In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2024 (8)
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedemorgggen allen ,
Vandaag vieren wij Hollanders Koningsdag .
Wij gaan zo over de vrijmarkt slenteren en vanmiddag bij vrienden een tompouce eten en een borrel drinken op onze koning WimLex
Fijne dag allen .

Vandaag vieren wij Hollanders Koningsdag .
Wij gaan zo over de vrijmarkt slenteren en vanmiddag bij vrienden een tompouce eten en een borrel drinken op onze koning WimLex
Fijne dag allen .

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Goede morgen iedereen ,
Oeps , piep piep ... wasmachine is klaar met een wasje te draaien . Dat ga ik toch eerst buiten hangen .
Kom subiet terug . . .
... Zo waar was ik gebleven , .. euch opeens laat mijn muze mij nu in de steek .
O ja dit nog gehoord dat Lorenzo er niet meer is , het oudje van 26j is vertrokken naar de hemel.. Maar Kaban neemt de plaats in en die is ook al 26j . Hij is het evenbeeld van Lorenzo , maar eerder een grote pony . .
Ook hij mag nu zijn oude dag in de mooie weide verslijten . Het is ook een lieve..
Zonnebloemetje vandaag hopelijk wat rustiger bij jullie . .
Hallo Remie, eerst hier mijn epistel afmaken. En dan ga ik de puzzel maken
Hartelijk dank man
Koningsdag dit wordt bij jullie serieus gevierd . Geniet er maar van
Knie = op aanraden van de dokter meer pijnstillers nemen om zo in beweging te blijven .. We zien wel , binnen 6 weken zou ik terug weer een ' spring in 't veld moeten zijn.. woeha ... afwachten .. <<< Geduld is een schone deugd >>>>
Hoi Bekske ook voor u een fijne zaterdag
An-W njam njam een tompouce dat eet ik ook graag .. Laat eentje over voor ons hier hé ..
Geniet van de Koningsdag , alles zal weer oranje kleuren bij jullie..
Tja en verder is er nog niks nieuws te vertellen .. De dag is nog jong
.. Hout vast houden ..
Zo mijn pagina is teneinde
Rest mij alleen nog aan iedereen een fijne zaterdag te wensen
toedeloe
menu: gehaktballetjes met rissoles
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Goedemiddag
Vanmorgen op de koningsdag vrijmarkt in Emmen geweest
Na de lunch gewandeld met de honden
Wat was weg gewerkt
En straks nog eten koken
Moet nog naar de winkel, dat ga ik zo doen.
Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
Vanmorgen op de koningsdag vrijmarkt in Emmen geweest
Na de lunch gewandeld met de honden
Wat was weg gewerkt
En straks nog eten koken
Moet nog naar de winkel, dat ga ik zo doen.
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
een goeie avond allemaal
zojuist gedaan met wafeltjes bakken en nu van ons avondeten genieten met een zelfgebakken broodje
jadi awel ik had vandaag nogal wat kleine werkjes te doen zoals deeg maken en wafeltjes bakken en de visjes een vers badje geven met tussendoor ook het middageten klaar maken en wat wasjes in en uit de machine en de droogkast , en dat was voor mij alweer meer dan genoeg en ik ben nu weeral bijna stikkapot
maar na de douche ga ik in de zetel met de beentjes omhoog tv kijken voor de rest van de avond
hopelijk word je knie rap beter , maar dat zal afwachten worden denk ik
en wat jammer van Lorenzo , want 26 jaar is zeker nog niet heel oud voor een paard , want een paard kan gerust 30 jaar en meer worden
allé ik ga mijn broodje snijden want ik krijg al honger en vers kunnen de korstjes zo lekker krokant smaken
voor iedereen nog een gezellige avond verder

zojuist gedaan met wafeltjes bakken en nu van ons avondeten genieten met een zelfgebakken broodje
jadi awel ik had vandaag nogal wat kleine werkjes te doen zoals deeg maken en wafeltjes bakken en de visjes een vers badje geven met tussendoor ook het middageten klaar maken en wat wasjes in en uit de machine en de droogkast , en dat was voor mij alweer meer dan genoeg en ik ben nu weeral bijna stikkapot
maar na de douche ga ik in de zetel met de beentjes omhoog tv kijken voor de rest van de avond
hopelijk word je knie rap beter , maar dat zal afwachten worden denk ik
en wat jammer van Lorenzo , want 26 jaar is zeker nog niet heel oud voor een paard , want een paard kan gerust 30 jaar en meer worden
allé ik ga mijn broodje snijden want ik krijg al honger en vers kunnen de korstjes zo lekker krokant smaken
voor iedereen nog een gezellige avond verder

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedemorgen ,
Jadi , ach is Lorenzo het paard er niet meer ?
Ik hoop dat hij zijn laatste jaren heeft genoten van de mooie weide bij jullie.
Nu mag Kaban genieten van de weide .
Het is en blijft zeker tot en met donderdag prachtig weer , dus iedereen kan lekker genieten.
Fijne zondag allemaal .

Jadi , ach is Lorenzo het paard er niet meer ?
Ik hoop dat hij zijn laatste jaren heeft genoten van de mooie weide bij jullie.
Nu mag Kaban genieten van de weide .
Het is en blijft zeker tot en met donderdag prachtig weer , dus iedereen kan lekker genieten.
Fijne zondag allemaal .

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Een goede fijne zondagmorgen iedereen
De zon is er al , dus onze dag is goed gestart ..
Inge amai wat een feest was dit gisteren ..Zoveel volk op de been, en er werd zelfs gevraagd in de namiddag om in A'dam niet meer naar de stad te komen .
Zonnebloemetje dat is niet niks wat je gisteren allemaal gedaan hebt .. Gelukkig luistert je ook naar je lichaam , en bouw je op tijd rust in .
Hallo Remie, de puzzel heb ik al gemaakt .. En ik hang weer aan het staartje. Niet erg hoor , ik maak die graag en brengt mijn geest tot rust
Dankjewel man
Bekske die gelukzalige puppy's ,je zou ze zou van uw plaatje plukken
An , jawel hoor Lorenzo had een luxe oude dag in de wei .. Net als Kaban worden hij in de "watte" gelegd van de eigenaars weide ..
Elke dag 2x bezoek, op tijd en stond de weide opgekuist enz . . .
Ik ben aan het einde van de pagina , en Zonnebloemetje dat is een super mooi plaatje , die tot nadenken stemt. ♥
Voilà einde pagina
Aan iedereen een fijne zondag
toedeloe
menu: we gaan op verplaatsing eten .. (zoon en ik )
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Goedemiddag
Ik kom ook nog even binnen lopen op deze mooie, zonnige dag
Vorige week, met al die regen, was er wat was blijven liggen, dus dat hangt nu buiten op de lijn.
Man is in de schuur aan het rommelen
Jongste zoon is buiten en oudste zoon zit te lezen
Ik kom ook nog even binnen lopen op deze mooie, zonnige dag
Vorige week, met al die regen, was er wat was blijven liggen, dus dat hangt nu buiten op de lijn.
Man is in de schuur aan het rommelen
Jongste zoon is buiten en oudste zoon zit te lezen
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35

Sorry Luitjes, ‘t zijn de laatste tijd niet mijn beste dagen om hier (volledig) mee te kunnen doen.
Mijn hoop is gevestigd op weer wat betere tijden..!
Voor allen met ziektes of andere narigheid, ‘n welgemeend STERKTE en of BETERSCHAP gewenst.

Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag en avond toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...