Hoekje:"De oase van rust 2018-2019".

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

veve

11 feb 2019, 09:56

Goedemorgen allemaal!
Heb lentebloemen mee...
Afbeelding
Ik heb ons bed al voorzien van een vers dekbed en kussens en onderlaken, mijn stof is al overal afgedaan en straks ga ik dweilen!
Ja mijn huis is vuil, onze zoon en zijn gezinnetje waren hier gisteren en dat maakt meer vuil dan dat we hier maar met twee rondlopen hé!
Toen ik pas op was scheen de zon al volonté maar nu is het hier weer grijs aan het komen!
Niet bijzonders op het programma vandaag, deze namiddag een wandeling als het droog blijft tenminste, dan wat oefenen voor de muziekschool, noten en twee liedjes van Schubert, en deze avond naar de notenleer!
Zaterdag is er een concertje op de muziekacademie en moet ik twee stukken zingen.
Eindje geleden dat we Michelly hier gezien hebben...
Ik ga dweilen...tot later!
One life...live it !

schaffen

11 feb 2019, 10:42

Afbeelding

Fijne maandag allemaal 

Vandaag is het hier nog droog , voor zo lang het duurt , gisteren was een triestige dag , de ganse dag regen , en aan de cros was ook weer al niet veel spanning . 

Deze avond ga ik ook naar de bib , nieuwe boeken halen 

Ik heb hier weer mooie foto's gezien van vroeger en nu , met "snelle " dames 

Groetjes

Robert

Rietjes

11 feb 2019, 10:57

Goeie voormiddag

OEF 'k heb het overleefd  :wink:
en 't duurt nog een jaar voor we weer moeten samen tafelen.
Gelukkig maar waren mijn kids en kk er ook en dat maakt al veel goed, evenals het lekkere eten.

Mijn kuisvrouw (me and myself) is ook al geweest vandaag, alles ziet er dus weer netjes uit .

Ivette, we gaan voor dezelfde menu vandaag : spaghetti....
Oud maar niet out !

Rietjes

11 feb 2019, 19:06

Goeieavond

Ik denk dat de lente in de lucht hangt, 'k heb ze precies als eens voelen likken deze namiddag ! 

Afbeelding
Oud maar niet out !

Michelly

11 feb 2019, 20:01

Zo, een dagje hospitaal en aan de naald hangen is weer achter de rug. Gesprek met de oncoloog ging goed maar de scan die voorzien was voor begin april wordt vervroegd naar einde februari en drie dagen later weer naald hangen en gesprek met de oncoloog. Heel hard hopen dat alles oké is en de scan geen rariteiten aan het licht brengt. We houden de spanning er dus weer in, graag of niet. 
Het valt me op dat het de eerste avond sinds lang niet regent en tempeest buiten. Is voor de verandering ook wel eens fijn en slapen zal ik , hoop ik toch, wel goed want heb geen uur gerust vandaag.

Heb verleden week nogal wat slecht en verdrietig nieuws gehad en had het gevoel dat het allemaal niet meer hoefde. Gelukkig gaat dat voorbij maar die knoop in mijn maag is er nog steeds en laat zich niet zomaar ontwarren. Hoop dat het deze week voorbij gaat maar ik kan dingen niet zo gemakkelijk van me afzetten en dat breekt me af en toe op.
Wens iedereen een gezellige avond in het bijzijn van geliefden en /of vrienden en straks een verkwikkende nacht.
Michelly
De sterren zijn niet bang vuurvliegjes te lijken
(Rabindranath Tagore.)

meme-rietje

11 feb 2019, 20:17

Hallo Michelly knufje

goeien avond iedereen
ben naar de bib geweest om het derde boek van de zeven zussen
en zoals ik al verwachte, niks te verkrijgen tot eind februari
heb dan twee andere meegebracht van de zelfde schrijfster
"de lavendel tuin" en "terug van wharton park"
aan de uitleg te zien is het de zelfde schrijfstijl en mysterieus 
nu nog een beetje tv kijken, ncis
dan nog een beetje lezen
en dan dodoke doen
slaap wel

Afbeelding
Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan

corry

12 feb 2019, 09:38

Goedemorgen

Nieuwe uitvoering, er zijn addertjes onder het gras, een prentje plaatsen is er een van, wie zoekt die vind, wacht op de oplossing, vind de knop niet , ben toch geen 🦉
ik tel alleen de zonnige dagen.

Erika1

12 feb 2019, 11:04

Afbeelding

Goeiemorgen,
Hier is het toch al gelukt om iets te plaatsen :wink:

Normaal zou ik vandaag nog eens gaan kuisen, maar ga dat best niet doen het is niet dringend deze maand staat er niets meer op en moet ik niets forceren hé.
Gisteren was het echt wel zwaar met die 4 op 3 dagen vandaar effe rust en straks nog naar broer die jarig is samen rijd ik straks met zussen en schoonbroers ernaar toe en Bibi is bobin :lol:
Brood dat men deelt, smaakt beter.

majoker

12 feb 2019, 12:06

Natuur wordt wakker
Afbeelding
joke
ken je zelf,deel je kennis.

Ritavdm

12 feb 2019, 18:42

Test ! Afbeelding
Oud maar niet Out

Ritavdm

12 feb 2019, 18:43

Rietjes is dus voortaan RitaVdm; er was geen andere oplossing !
Oud maar niet Out

vera-maria

12 feb 2019, 19:55

Goedenavond allemaal, ben hier eindelijk geraakt amai wat is dat allemaal!
Mijn mailadres en wachtwoord en nickname Veve werden niet meer aanvaard, tientallen keren geprobeerd maar lukte langs geen kanten.
Ik werk altijd met mijn IPad en heb het dan maar op mijn vaste pc geprobeerd maar ook zonder resultaat!
Heb nu een nieuwe account aangemaakt met een ander mailadres en mijn echte naam, ik kon me toen aanmelden maar geen reactie plaatsen amai!!!
En na een kwartier ging het plotseling wel amai amai, zie dat Rita ook problemen had!
Zo voila hoop dat het nu verder geen problemen meer opleverd om hier te komen schrijven!
Had een hele vertelling te doen maar na al die perikelen hier heb ik er geen zin meer in!
Zo ben lichtjes gefrustreerd...wens jullie allen nog een gezellige avond en voor straks een deugddoende nachtrust!
You only have one life...live it!

vera-maria

12 feb 2019, 20:13

Afbeelding
Allez het lukt warempel om ook een foto te plaatsen uit de oude doos!
Laatst gewijzigd door vera-maria op 12 feb 2019, 22:37, 1 keer totaal gewijzigd.

corry

12 feb 2019, 22:11

Voor het slapen gaan , sorry voor diegene welke ik niet antwoorden, dochter was hier.

Had Greetie aan de telefoon en die loodste mij er doorheen, oef had geluk.

Hoop dat het de laatste aanpassing is.

Slaapwel tot morgen met meer taterwater

Corry
ik tel alleen de zonnige dagen.

vera-maria

13 feb 2019, 09:25

Goedemorgen allemaal!
Zie dat er hier nog niet teveel passage is blijkbaar hebben meer mensen problemen, Yvette geraakt hier ook niet!
De zon schijnt hier in mijne living en dat vind ik heerlijk!
Niet veel op het programma vandaag , deze namiddag eens naar de bib, en een wandeling maken en deze namiddag ook wat notenleer en zang instuderen, ja zie je bent nooit te oud om te leren!
Wens jullie allen nog een fijne dag en tot later!