In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"
-
Sita
Lenk, daar word je stil van ...An-Wildflower schreef: ↑21 jan 2021, 09:31Oh Lenk ...... bruintje ...... wat een naar bericht.
Kunnen ze er wat doen ? Het weghalen ?
Afwachten wat de dierenarts zegt. Het wordt niet makkelijk, wat het verdict ook is.
Sterkte gewenst.
-
Sita
Marietteke, stevig met de voeten op de grond
Wat een storm. Vannacht bijna geen oog dichtgedaan.
De rolluiken waren aan het kletteren.
Af en toe dacht ik dat er een uit de geleider zou gerukt worden
Het ziet er naar uit dat de wind nog wel wat zal aanhouden.
Bert, nog even laten bezinken ...
Stormachtige groet van aan de Schelde
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
Sterkte Lenk.
Net wat sommige hier ook aanhalen, misschien hopen dat er nog wat aan te doen is.
Nu zal ik waarschijnlijk wat gemist hebben denk ik dan maar.
Maar Bert jij ben ergens mee bezig begrijp ik, spannend..!
===========================================================
Nu heb ik ook toevallig eens 'n mopje gevonden, post ik het ook maar 'n keertje hier, waarom niet hè?
Buit van de stropers

Twee stropers zitten onder een grote boom te pauzeren.
Vraagt de één: “Heb jij vorige week nog wat gevangen op jacht?”
De ander: “Ja, nou en of! Maar liefst vijf eenden, drie duiven en een kalkoen.”
“Allemaal wild?”
“Nee, die dieren niet, maar de boer en boerin waar ze van waren wel..!”

Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Remie schreef: ↑21 jan 2021, 16:02Twee stropers zitten onder een grote boom te pauzeren.
Vraagt de één: “Heb jij vorige week nog wat gevangen op jacht?”
De ander: “Ja, nou en of! Maar liefst vijf eenden, drie duiven en een kalkoen.”
“Allemaal wild?”
“Nee, die dieren niet, maar de boer en boerin waar ze van waren wel..!”

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
hallooooo een goeie avond allemaal
daarjuist mij achter mijn naaimachine geplaceerd sè en wat naaiwerkjes gedaan nadat we koffie hadden gedronken met lekkere cake er bij die ik gisteren heb gebakken
ik heb nog wat naaiwerk liggen maar tis te koud boven om daar lang te zitten en er is toch weer iets gedaan hé
ik had een nieuw rokje gekocht en het moest een beetje korter zijn en das nu dus gedaan en ook een naaiwerkje gedaan voor mijn ventje en zijn nieuwe jeans ingekort
enkele weken terug heeft hij een hele mooie zwarte jas gekocht die er echt gekleed uitziet en het was nog in december maar toch was er al 50% korting op want in zo'n mooie stof kost dat anders redelijk duur en dus is dat meegenomen hé en heeft hij een koopje gedaan
Lenk das eigenlijk geen goed nieuws en kan dat gezwel weggenomen worden ?????
want ons Rostje had ook een gezwel op zijn kaak die kwaadaardig was en de dierenarts heeft het helemaal kunnen wegsnijden maar 5 jaar later was het er terug maar dan aan de binnenkant van zijn kaak en heel groot en dat kon natuurlijk niet meer weggesneden worden op die plaats en het was ook veel te groot maar ondertussen was ons Rostje dan al 15 jaar en door die eerste operatie heeft hij dan toch nog 5 jaar langer geleefd
hopelijk kan er bij Lenka iets aangedaan worden zodat jullie haar nog enkele jaren kunnen bij jullie houden , veel sterkte nog
Bekske ook voor jou veel sterkte want iedere dag met pijn rondlopen is niet plezant , ik kan er ook van meespreken maar jij bent alleen en das zeker niet gemakkelijk
frankje weeral een mooie creatie gemaakt , proficiat hoor
An-W hier vannacht ook zoveel wind hoor en vandaag was er ook redelijk veel wind en nu regent het alweer hoor ik tegen het venster
Bertje als je iets moet bekijken nog niet te rap beslissen hé en slaap er nog maar eens een nachtje over zodat je zeker bent , maar jou moppen vind ik altijd goed hoor dus niet te lang wachten hé om langs te komen
thijli goed dat jij een goede hulp hebt , want tis niet overal zo hoor
mama-inge moeten de kinderen in Nederland nu online de lessen volgen of mogen ze naar school gaan ????
marietteke ik kom niet zoveel buiten hoor met die wind want ik sta al niet vast op mijn benen door die nieuwe knie en met die wind heb ik echt moeite om recht te blijven
jadi hier mogen wij samen binnen hoor in de Colruyt en eigenlijk was dat toch in de " niet essentieele " winkels dat je maar alleen binnen mag
Sita ik slaap meestal slecht als het zoveel waait maar vannacht heb ik toch goed geslapen en wij doen nooit de rolluiken dicht als het zoveel waait
Remie
goeie mop hoor
gerda nog veel sterkte hoor
allé tis alweer etenstijd sè
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda, puzzel,
An-Wildflower, Thijli, mama-inge, frankje, granny M, Tontoos , Bekske en Flowers
voor alle leutertjes nog een gezellige avond verder
daaaaaag

daarjuist mij achter mijn naaimachine geplaceerd sè en wat naaiwerkjes gedaan nadat we koffie hadden gedronken met lekkere cake er bij die ik gisteren heb gebakken
ik heb nog wat naaiwerk liggen maar tis te koud boven om daar lang te zitten en er is toch weer iets gedaan hé
ik had een nieuw rokje gekocht en het moest een beetje korter zijn en das nu dus gedaan en ook een naaiwerkje gedaan voor mijn ventje en zijn nieuwe jeans ingekort
enkele weken terug heeft hij een hele mooie zwarte jas gekocht die er echt gekleed uitziet en het was nog in december maar toch was er al 50% korting op want in zo'n mooie stof kost dat anders redelijk duur en dus is dat meegenomen hé en heeft hij een koopje gedaan
Lenk das eigenlijk geen goed nieuws en kan dat gezwel weggenomen worden ?????
want ons Rostje had ook een gezwel op zijn kaak die kwaadaardig was en de dierenarts heeft het helemaal kunnen wegsnijden maar 5 jaar later was het er terug maar dan aan de binnenkant van zijn kaak en heel groot en dat kon natuurlijk niet meer weggesneden worden op die plaats en het was ook veel te groot maar ondertussen was ons Rostje dan al 15 jaar en door die eerste operatie heeft hij dan toch nog 5 jaar langer geleefd
hopelijk kan er bij Lenka iets aangedaan worden zodat jullie haar nog enkele jaren kunnen bij jullie houden , veel sterkte nog
Bekske ook voor jou veel sterkte want iedere dag met pijn rondlopen is niet plezant , ik kan er ook van meespreken maar jij bent alleen en das zeker niet gemakkelijk
frankje weeral een mooie creatie gemaakt , proficiat hoor
An-W hier vannacht ook zoveel wind hoor en vandaag was er ook redelijk veel wind en nu regent het alweer hoor ik tegen het venster
Bertje als je iets moet bekijken nog niet te rap beslissen hé en slaap er nog maar eens een nachtje over zodat je zeker bent , maar jou moppen vind ik altijd goed hoor dus niet te lang wachten hé om langs te komen
thijli goed dat jij een goede hulp hebt , want tis niet overal zo hoor
mama-inge moeten de kinderen in Nederland nu online de lessen volgen of mogen ze naar school gaan ????
marietteke ik kom niet zoveel buiten hoor met die wind want ik sta al niet vast op mijn benen door die nieuwe knie en met die wind heb ik echt moeite om recht te blijven
jadi hier mogen wij samen binnen hoor in de Colruyt en eigenlijk was dat toch in de " niet essentieele " winkels dat je maar alleen binnen mag
Sita ik slaap meestal slecht als het zoveel waait maar vannacht heb ik toch goed geslapen en wij doen nooit de rolluiken dicht als het zoveel waait
Remie
gerda nog veel sterkte hoor
allé tis alweer etenstijd sè
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda, puzzel,
An-Wildflower, Thijli, mama-inge, frankje, granny M, Tontoos , Bekske en Flowers
voor alle leutertjes nog een gezellige avond verder
daaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
Lenk - Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54
Halo leuterkes
Dank voor jullie meeleven. Maar voor alle duidelijkheid de tumor is er uit sinds vorige week. Deze is naar het labo gestuurd en bleek kwaadaardig.
We moeten haar goed in het oog houden want het kan terugkomen. Ook op andere plaatsen.
Zijzelf heeft er geen hinder van of gehad.
Het zal dus voor de rest van haar leven een dingetje blijven dat kan terugkomen. Elke bultje dat ze in de toekomst krijgt moet eruit want het risico is te groot.
Als de hinder voor haar groot wordt in de toekomst is het einde verhaal.
Dank voor jullie meeleven. Maar voor alle duidelijkheid de tumor is er uit sinds vorige week. Deze is naar het labo gestuurd en bleek kwaadaardig.
We moeten haar goed in het oog houden want het kan terugkomen. Ook op andere plaatsen.
Zijzelf heeft er geen hinder van of gehad.
Het zal dus voor de rest van haar leven een dingetje blijven dat kan terugkomen. Elke bultje dat ze in de toekomst krijgt moet eruit want het risico is te groot.
Als de hinder voor haar groot wordt in de toekomst is het einde verhaal.
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
Nu je het zegt/schijft weet ik 't weer Lenk, tja joh... mijn geheugen is een zeef... sorry..!
Desnoods in 't vervolg even een stukje van het bericht van toen erbij zetten.. ideetje misschien?
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
Goed idee. Als mijn zeef geheugen het niet vergeet
Is geen verwijt naar niemand hoor gewoon om alle spraakverwarring te vermijden
-
Doet mij aan een heel oud grapje denken
Twee verpleegster een oudere en een heel jonge. Zeg zegt de jongste heb je xxx van kamer xxx gezien. Die heeft Amsterdam op zijn ding staan. Oh zegt de oudste bij staat er gewoon A'dam op hoor.
Twee verpleegster een oudere en een heel jonge. Zeg zegt de jongste heb je xxx van kamer xxx gezien. Die heeft Amsterdam op zijn ding staan. Oh zegt de oudste bij staat er gewoon A'dam op hoor.
Laatst gewijzigd door Lenk op 21 jan 2021, 19:19, 1 keer totaal gewijzigd.
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooo nog efkes in de rapte sè
frankje

Remie wat jammer dat je nog niet bij jou broer op bezoek kan
Lenk hoe oud is Lenka nu ??????????
allé tis tijd voor een warm badje sè
het regent hier al zo'n 2 uur redelijk veel met ook nog veel wind er bij
daaaaaag

frankje

Remie wat jammer dat je nog niet bij jou broer op bezoek kan
Lenk hoe oud is Lenka nu ??????????