In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2022 (2)
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04

Willempie.
Ik woon ook in Overijssel in het mooie Zwartsluis
Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooo een goeie namiddag iedereen
zojuist een koffietje gedronken en dat smaakte met vers gebakken cake er bij
Sarina mooi plaatje hoor van jou en tis juist wat er op staat
want wij hebben er een leuke voormiddag van gemaakt
en hopelijk heb je genoten van jou wandeling
Ponneke een drukke dag bij jou zo te zien
hier doe ik het vandaag rustig aan want de vorige dagen heb ik al genoeg kuiswerkjes gedaan
Sita mooi hoor die bloemen en ze hebben een speciale kleur vind ik
en das wel vroeg dat de slakken er al zijn om er aan te eten
wij hadden vorig jaar ook veel slakken in onze tuin en ze waren verzot op onze hosta's
en we zagen er ook heel veel 's nachts op ons overdekt terras achteraan in onze tuin waar de egeltjes komen eten en ze waren dus ook zot van dat egelvoer en dus is mijn ventje verschillende keren 's avonds voor het slapen gaan die slakken gaan vangen bij de potjes egelvoer en hij heeft er vorige zomer 580 gevangen van die grote naaktslakken , want vergif gebruiken wij niet in onze tuin want das giftig voor de vogeltjes en de egeltjes ook
mama-inge ik weet eigenlijk geen prijs van brood in de winkel want ik bak altijd zelf brood en dat is veel lekkerder vinden wij en ook veel goedkoper
Remie naar de koers gekeken vandaag ??????????????
gerda samen van een koffietje genoten met je ventje , dat doen wij ook graag hoor
marietteke alles goed met jou en doe het maar rustig aan hoor met die hoge bloeddruk
allé ik ga nog een beetje strijken
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda, puzzel,
An-Wildflower, Thijli, mama-inge , Ponneke , Sarina en Willempie
geniet nog van jullie donderdag verder
daaaaaag

zojuist een koffietje gedronken en dat smaakte met vers gebakken cake er bij
Sarina mooi plaatje hoor van jou en tis juist wat er op staat
want wij hebben er een leuke voormiddag van gemaakt
en hopelijk heb je genoten van jou wandeling
Ponneke een drukke dag bij jou zo te zien
hier doe ik het vandaag rustig aan want de vorige dagen heb ik al genoeg kuiswerkjes gedaan
Sita mooi hoor die bloemen en ze hebben een speciale kleur vind ik
en das wel vroeg dat de slakken er al zijn om er aan te eten
wij hadden vorig jaar ook veel slakken in onze tuin en ze waren verzot op onze hosta's
en we zagen er ook heel veel 's nachts op ons overdekt terras achteraan in onze tuin waar de egeltjes komen eten en ze waren dus ook zot van dat egelvoer en dus is mijn ventje verschillende keren 's avonds voor het slapen gaan die slakken gaan vangen bij de potjes egelvoer en hij heeft er vorige zomer 580 gevangen van die grote naaktslakken , want vergif gebruiken wij niet in onze tuin want das giftig voor de vogeltjes en de egeltjes ook
mama-inge ik weet eigenlijk geen prijs van brood in de winkel want ik bak altijd zelf brood en dat is veel lekkerder vinden wij en ook veel goedkoper
Remie naar de koers gekeken vandaag ??????????????
gerda samen van een koffietje genoten met je ventje , dat doen wij ook graag hoor
marietteke alles goed met jou en doe het maar rustig aan hoor met die hoge bloeddruk
allé ik ga nog een beetje strijken
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda, puzzel,
An-Wildflower, Thijli, mama-inge , Ponneke , Sarina en Willempie
geniet nog van jullie donderdag verder
daaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
Kreeg vanmiddag te horen van het CBR dat er nog 'n extra keuring (3e dus) nodig is die ik moet ondergaan, komt dus nog eens €119,00 aan extrakosten bij het geheel van wat het me al gekost heeft..!Remie schreef: ↑09 mar 2022, 18:58Nog geen idee..!zonnebloemetje schreef: ↑09 mar 2022, 11:15Remie ben je weer goed gekeurd om met je auto te rijden ??????
Daarover, met de 2 rapporten van de keuringsarts in de hand, moet nu het CBR gaan beslissen.
Waarschijnlijk uitslag met ±4 weken.(Hoop ik toch..!)
Later als ik het rijbewijs krijg? en op kan gaan halen, komen daar nog eens ruim €40,00 bij, 't is 'n dievenzooi alles met alles..!
Laatst gewijzigd door Remie op 10 mar 2022, 17:58, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Dat zat ik inderdaad Z-Bloemetje.
Maar dat werd abrupt verstoort door de mededeling van het CBR, toen moest er ineens weer veel geregeld en afgesproken worden via dit
geitending en telefoon.Maar oké, da's ook allemaal alweer geregeld en afgesproken voor wanneer ik die extra keuring kan krijgen..!
Daarna is ook weer afwachten wat daar weer over beslist gaat worden door het CBR..!
-
Lekkerder kan ik wel inkomen, maar met de huidige energieprijzen ook nog steeds goedkoper Z-Bloemetje?zonnebloemetje schreef: ↑10 mar 2022, 17:18ik weet eigenlijk geen prijs van brood in de winkel want ik bak altijd zelf brood en dat is veel lekkerder vinden wij en ook veel goedkoper
-
Lenk - Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54
Idd An, jij begrijpt wat ik bedoelAn-W schreef: ↑10 mar 2022, 08:57Ik denk over de posts van 4 maart nog .zonnebloemetje schreef: ↑09 mar 2022, 22:17Lenk heeft er hier iemand jou gemanipuleerd ?????????????
en ik weet ook niet goed wat je bedoeld met die eigen mening
vlug beterschap met die verkoudheid en hopelijk helpt die paracetamol goed
Lenk , ik doe dan ook wel eens
Niet wegblijven hoor .
En beterschap hoor , goed uitzieken . Ik las in de krant vanmorgen dat er ook griep heerst .
Ik hoef geen onderbouwde en oplossende kritiek. Als ik zin heb om leuke plaatjes te zetten doe ik dat. Als ik zin heb om op iedereen te reageren doe ik dat. Als ik zin heb een ego bericht te zetten doe ik. Ik zal het zachter zeggen niemand moet mij daarin sturen. Ik ben oud en wijs genoeg op dat zelf te beslissen
en iedereen doet wat mij betreft hetzelfde. Ik zal daar geen kritiek op uiten. Als ik iets niet leuk vind kan ik altijd nog scrollen.
En dat bedoel ik nu met vrije meningsuiting.
Niemand moet iemand zeggen wat hij of zij moet doen of laten.
Suggestie of ideeën op iets altijd welkom.
zo ik ga eruit en zie wel verder
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooo een goeie avond allemaal
nog efkes in de rapte voordat ik mij in mijn zetel placeer om tv te kijken
Remie ik bak inderdaad goedkoper mijn brood dan de prijs in de winkel
want voor een broodje van 500gr betaal ik 0,69 cent voor het bakmeel
en mijn bak oventje is 500W en verbruikt maar zijn energie op volle kracht het laatste half uur als het brood echt aan 't bakken is en dus zal ik toch nog goedkoper bakken dan de prijs in de winkel
en wat sneu dat je nu nog extra kosten moet doen om verder met de auto te mogen rijden
Lenk ik geef jou volledig gelijk dat iedereen hier mag schrijven wat die wil
dus kom maar verder schrijven zoals je gewoon bent want dat doe ik ook
en iedereen is daar vrij in
nog een fijne warme avond verder met jou bruintje samen in de zetel
Sarina wat een leuke afbeelding van jou
en goed dat je van je wandeling hebt genoten en dat zal jou zeker goed gedaan hebben
allé nu een kersenpitkussentje verwarmen om tussen mijn rug en de zetel leuning te steken zodat mijn rug goed warm krijgt waardoor mijn spieren dan wat minder pijn zullen doen
voor alle leutertjes nog een gezellige warme avond verder
daaaaaag

nog efkes in de rapte voordat ik mij in mijn zetel placeer om tv te kijken
Remie ik bak inderdaad goedkoper mijn brood dan de prijs in de winkel
want voor een broodje van 500gr betaal ik 0,69 cent voor het bakmeel
en mijn bak oventje is 500W en verbruikt maar zijn energie op volle kracht het laatste half uur als het brood echt aan 't bakken is en dus zal ik toch nog goedkoper bakken dan de prijs in de winkel
en wat sneu dat je nu nog extra kosten moet doen om verder met de auto te mogen rijden
Lenk ik geef jou volledig gelijk dat iedereen hier mag schrijven wat die wil
dus kom maar verder schrijven zoals je gewoon bent want dat doe ik ook
en iedereen is daar vrij in
nog een fijne warme avond verder met jou bruintje samen in de zetel
Sarina wat een leuke afbeelding van jou
en goed dat je van je wandeling hebt genoten en dat zal jou zeker goed gedaan hebben
allé nu een kersenpitkussentje verwarmen om tussen mijn rug en de zetel leuning te steken zodat mijn rug goed warm krijgt waardoor mijn spieren dan wat minder pijn zullen doen
voor alle leutertjes nog een gezellige warme avond verder
daaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
Lenk - Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54
hey leuterkes, ik ben blij dat sommige begrijpen wat ik bedoel.
Ik ben gewoon mezelf hier punt amen en uit. Ik kan me niet ander voordoen als ik ben, ik ben wie ik ben.
Sarina, die alter ego moet je maar eens per pb uitleggen. ik begrijp er niets van maar altijd bereid om bij te leren hoor. Trouwens ik ben blij dat er terug bij bent. Heel veel welkom terug
Jadi jij had nog een heel heel heel heel gemeende verjaardagswens te goed meid. Echt gemeend. Wel laat maar ...
Ik ben weeral blij dat het donderdagavond is. morgen boodschappen dag, niet veel effe naar veel maanden weeral een C.rr.f..r. Maar ik ze nog wel een mondmasker op hoor. Ik ben er niet gerust in. Trouwens ik ben nog steeds snip verkouden. Dus voor mijn mede mensen. Mondmasker op.
ik zelf ben nog steeds aan het niezen en snotteren, heel raar normaal gaat dit over in keelpijn verstopte neus maar bij ventje en ik niet. Heel raar. ach ja het zal wel weer overgaan zekers. Covid mimd??? zeker geen hooikoorts dat ken ik maar al te goed. Bovendien neem ik daar medicatie voor.
Bert alles oké met je en de corona toestanden. Ik hoop van wel.
Willem welkom ook jij bent geveld door het Kl.t. virus. Hopelijk herstel je snel. Ik lees je verder graag. Kom maar lekker vertellen hier.
Remie ik lees dat het allemaal niet zo eenvoudig is om verder na een bepaalde leeftijd met de auto te mogen rijden.
Wel dat is idd in België helemaal anders, mijn moeder rijdt nog rustig met haar autootje rond. Gezien je mijn leeftijd kan je wel schatten hoe jong ze is.
Ponneke en An ik blijf nog wel effe.
Zo ik ga eruit nu, ben moe en mijn bruintje wil nog een wandeling en daarna een lekker bot en daarna lekker bij haar vrouwtje lekker in de zetel.
Zo slaapwel iedereen.
Ik ben gewoon mezelf hier punt amen en uit. Ik kan me niet ander voordoen als ik ben, ik ben wie ik ben.
Sarina, die alter ego moet je maar eens per pb uitleggen. ik begrijp er niets van maar altijd bereid om bij te leren hoor. Trouwens ik ben blij dat er terug bij bent. Heel veel welkom terug
Jadi jij had nog een heel heel heel heel gemeende verjaardagswens te goed meid. Echt gemeend. Wel laat maar ...
Ik ben weeral blij dat het donderdagavond is. morgen boodschappen dag, niet veel effe naar veel maanden weeral een C.rr.f..r. Maar ik ze nog wel een mondmasker op hoor. Ik ben er niet gerust in. Trouwens ik ben nog steeds snip verkouden. Dus voor mijn mede mensen. Mondmasker op.
ik zelf ben nog steeds aan het niezen en snotteren, heel raar normaal gaat dit over in keelpijn verstopte neus maar bij ventje en ik niet. Heel raar. ach ja het zal wel weer overgaan zekers. Covid mimd??? zeker geen hooikoorts dat ken ik maar al te goed. Bovendien neem ik daar medicatie voor.
Bert alles oké met je en de corona toestanden. Ik hoop van wel.
Willem welkom ook jij bent geveld door het Kl.t. virus. Hopelijk herstel je snel. Ik lees je verder graag. Kom maar lekker vertellen hier.
Remie ik lees dat het allemaal niet zo eenvoudig is om verder na een bepaalde leeftijd met de auto te mogen rijden.
Wel dat is idd in België helemaal anders, mijn moeder rijdt nog rustig met haar autootje rond. Gezien je mijn leeftijd kan je wel schatten hoe jong ze is.
Ponneke en An ik blijf nog wel effe.
Zo ik ga eruit nu, ben moe en mijn bruintje wil nog een wandeling en daarna een lekker bot en daarna lekker bij haar vrouwtje lekker in de zetel.
Zo slaapwel iedereen.
-
nizinnyke - Lid geworden op: 19 jan 2022, 22:33
Goede avond leuteraars, allen en alvast welterusten!
Ik zit hier nog wat te knoeien op de PC, Alle inlogs en zo overnemen, zodat ik bij een eventuele nieuwe alles netjes kan overzetten!
Mijn deel van het huis is weer netjes, de rest is voor hussie morgen.
Ik heb een kiné sessie, en nadien her en der wat boodschapjes halen.
Ach, en ik ben nog snel wezen bijtanken vanavond na de ringtraining, morgen wordt die weer heel wat duurder!
En te bedenken dat de helft uit belastingen en accijnzen bestaat....maar gauw even de oorlog gebruiken als excuus
Net als het brood dat zou duurder worden...die bloem is van meel van afgelopen jaar - dus wie stroopt ons?
En zo gaat het met veel hoor, snel even de prijzen hoger trekken, want de oorlog maakt alles duurder
Je mag er niet op door blijven denken, want dan worden we stapelgek! Nu zet ik mijn verstand nu op nul en zoek mijn mandje op dus welterusten!

Ik zit hier nog wat te knoeien op de PC, Alle inlogs en zo overnemen, zodat ik bij een eventuele nieuwe alles netjes kan overzetten!
Mijn deel van het huis is weer netjes, de rest is voor hussie morgen.
Ik heb een kiné sessie, en nadien her en der wat boodschapjes halen.
Ach, en ik ben nog snel wezen bijtanken vanavond na de ringtraining, morgen wordt die weer heel wat duurder!
En te bedenken dat de helft uit belastingen en accijnzen bestaat....maar gauw even de oorlog gebruiken als excuus

Net als het brood dat zou duurder worden...die bloem is van meel van afgelopen jaar - dus wie stroopt ons?
En zo gaat het met veel hoor, snel even de prijzen hoger trekken, want de oorlog maakt alles duurder
Je mag er niet op door blijven denken, want dan worden we stapelgek! Nu zet ik mijn verstand nu op nul en zoek mijn mandje op dus welterusten!

-
Goed ook van U hoor Lenk..!
Zelf heb ik gelukkig ook nooit anders gedaan..!

Nu hoop ik toch vandaag ’n belletje te krijgen dat de buitenband binnen is die was besteld, kan ik die tenminste even gaan afhalen en mijn fietsje weer in orde gaan brengen.
Nu heb ik ’t bijna de hele week al moeten missen om even de polder in te kunnen gaan fietsen, zeker met dat prachtige weer van de afgelopen dagen was het afzien, leuk is anders hoor……
Maar goed, er zijn ergere dingen waar we ons nu druk om moeten maken toch…..
Voor allen met ziektes of andere narigheid, STERKTE en BETERSCHAP toegewenst.
Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...