In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2022 (5)
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04

Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Iemand zin in een tas warme soep, het is pompoensoep
Pffff. . . regen en nog eens regen !
Ik was er zo op gevierd om eens naar de markt te gaan.
Oeps ! Sorry goede morgen iedereen
En nu. . . wat gaan we eten ? Ik heb niks uitgehaald uit de diepvries. . Ventje had een slaatje meegebracht voor zichzelf .Eentje dat hij graag eet. Maar ik eet liever warm met zo'n weer.
Dus hij moet wel deze middag zijn slaatje eten het is morgen de vervaldag. . . En ik . tja misschien haal ik wel een biefstuk uit de diepvries, of diepvriesmenu :macaroni met kaas/ham. .
Die moet ook eens op. Samen met de pizza's noem ik dat altijd een noodmenu.
woeha
Ik wens iedereen een fijne (natte) dag toe
toedeloe
menu: slaatje voor 't ventje en ik zal maar een noodmenu eten dan.Eens geen werk in de keuken
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooo een goeie natte morgen allemaal
tis weeral in de rapte maar ik ben hier toch hé
want we gaan vandaag naar mijn broer om wat paperassen te doen die nodig zijn samen met mijn zus
en das meestal de maandag voor gans de dag omdat het dan de sluitingsdag is bij mijn zus
alles is hier kletsnat buiten want het heeft al goed geregend
Sita wat mooi die bewerking van de hondjes , bedankt hoor
verder heb ik hier ook alweer mooie fotootjes gezien
marietteke wat leuk dat we eindelijk eens iets van jou horen en hopelijk is alles goed daar bij jullie ????
Bertje , leuk dat je er ook efkes bent hoor en gelukkig heb je nog de weg gevonden hebt naar ons k&t huisje
sorry maar ik moet verder doen
voor iedereen die het moeilijk heeft veel sterkte nog
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda,
An-Wildflower, mama-inge, Ponneke, Sarina, pastoor
nog een aangename maandag verder
daaaaaag

tis weeral in de rapte maar ik ben hier toch hé
want we gaan vandaag naar mijn broer om wat paperassen te doen die nodig zijn samen met mijn zus
en das meestal de maandag voor gans de dag omdat het dan de sluitingsdag is bij mijn zus
alles is hier kletsnat buiten want het heeft al goed geregend
Sita wat mooi die bewerking van de hondjes , bedankt hoor
verder heb ik hier ook alweer mooie fotootjes gezien
marietteke wat leuk dat we eindelijk eens iets van jou horen en hopelijk is alles goed daar bij jullie ????
Bertje , leuk dat je er ook efkes bent hoor en gelukkig heb je nog de weg gevonden hebt naar ons k&t huisje
sorry maar ik moet verder doen
voor iedereen die het moeilijk heeft veel sterkte nog
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda,
An-Wildflower, mama-inge, Ponneke, Sarina, pastoor
nog een aangename maandag verder
daaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35

Zo.. da’s allemaal heel vlotjes verlopen, was om 10:20u alweer met dit
Geitending hier thuis in de weer..!
‘k Was daar wel bijna zeiknat geregend in die paar minuten dat ik uit de Pinda moest om onze troep in de verschillende containers te gooien..!
Menu:

Weet U dat ook weer..!
Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag en avond toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
ponneke - Lid geworden op: 16 mar 2022, 10:56
Hallo allemaal, fijne maandag
Ook hier meer dan genoeg water gevallen vind ik, de tekorten van de droge zomer zijn al lang weer dik aangevuld, nog even en er wordt weer gejankt, of nog enkele stortbuien en de boel staat weer onder, de paniekzaaiers! Voor mij was dit ook weer genoeg hoor, graag nog wat najaars
Pompoensoep klinkt heerlijk Jadi, schep maar uit voor me!
Gisteren droogde de was lekker aan de lijn, Inge heeft dus beetje pech dat het nu de droger inmoet. Maar die heeft door de kids veel meer was ook.
En wat een fijn bezoek van Marietteke en Bert, gezellig! En wat die dacht... ik juist hetzelfde toen ik het bericht in de krant las
Zonnebloemetje kwam en ging in alle haast ocherm
Gerda, van het WE genieten is wat laat nu of te vroeg alweer!
Lenk, jij hebt je moeder nog, ik mis de mijne al zowat 10 jaar... en het was een schrijnende toestand om te zien hoe ze aftakelde. Ik kan je alleen maar veel sterkte wensen...
Fijne avond allen

Ook hier meer dan genoeg water gevallen vind ik, de tekorten van de droge zomer zijn al lang weer dik aangevuld, nog even en er wordt weer gejankt, of nog enkele stortbuien en de boel staat weer onder, de paniekzaaiers! Voor mij was dit ook weer genoeg hoor, graag nog wat najaars

Pompoensoep klinkt heerlijk Jadi, schep maar uit voor me!
Gisteren droogde de was lekker aan de lijn, Inge heeft dus beetje pech dat het nu de droger inmoet. Maar die heeft door de kids veel meer was ook.
En wat een fijn bezoek van Marietteke en Bert, gezellig! En wat die dacht... ik juist hetzelfde toen ik het bericht in de krant las

Zonnebloemetje kwam en ging in alle haast ocherm
Gerda, van het WE genieten is wat laat nu of te vroeg alweer!
Lenk, jij hebt je moeder nog, ik mis de mijne al zowat 10 jaar... en het was een schrijnende toestand om te zien hoe ze aftakelde. Ik kan je alleen maar veel sterkte wensen...
Fijne avond allen

-
Lenk - Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54
Wel wel wel de story van de 3 Wels. Waarom dacht ik ook niet onmiddellijk aan onze koperstripper. Toch wel, in het artikel stond dat ze het koper niet in België kunnen verkopen maar wel in het buitenland. JAJABert schreef: ↑17 okt 2022, 09:02Dag allemaal,
Denk dat Remie in ons Belgenlandje geweest is.
Haha, sorry Remie dit moest ik toch even kwijt. Voor de rest is alles oké hier.Diefstal van 700 meter kabel veroorzaakt hinder voor treinverkeer tussen Vilvoorde en Mechelen
Tussen Mechelen en Vilvoorde is er 700 meter kabel gestolen en dat zorgt voor hinder voor het treinverkeer in de ochtendspits. Er zijn verschillende treinen afgeschaft.
Hier in het huisje ook nog altijd iedereen met dezelfde kwaaltjes en troubles lees ik.
Nog een fijne maandag verder voor iedereen.
Wanneer ik nog eens zal verschijnen? Geen idee. Bij een bevlieging zoals nu zekers.![]()
Hmmm
-
Lenk - Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54
Ponneke
Dank voor je lieve woorden
Leuterkes Het is gisterenavond geëscaleerd. Heb man duidelijk gemaakt dat Ik het beu ben om er alleen voor te staan. Ik heb de oudste opgebeld dat het zo niet verder kan. Ik wil en kan er niet meer alleen voor staan.
Ik kan dit niet meer aan. Ze heeft het begrepen en is in actie geschoten. Ze heeft me beloofd dat ze mij zal bijstaan.
We zien het wel zekers. Ik voel me alle bij al wel iets beter nu.
Leuterkes Het is gisterenavond geëscaleerd. Heb man duidelijk gemaakt dat Ik het beu ben om er alleen voor te staan. Ik heb de oudste opgebeld dat het zo niet verder kan. Ik wil en kan er niet meer alleen voor staan.
Ik kan dit niet meer aan. Ze heeft het begrepen en is in actie geschoten. Ze heeft me beloofd dat ze mij zal bijstaan.
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedenavond allen ,
Jadi , wij hadden ook een leuk formaatje pompoen uit de tuin

Marietteke en Bert kwamen ons met een bezoek vereren
Gezellie
Lenk , je hebt groot gelijk dat je uit je slof bent geschoten . Nu kunnen ze in actie komen.
Het nieuws over de koperstripper in de Belgische krant is mij ontgaan
( Remie kan wel tegen een grapje toch ?
)
Ponneke , ja dat aftakelen . Vreselijk . Ik hoop dat ons zelf dat lot bespaard blijft .
Vandaag gewerkt en morgen op jongste kleinzoon passen .
Fijne avond wens ik jullie allemaal . Toedeloeeeee.
Jadi , wij hadden ook een leuk formaatje pompoen uit de tuin

Marietteke en Bert kwamen ons met een bezoek vereren
Lenk , je hebt groot gelijk dat je uit je slof bent geschoten . Nu kunnen ze in actie komen.
Het nieuws over de koperstripper in de Belgische krant is mij ontgaan
( Remie kan wel tegen een grapje toch ?
Ponneke , ja dat aftakelen . Vreselijk . Ik hoop dat ons zelf dat lot bespaard blijft .
Vandaag gewerkt en morgen op jongste kleinzoon passen .
Fijne avond wens ik jullie allemaal . Toedeloeeeee.

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
ponneke - Lid geworden op: 16 mar 2022, 10:56
Lijkt er op dat het eens goed gestormd heeft bij jullie, en ik kan je alleen maar groot gelijk geven!Lenk schreef: ↑17 okt 2022, 20:15Ponneke

Er is niks mis om voor jezelf op te komen, wij hebben ook onze rechten (en niet alleen plichten!)
Ik hoop dat je er uit komt, en dat de lucht boven je opklaart nu

-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35

Voor allen met ziektes of andere narigheid, ‘n welgemeend STERKTE & BETERSCHAP toegewenst.
Neem gerust hoor, 'k ben de beroerdste niet..!
‘n zwaai voor allen die ik vergeten ben 
Weet U dat ook weer..!
Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...