Ons vrolijk babbelhoekje anno 2024

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

hoshinkido
Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

21 dec 2024, 17:26

Afbeelding

ja joy dat was ikke :wink: :lol: :lol:
zo babbeltjes ,ik wens iedereen nog een fijne zaterdagavond.
tot morgen hé :D
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus

Remie
Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
Locatie: Zuid-Holland

21 dec 2024, 22:18


Vriendelijke groet,
AfbeeldingenAfbeelding
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Remie
Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
Locatie: Zuid-Holland

22 dec 2024, 05:54


Vriendelijke groet,
AfbeeldingenAfbeelding
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

patrickmahieu
Lid geworden op: 04 nov 2024, 08:39

22 dec 2024, 08:46

Afbeelding

Goede morgen allemaal

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

22 dec 2024, 09:07

Afbeelding

Een regendag maar toch een goedemorgen
aan jullie allen, maak er maar het beste van...
Beterschap en moed aan onze zieken....
Zeg regelmatig tegen jezelf:
"ik ben sterker dan hetgeen mij overkomt."
:wink:

hoshinkido
Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

22 dec 2024, 09:09

Afbeelding

een goede zondagmorgen allemaal :D
zo heb wat langer geslapen ,want ik lag laat in bed :oops:
maak er een mooie dag van ,vandaag :wink:
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus

RIEKSKE
Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Locatie: GELDROP

22 dec 2024, 09:12

Goede morgen
wens allen fijne zondag kijk maar niet naar buiten regen in stromen :roll:
Afbeelding
Afbeelding
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan

hoshinkido
Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

22 dec 2024, 12:19

hier geen regen riekske ,maar ook geen zon .
we mogen stilaan af tellen ,naar de lente. en de dagen gaan ook verlengen .
lieve mensen ,ik wenst iedereen smakelijk eten :D
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus

hoshinkido
Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

22 dec 2024, 16:43

Afbeelding

zo het weekend zit er weer op,het begint donker te worden.
ik wens iedereen nog een mooie avond,en voor straks
heel goede nachtrust. tot morgen allemaal :D
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

22 dec 2024, 17:05

Afbeelding

Goeienavond iedereen :wink:
De hele voormiddag regen en na
de middag af en toe een streepje zon
en buien, vanalles was het fijne hagel
en regen met veel wind. :roll:
Geen zondags weer maar ach.....
We overleven het wel,
ik hoop dat jullie geen schade hebben
want op sommige plaatsen was het weer erg.... :?

Tot morgen maar weer en slaapwel voor later
en beterschap aan de zieken..... :?
Zeg regelmatig tegen jezelf:
"ik ben sterker dan hetgeen mij overkomt."
:wink:

RIEKSKE
Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Locatie: GELDROP

22 dec 2024, 17:47

AfbeeldingWens allen fijne avond
en tot morgen morgen druk voor kartoffelsalade
voor velen :lol: met plezier
Afbeelding
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan

Remie
Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
Locatie: Zuid-Holland

22 dec 2024, 22:25


Vriendelijke groet,
AfbeeldingenAfbeelding
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

patrickmahieu
Lid geworden op: 04 nov 2024, 08:39

23 dec 2024, 03:50

Afbeelding

Goedemorgen allemaal en een fijne maandag ook

En de wind moet je er maar bij geven
:wink:

Remie
Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
Locatie: Zuid-Holland

23 dec 2024, 06:36


Vriendelijke groet,
AfbeeldingenAfbeelding
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

hoshinkido
Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

23 dec 2024, 07:25

Afbeelding
ook van mij een goedemorgen,al ligt het hier kletsnat buiten :?
net terug van bakkerij en krantenwinkel.
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus