NACHTUILTJES (17)2019
-
Ivette - Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36

Corry, van harte proficiat met uw nieuwe voordeur: 80 jaar niet zo'n aangenaam getal maar we zijn blij dat we er nog zijn en toch nog van vele dingen kunnen genieten!
Doe er nog maar vele gezonde jaren bij zodat je nog veel bijeenkomsten voor ons kunt samenstellen!
Heel genegen, Yvette
Ivette
-
meme-rietje - Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
grote proficiat Corry en nog veel zeetjes plezier

Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Goede morgen alle uiltjes, weer een nieuwe week
om te beginnen is het een natte....
Herfst is mooi op dagen zoals in het weekend
maar we moeten ermee leven en het nemen zoals het komt...
meme-rietjes, greetie, Bekske, Yorkske, Ivette, Michelly,
frankje, rinske, jadi, Assa, Rietjes, en alle namen die ik weer kwijt ben, sorry
Ik wens jullie allen een fijne maandag, hou het droog en warm
meer hebben we niet nodig
Groeten allen en tot....
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
Assa - Lid geworden op: 30 okt 2007, 15:29

Goede morgen al is het een natte
minder erg dan de voorspellingen, ze gaven veel sneeuw en wind
ze zitten er meer naast dan op,
Domme mijn zenuwen hebben al afgezien, mijn zus aan de lijn
gaf mij de raad voor ne partner te zoeken, mijn antwoord was nooit,
ben zo gerust alleen waarom zou ik een vreemde vent in huis nemen,
(alhoewel voor de tuin te onderhouden
Aan mijn schrijven is te zien dat ik beter heb geslapen, wel een Dafalgan forte genomen
Yorkske je hebt ook meer dan genoeg dokters gehad, en weet hoe ze zijn
een ding moeten ze leren, luisteren naar de persoon die weet toch best wat ze voelen,
maar nee ze moeten het beter weten, zitten er meer naast dan op,
mijn vroegere dokter dat was pas een dokter, spijtig is hij op pensioen
Rinske ik heb een hoge pijngrens, gisteren zat ik er over, voor zot van te worden, hou je goed hé
Michelly aan jou schrijven te lezen, gaat het voorlopig iets beter met jou, houden zo
Wens aan allen ook wie ik niet genoemd heb een fijne dag, assa
Ik wens aan allen een fijne dag,
zal geen namen noemen
Groetjes van assa
-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15
Goede middag
Ben nog aan het bekomen wat me gisteren is overkomen.
Dochter en haar gezin hadden een boek samengesteld, elk met zijn inbreng. Heel pakkend met nu en dan een kwinkslag, heb zo van de trekjes en deze werken ook uitvergroot.
Het meest ontroerende was, wat de papa van onze kindjes schreef. Heeft bij ons zijn jeugd doorgebracht. Onze kindjes hadden bloemen mee en wensen van mama, Tom , Jarne en sprotje, zo noemt het kleine wonder de nieuwe baby, tot ze weten wat het zal worden.
Vrijdag een etentje met Bianca mama van onze kindjes, hoe fijn is het om over de grenzen van het samenleven nog in vriendschap verder te gaan .
Heb besloten me in het verenigingsleven aan te sluiten. Mijn ventje is een thuiszitter, ik hou van mensen te ontmoeten.

Corry
Ben nog aan het bekomen wat me gisteren is overkomen.
Dochter en haar gezin hadden een boek samengesteld, elk met zijn inbreng. Heel pakkend met nu en dan een kwinkslag, heb zo van de trekjes en deze werken ook uitvergroot.
Het meest ontroerende was, wat de papa van onze kindjes schreef. Heeft bij ons zijn jeugd doorgebracht. Onze kindjes hadden bloemen mee en wensen van mama, Tom , Jarne en sprotje, zo noemt het kleine wonder de nieuwe baby, tot ze weten wat het zal worden.
Vrijdag een etentje met Bianca mama van onze kindjes, hoe fijn is het om over de grenzen van het samenleven nog in vriendschap verder te gaan .
Heb besloten me in het verenigingsleven aan te sluiten. Mijn ventje is een thuiszitter, ik hou van mensen te ontmoeten.

Corry
ik tel alleen de zonnige dagen.
-
rinske - Lid geworden op: 17 feb 2006, 21:23

Dag allemaal
Aan het luisteren op Joe FM .... een van de nieuwe liedjes van Clousseau .....ben nog altijd fan
Vandaag naar fitness geweest (yoga) morgen gaat niet ,mee met D...... naar UZ .De laatste keer bloed controle .
Kijken of het virus verdwenen is (hepatitis c) bij de vorige controle was het al okè
Het is aan t,regenen hoop dat het straks stopt want ik ga echt niet graag met rindake buiten ,ze is dan kleddernat
Corry goed dat je van plan bent om aansluiting te zoeken met een vereniging of zo .....ik kan het niet
Ga de ramen toe doen boven
Nog een aangename dag aan ieder van jullie .
"Life is not about waiting for the storms to pass...it's about learning how to dance in the rain."
-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15

Het leven neemt soms rare kronkels.
FB ben ik dankbaar , het bracht me bij Astrid onze kleindochter. Zocht met naam en achternaam, het doet me wat. Heeft veel van haar papa , onze zoon, ook haar bompa mijn ventje vind ik erin terug.
Vervolgens onze kindjes 4 jaar geleden na de scheiding van hun ouders vierde we samen mijn verjaardag.
Rinske, ben ook niet voor zulke organisaties maar hoop toch nu en dan daar verstrooiing te vinden.
Groetjes en tot later
Corry
,
ik tel alleen de zonnige dagen.
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Corry een dikke PROFICIAT met uw geboortedag !
Zo te lezen was het eentje met een gouden randje
Ik wens je veel hartelijks, een goede gezondheid en samen met je Stafke nog veel aangename momenten
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

[color=#008000
Joehoe we zijn weer thuis van weg geweest
Makro onveilig gaan maken, wat stond er daar veel van de Sint..En ook de Kerstman had zijn produkten al uitgestalt
Ook nog naar de hyper carrefour geweest..En kom ik daar de kotmadam niet tegen ..
En neeje ik heb wijselijk mijn kar gedraaid. Wou dat mens niet lastig vallen..
Ik heb ze nog allemaal op een rij hoor..
Mediamarkt ook bezocht want ik had een nieuw stoomstrijker nodig..Mijn ventje heeft mijn stomer laten vallen..Nu is het een simpel ding, het zal ook wel zijn tijd mee gaan zeker..En ook ik moet minder strijken nu (vroeger heel veel hemden)
O ja ik heb er de jonge vriend van mijn vriend er tegen gekomen..Eerlijk ik zie liever de mijne vriend, die van mij heeft mooie rode en zwarte kleuren..Die jonge notenkrakers hebben te fletse kleuren en zijn zo mager..
Moet je zien die is groter dan ik in de lengte..Ik de breedte overtroef ik hem
Wens jullie allen een fijne avond
toedeloe
menu vanmiddag :quick
[/color]
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.