak al zeg ik het zelf , en bedankt hoor dat je het mooi vind , maar ik denk dat we nog eens terug zullen gaan om nog enkele bloemen bij te halen
en hopelijk heb je van je etentje met de kinderen genoten
Michiel jammer dat je maar eenmalig langskomt
An, ja Paul Yperman maakt inderdaad hele mooie werken en zeer fijn afgewerkt , echt ongelooflijk fantastisch mooi gedaan
en wij kennen hem persoonlijk al heel lang ( zo'n 35 jaar ) want wij woonden vroeger ( voordat we een goed jaar geleden verhuisden ) op een kleine kilometer van waar hij woont en ondertussen hebben we al 2 werken hangen van hem
voor iedereen nog een aangename zondag verder

*** Zie het leven van de zonnige kant ***

en