In 't koffie - en theehuisje: " Carpe Diem"
-
gerarda - Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55
Goede avond maatjes,
ja ben hier even afwezig geweest . wat zie ik allemaal Niet goed bij Therie kindje ziek de man van billyken ook niet verbetert .
En oma c ook even naar het ziekenhuis. oei en met die duizeligheid.Ik vind als we dit hebben dat er toch wel altijd iemand bij ons zou moeten zijn als we op straat gaan ,maar ja onze kinderen moeten werken hé.
Alleen Hoshi die maar eet en eet doe maar hoor Hoshi ;Volgende zomer slankt ge wel weer af.
Ik heb weer problemen.Gisteren stelde ik vast dat mijn boiler lekt dus woensdag komt een loodgieter ,maar ja zal het een nieuwe moeten zijn of een reparatie afwachten natuurlijk.
Nu deze morgen merk ik dat een soort van mijn pillen voor mijn hart op zijn.Ja ik was het vergeten dat ik met de laatste strip bezig was. Ik dacht van naar de apotheek te gaan en het zo te krijgen en briefje nadien .Zou wel gaan ,maar apotheek was dicht Ik had noch thans op de pc gekeken en ze zijn gans de dag open ,maar ik dacht dat het voor die kerstdagen dicht was dus. Ik naar de dokter gebeld en mocht deze avond om briefje en naar apotheek die zeker open was. Ik heb dus bijna gans de dag met de auto naar stad gereden met druk verkeer; Ik was onnozel van de zenuwen.
Alle morgen vroeg om mijn pilletjes en die miserie vergeten. Nu nog afwachten met die boiler.
Ik ga nu maar stoppen van zagen en vroeg naar mijn bed gaan denk ik .
groetjes voor iedereen een groeps knuffel
Gerarda

ja ben hier even afwezig geweest . wat zie ik allemaal Niet goed bij Therie kindje ziek de man van billyken ook niet verbetert .
En oma c ook even naar het ziekenhuis. oei en met die duizeligheid.Ik vind als we dit hebben dat er toch wel altijd iemand bij ons zou moeten zijn als we op straat gaan ,maar ja onze kinderen moeten werken hé.
Alleen Hoshi die maar eet en eet doe maar hoor Hoshi ;Volgende zomer slankt ge wel weer af.
Ik heb weer problemen.Gisteren stelde ik vast dat mijn boiler lekt dus woensdag komt een loodgieter ,maar ja zal het een nieuwe moeten zijn of een reparatie afwachten natuurlijk.
Nu deze morgen merk ik dat een soort van mijn pillen voor mijn hart op zijn.Ja ik was het vergeten dat ik met de laatste strip bezig was. Ik dacht van naar de apotheek te gaan en het zo te krijgen en briefje nadien .Zou wel gaan ,maar apotheek was dicht Ik had noch thans op de pc gekeken en ze zijn gans de dag open ,maar ik dacht dat het voor die kerstdagen dicht was dus. Ik naar de dokter gebeld en mocht deze avond om briefje en naar apotheek die zeker open was. Ik heb dus bijna gans de dag met de auto naar stad gereden met druk verkeer; Ik was onnozel van de zenuwen.
Alle morgen vroeg om mijn pilletjes en die miserie vergeten. Nu nog afwachten met die boiler.
Ik ga nu maar stoppen van zagen en vroeg naar mijn bed gaan denk ik .
groetjes voor iedereen een groeps knuffel
Gerarda

-
Therie - Lid geworden op: 01 jul 2005, 17:39
Ik heb weer problemen.Gisteren stelde ik vast dat mijn boiler lekt dus woensdag komt een loodgieter ,maar ja zal het een nieuwe moeten zijn of een reparatie afwachten natuurl
gerarda hoop dat je word geholpen want het is verlof ook voor de jongens loodgieters
chauffage mannen tot 8 januari maar zoon zeg juist er zijn paar die reperatie s doen
want de camionetten staan op de werf en als er iemand in panne vaalt moet geholpen worden alleen dringende gevallen zo als verwarmingen
echt vies smerig weer heb juist fles zuurstof open gedaan krijg bijna geen lucht en heb geen adem pfff
en ja femke klaagde daar straks dat pijn deed ik zeg och hou het maar rustig komt goed
ik ga nu seffens slapen tot morgen slaapwel
gerarda hoop dat je word geholpen want het is verlof ook voor de jongens loodgieters
chauffage mannen tot 8 januari maar zoon zeg juist er zijn paar die reperatie s doen
want de camionetten staan op de werf en als er iemand in panne vaalt moet geholpen worden alleen dringende gevallen zo als verwarmingen
echt vies smerig weer heb juist fles zuurstof open gedaan krijg bijna geen lucht en heb geen adem pfff
en ja femke klaagde daar straks dat pijn deed ik zeg och hou het maar rustig komt goed
ik ga nu seffens slapen tot morgen slaapwel
liefde haalt het beste uit de mens
groetjes therie
groetjes therie
-
Skoebiedoeke - Lid geworden op: 22 dec 2017, 22:20
Ik kom ff loeren en proberen ... goeie avond iedereen
Ik hoop daket goed gedaan heb ...
Kben er terug vandoor ... tt laters nog eens mss ...
Nog een fijne avond allemaal ...
Slaapwel en voor morgen ... gezond weer op ...🎅
Grtjs Skoebiedoeke ...
Ps : .... Oma-C .... wij kennen elkaar nog van vroeger é ... 🎅
Ik hoop daket goed gedaan heb ...
Kben er terug vandoor ... tt laters nog eens mss ...
Nog een fijne avond allemaal ...
Slaapwel en voor morgen ... gezond weer op ...🎅
Grtjs Skoebiedoeke ...
Ps : .... Oma-C .... wij kennen elkaar nog van vroeger é ... 🎅
Een dag niet gelachen ... is een dag niet geleefd ...
-
Bekske - Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

al terug van apotheker gisteren was de huisarts laat was al goed
donker.Dan kom ik niet meer buiten ben goed verkouden zei hij .Alsook ga
volgend jaar uitzoeken wat de problemen met adem zijn .Moet nu proberen
met een medicijn anders is het terug zoeken .Ben enorm kort van adem om
te zwijgen over de pijn en spanning tegen het borstbeen links .Maar ja
onkruid vergaat niet heb ik gisteren gezegd .Zal superblij zijn als die
feestdagen voorbij zijn .Ikzie het als gewone dagen want ik doe toch
niks met die dagen .Gewoon met mijn dieren en hopen dat er niet teveel
vuurwerk ga komen .Want dan heb ik hier mijn handen vol .Begrijp niet
goed waarom er zoveel vuurwerk willen doen ondanks het bekend is dat
dieren zo een angst van hebben .Afijn ja ieder doe waar hij zich goed
bij voel wens jullie fijne feestdagen toe groetje
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Goede morgen allen, je ziet het nog niet maar de dagen zijn
toch al 10 seconden gelengd
Maar hoop doet leven... dus blijven hopen..
Bekske ik ben het volledig met jou eens
en wens je toch het allerbeste... misschien eens bij de cardioloog
die pijn laten onderzoeken...,?
Voor alle leuterkes een gezellig weekend en fijne kerstavond
hier blijft het rustig.. zo heb ik het liefst
Geniet wie het graag doet en tot later...
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36

hallooooo een goeie middag iedereen
tis efkes in de rapte want ik ben juist terug thuis van een begrafenis die erg lang geduurd heeft
hier is het droog maar donker weer zoals de laatste dagen waren , en de kerstverlichting is aan
dus das al gezellig vind ik , de wasjes zijn ook al aan 't draaien en deze namiddag gaan we een
koffietje drinken in onze favoriete tearoom en nog wat shoppen aan de rand van Brugge
allé tis tijd om aan 't middageten te beginnen
voor alle zieken een spoedig herstel en veel sterkte nog
daaaaaag en voor strakjes , smakelijk iedereen
*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
Goede avond maatjes,
Even een kort berichtje ,want voor het ogenblik gebeurt niet veel want we gaan rap buiten en rap weer binnen ook . Nog een drietal weken zoals oma-c zegt de dagen zullen dan weer langer zijn.maar ja koud zal het wel nog zijn .Om uit te vliegen over bruggen en wegen is het nog wat vroeg.
Ik ben deze morgen om mijn pilletjes geweest waar ik toch nog kon aan geraken .Gelukkig want ik weet niet of het kwaad zou kunnen als ik ze een 5 tal dagen niet zou nemen.
Iedereen heeft wat gezondheids problemen .Ik hoop dat ze allemaal mee verdwijnen met die vochtige winter.
Oma-c Marietteke Hoshi Zonnebloemetje en Picasso Billyken Therie Bekske
Ik wens jullie allemaal gezellige kerstdagen lekker eten en samen zijn dat is het belangeijkste.
Groetjes Gerarda

Even een kort berichtje ,want voor het ogenblik gebeurt niet veel want we gaan rap buiten en rap weer binnen ook . Nog een drietal weken zoals oma-c zegt de dagen zullen dan weer langer zijn.maar ja koud zal het wel nog zijn .Om uit te vliegen over bruggen en wegen is het nog wat vroeg.
Ik ben deze morgen om mijn pilletjes geweest waar ik toch nog kon aan geraken .Gelukkig want ik weet niet of het kwaad zou kunnen als ik ze een 5 tal dagen niet zou nemen.
Iedereen heeft wat gezondheids problemen .Ik hoop dat ze allemaal mee verdwijnen met die vochtige winter.
Oma-c Marietteke Hoshi Zonnebloemetje en Picasso Billyken Therie Bekske
Ik wens jullie allemaal gezellige kerstdagen lekker eten en samen zijn dat is het belangeijkste.
Groetjes Gerarda

-
marietteke - Lid geworden op: 26 mar 2006, 19:31

hallo goeieavond
hier ook nog eentje in de rapte
vandaag al soep gemaakt en boodschappen gedaag ,
deze kerstboom hadden we zelf gemaakt , voor ons moeke ,
toen ze in 't home was , met de fotoos van al haar kinderen ,
kleinkinderen en achterkleinkinderen
ik wens iedereen een goeie nachtrust
en tot morgen
geluk vind je onverwacht
-
Goede morgen allen,
Voor iedereen een groet op deze drukke dag..
Koken en alles in orde maken voor het feest.... geniet ervan...
Ik wens allen een fijn kerstfeest en tot morgen...

Voor iedereen een groet op deze drukke dag..
Koken en alles in orde maken voor het feest.... geniet ervan...
Ik wens allen een fijn kerstfeest en tot morgen...

-
Therie - Lid geworden op: 01 jul 2005, 17:39

goede morgen
ja zal voor veel een drukke dag worden ik zelf ga rustig houden
de kinderen gaan naar borgloon naar moeke en pipa ik blijf liever thuis
zoon blijf hier dus ben ik niet alleen en eten moeten we toch zal iets speciaal worden meschien
aan iedereen fijne kerstavond geniet er van
liefde haalt het beste uit de mens
groetjes therie
groetjes therie
-
Hallo, ik was even aan 't overlezen en ik zag dat skoebiedoeke ertussen geslipt was.. 
Welkom meisje...
ja wij kennen elkaar van het libelleforum 
Dat is een tijd geleden....
Maar ik denk dat je bij de topic van "de vier seizoentje 'winter'..."
meer kans hebt om nog bekenden tegen te komen...
Fijne kerstfeesten... en tot...???
Welkom meisje...
Dat is een tijd geleden....
Maar ik denk dat je bij de topic van "de vier seizoentje 'winter'..."
meer kans hebt om nog bekenden tegen te komen...
Fijne kerstfeesten... en tot...???
-
ja ik wilde ook antwoorden op berichtje van skoebiedoeke ,,hoewel ik haar niet ken .Maar toch beleefd en vriendelijk zijn als er iemand bij komt. Dus dacht ik wel dat er iemand anders zou antwoorden . ja ik wist dat onze oma-c wel zou antwoorden . Maar iedereen is welkom .Als skoebiedoeke wat komt babbelen zal ze hier wel praats krijgen. ook .Wie ze niet kent kan ze leren kennen . Hoe meer zielen hoe meer vreugde .
Zo we hebben misschien een kerstkindje bij
groetjes gerarda

Zo we hebben misschien een kerstkindje bij
groetjes gerarda