Hoekje: "De oase van rust" 2020
-
vera-maria - Lid geworden op: 12 feb 2019, 19:39
Goedemorgen allemaal!
Michelly, ik heb bijna alle boeken gelezen van Harlan Coben!
Mooi je dochter en haar kids Omadina!
Meme- rietje wij hebben moteurkes in onze bakken van de rolluiken, dus wij hoeven maar op een knop te drukken en die gaan omhoog maar...als die kapot zijn is dat natuurlijk hetzelfde probleem als bij jou.
Yvette ik hoop ook dat de activiteiten van de vrouwenclubs waar ik bij ben ook algauw weer opstarten!
Jammer dat de koren nog niet mogen zingen...ik mag vanaf donderdag weer naar de zangles joepie, is veel leuker dan les krijgen via Skype, en is toch altijd enkel de zanglerares en ik alleen tijdens de les dus wij kunnen voldoende afstand van elkaar houden!
Anders niet speciaals te melden.
Tot later daag...
Michelly, ik heb bijna alle boeken gelezen van Harlan Coben!
Mooi je dochter en haar kids Omadina!
Meme- rietje wij hebben moteurkes in onze bakken van de rolluiken, dus wij hoeven maar op een knop te drukken en die gaan omhoog maar...als die kapot zijn is dat natuurlijk hetzelfde probleem als bij jou.
Yvette ik hoop ook dat de activiteiten van de vrouwenclubs waar ik bij ben ook algauw weer opstarten!
Jammer dat de koren nog niet mogen zingen...ik mag vanaf donderdag weer naar de zangles joepie, is veel leuker dan les krijgen via Skype, en is toch altijd enkel de zanglerares en ik alleen tijdens de les dus wij kunnen voldoende afstand van elkaar houden!
Anders niet speciaals te melden.

Tot later daag...
You only have one life...live it!
-
meme-rietje - Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
veve ik heb ook overal moteurkesvera-maria schreef: ↑13 jun 2020, 10:38Meme- rietje wij hebben moteurkes in onze bakken van de rolluiken, dus wij hoeven maar op een knop te drukken en die gaan omhoog maar...als die kapot zijn is dat natuurlijk hetzelfde probleem als bij jou.
uitgenomen aan de zijdeur
toen in de tijd vond mijn ventje dat niet nodig
en ik dacht, ik gebruik mijn armen nog eens zo
Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan
-
Erika1 - Lid geworden op: 18 jan 2004, 01:26
Hallokes allemaal, ik kon er niet meer op met mijn oude account.
Heb dan maar een nieuwe aangemaakt hé veel verschil is het niet alleen ben ik een nummer hoger gegaan
Corry nog een dikke proficiat voor u en Stafke.
Rietjes, dat onweer is hier wel uitbundig geweest met alles erop en eraan.
Vandaag ga ik na 4 maanden mijn broer opzoeken en kijk er echt naar uit.
Normaal komen wij niet zo heel veel bijeen zoals ik bij mijn zussen kom daar ga ik wekelijks naartoe. Sinds kort gaan we 1 keer per week fietsen en zelf ga ik nu ook meer met de fiets om dingen te doen zoals naar winkel, apotheek of naar vriendin, enkel als ik inkopen doe is het met de wagen.
Rietjes, hebben jullie oren niet getuuuuuuut ben aan dat bier beginnen drinken er stonden nog 5 flessen die op moeten want ze vervallen in jullie
en ik ben geen bier drinker hé, maar weggooien doe ik niet dus maar drinken hahaha. Zonder corona zou ik wel langs gebracht hebben maar helaas het mocht niet.
Wat mis ik Peter om zijn bekwaamheid met de pc, deze is bijna ophol gegaan en in de winkel zijn ze niet happig om zulke kleinigheden op te lossen daar verdienen ze niet veel aan, alleen als ze kunnen verkopen dan hebben ze wel tijd voor u.
Heb dan maar een nieuwe aangemaakt hé veel verschil is het niet alleen ben ik een nummer hoger gegaan
Corry nog een dikke proficiat voor u en Stafke.
Rietjes, dat onweer is hier wel uitbundig geweest met alles erop en eraan.
Vandaag ga ik na 4 maanden mijn broer opzoeken en kijk er echt naar uit.
Normaal komen wij niet zo heel veel bijeen zoals ik bij mijn zussen kom daar ga ik wekelijks naartoe. Sinds kort gaan we 1 keer per week fietsen en zelf ga ik nu ook meer met de fiets om dingen te doen zoals naar winkel, apotheek of naar vriendin, enkel als ik inkopen doe is het met de wagen.
Rietjes, hebben jullie oren niet getuuuuuuut ben aan dat bier beginnen drinken er stonden nog 5 flessen die op moeten want ze vervallen in jullie
Wat mis ik Peter om zijn bekwaamheid met de pc, deze is bijna ophol gegaan en in de winkel zijn ze niet happig om zulke kleinigheden op te lossen daar verdienen ze niet veel aan, alleen als ze kunnen verkopen dan hebben ze wel tijd voor u.
Brood dat men deelt, smaakt beter.
-
goeie morgen
proficiat aan de papa's en de opa's

proficiat aan de papa's en de opa's

-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15
Goedemorgen
Zit aan huis gekluisterd, knieën en rug zijn de reden ervan. Dinsdag inspuitingen met cortisone en gel, water eerst uitgetrokken.
Rug is voor later volgende maand.
Moet er mee leren leven en vind me nog bevoordeeld als ik andere zie.
Gisteren was het koppen lopen in Blankenberge, was er niet maar onderweg naar de bakker, zag de geparkeerde auto’s , ja wadde juist grote vakantie.
Omadina, je bent trots op je meisjes, je kleinkinderen en hoe ze het doen in het leven.
Een deel.van onszelf doorgegeven in genen , onze kleinzoon Jürgen papa van Rhune en Romy, heeft een gelijkenis met onze zoon Guy en deze trekt op zijn vader .
Ik lees nu James Patterson, via iPad met voordeel grotere letters en duidelijke druk. Het is wel even wennen.
Morgen komt dochter langs, heeft de uitslag van haar longonderzoek , ben benieuwd, langs mijn kant is astma aanwezig, reden waarom.wij aan zee zijn komen wonen, kleinzonen op te vangen.
Erikaatje, wat fijn je te lezen, trekt Peter maar eens aan zijn oren, een echte vriend is voor het leven.
Saluutjes en tot nog eens
Corry
Zit aan huis gekluisterd, knieën en rug zijn de reden ervan. Dinsdag inspuitingen met cortisone en gel, water eerst uitgetrokken.
Rug is voor later volgende maand.
Moet er mee leren leven en vind me nog bevoordeeld als ik andere zie.
Gisteren was het koppen lopen in Blankenberge, was er niet maar onderweg naar de bakker, zag de geparkeerde auto’s , ja wadde juist grote vakantie.
Omadina, je bent trots op je meisjes, je kleinkinderen en hoe ze het doen in het leven.
Een deel.van onszelf doorgegeven in genen , onze kleinzoon Jürgen papa van Rhune en Romy, heeft een gelijkenis met onze zoon Guy en deze trekt op zijn vader .
Ik lees nu James Patterson, via iPad met voordeel grotere letters en duidelijke druk. Het is wel even wennen.
Morgen komt dochter langs, heeft de uitslag van haar longonderzoek , ben benieuwd, langs mijn kant is astma aanwezig, reden waarom.wij aan zee zijn komen wonen, kleinzonen op te vangen.
Erikaatje, wat fijn je te lezen, trekt Peter maar eens aan zijn oren, een echte vriend is voor het leven.
Saluutjes en tot nog eens
Corry
ik tel alleen de zonnige dagen.
-
Ritavdm - Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Goeie zonnige morgen
Voor papa’s hier bij ons.
Voor papa’s ietsje verder.
Voor papa’s in ons hart.
Voor papa’s met een plusje.
Voor papa’s die zorgen.
Voor papa’s die dromen.
Voor alle papa’s. Fijne vaderdag!
Vaderdag.... al 20 jaar is hij er niet meer, in gedachten wel nog dagelijks.
Corry, je moet maar denken zolang je wakker wordt met pijntjes hier en daar LEEF je nog !
Proberen er verder mee te leven en er het beste van maken
Voor papa’s hier bij ons.
Voor papa’s ietsje verder.
Voor papa’s in ons hart.
Voor papa’s met een plusje.
Voor papa’s die zorgen.
Voor papa’s die dromen.
Voor alle papa’s. Fijne vaderdag!
Vaderdag.... al 20 jaar is hij er niet meer, in gedachten wel nog dagelijks.
Corry, je moet maar denken zolang je wakker wordt met pijntjes hier en daar LEEF je nog !
Proberen er verder mee te leven en er het beste van maken
Oud maar niet Out
-
hier van het zelfde Ivette
er zitten te veel herinneringen in mijn kopke
er zitten te veel herinneringen in mijn kopke
-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15

Goedemorgen
Het geluk hebben om nog samen te zijn daar ben ik dankbaar voor.
Vaderdag vieren wij op 19 maart, dochter is noch nooit deze dag vergeten, ook onze huwelijksverjaardag altijd attent met een bloemetje.
Zoon horen wij niet meer, de hoop dat het anders zou worden was klein.
Weldra is Stridje op kot , heb beloofd haar regelmatig te bellen.
Nog zalig stil hier, de verhuringen zijn gestart, de Duitse grens is open. Ze weten ons te vinden.
Groetjes en tot later, ga verder doen, op zijn gemakskes aan.
Corry
ik tel alleen de zonnige dagen.
-
goeie morgen allemaal

-
Goeiemiddag
Mijn huisje ligt er weer proper bij,
de was terug in de kast...
tijd dus voor mezelf.
Gisteren dan toch de plaatselijke horeca gesteund, alhoewel dat ik nog wat onzeker was maar I wilde haar papa trakteren op een etentje.
't is meegevallen, de zaak die we gekozen hadden is altijd al wel uiterst verzorgd en netjes, nu nog een ietsje meer. Tafels voldoende ver uit elkaar, alle personeel met mondmaskers, parkoers te volgen om naar de toiletten te gaan, ontsmettingsgel aanwezig, onderhoudsploeg aanwezig om tafels en stoelen schoon te maken zodra iemand weg ging. TOP !
Iets anders !
Hier nog steeds geen druppel water uit de hemel zien vallen, alles droogt op in de tuin.
Zou het voor deze namiddag zijn ???
We trekken er toch op uit hoor, de wandelschoenen aan en richting Katsberg; ja we mogen de grens terug over hé.
Menu : Casselrib, gestoomde aardappeltjes, tomaatjes.
Mijn huisje ligt er weer proper bij,
de was terug in de kast...
tijd dus voor mezelf.
Gisteren dan toch de plaatselijke horeca gesteund, alhoewel dat ik nog wat onzeker was maar I wilde haar papa trakteren op een etentje.
't is meegevallen, de zaak die we gekozen hadden is altijd al wel uiterst verzorgd en netjes, nu nog een ietsje meer. Tafels voldoende ver uit elkaar, alle personeel met mondmaskers, parkoers te volgen om naar de toiletten te gaan, ontsmettingsgel aanwezig, onderhoudsploeg aanwezig om tafels en stoelen schoon te maken zodra iemand weg ging. TOP !
Iets anders !
Hier nog steeds geen druppel water uit de hemel zien vallen, alles droogt op in de tuin.
Zou het voor deze namiddag zijn ???
We trekken er toch op uit hoor, de wandelschoenen aan en richting Katsberg; ja we mogen de grens terug over hé.
Menu : Casselrib, gestoomde aardappeltjes, tomaatjes.
Oud maar niet Out
-
vera-maria - Lid geworden op: 12 feb 2019, 19:39
Goedenamiddag allemaal!
Niet speciaals te vertellen, Vaderdag hebben we doorgebracht bij de zoon en zijn gezin we waren uitgenodigd voor een aperitief en het eten, en de schoondochter was jarig 38!
Zaterdag zijn we onverwacht in het nieuwe café beland in ons stadje, een schoonbroer zag ons te voet passeren en riep ons binnen!
Een hele mooie zaak maar van social distancing...ja daar trokken ze zich niks van aan...alleen de meisjes die buiten de bestellingen opnamen droegen hun masker alsook de bazin, achter de toonbank stonden er zeker 6 personen, en personeel die uit de keuken kwam en zonder masker er gans de tijd nodeloos weg en weer liepen!
Ik heb me mateloos geërgerd...ik ga er voorlopig niet terug!
Vandaag al naar de kini geweest en met mijn wagen voor onderhoud en straks komt er iemand kijken voor een nieuwe afsluiting naast ons huis!
En er zit een wasje te draaien die bijna op zijn einde loopt, dus straks nog een wasje buitenhangen zal weer rap droog zijn!
Allez ben er mee weg, nog een aangename namiddag en tot later daaag...
Niet speciaals te vertellen, Vaderdag hebben we doorgebracht bij de zoon en zijn gezin we waren uitgenodigd voor een aperitief en het eten, en de schoondochter was jarig 38!
Zaterdag zijn we onverwacht in het nieuwe café beland in ons stadje, een schoonbroer zag ons te voet passeren en riep ons binnen!
Een hele mooie zaak maar van social distancing...ja daar trokken ze zich niks van aan...alleen de meisjes die buiten de bestellingen opnamen droegen hun masker alsook de bazin, achter de toonbank stonden er zeker 6 personen, en personeel die uit de keuken kwam en zonder masker er gans de tijd nodeloos weg en weer liepen!
Ik heb me mateloos geërgerd...ik ga er voorlopig niet terug!
Vandaag al naar de kini geweest en met mijn wagen voor onderhoud en straks komt er iemand kijken voor een nieuwe afsluiting naast ons huis!
En er zit een wasje te draaien die bijna op zijn einde loopt, dus straks nog een wasje buitenhangen zal weer rap droog zijn!
Allez ben er mee weg, nog een aangename namiddag en tot later daaag...
You only have one life...live it!
-
NU de grenzen open zijn zij we nog maar eens naar La Douce France gereden om daar te stappen : 7,5 km.
Ga je mee ???
Ons start- en eindpunt, helaas gesloten :

Nog heel veel Vlaamse opschriften :

Onderweg ff zoeken op de kaart want het blaadje met de vooraf uitgeschreven te volgen nummertjes was bibi kwijtgeraakt :

Wie weet wat dit is ? Vruchtjes, zaadjes, eitjes ???? Ik in ieder geval niet ????

De hond niet gezien :

JA, we hebben zelfs een COL(letje) beklommen

Prachtige weggetjes :

en dit heb ik geplukt onderweg :

en oh ja we hebben het droog gehouden
Ga je mee ???
Ons start- en eindpunt, helaas gesloten :

Nog heel veel Vlaamse opschriften :

Onderweg ff zoeken op de kaart want het blaadje met de vooraf uitgeschreven te volgen nummertjes was bibi kwijtgeraakt :

Wie weet wat dit is ? Vruchtjes, zaadjes, eitjes ???? Ik in ieder geval niet ????

De hond niet gezien :

JA, we hebben zelfs een COL(letje) beklommen

Prachtige weggetjes :

en dit heb ik geplukt onderweg :

en oh ja we hebben het droog gehouden
Oud maar niet Out