NACHTUILTJES (2) 2020
-
Ritavdm - Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Goeieavond
De verrassing , niet voor ons hé maar voor I & K en M...cke
Wie staat daar voor de poort ?
De helm had ik al ingeruild voor een masker.

en of ze ons binnen lieten, ttz buiten in de tuin

Na een verfrissing terug de fiets op.
We hadden de auto geplaatst halfweg want tot daar met de fiets zou wat te geweest zijn en zo konden we meteen genieten van de beweging en de buitenlucht, onze dagelijkse portie.

De verrassing , niet voor ons hé maar voor I & K en M...cke
Wie staat daar voor de poort ?
De helm had ik al ingeruild voor een masker.

en of ze ons binnen lieten, ttz buiten in de tuin

Na een verfrissing terug de fiets op.
We hadden de auto geplaatst halfweg want tot daar met de fiets zou wat te geweest zijn en zo konden we meteen genieten van de beweging en de buitenlucht, onze dagelijkse portie.

Oud maar niet Out
-
meme-rietje - Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
goeie morgen iedereen
Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Goede morgen iedereen
Och wat een verrassing langs beide zijden..Rietjes dat zal een heerlijk moment geweest zijn...
Hier niks speciaals, ik heb gisteren me geïnstalleerd op het terras met mijn boek..Zalig gans de namiddag genoten van "me time"
Vandaag sta ik in de startblokken we gaan KORT markten..
Fijne dag aan iedereen
Geniet van het mooie weer en van elkaar
Maar hou het veilig, hou het gezond
toedeloe
menu: kip van 't kraam natuurlijk.
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
Assa - Lid geworden op: 30 okt 2007, 15:29
Goede morgen allen
Hier staan mooie plaatjes en foto's, heb er van genoten
Frankje jou bewerkingen zijn allen super mooi
Jadi leuk zondag grapje, al hadden ze wel iets anders verwacht
Mijn zondag kon ook niet stuk, grote wandeling gemaakt met 2 dochters
langs bossen en velden,
s'avonds nog bezoek gehad van de zoon en Alyssia,
Yorkske ik weet dat je het moeilijk hebt
een fout dat sterke mensen maken, ze tonen niet graag dat het niet zo evident is, sterkte
Wens aan allen een fijne dag, assa
Hier staan mooie plaatjes en foto's, heb er van genoten
Frankje jou bewerkingen zijn allen super mooi
Jadi leuk zondag grapje, al hadden ze wel iets anders verwacht
Mijn zondag kon ook niet stuk, grote wandeling gemaakt met 2 dochters
langs bossen en velden,
s'avonds nog bezoek gehad van de zoon en Alyssia,
Yorkske ik weet dat je het moeilijk hebt
een fout dat sterke mensen maken, ze tonen niet graag dat het niet zo evident is, sterkte
Wens aan allen een fijne dag, assa
Groetjes van assa
-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15

Goedemorgen
Niet veel te melden.
Alles zoals het mag.
Kleinzoon is de hogedrukreiniger kommen halen, op afstand een goede babbel gehad.
Voelt zo vreemd aan om niet dichterbij te mogen gaan.
We maken er het beste van, alle dagen een wandeling alleen, Stafke zijn ritme van stappen kan mijn rug niet aan.
Voor de rest tuinzitten en genieten van onze vrijheid in eigen omgeving.
Corry
ik tel alleen de zonnige dagen.
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Joehoe,...Goede morgen deze morgen.
Ik ben al vroeg uit de veren..
En al in zomer thuistenue.
Gisteren de ramen gewassen alleen van de living...2,5u zoet mee geweest..
Vandaag weet ik nog niet wat er allemaal zal gebeuren. Zeker een fietsritje..
En in mijn boek verder lezen...
Lentekriebels van Nora Roberts
Zo mijn koffietje is uit, we vliegen er weer eens in..
Geniet van de dag en van elkaar
Wees voorzichtig, en hou jullie gezond
toedeloe
menu: Gentse waterzooi (heb nog kip over van gisteren)
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
-
Ritavdm - Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Goeie zonnige morgen
't wordt alsmaar saaier
en toch moeten we volhouden hé
maar als het ff minder gaat zing ik
"ik heb een huis met een tuintje gehuurd (of beter nog gekocht)
gelegen in een gezellige buurt
en als ik dan naar de bloemetjes kijk
dan voel ik mij als een koning zo rijk"
Ja diegene die op een appartementje zitten zullen het nog zwaarder hebben vooral nu ons nog maar eens aangeraden wordt meer en meer buiten te leven, rond ons kot.
Menu : ???? de visverkoper moest er al geweest zijn ?????
Namiddagactiviteit : fietsen ..... Jadi, in de omgeving van Diksmuide
Corry, zo te lezen gaat Stafke er goed op vooruit. Best zo !
't wordt alsmaar saaier
maar als het ff minder gaat zing ik
"ik heb een huis met een tuintje gehuurd (of beter nog gekocht)
gelegen in een gezellige buurt
en als ik dan naar de bloemetjes kijk
dan voel ik mij als een koning zo rijk"
Ja diegene die op een appartementje zitten zullen het nog zwaarder hebben vooral nu ons nog maar eens aangeraden wordt meer en meer buiten te leven, rond ons kot.
Menu : ???? de visverkoper moest er al geweest zijn ?????
Namiddagactiviteit : fietsen ..... Jadi, in de omgeving van Diksmuide
Corry, zo te lezen gaat Stafke er goed op vooruit. Best zo !
Oud maar niet Out
-
Assa - Lid geworden op: 30 okt 2007, 15:29
Hallo allen ik denk dat iedereen van de zon aan het genieten is,
voor mij is het al te warm, ben geen zonneklopper al hou ik van mooi weer
Rietjes ik heb genoten van jou foto's echt prachtig,
op een appartement zou ik nu niet graag wonen,
Frankje mooie creatie
Bekske ook weer al mooi
Dag Jadi geniet van je dag met wat je ook doet
Wens aan allen een gezellige avond, assa
voor mij is het al te warm, ben geen zonneklopper al hou ik van mooi weer
Rietjes ik heb genoten van jou foto's echt prachtig,
op een appartement zou ik nu niet graag wonen,
Frankje mooie creatie
Bekske ook weer al mooi
Dag Jadi geniet van je dag met wat je ook doet
Wens aan allen een gezellige avond, assa
Groetjes van assa
-
Michelly - Lid geworden op: 03 feb 2005, 19:05
Ik heb weer mijn best gedaan en alle boeken uitgelezen (7 dikke joekels) die ik net een maand geleden in de BIB heb afgehaald. Nieuwe lijst al doorgestuurd en hoop dat ik die zeker voor het weekend kan afhalen. Ik voel me verloren als ik geen voorraad boeken heb waarop ik kan terugvallen. Fijn buiten gezeten onder de parasol op het terras. Was zelfs om 16.00u nog behoorlijk warm, zeker in de zon. Het viel me op dat er heel veel lawaai was van allerlei soorten vogels. Precies alsof ze afgesproken hadden om eens van katoen te geven. Dat is dan inderdaad gelukt! Hoop dat jullie ook genoten hebben van het heerlijke weer en wens iedereen een fijne avond en straks een verkwikkende nacht.
Michelly
Michelly
De sterren zijn niet bang vuurvliegjes te lijken
(Rabindranath Tagore.)
Ivette - Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Rita, ik ga nog niet naar de markt hoor!
eerst met mondmasker op de bus, er staan maar 50 kramen, de lijntjes volgen, achter het lint maar met 3 aanschuiven met de nodige ruimte tussen en wat me nog het meest afschrikt: men kan de hele morgen niet naar de WC!
Zolang de cafés niet terug mogen openen waar ik een koffie kan drinken en naar het toilet gaan, ik overal moet oppassen en de regels volgen vertik ik het om buiten te komen, ik heb toch nog veel comfort in mijn huis en met het goede weer is het heel gezellig met mijn boek op mijn terras! Ik denk zelfs dat de "commerce" maar terug gaat floreren als men niet alleen maar kan winkelen, wandelen en fietsen maar onderweg eens genieten van een drankje!
Gisterennamiddag had ik al alles aan de kant gezet zodat Vicky direct kon beginnen kuisen toen ze belde dat haar zoon ziek was en ze niet kon komen. Men belde me op van het OCMW dat het binnen 14 dagen dan Pinkstermaandag was en of er iemand anders vanmorgen om 8u tot 12u iemand anders mochten sturen.
Wat ben ik nu heel blij met mijn ja!!! Die Portugese vrouw die wel al 36 jaar hier in Hooglede woont met haar Belgische man en dus vloeiend Vlaams spreekt heeft al mijn ruiten gekuist binnen en buiten, gedweild, zetels weggetrokken, precies of een tornado is overal doorgeraasd! Mens, die vrouw kan kuisen! Jammer dat ik haar niet kan houden, zij heeft haar vaste plaatsen en dat wil ik ook Vicky niet aandoen!
Ik moet morgen mijn Krantje (weer van 2 bladen) samenstellen Ik heb al een tekst van de teamleider + een gedichtje dat hij me doormailde. Ik vind het niet goed, weet nog niet of ik het zal plaatsen maar de Corona gedichtjes die ik opgeslagen heb zijn al van in het begin van de epidemie en zijn hier en daar al wat voorbijgestreefd.
Maar... ik begin er maar morgen aan dus eerst nog proberen te slapen.
Oh ja, ze vinden me nog steeds een onbetrouwbaar individu op Facebook en onderzoeken nog altijd of ze me wel gaan aannemen. Niemand zegt me wat ik verkeerd invul. Ik heb nu hulp gevraagd en werd die beloofd van ons Seniorennet maar ik denk er aan er de brui aan te geven!!!
Slaapwel allemaal!
eerst met mondmasker op de bus, er staan maar 50 kramen, de lijntjes volgen, achter het lint maar met 3 aanschuiven met de nodige ruimte tussen en wat me nog het meest afschrikt: men kan de hele morgen niet naar de WC!
Zolang de cafés niet terug mogen openen waar ik een koffie kan drinken en naar het toilet gaan, ik overal moet oppassen en de regels volgen vertik ik het om buiten te komen, ik heb toch nog veel comfort in mijn huis en met het goede weer is het heel gezellig met mijn boek op mijn terras! Ik denk zelfs dat de "commerce" maar terug gaat floreren als men niet alleen maar kan winkelen, wandelen en fietsen maar onderweg eens genieten van een drankje!
Gisterennamiddag had ik al alles aan de kant gezet zodat Vicky direct kon beginnen kuisen toen ze belde dat haar zoon ziek was en ze niet kon komen. Men belde me op van het OCMW dat het binnen 14 dagen dan Pinkstermaandag was en of er iemand anders vanmorgen om 8u tot 12u iemand anders mochten sturen.
Wat ben ik nu heel blij met mijn ja!!! Die Portugese vrouw die wel al 36 jaar hier in Hooglede woont met haar Belgische man en dus vloeiend Vlaams spreekt heeft al mijn ruiten gekuist binnen en buiten, gedweild, zetels weggetrokken, precies of een tornado is overal doorgeraasd! Mens, die vrouw kan kuisen! Jammer dat ik haar niet kan houden, zij heeft haar vaste plaatsen en dat wil ik ook Vicky niet aandoen!
Ik moet morgen mijn Krantje (weer van 2 bladen) samenstellen Ik heb al een tekst van de teamleider + een gedichtje dat hij me doormailde. Ik vind het niet goed, weet nog niet of ik het zal plaatsen maar de Corona gedichtjes die ik opgeslagen heb zijn al van in het begin van de epidemie en zijn hier en daar al wat voorbijgestreefd.
Maar... ik begin er maar morgen aan dus eerst nog proberen te slapen.
Oh ja, ze vinden me nog steeds een onbetrouwbaar individu op Facebook en onderzoeken nog altijd of ze me wel gaan aannemen. Niemand zegt me wat ik verkeerd invul. Ik heb nu hulp gevraagd en werd die beloofd van ons Seniorennet maar ik denk er aan er de brui aan te geven!!!
Slaapwel allemaal!
Ivette