NACHTUILTJES(12)2024

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

greetie

25 aug 2025, 08:29

Afbeelding
Het was goed de Comedy Café :D met de drie kleppers :D
Seniorennamiddag Met DJ :D, we gaan voor ons te integreren in ons dorp :D
En verveeld het gaan we fietsen :D
Zit te wachten op de mannen van de verwarming, tweejaarlijks onderhoud.

Krakje proficiat met je achterkleinkind, zo lief mooi boeleke :D
Groetjes
Greetie

Oma-C

25 aug 2025, 09:01

Afbeelding

Allen een fijne nieuwe week gewenst :wink:
Ik moet nog alles eens bijlezen, kan dus
nog niet volgen, en nog wat rustig aan doen
Groetjes allen en het allerbeste voor iedereen :)
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" :wink:

Bekske

25 aug 2025, 09:23

Afbeelding

Afbeelding
even in de rapte want ik moet weer gaan rusten .Gisteren hebben er mensen die ik niet ken even gesproken en me gewoon gezegd dat ik niet goed bezig ben door die ademnood .Heb hen gezegd ik weet het maar ik ben zo al twee jaar bezig afijn ja ik ben op zoek .en voel ook duidelijk genoeg dat er van alles niet goed is maar dat zijn mijn problemen .De buren zeggen ook regelmatig iets erover Ben daarjuist met hen nog even buiten geweest .Maar ik heb even angst gehad er was een grote hond dat ze los lieten lopen mag niet .Maar toch was het zo en ik moest de mijne stevig vasthouden om te passeren .Kreeg te horen hij doet niks maar toch vertrouw ik een vreemde hond niet .Ze kunnen zoveel zeggen en natuurlijk waren de mij aan het beven en trekken om verder te gaan .Ze liggen hier nog een beetje te beven .Dus gaan we samen rusten nu na dit gepost is groetje

Ivette

25 aug 2025, 09:58

Christa heeft in een tandlabo in Waregem een afspraak gemaakt om 14u, ze gaan mijn gebit direct herstellen, ikke content want het is niet zo aangenaam met dat ingeplakte, te grote bovengebit nu.

Krakje proficiat met uw achterkleinkind!
Oma-c en meme-rietje aan de beterhand?
Ritjes , Greetie goed wandel-of fietsweer!
Tot ik hopelijk weer kan eten en klappen!
Ivette

corry

25 aug 2025, 11:03

Proficiat Krakje en welkom kleintje
Afbeelding
Goedemorgen iedereen
Gisteren taart gaan eten Romy ons kleintje werd 15

Met een kater terug thuis, kreeg te horen….. en zien, de sigaret weer aanwezig bij de moeder van onze kindjes.
Na vechten tegen en weten dat er geen tweede kans besta, heb er geen woorden voor en maak ze er ook niet aan vuil :|

Nog een fijne zonnige dag
ik tel alleen de zonnige dagen.

krakje

25 aug 2025, 18:02

al mijn dekentjes die gewassen zijn droog buiten gehangen aan de wasdraad,
dochter heeft haar werkjes komen doen maar ook veel gepraat
verder achter foto's gezocht die ik zo te zien niet meer heb,
anders een fotoboekje gemaakt voor vriendin die in rusthuis zit,
waren haar huwelijkse feesten van 50 jaar en 60 jaar getrouwd bijeen,
ze heeft er maar haar dochters willen ze niet geven, triestig ,
zo heeft iedereen zijn gebreken en moet je ermee verder leven, grtjs krakje,

Afbeelding
ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.

jadi

25 aug 2025, 18:39

Afbeelding
Met een plof en een zucht zit ik neer op mijn stoel .. Eindelijk ik stop er mee voor vandaag
Telefoons, mails en ga zo maar verder ... Kortom het was een zottekot hier
Greetie ja amai , je lag de schudden in uw bed door het luide muziek
Och hier is het maar een mini kermisje hoor en om 9u waren de helft van de weinige kramen al dicht ..
Fijn dat je genoten hebt van de Comedy Café .
Ivette oeps sorry eerlijk ik had niet gekeken gewoon om dat ik vertrouwde want ik vroeg regio Roeselare/Gits .. Zelfs google mag je al niet betrouwen..Fijn wat je "bijterkes" betreft .. Normaal zouden die dus moeten hersteld zijn ..
Krakje wat een mooie kleintje , het ziet er zo lief uit . .Dikke proficiat met uw achterkleinkind . Fijn dat je dochter kwam om wat te helpen .. Jammer voor de vriendin .. Die dochters willen die niet geven ! ! ! ? ?
Oma-C fijn dat je al even komt piepen..
Bekske verzorg je maar goed hoor
Corry niet te geloven al 15jaar de tijd vliegt . . Tja dat roken . . . spijtig maar ja je kan er niet te veel op zeggen hé . .
Fijne avond aan iedereen
toedeloe

't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.

Bekske

26 aug 2025, 09:31

Afbeelding

jadi

26 aug 2025, 09:33

Afbeelding
Goede morgen iedereen, de zon is er al .. Het is zalig buiten. Al naar de buurtwinkel geweest maar de krantenboer is in verlof . .Op de korte terugweg onze onderbuur met de hond aan het wandelen .. Nog even een goede dag gezegd en een korte babbel.
Intussen zit ik hier bij jullie
Maar niet voor lang, straks naar de overkant naar de artsenpraktijk om controle en voorschrift medicatie
En daarna zal het apotheek zijn en naar 't Stad om Dag Allemaal en de krant eventueel..
Zo zal de voormiddag weer vlug voorbij zijn
Hallo Bekske ook voor u een fijne dragelijke dag toegewenst hoor
Aan allen een fijne dinsdag
toedeloe
menu: deze middag soep met een boterham en deze avond frietjes van op het pleintje

Oma-C

26 aug 2025, 09:40

Afbeelding

Aangename zonnige dinsdag.. :wink:

jadi succes bij de dokter :)

Oma-C

26 aug 2025, 20:17

Afbeelding

Een fijne avond en een rustige nacht
Veel sterkte voor wie het kan gebruiken :?

krakje

26 aug 2025, 20:59

vandaag wat klein werkjes gedaan,
de hele dag pijn in rug gehad, pijnstiller genomen
lang geduurd eer het hielp,
iemand gaan groeten bij begrafenis ondernemer
die vroeger naast mij woonde, is even oud als ik,
zou ze niet meer erkend hebben zo is die veranderd
na 10 jaar in een home te zitten, verder gerust, grtjs van krakje,

Afbeelding
ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.

jadi

27 aug 2025, 08:33

Afbeelding
Hallo , . . . goede morgen , en ja hoor al heel vroeg uit de veren . Buiten is het wat fris , alhoewel ik nog in mijn blote armen kon lopen. De bomen staan windstil, alleen mijn windmolentje geeft katoen . Gisteren avond was het weer eens zo'n prachtig vuurwerk .. De zomer is weg geschoten zegt men dan hier . . Maar we blijven positief er zullen nog wel wat mooie dagen komen . Al hoewel de lucht hier grijs en grauw is . Hier en daar zie je in de toppen van de bomen de bladeren verkleuren . . Voorzichtig maakt de herfst zijn intrede ..
En verder wat de dag brengt weet ik begot nog niet .. We zien wel ,en tegen de avond zal ik het weten
De leerkrachten zijn al duchtig alles terug in orde aan het maken in het schooltje in de straat .. En gisteren was er een kennismaking van kindjes en ouders met de leerkrachten, en daarna naar de kermis . .
Dit wou ik ook nog vertellen. .
Oma-C alles goed verlopen bij de dokter. Bloeddruk wat aan de hoge kant , wat ik dan ook verwacht had .. Altijd als ik de witte schorten zie .. Deze morgen al mijn stoelgang gaan afgeven .. vrijdag de uitslag
Aan 70j stopt het darmonderzoek via de post . . En dan is het best dit nog om de 2j te laten controleren zei de dokter .. Intussen is het 5j bij mj ..
Krakje pijnlijke rug is niet te onderschatten, gans uw HH ligt dan onderste boven . Maar als de pijnstiller nog helpt is een mens toch echt wel content .
Ik wens iedereen een fijne woensdag , de week is al weer voor de helft voorbij .. Augustus loopt op zijn laatste benen . .
toedeloe
menu: 'kweetnognie

Bekske

27 aug 2025, 09:26

Afbeelding

Ivette

27 aug 2025, 10:09

Maandagnamiddag heeft Christa me naar Gavere gevoerd. De tandtechnicus daar zou mijn gebit herstellen, rond 16u30 mochten we het terug ophalen. Christa op haar GSM gekeken waar we konden koffie drinken want op maandag is er veel gesloten. Toch een lekkere koffie op een schaduwrijk terras. Dat er zoveel kini, apotheken, massages enz in Gavere naast mekaar staan verwonderde ons. Het was heel warm en rustig daar.
Hij was nog niet helemaal klaar met mijn gebit als we er aankwamen maar het is PERFECT HERSTELD. Heel vriendelijk, 35 jaar vakmanschap, direct geholpen ,alleen jammer dat het zo ver is en zo'n drukke baan (maar waar niet???) 's avonds beet ik nog rond de korsten, bang uit gewoonte mijn broze gebit niet te breken!
Gisteren markt in de straten, allez dat het alweer Roeselare kermis is!
Ik kocht kalkoenstoofvlees om vol-au-vent te maken. Ik weet wel niet hoelang ik het moet stoven tot het mals en niet te droog is? Champignons stoof ik apart voor Sander, ik eet die niet graag, zal er dan goeie saus bij maken en het vlees erin mengen.
Vroeger liet ik daar allemaal mijn slaap niet voor maar sinds ik meestal maar voor mij alleen kook is het nog wel lekker maar meestal wat ik gewoon ben en graag eet!
Nog vertellen: in de Ooststraat voorbij de Koornbloem, tegenover de Zeeman, bijna aan het station(makkelijke goedkope parking eronder, vlak= niet naar beneden rijden= veel plaats)is er een stockverkoop alles aan 10€ heel mooie merkkleren, Christa kocht er een mooie lange rok en een broek. Zal wel niet lang bestaan met die dure huurprijzen in de Ooststraat in Roeselare.
Voila ik ben weer bij, misschien lees ik hier nog een tip voor mijn vol-au-vent?
Ivette