In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2023 (7)
-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Goedemorgen en een fijne dag
Net te horen gekregen dat de hondencursus niet door gaat omdat degene die ons les geeft ziek is
Dan maar genieten van een rustige dag
Misschien nog ergens heen te wandelen
Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
Net te horen gekregen dat de hondencursus niet door gaat omdat degene die ons les geeft ziek is
Dan maar genieten van een rustige dag
Misschien nog ergens heen te wandelen
Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Zondagmorgen om 10u, en yip er is een privé feestje aan de gang op het forum van seniorennet. Ik geraak langs geen kanten binnen. "Tijdelijk geen toegang" staat er geschreven, gedrukt en getypt.
Omdat ik als een fake reporter mijn verslag toch wil typen, ben ik begonnen met het schrijven (typen)..
Daarna kan ik het kopiëren en plakken, als de deuren zich weer openen. .Ik begrijp heel goed dat de verantwoordelijken , alles moeten controleren.
En ja dat moeten ze dan ook doen als er men zich kan voor vrijmaken.En blijkbaar is dit op zondagvoormiddag het beste moment voor hen.
We mogen niet vergeten dat dank zij die mensen, we seniorennet nog hebben. En dat we niet alles als normaal mogen beschouwen. Bij deze wil ik dan ook het team bedanken voor de goede zorgen ..♥
Zo,. . en nu is mijn koffie leeg, mijn verhaaltje getypt .
Tot straks dan . .
O ja menu: naar de frituur , oma trakteert. Wie ? ? Iedereen van mijn gezin is welkom. . Of de jeugd er zal zijn met liefjes tja dat zie ik deze middag wel.
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
marietteke - Lid geworden op: 26 mar 2006, 19:31

hallo
vanmorgen naar mijn schatjes geweest ,
ons Sookie is er helemaal bovenop , want ze is weer lustig ,
met haar broer aan 't ravotten
verder ons zondagse tearoom bezocht en 'n lekkere creme gegeten ,
en zo zitten we morgen alweer aan 'n nieuwe week ,
de dagen vliegen vooruit , vind ik ,
ik wens iedereen nog 'n fijne avond
geluk vind je onverwacht
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
een goeie avond al bijna weer
deze morgen een beetje vroeg naar Floralux gereden in Dadizele om iets wat we vorige week hadden gezien maar toen niet meegebracht omdat ik dan al bijna niet meer op mijn benen kon staan , en nu zijn we tegen openingstijd daar aangekomen en sinds we in Brugge wonen is het ook een stuk dichter , want een half uur later waren we daar al
en deze namiddag hebben we dan ons terrasje ingericht en het ziet er gezellig uit
miesje we moeten morgen nog de laatste hand aan ons terrasje leggen en dan zal ik eens een fotootje plaatsen als het af is
inge eens rustig aan doen kan ook eens deugd doen hoor , geniet er van
jadi vandaag een leuke dag samen met de familie , geniet er maar van het is je gegund
Remie vandaag voor jou eens geen ziekenhuis en geen dokters , en hopelijk een gezellig zondag samen met je vrouwtje
marietteke vandaag al je kleinkinderen gaan bezoeken , awel wij gisteren ook en ze waren weer zo zotjes
An tis soms echt wel een plaag hé die kauwen , en als ze dan nog een deel van je huis inpalmen is dat helemaal niet leuk , en ik versta wel dat die vogels ook hun eigen plaatsje willen hebben , maar er zijn nog veel andere plaatsen waar ze kunnen nest maken
Yuna ook een fijne zondag voor jou
en nu gaan we nog wat verder naar onze film kijken sè
tot later

deze morgen een beetje vroeg naar Floralux gereden in Dadizele om iets wat we vorige week hadden gezien maar toen niet meegebracht omdat ik dan al bijna niet meer op mijn benen kon staan , en nu zijn we tegen openingstijd daar aangekomen en sinds we in Brugge wonen is het ook een stuk dichter , want een half uur later waren we daar al
en deze namiddag hebben we dan ons terrasje ingericht en het ziet er gezellig uit
miesje we moeten morgen nog de laatste hand aan ons terrasje leggen en dan zal ik eens een fotootje plaatsen als het af is
inge eens rustig aan doen kan ook eens deugd doen hoor , geniet er van
jadi vandaag een leuke dag samen met de familie , geniet er maar van het is je gegund
Remie vandaag voor jou eens geen ziekenhuis en geen dokters , en hopelijk een gezellig zondag samen met je vrouwtje
marietteke vandaag al je kleinkinderen gaan bezoeken , awel wij gisteren ook en ze waren weer zo zotjes
An tis soms echt wel een plaag hé die kauwen , en als ze dan nog een deel van je huis inpalmen is dat helemaal niet leuk , en ik versta wel dat die vogels ook hun eigen plaatsje willen hebben , maar er zijn nog veel andere plaatsen waar ze kunnen nest maken
Yuna ook een fijne zondag voor jou
en nu gaan we nog wat verder naar onze film kijken sè
tot later

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-

een goeie natte maandagmorgen iedereen
beetje lang geslapen maar we zijn op pensioen hé
en sinds we hier wonen doen we alles rustig aan en hebben veel minder werk dan in ons huis
deze voormiddag een grote pot verse soep koken en verder zal ik wel zien
we zitten hier goed en warmpjes binnen en we moeten niet naar buiten
voor alle leutertjes geniet nog van jullie maandag
en nu is het tijd voor een koffietje sè
tot later

beetje lang geslapen maar we zijn op pensioen hé
en sinds we hier wonen doen we alles rustig aan en hebben veel minder werk dan in ons huis
deze voormiddag een grote pot verse soep koken en verder zal ik wel zien
we zitten hier goed en warmpjes binnen en we moeten niet naar buiten
voor alle leutertjes geniet nog van jullie maandag
en nu is het tijd voor een koffietje sè
tot later

jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Goede maandagmorgen
Tja , over het weer gaan we het maar niet hebben zekers.
Gisteren was gans mijn bende♥ aanwezig.. Met uitzondering een liefje die in een wielerclub is . .
Het was kort en gezellig . . Voor de jonge gasten was het een korte nacht geweest. Met kleine piepoogies, weinig te vertellen. .
Daarna hebben zoon en ik nog gekeken naar de dvd "Moeder waarom leven wij"
Vandaag geen markt, geen goesting en het is te nat . .Deze namiddag op controle bij de oogarts. .
Marietteke al genoten van een crême glaceke, groot gelijk.. En Sookie terug ok , dat lees ik graag
Hoe is het verder met uw ventje ? Hopelijk ook alles ok?
Zonnebloemetje ik wist niet dat Floralux open is op zondag?. . En dat betwijfel ik niet dat terrasje bij jullie zal weer een "bijoetje" zijn .
Ik was al vroeg wakker, maar ik vond de fut niet om op te staan. Ik trok al de lamellen open, en kroop terug in bed. .Waarom moet ik opstaan dacht ik nog. . . wat voor nut is dit .. Na dat zelfbeklag , waar ik beschamend over ben dan toch uit bed gesprongen en de rest is geschiedenis .. Voilà en we gaan er voor .
Mama-Inge weer zo vroeg uit de veren . Hoe houd jij dat vol, ik zou al lang een wrak zijn . .Door weer en wind, e wel chapeau hoor.
Hé Hé ik kom de puzzel tegen van Remie , maar dat is voor straks na mijn epistel hier . .Hmmm, al die vlekjes zal niet gemakkelijk worden. Maar moeilijk gaat ook ..
Ann-W helpen in de winkel , met zo'n weer zal er ook niet veel volk zijn denk ik .
Aan iedereen een fijne maandag
toedeloe
menu: kalkoenlapjes met worteltjes
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
-

*** Zie het leven van de zonnige kant ***

en