In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54
Zondagsgrapje
Wat ik vandaag weer meemaakte Sta ik in de supermarkt bij de kassa in de rij en hou 1,5 meter afstand. Staat er toch wel een leuk meisje van een jaar of 25 voor me in de rij die behoorlijk zomers gekleed is. Leuk strak jurkje. En ja, na bijna 4 weken in quarantaine betrapte ik mezelf erop dat ik een beetje zat te kijken. Het meisje in kwestie had dat ook door en vroeg aan mij : “Alles ok? Is mijn outfit goedgekeurd? Ik keek wat geschrokken op en antwoordde met een beetje gestotter: “Ja zekers, ziet er leuk en zomers uit!" Waarop ze zegt : “Dank je wel! “ en ze komt iets dichterbij en zegt vervolgens zachtjes: “Vandaag heb ik mijn sokken gematcht met mijn slipje..” Ik denk bij mezelf: “Wat een dom wicht ze heeft niet eens sokken aan!
Wat ik vandaag weer meemaakte Sta ik in de supermarkt bij de kassa in de rij en hou 1,5 meter afstand. Staat er toch wel een leuk meisje van een jaar of 25 voor me in de rij die behoorlijk zomers gekleed is. Leuk strak jurkje. En ja, na bijna 4 weken in quarantaine betrapte ik mezelf erop dat ik een beetje zat te kijken. Het meisje in kwestie had dat ook door en vroeg aan mij : “Alles ok? Is mijn outfit goedgekeurd? Ik keek wat geschrokken op en antwoordde met een beetje gestotter: “Ja zekers, ziet er leuk en zomers uit!" Waarop ze zegt : “Dank je wel! “ en ze komt iets dichterbij en zegt vervolgens zachtjes: “Vandaag heb ik mijn sokken gematcht met mijn slipje..” Ik denk bij mezelf: “Wat een dom wicht ze heeft niet eens sokken aan!
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
Bert
Da's een goeie Jadi 

-Inloggen
-Gebruikerspaneel
-Profiel
-Wijzig profiel
-en daar dan de datum invullen. Normaal gaat het dan automatisch. (Denk ik toch)
Moest er nog bij plaatsen - Verstuur
-Inloggen
-Gebruikerspaneel
-Profiel
-Wijzig profiel
-en daar dan de datum invullen. Normaal gaat het dan automatisch. (Denk ik toch)
Moest er nog bij plaatsen - Verstuur
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooo een goeie morgen iedereen
tis hier nu droog maar de lucht zit toch nog bewolkt met nu en dan een streepje zon , dus afwachten of het nu droog zal blijven
er is wel een fris windje en dat vind ik goed en aangenaam
en ik denk dat we dan onze koffie op ons overdekt terras zullen drinken
jadi hoe is het met jou na die val op je terras ??????? want je kan soms van die pijnlijke dingen hebben die je wel een week lang kan voelen
Bertje al naar de bakker geweest om de nodige beweging te hebben
ik bak deze voormiddag zelf ons brood , gisteren was het speltbrood en vandaag bak ik een meergranenbrood
en nog veel fietsplezier op de hometrainer
puzzel als je bij " wensen " kijkt dan zie je bovenaan " Wettels verjaardagskalender " staan , en daar kan je je geboortedatum invullen en dan word je automatisch bij wensen gezet als je verjaart
Sita das een goeie van die bungalow
en ik kan de tweede week van augustus naar de MRI scanner en hopelijk is er dan eindelijk eens een oplossing voor mijn rug want de laatste tijd heb ik er wel erg veel last van
ik ben eigenlijk geen enkele dag meer zonder rugpijn en voor sommige dingen ook beperkt in mijn bewegingen maar soit het zal wel eens beteren zeker
allé ik ben een beetje blijven plakken bij mijn laptop en nu moet ik nog langs de badkamer passeren sè
voor alle leutertjes nog een gezellige dag vandaag
daaaaag

tis hier nu droog maar de lucht zit toch nog bewolkt met nu en dan een streepje zon , dus afwachten of het nu droog zal blijven
er is wel een fris windje en dat vind ik goed en aangenaam
en ik denk dat we dan onze koffie op ons overdekt terras zullen drinken
jadi hoe is het met jou na die val op je terras ??????? want je kan soms van die pijnlijke dingen hebben die je wel een week lang kan voelen
Bertje al naar de bakker geweest om de nodige beweging te hebben
ik bak deze voormiddag zelf ons brood , gisteren was het speltbrood en vandaag bak ik een meergranenbrood
en nog veel fietsplezier op de hometrainer
puzzel als je bij " wensen " kijkt dan zie je bovenaan " Wettels verjaardagskalender " staan , en daar kan je je geboortedatum invullen en dan word je automatisch bij wensen gezet als je verjaart
Sita das een goeie van die bungalow
en ik kan de tweede week van augustus naar de MRI scanner en hopelijk is er dan eindelijk eens een oplossing voor mijn rug want de laatste tijd heb ik er wel erg veel last van
ik ben eigenlijk geen enkele dag meer zonder rugpijn en voor sommige dingen ook beperkt in mijn bewegingen maar soit het zal wel eens beteren zeker
allé ik ben een beetje blijven plakken bij mijn laptop en nu moet ik nog langs de badkamer passeren sè
voor alle leutertjes nog een gezellige dag vandaag
daaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
hallooooo nog efkes in de rapte sè
wij hebben daarjuist onze koffie gedronken op ons overdekt terras en het was er heerlijk in de schaduw en uit de wind
mijn broodje is ook al aan 't bakken en ik ga dadelijk de mosseltjes een koud zoutbadje geven om ze daarna klaar te maken met frietjes en dat zal smaken hoor
en deze namiddag doen we het hier rustig aan want tis zondag hé
en eerst ga ik nog eens kijken naar de beelden van vannacht die onze camera heeft opgenomen van de egeltjes en alles die 's nachts in onze tuin rondloopt
daaaaaag

wij hebben daarjuist onze koffie gedronken op ons overdekt terras en het was er heerlijk in de schaduw en uit de wind
mijn broodje is ook al aan 't bakken en ik ga dadelijk de mosseltjes een koud zoutbadje geven om ze daarna klaar te maken met frietjes en dat zal smaken hoor
en deze namiddag doen we het hier rustig aan want tis zondag hé
en eerst ga ik nog eens kijken naar de beelden van vannacht die onze camera heeft opgenomen van de egeltjes en alles die 's nachts in onze tuin rondloopt
daaaaaag

VOOR IEDEREEN STRAKS SMAKELIJK

An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Zo ontdekte ik bij toeval dat Marietteke 31/7 verjaart
viewtopic.php?f=36&t=210903&p=4836947&s ... d#p4836947
viewtopic.php?f=36&t=210903&p=4836947&s ... d#p4836947
'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
Bert
Ik kijk er reeds naar uit An-W
Geniet van de wandeling samen.
-
marietteke - Lid geworden op: 26 mar 2006, 19:31

hey Remie , 'n gelukkige verjaardag gewenst hoor ,
ik wist dat je ook jarig was rond deze tijd
An wildflower , dat heb je goed gezien hoor ,
ik ben ook bijna jarig , we vieren het 'n beetje de zondag ,
en gaan met m'n zussen en schoondochtertje ergens 'n pannekoek eten ,
dat heb ik al gereserveerd
thijli , ja staat niet stil hé ..al die wasjes
bloemeke , vanmiddag bij ons rozetteke in de tuin gaan zitten ,
met één bolleke ijs , <mag wél op zondag>en wat fruit erbij ,
altijd lekker , want nu Antwerpen en omstreken zo'n slechte
coronacijfers hebben , blijven we liever in onze bubbel ,
hallo Therrie , fijn je nog eens te lezen
en alles goed met de kids ? want Femke is pas jarig geweest hé ,
jadi , leuk zondagsmopje
Sita , 'n lekkere wafel gaat er bij mij ook altijd in hoor ,
maar vroeger bij ons thuis , waren het pannekoeken ,
Bertje flink geweest ,
en enkel brood van de bakker , terwijl je al dat lekkers moet laten liggen ,
puzzel hallo
fijne avond allemaal
geluk vind je onverwacht
-
halloooo een goeie namiddag allemaal
marietteke leuk dat je in de tuin van Rozetteke kon zitten vandaag en tis er juist het weertje voor vind ik want wij hebben ook onze koffie gedronken op ons overdekt terras deze namiddag en het was er zaaaalig , maar wij hebben bij onze koffie een stuk lekkere rijsttaart gegeten en als je alles met mate eet dan kan dat toch geen probleem zijn vind ik , dus groot gelijk dat een lekker ijsje gegeten hebt
An -W nog aan de wandeling bezig zeker , maar we kijken al uit naar de fotootjes hoor
thijli vandaag wasjesdag bij jou zo te zien
tis hier nu volle bak zon al gans de namiddag en dus meer moet da nie zijn hé
daaaaag

marietteke leuk dat je in de tuin van Rozetteke kon zitten vandaag en tis er juist het weertje voor vind ik want wij hebben ook onze koffie gedronken op ons overdekt terras deze namiddag en het was er zaaaalig , maar wij hebben bij onze koffie een stuk lekkere rijsttaart gegeten en als je alles met mate eet dan kan dat toch geen probleem zijn vind ik , dus groot gelijk dat een lekker ijsje gegeten hebt
An -W nog aan de wandeling bezig zeker , maar we kijken al uit naar de fotootjes hoor
thijli vandaag wasjesdag bij jou zo te zien
tis hier nu volle bak zon al gans de namiddag en dus meer moet da nie zijn hé
daaaaag

miesmarpel - Lid geworden op: 28 dec 2006, 22:30

goede avond allemaal,
niettegenstaande een grijs begin van de dag, is Laura nu volop aanwezig hier
heb ook juist mijn koffietje gedronken ( met een halve appelflap , moet ook op mijn suiker letten ....maar op zondag mag je al eens zondigen ) op het terras, bloemeke en idd zaaalig...beter dan op een overdruk terras....!
marietteke, heeft het bolletje ijs gesmaakt ?? moet kunnen ,hé en je hebt groot gelijk ..Antwerpen kan je best vermijden deze tijd ....wat staat ons nog te wachten ????
Remie, verjaard ? alsnog een gelukkige verjaardag gewenst

Therieke, leuk jou hier eens te ' zien ' knuffelke
An op wandel.. we kijken uit naar de foto's, altijd tof!
'nonkeltje ' hier verdwenen.... spijtig
wens jullie allen nog een fijne avond

-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedenavond allen ,
Wij zijn niet gaan wandelen , want bij het pakken van zijn e-bike , maakte mijn man waarschijnlijk een verkeerde draai , waardoor het in zijn rug schoot . Hij is nu heel zielig en ik heb zijn rug met spierbalsem-spray ingespoten.
Wij zijn dus maar in de tuin gebleven , waarvan onderstaande foto's ...
Fijne avond allemaal

Wij zijn niet gaan wandelen , want bij het pakken van zijn e-bike , maakte mijn man waarschijnlijk een verkeerde draai , waardoor het in zijn rug schoot . Hij is nu heel zielig en ik heb zijn rug met spierbalsem-spray ingespoten.
Wij zijn dus maar in de tuin gebleven , waarvan onderstaande foto's ...
Fijne avond allemaal

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
Bert
Maar An-W toch, hoeveel pech kan men hebben?An-Wildflower schreef: ↑26 jul 2020, 18:52Wij zijn niet gaan wandelen , want bij het pakken van zijn e-bike , maakte mijn man waarschijnlijk een verkeerde draai , waardoor het in zijn rug schoot . Hij is nu heel zielig en ik heb zijn rug met spierbalsem-spray ingespoten.
Wij zijn dus maar in de tuin gebleven , waarvan onderstaande foto's ...![]()
Veel sterkte voor uw ventje. Toch nog mooie plaatjes uit de tuin.
Miesje, nonkeltje is niet weg hé, ik ben hier nog.
En zeg gerust maar nonkeltje als u dat wil, dat geeft niet hoor.
Is het nu Bert of Bertje of nonkeltje, blijft gelijk hoe jullie mij noemen.
Ik zal het wel verstaan.
Ga nog een frisse neus halen buiten.
Nog een fijne avond leutertjes.