In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2022
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35

Al het koperdraad wat op voorraad lag heb ik deze morgen weg kunnen werken wat mijn plan was vanmorgen vroeg zoals U heeft kunnen lezen in een eerder berichtje van mij.
Geen tegenstrubbelingen gehad van
Gina, wat in feite echt wel ’n wonder is, tja.. eigenlijk ook weer niet… ’t is tenslotte ook voor haar kleinkind dat ik mezelf zo enorm uitsloof en in ’t zweet werk..! Menu:

Weet U dat ook weer..!
Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag en avond toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
Remie hier zal jij je waarschijnlijk niet in 't zweet werken want tis hier ijskoud buiten
maar je kan nog altijd een doucheke nemen hé of een fris badje

maar je kan nog altijd een doucheke nemen hé of een fris badje

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
Aan dat staartje blijf je meestal 't beste in beweging Jadi..!
'k Vind het bijzonder knap, leuk en fijn dat U mee blijf doen en niet net als onze gewezen stoere soldaat de handdoek steeds al vlug in de ring gooit.
voor U.-
Goed idee Z-Bloemetje, moet ik eerst wel effe informeren bij HM of dat op dit ogenblik wel uitkomt voor haar.zonnebloemetje schreef: ↑25 jan 2022, 11:21Remie je kan nog altijd een doucheke nemen hé of een fris badje
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04

Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Dank je wel voor het lekkere recept

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
nizinnyke - Lid geworden op: 19 jan 2022, 22:33
Goedemiddag medeleden van dit Carpe Diem-hoekje!
Wat zijn jullie vroeg steeds op de morgen
Als ik eindelijk even rust om te komen kijken, zie ik hoe bedrijvig jullie al waren, en krijg bijna een soort buurtkrant te lezen
Tja, met honden in huis raak je nooit uitgeklust, ze blijven je verrassen elke dag
@zonnebloemetje je recept voor die rode kool wil ik ook wel eens uitproberen, please?
Wie weet of ik die verwende seut hier toch nog eens kan bekoren ermee
En nee, het volstaat gelukkig om 1 x/week te borstelen x betuttelen (groot nazicht). Verleden jaar rond deze tijd had ik er nog 10 lopen hier. Helaas op korte tijd 4 moeten uitzwaaien, dat zijn nu sterretjes hierboven....
@Jadi lekker warm houden die zere nek, ik zou er een kersenpitkussen opleggen
@An-W Hoop dat het meevalt bij die dermatoloog voor je man, en hier is februari water-maand
En ja hoor : skype hoort bij het microsoft pakket, werd vroeger heel veel gebruikt. Dat Teams en Zoom vind ik maar niks om te vergaderen, er zit wel altijd iemand te klooien met die prullen (ik dus ook)
@Bert Mijn vrienden weten, als ik niet bereikbaar ben, rij ik met de auto. Nooit opnemen dan, en ook niet stiekum gluren
@Remie als je je in het zweet wil werken, kan ik je wel enkele dagen bezig houden hoor, je roept maar!
@mama-inge Fijn dat je kids naar school kunnen, hier zijn hele klassen ziek of in isolatie. Je zal maar naar je werk moeten, als je kinderen thuis zijn
Wat zijn jullie vroeg steeds op de morgen
Als ik eindelijk even rust om te komen kijken, zie ik hoe bedrijvig jullie al waren, en krijg bijna een soort buurtkrant te lezen
Tja, met honden in huis raak je nooit uitgeklust, ze blijven je verrassen elke dag
@zonnebloemetje je recept voor die rode kool wil ik ook wel eens uitproberen, please?
Wie weet of ik die verwende seut hier toch nog eens kan bekoren ermee
En nee, het volstaat gelukkig om 1 x/week te borstelen x betuttelen (groot nazicht). Verleden jaar rond deze tijd had ik er nog 10 lopen hier. Helaas op korte tijd 4 moeten uitzwaaien, dat zijn nu sterretjes hierboven.... @Jadi lekker warm houden die zere nek, ik zou er een kersenpitkussen opleggen
@An-W Hoop dat het meevalt bij die dermatoloog voor je man, en hier is februari water-maand
En ja hoor : skype hoort bij het microsoft pakket, werd vroeger heel veel gebruikt. Dat Teams en Zoom vind ik maar niks om te vergaderen, er zit wel altijd iemand te klooien met die prullen (ik dus ook)
@Bert Mijn vrienden weten, als ik niet bereikbaar ben, rij ik met de auto. Nooit opnemen dan, en ook niet stiekum gluren
@Remie als je je in het zweet wil werken, kan ik je wel enkele dagen bezig houden hoor, je roept maar!
@mama-inge Fijn dat je kids naar school kunnen, hier zijn hele klassen ziek of in isolatie. Je zal maar naar je werk moeten, als je kinderen thuis zijn
-
Nou Ponneke, dat wil ik (meestal) niet, maar dat moet ik..!

Herhaalt verzoekje Ponneke: viewtopic.php?p=4962581&sid=07a1c4c58c1 ... e#p4962581
-
halloooooo een goeie namiddag iedereen
zojuist onze koffie gedronken sè en met een lekkere witte chocoladetruffel er bij , mmmmmm
Ponneke je hebt een pb tje hoor en laat het smaken hé
An graag gedaan hoor en smakelijk hé als je het eens uitprobeert
gerda , hallooooo
allé het zal weer vroeg donker zijn zo te zien
daaaaaaaag

zojuist onze koffie gedronken sè en met een lekkere witte chocoladetruffel er bij , mmmmmm
Ponneke je hebt een pb tje hoor en laat het smaken hé
An graag gedaan hoor en smakelijk hé als je het eens uitprobeert
gerda , hallooooo
allé het zal weer vroeg donker zijn zo te zien
daaaaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-

Uit mijn archief: Vaar- en Fietstochtjes: 2021

Nieuwegein/Jutphaas
Het lijkt wel of het nooit April wil gaan worden, dan begint tenminste ’t nieuwe vaarseizoen en ik weer iedere dag buiten om weer lekker te kunnen gaan fietsen en varen....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
Remie nog efkes geduld hé om te gaan varen
want nu ist nog winter
en de tijd gaat nu al rap genoeg hoor en in afwachting van het beter weer kan je nu nog veel samen zijn met je vrouwtje en das toch ook leuk hé

want nu ist nog winter
en de tijd gaat nu al rap genoeg hoor en in afwachting van het beter weer kan je nu nog veel samen zijn met je vrouwtje en das toch ook leuk hé

*** Zie het leven van de zonnige kant ***