In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2023 (7)
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedemorgen allen ,
Wat fijn dat de nieuwe huiseigenaren voor de beestjes willen verzorgen.
Remie lekker gefietst gisteren , deden wij ook .
Marietteke lekkere koffieklets bij zoon en met zus naar tearoom , gezellig.
Jadi at ossehaas net als 'de rijke mensen'
Ik ben helpen in de winkel vandaag , fijne dag en toedeloe .

Wat fijn dat de nieuwe huiseigenaren voor de beestjes willen verzorgen.
Remie lekker gefietst gisteren , deden wij ook .
Marietteke lekkere koffieklets bij zoon en met zus naar tearoom , gezellig.
Jadi at ossehaas net als 'de rijke mensen'
Ik ben helpen in de winkel vandaag , fijne dag en toedeloe .

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35

Nu was ik al vroeg bloed wezen laten prikken.
tochtje zit er voor vandaag niet in, teveel wind en water wat uit de lucht komt in onze omgeving voor dit krakkemikkige manneke..!
Voor allen met ziektes of andere narigheid, ‘n welgemeend STERKTE en of BETERSCHAP toegewenst.

Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....
Laatst gewijzigd door Remie op 26 feb 2024, 09:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Ja hoor ik ben uitgeslapen, maar ik ben even naar buiten geweest ..
Bezie mijn coupe . .
Goede morgen deze morgen . .
Wat een weertje , die wind is zo akelig
Hier waait hij rond het appartement niet te doen ..
Soms denk ik dat mijn ramen gaan uit waaien ..
Brrr . ..
Oeps de deurbel . . . hé hé het is mijn dochter ♥
fijne dag allemaal
toedeloe
menu : ?
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
een goeie maandagmorgen iedereen
sinds wij hier wonen in ons appartement slapen we 's morgens wat langer , maar nu hebben we geen buitenwerk meer te doen zoals in ons huis , want mijn ventje moest dan naar buiten 's morgens om achteraan in de tuin de vogeltjes eten en vers drinken te geven en het kippenhok open te doen en nu zijn we hier precies op hotel zonder al dat buitenwerk ,en er moet buiten niks meer gekuist worden en in de tuin werken moet ook niet meer en welk weer het buiten is worden wij hier ook niet gewaar , ja als we door de vensters kijken zien we dat het nat is , maar we horen hier niks van de regen en van de wind , zelfs niet vorige donderdag als het felle rukwinden waren
Remie doe maar eens rustig aan vandaag en met de lente en de zomer in aantocht zal je wel nog veel kunnen fietsen in die mooie polder daar bij jullie
en een mooie puzzel trouwens
An hopelijk komt er volk over de vloer in de winkel vandaag met dat nat weer
jadi , jou coupe zal wel weer in zijn plooi vallen zeker
en geniet maar van jou voormiddag samen met je dochter , en binnen is het ook gezellig als het buiten slecht weer is hé
inge van een kopje thee genoten , groot gelijk wij hebben ook al onze koffie binnen daarjuist
marietteke ook een goeie morgen
en nu verder doen aan het middageten
eerst mijn pot verse soep mixen en opkoken
en daarna de rest
voor iedereen geniet van jullie maandag

sinds wij hier wonen in ons appartement slapen we 's morgens wat langer , maar nu hebben we geen buitenwerk meer te doen zoals in ons huis , want mijn ventje moest dan naar buiten 's morgens om achteraan in de tuin de vogeltjes eten en vers drinken te geven en het kippenhok open te doen en nu zijn we hier precies op hotel zonder al dat buitenwerk ,en er moet buiten niks meer gekuist worden en in de tuin werken moet ook niet meer en welk weer het buiten is worden wij hier ook niet gewaar , ja als we door de vensters kijken zien we dat het nat is , maar we horen hier niks van de regen en van de wind , zelfs niet vorige donderdag als het felle rukwinden waren
Remie doe maar eens rustig aan vandaag en met de lente en de zomer in aantocht zal je wel nog veel kunnen fietsen in die mooie polder daar bij jullie
en een mooie puzzel trouwens
An hopelijk komt er volk over de vloer in de winkel vandaag met dat nat weer
jadi , jou coupe zal wel weer in zijn plooi vallen zeker
en geniet maar van jou voormiddag samen met je dochter , en binnen is het ook gezellig als het buiten slecht weer is hé
inge van een kopje thee genoten , groot gelijk wij hebben ook al onze koffie binnen daarjuist
marietteke ook een goeie morgen
en nu verder doen aan het middageten
eerst mijn pot verse soep mixen en opkoken
en daarna de rest
voor iedereen geniet van jullie maandag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
een goeie namiddag iedereen
beetje tv gekeken deze namiddag en nu nog wat kleine werkjes doen , want nu ben ik weer uitgerust sè
en ik heb iets bij voor bij de koffie
laat het jullie smaken hé

beetje tv gekeken deze namiddag en nu nog wat kleine werkjes doen , want nu ben ik weer uitgerust sè
en ik heb iets bij voor bij de koffie
laat het jullie smaken hé

An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Goede morgen iedereen, achter het glas is het zalig. Naar de buurtwinkel geweest om Dag Allemaal en een krant en pistoleetjes bestelt voor zondag En ja hoor die worden thuisgebracht .. zalig hé
En nu verder doen aan mijn HH , want ik heb straks een afspraak in de bank. En deze namiddag ga ik koffie "leuten" zo zeggen de "Ollanderkens " dat hé. . En zonder "neutje" want we zijn BOB.. Ra ra ra met wie zou dat zijn . . Tipje van de sluier , heel positieve mensen het zonnetje in huis ..
Fijne dag iedereen geniet er van
toedeloe
menu: 'kweetnognie
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
-
een goeie zonnige dinsdagmorgen iedereen
we hebben ons ontbijtje al binnen en er is een wasje aan 't draaien en dadelijk nog naar de badkamer zodat ik er een beetje presentabel uit zie , want deze namiddag hebben we een afspraak met jadi in haar contreien om samen koffie te gaan drinken , en dat zal weer een gezellige namiddag worden
dus nu zal ik maar verder doen , want ik wil mijn haar nog wassen en in de douche kan ik dat niet alleen met mijn mankementen , maar ventje zal wel helpen hoor das geen probleem
en vanavond komt Celine met haar vriend en de hondjes hier eten omdat ze dan nog in Brugge naar de hondentraining gaan
voor iedereen nog een gezellige en aangename dinsdag verder

we hebben ons ontbijtje al binnen en er is een wasje aan 't draaien en dadelijk nog naar de badkamer zodat ik er een beetje presentabel uit zie , want deze namiddag hebben we een afspraak met jadi in haar contreien om samen koffie te gaan drinken , en dat zal weer een gezellige namiddag worden
dus nu zal ik maar verder doen , want ik wil mijn haar nog wassen en in de douche kan ik dat niet alleen met mijn mankementen , maar ventje zal wel helpen hoor das geen probleem
en vanavond komt Celine met haar vriend en de hondjes hier eten omdat ze dan nog in Brugge naar de hondentraining gaan
voor iedereen nog een gezellige en aangename dinsdag verder

mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Goedemiddag
Slecht geslapen vannacht en ook vanmorgen, na het werk, was niet echt je van het.
Vanmorgen ook nog een afspraak met de mentor van oudste, was een goed gesprek, ze denken en helpen ook echt mee als er wat is.
Zo even een rondje lopen met de honden en vanmiddag nog werken
Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
Slecht geslapen vannacht en ook vanmorgen, na het werk, was niet echt je van het.
Vanmorgen ook nog een afspraak met de mentor van oudste, was een goed gesprek, ze denken en helpen ook echt mee als er wat is.
Zo even een rondje lopen met de honden en vanmiddag nog werken
Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft