In de Vier Seizoenen reeks 14 Lente 2019
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Wat een mens in zijn oude dagen nog moet doen hé MJ!
Denk een mens het gaat wat kalmer gaan, neen toch, integendeel.
Ik moet nog altijd de eerste dag in mijn zetel zitten zonder iets te doen
Dat lukt hier gewoon niet.
Denk een mens het gaat wat kalmer gaan, neen toch, integendeel.
Ik moet nog altijd de eerste dag in mijn zetel zitten zonder iets te doen
Dat lukt hier gewoon niet.
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
vandaag de kippenlapjes in stukjes snijden, rijst koken en een pot currysaus uit de kast halen.
Ventje had opgediend, maar ik had geen kraan horen lopen, dus snel dan maar de afwas gaan doen.
anders vreet ik m'n kas op. Ons moeder heeft een ontsteking van haar kuit. moet AB nemen. Moest dat doorbellen. ik moet ze vanavond bellen om te zeggen dat T-net maandag werken uitvoerd en wat ze moet doen mocht ze geen tv hebben nadien. Heb alle benodigdheden voor sla mee, dus van middag een slaatje. Desgewenst neem ik zo'n minuutsoepje als ik eerder honger krijg.
Ventje wil vanavond weer online boodschappen van de carrf. doen. ik heb echter koffie van de ladi nodig, maar daar kunnen we wel om, maar hij heeft geen zin in de mensenmassa in de carref.
Bon, moederdag boek Gimly is toegkomen, hij heeft er op gelegen gisterenavond, want hij was weer mee naar boven, waar we natuurlijk hoorden dat hij overgaf. maar dat is donkere planchè en dat zie je zo goed niet en zeker niet als je slaapdronken gaat kijken voor op te kuisen. we denken dat zijn maag in de war ligt omdat hij de laaste tijd te veel yoghurt en slagroom at. Want echt ziek-ziek oogt hij niet en zijn pels is niet dof. zijn ogen staan ook helder. dat is anders als hij de haarbalziekte heeft.
vandaag swifferen. er ligt weer veel haar & stof. Gisteren heeft ventje gekeken naar GOT. ik vraag me toch af, waarom ik moet meekijken als ik seizoen twee nog moet zien?
ik zal de vraag eens stellen in een andere fb-groep over het bekijken van bv het laatste seizoen van Stargate en dan in omgekeerde volgorde tot seizoen 1: eerst aflevering. dat is net zo als eerst dessert bestellen en eindigen met de soep.
Ga wss vandaag nog een paar kaartjes maken. nu ik een week weinig moet doen en geen geplande afspraken heb. Ventje heeft het druk op het werk. moet niet veel bellen, want ik erger me, als hij mij belt om iets te zeggen en 10-15 min later nog eens. hij zou ergens eind juni naar Den Helder moeten, maar gaat niet. want hij zou dan daar 1 nacht moeten blijven en 's anderdaags terugkeren want ik 1 ruk is niet te doen.
Vent van het apartement nummer 16 is asociaal aan het doen. hij moet perse aan freule maria staan. zelfs als er iemand staat, komt hij daar als de persoon weg is zijn bestelwagen zetten. Mss heeft de freule dat gevraagd? opdat wij daar niet zouden staan.
Verder niet veel nieuws.
Fijne dag allen!
vandaag de kippenlapjes in stukjes snijden, rijst koken en een pot currysaus uit de kast halen.
Ventje had opgediend, maar ik had geen kraan horen lopen, dus snel dan maar de afwas gaan doen.
anders vreet ik m'n kas op. Ons moeder heeft een ontsteking van haar kuit. moet AB nemen. Moest dat doorbellen. ik moet ze vanavond bellen om te zeggen dat T-net maandag werken uitvoerd en wat ze moet doen mocht ze geen tv hebben nadien. Heb alle benodigdheden voor sla mee, dus van middag een slaatje. Desgewenst neem ik zo'n minuutsoepje als ik eerder honger krijg.
Ventje wil vanavond weer online boodschappen van de carrf. doen. ik heb echter koffie van de ladi nodig, maar daar kunnen we wel om, maar hij heeft geen zin in de mensenmassa in de carref.
Bon, moederdag boek Gimly is toegkomen, hij heeft er op gelegen gisterenavond, want hij was weer mee naar boven, waar we natuurlijk hoorden dat hij overgaf. maar dat is donkere planchè en dat zie je zo goed niet en zeker niet als je slaapdronken gaat kijken voor op te kuisen. we denken dat zijn maag in de war ligt omdat hij de laaste tijd te veel yoghurt en slagroom at. Want echt ziek-ziek oogt hij niet en zijn pels is niet dof. zijn ogen staan ook helder. dat is anders als hij de haarbalziekte heeft.
vandaag swifferen. er ligt weer veel haar & stof. Gisteren heeft ventje gekeken naar GOT. ik vraag me toch af, waarom ik moet meekijken als ik seizoen twee nog moet zien?
Vent van het apartement nummer 16 is asociaal aan het doen. hij moet perse aan freule maria staan. zelfs als er iemand staat, komt hij daar als de persoon weg is zijn bestelwagen zetten. Mss heeft de freule dat gevraagd? opdat wij daar niet zouden staan.
Verder niet veel nieuws.
Fijne dag allen!
Cats Rule!
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes,
Iedereen gisteren genoten van het zonnetje ? En vandaag wordt ook zo'n heerlijke dag.
Heb net een strijk gedaan met links, ging beter dan ik verwacht had, het opplooien van de was , was nog het moeilijkste. Maar waar een wil is een weg. Straks alles stofzuigen, ook met links en dat gaat als een fluitje van een cent. En daarna ga ik genieten in mijn schommelstoel met een goed boek. Moet ook vandaag nog een was doen, maar kan die niet buitenhangen, dan maar in de droogkast ondanks het goede weer.
Muddy Maddy, dat krijgt Matice niet hoor, gesuikerde dingen, hij zou snel ziek zijn dan. Hij krijgt enkel zijn VIYO in de ochtend voor puppy' s en zijn hondenbrokken en als beloning een hondensnoepje. Yoghurt krijgt hij ook niet, want daar zit dan weer lactose in en daarvan krijgt hij diarree. Jullie verwennen Gimly wel, dat moet gezegd worden. Ons overleden katje Vincent kreeg elke dag een flesje kattenmelk, dat is lactosevrij. En dat dronk hij heel erg graag.
Zo, ik ga met wat hulp badje in en dan ga ik op mijn gemak beginnen. Liefs aan jullie allemaal en een dikke knuffel voor elk van jullie.
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Een zonnige groet allemaal,
Heerlijk dat we buiten kunnen zonder plu
clive geniet van je boek in de schommelstoel
M-M, die zoetigheid en slagroom al zeker is niet goed voor Gimly
maar dat zal je zelf al wel weten denk ik
M-J, een tuin brengt werk mee als je 't wil onderhouden
en kosten horen daarbij...helaas..
Helena, de tijd die je wil in je zetel....zal je zelf moeten maken ...
anjelierken straks weer allerlei lekkere dingen uit de serre
Alle seizoentjes ook wie ik niet vernoemd heb
een fijne dag allemaal ik ga naar de markt
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
Goeie namiddag alle uiltjes,
Heerlijk in 't zonnetje, ik heb mijn wandelingetje
er weer opzitten en nu nog wat rusten en naar
de ronde van Italië kijken
Het is daar een echt hondenweer.. het giet er water..
ben blij dat ik hier zit...al die renners met een regenjasje aan
Gezellige avond en een goeie nacht later... en tot morgen..
Heerlijk in 't zonnetje, ik heb mijn wandelingetje
er weer opzitten en nu nog wat rusten en naar
de ronde van Italië kijken
Het is daar een echt hondenweer.. het giet er water..
ben blij dat ik hier zit...al die renners met een regenjasje aan
Gezellige avond en een goeie nacht later... en tot morgen..
-
even voor de wekker op en naar beneden gegaan. begon gisteren met het opnieuw mooi plooien en vullen van mijn lingeriemandjes. conclusie: ik heb heel veel zwarte slipjes en 3 zwarte naadloze bh's zonder mandje. Ventje wilde de boodschappen weer on-line. nu stonden er dingen tussen die we al in het verleden gekocht hadden wat een pluspunt was. vandaag verder plooien. heb gisteren sla gegeten met ei, kaasblokjes, spekblokjes, lenteui zure uitjes en wat dressing. aangezien we morgen toch naar de aldie gaan, daar kijken voor een knijpfles mayo of een knoflookdressing. de rest presseert niet. onze tuintafel ( vierkant) ging normaal vandaag toekomen, maar er stond hier rond het middaguur een witte bestelwagen en ik wist direct hoe laat het was. Zal gemakkelijker zijn als we een bbq houden. moet nog kijken voor klapstoeltjes want mss heb ik in juli volk over de vloer. De kittens van Mystique zijn geboren! Op N. haar schoot. er zijn twee siameesjes en twee zwarte dus Percy is wel de vader. Hoop nu maar niet dat ventje de oren van de kop gezeurd wordt om er 1 tje te nemen. en zeker geen siameesje want....krols zijn ze niet aan te horen. ons Mies had ook siamees bloed door haar aderen stromen want zij had een zeer luide vocabulaire en o, wee als je haar zin niet gaf! Gimly is nog steeds wat ziekjes. Gisteren kwam hij me in de keuken halen om te zeggen dat hij overgegeven had. ga zijn pot water straks bijvullen want als hij niet drinkt... moet ik om een spuit zonder naald. hij zat verdorie wel vanmorgen in de keuken aan de opengebroken verpakking van plat water van ventje! Nu dus vandaag ook wat rustige klusjes zoals een nieuw tafelkleedje voor op de salontafel. hoop zaterdag na de telefoon van moeder naar de actio te gaan want ik zou nieuwe place mats willen, zowel voor binnen als buiten. Het zou van het weekend weer niet zo'n goed weer zijn.
Zo geraak ik nooit aan een deftige zomergarderobe! laatst had ik een mooi jurkje gezien: maat uitverkocht, maar krijg een mail als het weer binnen is. jaja. bij c&a kan je online bestellen maar je moet naar een winkel! kan je evengoed naar de winkel. ventje vond dat we weer weinig gekocht hadden via de webshop van de carref. ja, online krijg je geen verleidingen op je afgestormd. vlees zal bij de beenhouwer gehaald worden van de week.
Fijne dag allen!
even voor de wekker op en naar beneden gegaan. begon gisteren met het opnieuw mooi plooien en vullen van mijn lingeriemandjes. conclusie: ik heb heel veel zwarte slipjes en 3 zwarte naadloze bh's zonder mandje. Ventje wilde de boodschappen weer on-line. nu stonden er dingen tussen die we al in het verleden gekocht hadden wat een pluspunt was. vandaag verder plooien. heb gisteren sla gegeten met ei, kaasblokjes, spekblokjes, lenteui zure uitjes en wat dressing. aangezien we morgen toch naar de aldie gaan, daar kijken voor een knijpfles mayo of een knoflookdressing. de rest presseert niet. onze tuintafel ( vierkant) ging normaal vandaag toekomen, maar er stond hier rond het middaguur een witte bestelwagen en ik wist direct hoe laat het was. Zal gemakkelijker zijn als we een bbq houden. moet nog kijken voor klapstoeltjes want mss heb ik in juli volk over de vloer. De kittens van Mystique zijn geboren! Op N. haar schoot. er zijn twee siameesjes en twee zwarte dus Percy is wel de vader. Hoop nu maar niet dat ventje de oren van de kop gezeurd wordt om er 1 tje te nemen. en zeker geen siameesje want....krols zijn ze niet aan te horen. ons Mies had ook siamees bloed door haar aderen stromen want zij had een zeer luide vocabulaire en o, wee als je haar zin niet gaf! Gimly is nog steeds wat ziekjes. Gisteren kwam hij me in de keuken halen om te zeggen dat hij overgegeven had. ga zijn pot water straks bijvullen want als hij niet drinkt... moet ik om een spuit zonder naald. hij zat verdorie wel vanmorgen in de keuken aan de opengebroken verpakking van plat water van ventje! Nu dus vandaag ook wat rustige klusjes zoals een nieuw tafelkleedje voor op de salontafel. hoop zaterdag na de telefoon van moeder naar de actio te gaan want ik zou nieuwe place mats willen, zowel voor binnen als buiten. Het zou van het weekend weer niet zo'n goed weer zijn.
Zo geraak ik nooit aan een deftige zomergarderobe! laatst had ik een mooi jurkje gezien: maat uitverkocht, maar krijg een mail als het weer binnen is. jaja. bij c&a kan je online bestellen maar je moet naar een winkel! kan je evengoed naar de winkel. ventje vond dat we weer weinig gekocht hadden via de webshop van de carref. ja, online krijg je geen verleidingen op je afgestormd. vlees zal bij de beenhouwer gehaald worden van de week.
Fijne dag allen!
Cats Rule!
-

Goedemorgen Seizoentjes,
Oma-C, het was inderdaad heerlijk weer gisteren. Ben na het HH in mijn ligstoel gaan liggen en was zowaar in slaap gevallen. Toen ik wakker werd, lag Matice naast mij op het gras, ook hij was een dutje aan het doen.
MuddY Maddy, fijn dat de kittens geboren zijn. Gimly toch nog wat ziek, vind ik altijd zo erg voor dat kereltje. Matice heeft , buiten de eertse en tweede week puppyspuw en puppydiarree, gelukig nog nooit moeten spuwen. Maar ik hou me wel strikt aan zijn puppyvoeding. Het enige, dat was ik gisteren vergeten te zeggen, dat hij nog krijgt als een " grote " beloning = een schijfje kalfsworst of een schijfje kippenwit. Dat krijgt hij als hij flink zijn puppybrokken opeet, want hij is een heel matige eter. En dat is dan zijn beloning. En hij weet dat , dat hij dat krijgt als zijn bakje leeg is, dan gaat hij aan de koelkast staan en blijft daar staan tot ik hem zijn schijfje vlees geef. Ik kom ruim toe met 150 gram in de week.
Vandaag toch proberen alles af te vegen met nat, dat zal wel lukken, denk ik. MIsschien morgen dweilen of is dat een slecht idee ? Strijken kan ik al.
Zo, verder heb ik geen nieuws. Ik wens iedereen zonder namen een prettige donderdag. Liefs en een dikke knuffel voor elk.
-

Een fijne zonnige donderdag aan iedereen
clive, met één hand dweilen is niet simpel denk ik
Nog een weekje langer wachten vrees ik....
en nog even swifferen misschien.? veel sterkte
M-M als je niet in een supermarkt rondloopt kom je niet
in de verleiding dat is waar, maar ik heb altijd mijn briefje bij
met wat ik nodig heb en ik heb heel zelden iets bij
wat niet op het briefje staat....
en fijn dat de nieuwe poesjes er zijn...
Aan alle seizoentjes
Geniet van deze zonnige dag...
tot later
-
gisteren buurman v gezien als we van de frietjes kwamen. de 31 ste komt hij helpen met de koer: nog eens goed afspuiten met bleek en dan keitjes leggen en boedha zetten. Dankzij de niet medewerking van fleur de L. heb ik geen witte bloemen die in de schaduw kunnen staan maar ik denk dat ik valse bloemen ga zetten. of nog iets anders. moet dus vandaag of morgen pagodetje in grijs spuiten. vandaag gewoon naar een andere winkel, verwacht wel veel volk daar want de campings zitten bijna vol. Gimly is er quasi door.
boodschappen werden eerder geleverd dan op mail stond. ventje ging de nieuwe tuintafel in elkaar zetten, maar dit bleek toch een te hoge opdracht om nog te doen voor de man van post nl hier was.
heb bijna m'n moederdag boek uit. vanavond een nieuwe kiezen uit de bib. boven, ene dat ik lang geleden nog gelezen heb.
ik zit een beetje in een dipje als ik denk aan wat ik volgende week allemaal nog ga moeten doen.
poetsvrouw van vreemde origine, denervatie, huisartse bezoeken en de zaterdag papa herdenken. heb nu wel geen graf om naartoe te gaan. Ons moeder zegt van alles, maar ze voert het niet uit. eerst moesten wij op reis, nu geen piep. ze wilde een gaskachel in de open haard, ze zegt daar ook niets meer over en de laatste keer gingen we opnieuw gaan eten. ze begint toch iets te dementeren. zal ze zaterdag duidelijk maken dat de denervatie dinsdag is anders weet ze het gewoon niet meer. ga vandaag toch soep maken. is me te grijs en te koud geworden. ijsheiligen mogen dan weg zijn, 't is toch koud voor de tijd van het jaar vind ik. mijn schouder trekt tegen dus af en toe een keer de spuitbus gebruiken.
Bartez, de grote hond bewaakt de kittens. hij gaat er 's nachts bij gaan slapen. Vader Percy krijgt een sneer van moeder Mystique als hij durft komen kijken zoals van: door jouw heb ik 4 baby's en ik heb op mama's schoot moeten bevallen, gij ezel! Volgende maand heel het kattenhuishouden knip-knip en steriel maken.
( staat nu een boete op en de kittens moeten ook gechipt worden voor ze ergens heen gaan)
Zondag trekken we met z'n allen naar de stembus.
ik ga de uitslag van de stemtest nemen. ( krijg geen briefje om niet te gaan stemmen) Dat is het zo ongeveer.
Fijne dag allen.
gisteren buurman v gezien als we van de frietjes kwamen. de 31 ste komt hij helpen met de koer: nog eens goed afspuiten met bleek en dan keitjes leggen en boedha zetten. Dankzij de niet medewerking van fleur de L. heb ik geen witte bloemen die in de schaduw kunnen staan maar ik denk dat ik valse bloemen ga zetten. of nog iets anders. moet dus vandaag of morgen pagodetje in grijs spuiten. vandaag gewoon naar een andere winkel, verwacht wel veel volk daar want de campings zitten bijna vol. Gimly is er quasi door.
boodschappen werden eerder geleverd dan op mail stond. ventje ging de nieuwe tuintafel in elkaar zetten, maar dit bleek toch een te hoge opdracht om nog te doen voor de man van post nl hier was.
heb bijna m'n moederdag boek uit. vanavond een nieuwe kiezen uit de bib. boven, ene dat ik lang geleden nog gelezen heb.
ik zit een beetje in een dipje als ik denk aan wat ik volgende week allemaal nog ga moeten doen.
poetsvrouw van vreemde origine, denervatie, huisartse bezoeken en de zaterdag papa herdenken. heb nu wel geen graf om naartoe te gaan. Ons moeder zegt van alles, maar ze voert het niet uit. eerst moesten wij op reis, nu geen piep. ze wilde een gaskachel in de open haard, ze zegt daar ook niets meer over en de laatste keer gingen we opnieuw gaan eten. ze begint toch iets te dementeren. zal ze zaterdag duidelijk maken dat de denervatie dinsdag is anders weet ze het gewoon niet meer. ga vandaag toch soep maken. is me te grijs en te koud geworden. ijsheiligen mogen dan weg zijn, 't is toch koud voor de tijd van het jaar vind ik. mijn schouder trekt tegen dus af en toe een keer de spuitbus gebruiken.
Bartez, de grote hond bewaakt de kittens. hij gaat er 's nachts bij gaan slapen. Vader Percy krijgt een sneer van moeder Mystique als hij durft komen kijken zoals van: door jouw heb ik 4 baby's en ik heb op mama's schoot moeten bevallen, gij ezel! Volgende maand heel het kattenhuishouden knip-knip en steriel maken.
( staat nu een boete op en de kittens moeten ook gechipt worden voor ze ergens heen gaan)
Zondag trekken we met z'n allen naar de stembus.
Fijne dag allen.
Cats Rule!
-

Goedemorgen Seizoentjes,
Muddy Maddy, niet stressen voor volgende week, alles zal wel gedaan geraken. Fijn dat Gimly aan de betere hand is.
Volgende week mogen bij mij het drukverband eraf en de draadjes eruit, eindelijk.
Boven is reeds alles gedaan, slaap- en badkamer zijn weer netjes, nu de rest van het HH nog doen, op mijn gemak en met pauzes. Ook de wasmachine is al aan het draaien.
Sinds enkele dagen eet Matice beter. Maar wil nog altijd niet uit een grote bak eten, moet nog steeds zijn puppykommetje zijn. Net zoals dat hij als we weggaan en hem meenemen, zijn tutters met bijtring nog moet hebben. Als we dan iets aan het drinken zijn, speelt hij daar de hele tijd mee Heb die dus altijd in mijn handtas zitten. Gelukkig neemt dat niet veel plaats in. Zijn knuffels zijn ook zeer belangrijk voor hem. Moeten altijd dezelfde zijn als hij ' s avonds slapen gaat, zijn eenhoorn, zijn draakje en zijn bijtring met 3 sleutels eraan. Als je die neemt, gaat hij automatisch zijn slaapbench in. Hij gaat zo tussen 21.30H à 21.45H slapen en is dan wakker rond 06.30H als wij al op zijn. Ik zou hem echt niet meer kunnen missen.
Zo, ga plaats maken voor de anderen. Wens jullie allemaal een fijne vrijdag. Liefs en een dikke knuffel.
-

Vandaag nog wat poetswerk
en de zon wil ook nog niet verschijnen...afwachten...
Het weekend zou ook wat buiig zijn...
We zien wel wat we krijgen en we doen het ermee
clive, als je verlost wordt van je "inpaksel" wees dan
nog maar heel voorzichtig... een verkeerde beweging
en je blijft last hebben...
M-M, nu al nerveus zijn voor de volgende week heeft
helemaal geen nut... laat alles maar komen één voor één
dan is het ook zo voorbij...en wie zegt dat deze poetsvrouw
niet de beste is die je al gehad zult hebben, wie weet...alles kan
sterkte en moed...
Alle seizoentjes een fijn weekend
(zonder naam dan vergeet ik niemand) maak er het beste van..
-
MM ik ben het volledig eens met oma-C.
De beste poetsvrouw die mijn zoon tot heden heeft gehad komt uit ergens Midden-Afrika.
En hij heeft er al een serie versleten, gezien de ene zelf ziek werd, de andere altijd zieke kindjes had, de man geen notie had van het gebruik van de kuisproducten....en zo verder en zo voort.
Een vriendin van me heeft ook een Afrikaanse mevrouw, waar ze na de zoveelste poetsvrouw en man heel tevreden van is.
Dag per dag en laten komen wat komt...
Clive wat jou betreft en het inpaksel: alweer akkoord met oma-C.
Nu een beetje intomen en later minder last.
Ik ga nog eens het gevecht aan met het internetbankieren.
Gisteren hadden ze weer kuren: mijn tekencode was niet juist, mijn oor.
Ik kan nog lezen hoor! Maar ik was niet zinnens mijn derde poging te verkwanselen en heb alles afgesloten.
Wat er verder op de menu staat ik weet het zelf nog niet...
Toch plezant als je jezelf af en toe kan verrassen.
Aan iedereen een prettige dag gewenst.
De beste poetsvrouw die mijn zoon tot heden heeft gehad komt uit ergens Midden-Afrika.
En hij heeft er al een serie versleten, gezien de ene zelf ziek werd, de andere altijd zieke kindjes had, de man geen notie had van het gebruik van de kuisproducten....en zo verder en zo voort.
Een vriendin van me heeft ook een Afrikaanse mevrouw, waar ze na de zoveelste poetsvrouw en man heel tevreden van is.
Dag per dag en laten komen wat komt...
Clive wat jou betreft en het inpaksel: alweer akkoord met oma-C.
Nu een beetje intomen en later minder last.
Ik ga nog eens het gevecht aan met het internetbankieren.
Gisteren hadden ze weer kuren: mijn tekencode was niet juist, mijn oor.
Ik kan nog lezen hoor! Maar ik was niet zinnens mijn derde poging te verkwanselen en heb alles afgesloten.
Wat er verder op de menu staat ik weet het zelf nog niet...
Toch plezant als je jezelf af en toe kan verrassen.
Aan iedereen een prettige dag gewenst.
-

Een goeie bijna avond aan iedereen
Poetswerk is allemaal gedaan voor deze vrijdag
en ben nog een uurtje gaan wandelen...
Er is nog een waterachtig zonnetje doorgekomen
maar ik vind het fris... ik krijg geen warm vandaag
hier een fleece jasje aangedaan... en straks voor avondeten zorgen
vandaag een beetje rode kool met een halve loze vink
meer heb ik niet nodig, zelf ingevroren dus rap gereed
Aan allen een gezellige avond en een goeie nacht.... tot later
-
De thermometer wist te vertellen dat het buiten 15°C was.
Mijn lichaam en vooral mijn voeten vonden dat niet.
Het bleef maar koud.
Nog veel gedaan alles bijeen vandaag.
Mijn slaapkamer eens grondig onder handen genomen.
Ruiten gekuist en verfspaties verwijderd, extra werk.
De plintjes eens goed gestofzuigd en her en daar tussen de spleten gegaan waar J. nogal eens passeert zonder stofzuiger, lees niet dus...
Daarna een massa was geplooid en op zijn plaats gelegd.
De strijk gesorteerd.
Normaal hou ik dat bij, maar nu was het kiezen of delen.
Of buiten, of binnen werken. En/en dat is geen optie.
Nu nog eten maken, spijtig genoeg geen zelf ingevroren maaltijd meer in voorraad.
Als ik dinsdag hulp krijg, dan gaat de mogen koken..
Nog een fijne avond iedereen. Ik ga nog eens op zoek naar mijn gsm.
Mijn gsm en mijn bril oorzaken van veel tijdverlies...met zoeken naar...
Mijn lichaam en vooral mijn voeten vonden dat niet.
Het bleef maar koud.
Nog veel gedaan alles bijeen vandaag.
Mijn slaapkamer eens grondig onder handen genomen.
Ruiten gekuist en verfspaties verwijderd, extra werk.
De plintjes eens goed gestofzuigd en her en daar tussen de spleten gegaan waar J. nogal eens passeert zonder stofzuiger, lees niet dus...
Daarna een massa was geplooid en op zijn plaats gelegd.
De strijk gesorteerd.
Normaal hou ik dat bij, maar nu was het kiezen of delen.
Of buiten, of binnen werken. En/en dat is geen optie.
Nu nog eten maken, spijtig genoeg geen zelf ingevroren maaltijd meer in voorraad.
Als ik dinsdag hulp krijg, dan gaat de mogen koken..
Nog een fijne avond iedereen. Ik ga nog eens op zoek naar mijn gsm.
Mijn gsm en mijn bril oorzaken van veel tijdverlies...met zoeken naar...
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29
Hallo iedereen,
HVT: een gouden tip voor u : je gsm en bril steeds op dezelfde plek leggen.Ik doe het ook zo , en moet eigenlijk zelden zoeken, manlief daarentegen
, die zoekt ook vaak.Soms moet ik naar zijn gsm bellen, om te weten waar hij ligt
.Is een gewoonte die je veel tijd bespaart
.
Als ik naar de winkel ga, neem ik ook mijn lijstje mee, heel handig.Ik schrijf het ook in volgorde waar ik de produkten vindt.Vind dat echt gemakkelijk.En ook tijdbesparend.
Vandaag 4 bloemkolen in de diepvries gestoken.Dat zijn elk jaar de eerste groenten die in de diepvries gaan.
Heb gezien dat er schimmel staat op mijn begonia's in de bloembakken, heb dat nooit eerder voorgehad.Ze zagen er gezond uit bij aankoop.Ga nog even afwachten, misschien komen ze erdoor.
Dames, tot morgen allemaal.
HVT: een gouden tip voor u : je gsm en bril steeds op dezelfde plek leggen.Ik doe het ook zo , en moet eigenlijk zelden zoeken, manlief daarentegen
Als ik naar de winkel ga, neem ik ook mijn lijstje mee, heel handig.Ik schrijf het ook in volgorde waar ik de produkten vindt.Vind dat echt gemakkelijk.En ook tijdbesparend.
Vandaag 4 bloemkolen in de diepvries gestoken.Dat zijn elk jaar de eerste groenten die in de diepvries gaan.
Heb gezien dat er schimmel staat op mijn begonia's in de bloembakken, heb dat nooit eerder voorgehad.Ze zagen er gezond uit bij aankoop.Ga nog even afwachten, misschien komen ze erdoor.
Dames, tot morgen allemaal.