welkom iedereen in een knus hoekje
-
Bekske - Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

De week is bijna voorbij wat gaat het snel geniet er maar van .Om het even welk weer het is .
Straks na de middag komt de huisarts dus wachten en hopen dat hij op tijd kom.Meer heb ik niet te vertellen want ik geniet nu hier van mijn dieren .Voor de moment liggen ze nog stil zelfs nog geen concert .Maar dat zal wel binnen het uur veranderen.Ik ga me bezig houden met haakwerk ,woordzoeker enz en ondertussen tussen door genieten van mijn tasje thee groetje
-

nog een fijne avond iedereen .De huisarts was eens op tijd hier .Zo nog naar apotheker moeten gaan maar ga wachten tot morgen vroeg .Heb nog niet genoeg dat ik nu nog eczeem bij heb .Maar ja niet klagen want zij er die het nog erger hebben .Ga nu een stukje eten want de maag zit te knorren .Zo nog een gezellige dromerige nacht iedereen groetje
-
hallo iedereen geniet maar van jullie dag ondanks het frisjes is buiten.Ik heb al buiten geweest met de viervoeters .Straks de vogelkooien proper maken .Nu zijn die ook aan hun concert begonnen .De viervoeters gaan verder rustig dromen want ze vinden het te vroeg zeker.Meer heb ik niet zeggen ikga opmijn manier merustig bezig houden en genieten.Want de dagen vliegen voorbij groetje
-
hoshinkido - Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
- Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg
goeiemorgen bekske
ook een echte dierenvriend lees ik.
ik had vroeger veel kanaries,en kweekte verschillende kleuren.
een hondje heb ik ook gehad ,werd bijna 16jaar oud,maar nu mogen
wij geen hondje meer hebben waar we wonen
. dus heb ik een aquarium in de plaats

ook een echte dierenvriend lees ik.
ik had vroeger veel kanaries,en kweekte verschillende kleuren.
een hondje heb ik ook gehad ,werd bijna 16jaar oud,maar nu mogen
wij geen hondje meer hebben waar we wonen

medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
-

de avond is in aantocht en weekend bijna voorbij .Dus een knusse avond en rustige nacht iedereen .Ik was blij als de 4 vogelkooien proper waren maar ik geef hen wel regelmatig proper water en eten .Nu had ik hen een beetje salade gegeven dat eten ze toch graag zie ik .Verder met de viervoeters bezig geweest en ook een beetje tv gekeken .Nu nog iets eten en dan is het een rustige tv avond hoop ik toch groetje aan iedereen
-

weer bijna avond dus een knusse avond en een deugddoende nacht voor straks groetje.
Ik heb mijn dag goed door gekregen zonder zich te vervelen .Heb me bezig gehouden met haakwerk,woordzoeker enz.Ook de viervoeter geborsteld en oren proper gemaakt Om de twee dagen word ze goed geborsteld en ze laat het goed doen .De andere is iets anders en eentje moet maar af en toe eens .Heb nu hun eten klaar gezet zodat ze aan het eten zijn als ik ook een stukje ga eten .Aan tafel krijgen ze niets ze krijgen hun eten .Nadat ik geeten heb hen nog eens buiten laten .Dan zich nestelen voor tv .En zo gaat de' avond ook snel voorbij zijn .Morgen voormiddag met hulp boodschappen doen .Nu ga ik iets eten .
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
hey Bekske een goeie morgen
vandaag de boodschappen doen zie ik met je hulp
ja tis nie te geloven hoeveel een mens moet kopen om een weekje verder te kunnen
veel succes met de boodschappen en hopelijk ben je daarna toch niet te vermoeid
groetjes , zonnebloemetje

vandaag de boodschappen doen zie ik met je hulp
ja tis nie te geloven hoeveel een mens moet kopen om een weekje verder te kunnen
veel succes met de boodschappen en hopelijk ben je daarna toch niet te vermoeid
groetjes , zonnebloemetje

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-

weer is de avond er dus een knusse warme avond en nacht iedereen.Ik was enorm vermoeid we moesten zoeken want in de winkel is alles herplaatst .Dat is weer even zoeken en aan gewoon worden.Had een gebraden kip meegebracht en daar appelmoes bij met puree en dat was weer smullen ook de viervoeters lusten een stukje kip wel.Het is bijna niet gekruid daardoor dat ze een stukje ervan krijgen.Heb wel een beetje gerust maar ook nog een beetje gehaakt .Morgen nog een beetje haken en het is klaar weer een sjaal dat ik dan gedaan heb.Hier zijn ze nu druk bezig met voorbereiding voordat de grote werken voor de fietsweg gaan starten volgende week .De parkeerstrook is verboden tot september .Dus is het zoeken om een plaatsje te vinden .Een jaar zal het duren hopelijk is het zo want meestal duren die grote werken langer .Ben benieuwd welk zicht dat we dan gaan krijgen want de fietsweg komt lager dan de straat ze moeten uitgraven .Maar als je rond rijd zie je op vele plaatsen dat ze aan werk bezig zijn .Nu verhuizen om naar tv te kijken geniet van jullie avond groetje .
-
hoshinkido - Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
- Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg
goeiemorgen bekske,lang geleden hé
maar ik kom niet veel meer op pc.
de zomer komt er aan,dus ga ik weinig werken op de computer.
ik surf nu meestal op internet.
groetjes en fijn weekend.

maar ik kom niet veel meer op pc.
de zomer komt er aan,dus ga ik weinig werken op de computer.
ik surf nu meestal op internet.
groetjes en fijn weekend.

medion AKOYA i5 -10400 windows11

hallo iedereen