In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2023 (7)
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Goede morgen , het zonnetje is er en dat beloofd een mooie dag te worden.
Geloof het of niet maar ik loop nog altijd met sterretjes in mijn ogen . Ik heb echt zo genoten van mijn verjaardag gisteren ..
Mijn kinderen deden er alles aan om het naar mijn zin te maken ..
Sorry het is een beetje melig hé ..
Zap ! . .
Ik ga straks wat boodschappen doen . . En daarna met stofzuiger en dweil rondlopen . . Tja het kan niet elke dag kermis zijn hé . .
Ik wens iedereen een fijne dag toe
toedeloe
menu: slaatje
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
een goeie morgen iedereen
ik heb de zon meegebracht en ze zal zich vandaag goed laten zien
ventje is al op boodschappen toch geweest en heeft een mooi terrastafeltje gekocht voor op ons terras en ikke blij hé want we waren al een tijdje op zoek naar een mooi en praktisch tafeltje voor het terras en dan nog met een flinke korting vandaag
ik heb al gans de week last van mijn draaikop en dan is mijn maag ook niet in orde , dus doe ik het rustig aan vandaag
allé ik ben er mee weg want tis al bijna middag en na de middag heb ik nog een afspraak bij de kinesist
voor iedereen nog een gezellige vrijdag

ik heb de zon meegebracht en ze zal zich vandaag goed laten zien
ventje is al op boodschappen toch geweest en heeft een mooi terrastafeltje gekocht voor op ons terras en ikke blij hé want we waren al een tijdje op zoek naar een mooi en praktisch tafeltje voor het terras en dan nog met een flinke korting vandaag
ik heb al gans de week last van mijn draaikop en dan is mijn maag ook niet in orde , dus doe ik het rustig aan vandaag
allé ik ben er mee weg want tis al bijna middag en na de middag heb ik nog een afspraak bij de kinesist
voor iedereen nog een gezellige vrijdag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Hallo allemaal ,
Vanmorgen naar de yoga geweest en daarna kwam een bedrijf onze dakgoot inspekteren.
Er zitten veel kauwen bij ons in het plantsoen en die nestelen de laatste 3 jaar in de dakgoot onder de pannen precies tussen ons huis en dat van de buren in.
De spouw ( waar ze een gat in hebben gepikt ) moet dichtgepurred ( of zo iets ) en daarna gaan ze een metalen vogelwering plaatsen in de goot . Komen ze binnenkort doen .
Vanmiddag kwam een vriendin theeleuten .
Straks lekker voor de tv relaxen.
Wens jullie allemaal een fijne avond .

Vanmorgen naar de yoga geweest en daarna kwam een bedrijf onze dakgoot inspekteren.
Er zitten veel kauwen bij ons in het plantsoen en die nestelen de laatste 3 jaar in de dakgoot onder de pannen precies tussen ons huis en dat van de buren in.
De spouw ( waar ze een gat in hebben gepikt ) moet dichtgepurred ( of zo iets ) en daarna gaan ze een metalen vogelwering plaatsen in de goot . Komen ze binnenkort doen .
Vanmiddag kwam een vriendin theeleuten .
Straks lekker voor de tv relaxen.
Wens jullie allemaal een fijne avond .

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
Da's ook niet echt diervriendelijk An-W.. Foei..!An-W schreef: ↑08 mar 2024, 18:34Er zitten veel kauwen bij ons in het plantsoen en die nestelen de laatste 3 jaar in de dakgoot onder de pannen precies tussen ons huis en dat van de buren in.
We zouden u eens moeten horen wanneer we uw bed/nest met prikkeldraad of zoiets dergelijks bewerkte..

-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Zonnige morgen allemaal
Was rekje buiten, en ☺♪♫ kleine wasjes grote wasjes hangen lichtjes te waaien.
Intussen staat mijn laptop al meer dan een uur open , want mijn dochter was aan het bellen
Het wordt tijd dat ik aan het eten begin
Ik wens iedereen ene fijne zaterdag
Deze namiddag moet ik gaan zien naar een nieuwe tuin relaxzetel, die van ons beiden zijn tot op den elastiek versleten
menu: zigeuner schnitzel met patatjes
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Ze kunnen dan niet meer door de spouwisolatie heen vreten en zullen hun nest ergens anders moeten bouwen
Persoonlijk denk ik dat ze dat dan maar beter kunnen doen in 1 van de 20 prachtig grote bomen in het plantsoen voor ons huis
Dat is nog eens diervriendelijk gedacht vind ik zelf
'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
miesmarpel - Lid geworden op: 28 dec 2006, 22:30

Jadi,
alsnog , van harte gefeliciteerd met je verjaardag !

blij te lezen dat je verwend werd .... fijn dat je door je familie wordt gesteund !
blijft dubbel, natuurlijk , die ene stoel blijft leeg ... sterkte !
Mies xxx
-
miesmarpel - Lid geworden op: 28 dec 2006, 22:30
goede namiddag iedereen,
t is nog eens een prachtige dag vandaag ...
om van te genieten ...
bloemeke en Picasso, jullie kunnen het terrastafeltje al inwijden vandaag ... van een aperitiefje genoten misschien ??
Remie, jij zult wel naar het wielrennen kijken, zeker ? veel kijkplezier !
wens allen een fijne dag nog !

t is nog eens een prachtige dag vandaag ...
om van te genieten ...
bloemeke en Picasso, jullie kunnen het terrastafeltje al inwijden vandaag ... van een aperitiefje genoten misschien ??
Remie, jij zult wel naar het wielrennen kijken, zeker ? veel kijkplezier !
wens allen een fijne dag nog !

-
marietteke - Lid geworden op: 26 mar 2006, 19:31

hallo
jadi , hier nog eentje dat te laat is voor je verjaardag ,
toch nog een heel gelukkige verjaardag gewenst van mij ,
mijn schoondochtertje is maandag jarig
dinsdag mijn jongste zus ,
en over 14 dagen is mijn zoon jarig ,
vanmiddag op 't fietske gesprongen
en 14 kilometerkens gefietst ,
toch nog altijd een serieus fris windje hoor ,