In de Vier Seizoenen reeks 10: Lente
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Hier het verloren gelopen plaatje...
en voor wie interesse heeft... de link naar de dag van gisteren
van de toeristen... ik heb toch gevonden hoe ik het kan overbrengen...
https://www.relive.cc/view/rt10000111403
Dag maatjes voor wie het wil zien....
ik probeer de link te zetten
er zijn maar een paar foto's
het is alleen de route vanuit de lucht...
hoe ze rijden en langs waar per dag
vanaf vertrek naar aankomst...
gisteren 7-5-18
Wie het niet wil zien, gaat er maar over hé... niks verplicht..
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Amai niet, geen klein toertje, maar wel mooi denk ik.
-
zwanenmeer - Lid geworden op: 10 mar 2008, 20:01
CLIVE : wat erg voor jullie .... ik leef echt met jullie mee en met Niels .... ik help duimen , als hij maar bij jullie kan zijn , gaat alles iets beter ... Knuffel en verwen hem maar , de lieverd ..... veel moed
OMA C : wat een prachtige streek ,waar de fietsroute van de kinderen is .. Petje af voor zo'n onderneming ... ik zou het niet kunnen .
WINGERD :blij u terug te zien hier ....
Voor IEDEREEN : genieten maar zoveel je kan , dat is het enige dat telt hé ....
Groetjes aan alle seizoentjes en familie ..
OMA C : wat een prachtige streek ,waar de fietsroute van de kinderen is .. Petje af voor zo'n onderneming ... ik zou het niet kunnen .
WINGERD :blij u terug te zien hier ....
Voor IEDEREEN : genieten maar zoveel je kan , dat is het enige dat telt hé ....
Groetjes aan alle seizoentjes en familie ..
en het beste moet altijd nog.... komen
"je leeft maar één dag: VANDAAG "
"je leeft maar één dag: VANDAAG "
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede avond seizoentjes,
Oei, Clive dat zal schrikken geweest zijn. en zijn laatste maanden zo aangenaam mogelijk maken? dat doet mijn zeer veel verdriet.
ben terug uit Brugge. ons vader heeft euthansiepapieren aangevraagd aan de dokter. schoonbroer was daar juist ook en gaf me een kus en zei veel sterkte. Dokter was niet blij dat schoonbroer daar was voor vader zijn voeten. maar dat kunnen ze van elkaar niet weten, hè dat de ene er net ook is. schoonbroer zal wel al begrepen hebben wat die papieren waren want anders geeft hij mij nooit een kus als hij daar is voor een pedicure. vader heeft de papieren nog niet gelezen nog ingevuld. denk dat het de zekerheid is, dat hij ervoor kàn kiezen de doorslag heeft. hij was vandaag heel redelijk en keek TV.
ventje en heel zijn blok moesten " springcleaning" houden. daarna hebben ze bbq gegeten.
morgen een zending en nog een paar boodschappen.
vanavond komt er iemand naar de koer kijken want ben A.'s gezaag daarover eerlijk gezegd een beetje beu. ook een nieuwe wc bril gescoord of liever de winkel is er naar op zoek gegaan en alle collega's gebeld. want zij hebben dat model niet meer in hun winkel. zal wel een of andere chinese vrijwilleger vinden om de bril te plaatsen.
aan allen nog een mooie avond. Tot morgen.
Oei, Clive dat zal schrikken geweest zijn. en zijn laatste maanden zo aangenaam mogelijk maken? dat doet mijn zeer veel verdriet.
ben terug uit Brugge. ons vader heeft euthansiepapieren aangevraagd aan de dokter. schoonbroer was daar juist ook en gaf me een kus en zei veel sterkte. Dokter was niet blij dat schoonbroer daar was voor vader zijn voeten. maar dat kunnen ze van elkaar niet weten, hè dat de ene er net ook is. schoonbroer zal wel al begrepen hebben wat die papieren waren want anders geeft hij mij nooit een kus als hij daar is voor een pedicure. vader heeft de papieren nog niet gelezen nog ingevuld. denk dat het de zekerheid is, dat hij ervoor kàn kiezen de doorslag heeft. hij was vandaag heel redelijk en keek TV.
ventje en heel zijn blok moesten " springcleaning" houden. daarna hebben ze bbq gegeten.
morgen een zending en nog een paar boodschappen.
vanavond komt er iemand naar de koer kijken want ben A.'s gezaag daarover eerlijk gezegd een beetje beu. ook een nieuwe wc bril gescoord of liever de winkel is er naar op zoek gegaan en alle collega's gebeld. want zij hebben dat model niet meer in hun winkel. zal wel een of andere chinese vrijwilleger vinden om de bril te plaatsen.
aan allen nog een mooie avond. Tot morgen.
Cats Rule!
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29
Hallookes iedereen,
Clive: is Niels zijn toestand zo verslechtert dat je spreekt van zijn laatste maanden?
Je zal wel heel hard geschrokken zijn en chapeau voor de dierenarts.Dankzij hem leeft hij nog.
Verwen Niels maar en geniet van hem.Niels kan zich geen betere baasjes wensen, jullie doen ALLES voor hem.
Wingerd: fijn dat jullie genoten hebben van de vakantie.
Oma-C: de kinderen zijn sportievelingen, ze zullen een heel mooie reis hebben.
Gisteren en vandaag in de tuin gewerkt, er is al veel gedaan, maar er is nog genoeg te doen.Vanaf nu elke dag een beetje , en we komen er wel.Ga deze week nog rabarberconfituur maken .Ik doe daar de helft abrikozen bij , is heel lekker.Heb ook gezien dat er veel peertjes hangen aan mijn perelaars.Het zal waarschijnlijk een perenjaar worden.
Vorig jaar had ik niks van fruit, enkel rabarber en aardbeien.Door die late vorst waren alle bloesems bevroren.
Dames, tot morgen.
Clive: is Niels zijn toestand zo verslechtert dat je spreekt van zijn laatste maanden?
Je zal wel heel hard geschrokken zijn en chapeau voor de dierenarts.Dankzij hem leeft hij nog.
Verwen Niels maar en geniet van hem.Niels kan zich geen betere baasjes wensen, jullie doen ALLES voor hem.
Wingerd: fijn dat jullie genoten hebben van de vakantie.
Oma-C: de kinderen zijn sportievelingen, ze zullen een heel mooie reis hebben.
Gisteren en vandaag in de tuin gewerkt, er is al veel gedaan, maar er is nog genoeg te doen.Vanaf nu elke dag een beetje , en we komen er wel.Ga deze week nog rabarberconfituur maken .Ik doe daar de helft abrikozen bij , is heel lekker.Heb ook gezien dat er veel peertjes hangen aan mijn perelaars.Het zal waarschijnlijk een perenjaar worden.
Vorig jaar had ik niks van fruit, enkel rabarber en aardbeien.Door die late vorst waren alle bloesems bevroren.
Dames, tot morgen.
-
Voor wie het wil..... 
3de etappe Rhenen naar Emmerich
Beste kijkers,Vandaag puffen, zweten en venijnige klimmetjes
en dat bij 28graden en tegenwind.
De gemiddelde snelheid neemt dan ook een stevige duik.
Vanaf vandaag betalen we met Duitse Euro.
Geniet van de animatie.Tot morgen,J&C
Date: di 8 mei 2018 19:30
Subject: Relive 3de etappe Rhenen naar Emmerich
Hier is 'ie dan! Goed bezig met ‘3de etappe Rhenen naar Emmerich’!
Veel plezier met het bekijken en delen van de video
klik op de link..
Relive je rit
Groetjes,
3de etappe Rhenen naar Emmerich
Beste kijkers,Vandaag puffen, zweten en venijnige klimmetjes
en dat bij 28graden en tegenwind.
De gemiddelde snelheid neemt dan ook een stevige duik.
Vanaf vandaag betalen we met Duitse Euro.
Geniet van de animatie.Tot morgen,J&C
Date: di 8 mei 2018 19:30
Subject: Relive 3de etappe Rhenen naar Emmerich
Hier is 'ie dan! Goed bezig met ‘3de etappe Rhenen naar Emmerich’!
Veel plezier met het bekijken en delen van de video
Relive je rit
Groetjes,
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
tuinier komt pas vandaag. kreeg een sms dat hij er niet geraakte.
deze namiddag voor mijn pierenverdriet te laten kortwieken. moeder eiste dat de kapster een foto maakte als het net gedaan was. ok, dan nemen we een foto in de spiegel.
Gimly zat vanmorgen naast mijn bed.zwierde mijn benen eruit en hij vluchtte weg. 't is ook zo'n held.
Donderdag gaat de H. bloedprocessie door in Brugge. schoonbroer heeft een paar van de oude jezussandalen gescoord en gaat die aandoen als hij met schoonzus naar stad gaat. moeder vroeg waar ze gingen starten nu de beurshalle gesloopt is. weet ik veel. ik heb vroeger ook nog in een processieke gelopen met een schaap naast me. en ik heb op de reienfeesten ook meegedaan als een van het "gepeupel". normaal moest ik een van de "adel" spelen maar een madam wilde persè die rol en dat schoon blauw kleed aan. Regiseur gaf haar haar zin. mij was 't gelijk. ik moest dan maar een paar minuten in de make-up zitten. toneelmake -up is hardnekkig dus zaten we daar met tonnen cold-creme om ons te ontsminken. en daarna gingen er altijd een paar ergens iets gaan drinken. ik moest naar huis. ik had nog altijd curfew. vandaag naar de apotheek. Gimly heeft ook een zak korrels nodig.
gisteren ging de deur gewoon open. had al schrik dat we weer iemand moesten optrommelen. maar had WD40 in de slotplaatjes gespoten. misschien heeft dat geholpen. laatste dag van het mooie weer. het is hier ook alles of niets. zondag regen.
gisteren waterzooi gegeten, zat nog reuk nog smaak aan. en het was eerder waterzooisoep. 6 stukjes kip, de rest krieltjes en een paar wortelschijfjes.
Oma C: de toeristen doen dan een mooie toer.
Clive: ik wens je veel sterkte met Niels. er brand hier een apart kaarsje voor hem. Knuffel.
Anjelier: rababer eet ik zo. ben niet zo voor confituur.
zo, ik ga een blik werpen op de sociale media.
Fijne woensdag allen, geniet van de zon nu ze er nog is, groetjes en een knuffel.
tuinier komt pas vandaag. kreeg een sms dat hij er niet geraakte.
deze namiddag voor mijn pierenverdriet te laten kortwieken. moeder eiste dat de kapster een foto maakte als het net gedaan was. ok, dan nemen we een foto in de spiegel.
Gimly zat vanmorgen naast mijn bed.zwierde mijn benen eruit en hij vluchtte weg. 't is ook zo'n held.
Donderdag gaat de H. bloedprocessie door in Brugge. schoonbroer heeft een paar van de oude jezussandalen gescoord en gaat die aandoen als hij met schoonzus naar stad gaat. moeder vroeg waar ze gingen starten nu de beurshalle gesloopt is. weet ik veel. ik heb vroeger ook nog in een processieke gelopen met een schaap naast me. en ik heb op de reienfeesten ook meegedaan als een van het "gepeupel". normaal moest ik een van de "adel" spelen maar een madam wilde persè die rol en dat schoon blauw kleed aan. Regiseur gaf haar haar zin. mij was 't gelijk. ik moest dan maar een paar minuten in de make-up zitten. toneelmake -up is hardnekkig dus zaten we daar met tonnen cold-creme om ons te ontsminken. en daarna gingen er altijd een paar ergens iets gaan drinken. ik moest naar huis. ik had nog altijd curfew. vandaag naar de apotheek. Gimly heeft ook een zak korrels nodig.
gisteren ging de deur gewoon open. had al schrik dat we weer iemand moesten optrommelen. maar had WD40 in de slotplaatjes gespoten. misschien heeft dat geholpen. laatste dag van het mooie weer. het is hier ook alles of niets. zondag regen.
gisteren waterzooi gegeten, zat nog reuk nog smaak aan. en het was eerder waterzooisoep. 6 stukjes kip, de rest krieltjes en een paar wortelschijfjes.
Oma C: de toeristen doen dan een mooie toer.
Clive: ik wens je veel sterkte met Niels. er brand hier een apart kaarsje voor hem. Knuffel.
Anjelier: rababer eet ik zo. ben niet zo voor confituur.
zo, ik ga een blik werpen op de sociale media.
Fijne woensdag allen, geniet van de zon nu ze er nog is, groetjes en een knuffel.
Cats Rule!
-

Goede morgen alle leuterkes,een zonnige dag weer
hou rekening dat morgen weer veel winkels toe zijn
Hemelvaartsdag....'t is maar dat je 't weet hé
de vuilkar komt ook maar pas vrijdag...(hier)
Morgen 69 jaar geleden deed ik mijn 1e communie en toen was het
rotslecht weer regen en wind en koud... ik heb het goed onthouden
zo koud in die mooie witte kleedjes zoals dat toen was
M-M dan zal het weer koppen lopen zijn in Brugge, maar ja wanneer niet.?
Hopelijk toch nog mooi weer voor de stoet
dat brengt ook herinneringen boven hé
clive, ik heb ook een kaarsje voor Niels branden...
hopelijk mag hij nog een hele tijd bij jullie blijven ...veel sterkte...
Zijn ze al een eind opgeschoten in de tuin..?
anjelier, ik maakte vroeger ook rabarber en ander fruit-confituur
nu voor mij alleen maak ik geen meer, zonder suiker is het
ook niet zo simpel om lekker confituur te maken
ik eet elke morgen "een boke met confituur"
Helena, als ik weer een filmpje binnenkrijg vanavond dan plaats ik het hier
voor hen die het graag bekijken
zwanenmeer, weer een mooi plaatje..
Alle seizoentjes een fijne woensdag verder... ik ga boodschappen doen
-
wingerd - Lid geworden op: 05 mei 2010, 23:13
Aan iedereen een fijne dag gewenst.
Een bijzondere groet aan Clive, ik leef met je mee hoor...
Het gras is hier gisteren gemaaid, manlief had eerst nog alle pech met de grasmachine...maar het is dan toch gelukt. Het gaat nog maar amper voor hem, en dat was natuurlijk ook omdat het gras zo hoog stond, en dan overal nog takken en takjes die voor Woef speelgoed zijn.
Morgen komen dochter en gezin, eindelijk zien we ze nog eens.
Gisteren een nieuwe poetshulp gehad. De onze is al heel lang ziek, weet niet wat er precies scheelt, ze is nog geen 30 en flink aan het sukkelen blijkbaar.
Onze nieuwe aanwinst is een Congolese, heel jong nog, heel vriendelijk en niet bang voor Woef. Mijn eerste indruk is goed dus hopen dat dat zo blijft.
Groetjes aan iedereen !
Een bijzondere groet aan Clive, ik leef met je mee hoor...
Het gras is hier gisteren gemaaid, manlief had eerst nog alle pech met de grasmachine...maar het is dan toch gelukt. Het gaat nog maar amper voor hem, en dat was natuurlijk ook omdat het gras zo hoog stond, en dan overal nog takken en takjes die voor Woef speelgoed zijn.
Morgen komen dochter en gezin, eindelijk zien we ze nog eens.
Gisteren een nieuwe poetshulp gehad. De onze is al heel lang ziek, weet niet wat er precies scheelt, ze is nog geen 30 en flink aan het sukkelen blijkbaar.
Onze nieuwe aanwinst is een Congolese, heel jong nog, heel vriendelijk en niet bang voor Woef. Mijn eerste indruk is goed dus hopen dat dat zo blijft.
Groetjes aan iedereen !
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes ,
Vooreerst wil ik jullie allemaal bedanken voor de vele en lieve reacties en de kaarsjes over en voor Niels.
Hij loopt hier op dit moment gewoon rond alsof er niets gebeurd is, ademt wel wat zwaarder, maar ademt door zijn neus, wat een goed teken is. Wij hebben hem gisteren moeten wassen, wat hij dolgraag heeft; Want door al dat water bij de dierenarts gedurende 2 uur om zijn hoge koorts naar beneden te krijgen, rook hij niet lekker.
Was hem dan gisteren speciaal een badmantel gaan halen en een speciale drooghanddoek en hij genoot er echt van. Die badmantel hebben we hem dan aangedaan, zodat hij lekker koel bleef.
Hij heeft en dat weten we pas van gisteren, want eergisteren kon ik niet meer nadenken toen ze met hem bezig waren, ook nog een hartstilstand gedaan op de tafel toen hij reeds geïntubeerd was.
We hebben vreselijk veel geluk gehad dat we zo'n goede dierenarts hebben. En Anjelier, zijn toestand verslechterde opeens heel snel, daarom hebben ze hem al op de parking geïntubeerd en zuurstof gegeven.
Maar dierenarts spreekt inderdaad van maanden. Je zou het nu niet zeggen als je hem nu moest zien.
We hebben in samenspraak met de dierenarts besloten zijn dieetvoeding te stoppen, hij eet dat nu eenmaal niet graag en ook zijn medicatie is verminderd, MOET wel nog zijn Cortisone nemen, daar kan hij echt niet buiten; Maar hij krijgt sinds gisteren terug zijn voeding van vroeger, daar is hij verlekkerd op. We gaan het hem de laatste maanden zo comfortabel mogelijk maken en hij krijgt waar hij zin in heeft.
Kan er zoals jullie zien wek over schrijven, maar kan er niet over praten. Die beelden van zijn reanimatie zal ik nooit vergeten. En inderdaad chapeau voor onze dierenarts want de commando ' s vlogen in het rond.
Ga hem dadelijk temperaturen om te zien of hij verhoging heeft, maar denk van niet. Zowel, maak ik zijn badjas nat en doe hem die aan. En dan krijgt hij ontbijt.
Ik hoop dat jullie allemaal genoten hebben van de zon of in de schaduw. Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag en nogmaals bedankt. Liefs en een dikke knuffel voor jullie allemaal.
-
Bobijntje - Lid geworden op: 30 okt 2015, 19:48
Hallo seizoentjes allemaal
Héhé wat leest een mens hier allemaal.....
Clive wat een toestand met Niels !! Maar dank
zij jullie vlugge reactie om naar de dierenarts te
gaan en die zijn ingrijpen is alles nog goed verlopen!!
Bij jou zal de schrik er nu voor goed inzitten en wij
hopen en duimen voor jullie dat Nielsje toch nog
heel lang bij jullie mag blijven!!!!!
Kaarsje brand hoor!
HvT jij hebt weer enkele uitstappen om naar uit
te zien! Jij hebt dus een strijkende K, die van mij
mag hier alles doen behalve strijken dat doe ik zolang
ik kan zelf!! Da's ontspanning voor mij.
Leuk zo'n Victor
Hallo wingerd, leuk dat je weer in 't land bent!!
Fijn hé naar huis komen en zien dat je gras gedaan is
Geniet maar van 't bezoek van je dochter en de
musketiers, heb de indruk dat die enkele dagen bij
jullie zullen blijven

Oma-C eerst en vooral proficiat voor de kinderen dat
die zo'n mooie uitgestippelde reis doen!! Amai d'er
zal een hoop voorbereidingswerk aan te pas gekomen zijn!!
Bedankt dat jullie ons laten meegenieten van deze
onderneming, vind het heel interessant.
Dus jij mag nu ook weer een tijdje 2 huizen verzorgen

Anjelierke, fijn dat jullie genoten hebben dan die paar dagen NL!
Wij gaan er ook graag naartoe!
Leuk dat ukkepukmeisje zo goed vooruitgaat, ouders zullen
ook wel blij zijn als ze naar huis mag!!!
Zwanemeer, jij hebt weer heerlijk genoten in de Eifel!!!
Groot gelijk hoor, de was en plas en kuis loopt niet weg
maar zo'n uitstap moet je doen als 't mooi weer is!!!
MM 't zijn bij jou ook wat hectische toestanden precies...
een zagende A, de "moet"bezoeken in Brugge en een
ventje op dieet.....
Geniet maar eens van je kappersbezoek en probeer om je
van de rest niet teveel aan te trekken!!!
MJ ook jouw verslag heb ik hier ergens gelezen.
Dikke proficiat voor jouw manlief, hij is toch al heel
ver geraakt dank zij zijn revalidatie en jouw goede
zorgen!! Juist zien dat jij jezelf niet voorbij loopt hoor
op tijd en stond ook rust nemen!!
Lieve Omasenga, ik was echt blij om jou hier ook weer
eens te lezen!!! Fijn dat bij jullie alles ok is en jij nog
steeds van je wandelingen geniet
Doe je de groetjes aan iedereen!!
Hier gaat alles op 't gemak, genieten van elke dag en de
rest .....dat trekken we ons niet meer aan!!
Manlief is hier juist naar 't wielrennen aan 't kijken,
't is op Sicilië vandaag....een mens krijgt zin om zijn
koffers weer te pakken.........
Maak er nog een gezellige avond van en voor morgen
een fijne hoogdag voor iedereen!!!
Héhé wat leest een mens hier allemaal.....
Clive wat een toestand met Niels !! Maar dank
zij jullie vlugge reactie om naar de dierenarts te
gaan en die zijn ingrijpen is alles nog goed verlopen!!
Bij jou zal de schrik er nu voor goed inzitten en wij
hopen en duimen voor jullie dat Nielsje toch nog
heel lang bij jullie mag blijven!!!!!
Kaarsje brand hoor!
HvT jij hebt weer enkele uitstappen om naar uit
te zien! Jij hebt dus een strijkende K, die van mij
mag hier alles doen behalve strijken dat doe ik zolang
ik kan zelf!! Da's ontspanning voor mij.
Leuk zo'n Victor
Hallo wingerd, leuk dat je weer in 't land bent!!
Fijn hé naar huis komen en zien dat je gras gedaan is
Geniet maar van 't bezoek van je dochter en de
musketiers, heb de indruk dat die enkele dagen bij
jullie zullen blijven
Oma-C eerst en vooral proficiat voor de kinderen dat
die zo'n mooie uitgestippelde reis doen!! Amai d'er
zal een hoop voorbereidingswerk aan te pas gekomen zijn!!
Bedankt dat jullie ons laten meegenieten van deze
onderneming, vind het heel interessant.
Dus jij mag nu ook weer een tijdje 2 huizen verzorgen
Anjelierke, fijn dat jullie genoten hebben dan die paar dagen NL!
Wij gaan er ook graag naartoe!
Leuk dat ukkepukmeisje zo goed vooruitgaat, ouders zullen
ook wel blij zijn als ze naar huis mag!!!
Zwanemeer, jij hebt weer heerlijk genoten in de Eifel!!!
Groot gelijk hoor, de was en plas en kuis loopt niet weg
maar zo'n uitstap moet je doen als 't mooi weer is!!!
MM 't zijn bij jou ook wat hectische toestanden precies...
een zagende A, de "moet"bezoeken in Brugge en een
ventje op dieet.....
Geniet maar eens van je kappersbezoek en probeer om je
van de rest niet teveel aan te trekken!!!
MJ ook jouw verslag heb ik hier ergens gelezen.
Dikke proficiat voor jouw manlief, hij is toch al heel
ver geraakt dank zij zijn revalidatie en jouw goede
zorgen!! Juist zien dat jij jezelf niet voorbij loopt hoor
op tijd en stond ook rust nemen!!
Lieve Omasenga, ik was echt blij om jou hier ook weer
eens te lezen!!! Fijn dat bij jullie alles ok is en jij nog
steeds van je wandelingen geniet
Doe je de groetjes aan iedereen!!
Hier gaat alles op 't gemak, genieten van elke dag en de
rest .....dat trekken we ons niet meer aan!!
Manlief is hier juist naar 't wielrennen aan 't kijken,
't is op Sicilië vandaag....een mens krijgt zin om zijn
koffers weer te pakken.........
Maak er nog een gezellige avond van en voor morgen
een fijne hoogdag voor iedereen!!!
Geniet nu... niet morgen
-
Een goede avond aaniedereen, een zonnige dag
maar veel wind, en die voelt niet aangenaam aan..
Boodschappen zijn gedaan, ik heb alles in huis
tot na het weekend en ik ben weer gerust..
en in het 2e huis is niks nodig dan water voor de planten
Straks heb ik misschien weer een filmpje,
dan zet ik het hier voor de liefhebbers
ik hoop dat het weer lukt...
Het weer daar ga ik zeker niet over klagen...
ik ben tevreden met wat er komt... beetje minder kan ook
het is tenslotte nog altijd geen zomer...
Sterkte wie het kan gebruiken ...
Ik wens aan alle seizoentjes hier een gezellige avond verder envoor straks:
maar veel wind, en die voelt niet aangenaam aan..
Boodschappen zijn gedaan, ik heb alles in huis
tot na het weekend en ik ben weer gerust..
en in het 2e huis is niks nodig dan water voor de planten
Straks heb ik misschien weer een filmpje,
dan zet ik het hier voor de liefhebbers
ik hoop dat het weer lukt...
Het weer daar ga ik zeker niet over klagen...
ik ben tevreden met wat er komt... beetje minder kan ook
het is tenslotte nog altijd geen zomer...
Sterkte wie het kan gebruiken ...
Ik wens aan alle seizoentjes hier een gezellige avond verder envoor straks: