In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2024 (8)
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Hallo , niet te geloven dat het weeral middag is ..
Mijn voormiddag is weer voorbij gevlogen
Eerst een ellelange telefoon, daarna siesto presto naar de boer . Om patatjes en ja hoor ik heb al de nieuwe exemplaren mee
Confituuraardbeien mee , om deze namiddag te maken
En nu even hier met mijn colaatje Z twee ijsblokjes en een schijfje citroen..
Eerst en vooral hoop ik uit de grond van mijn hart dat alles ok is met REMIE. En dat we binnenkort een berichtje krijgen "ik ben thuis♥"
Zonnebloemetje en Picske* het was voor mij weer een heel fijne namiddag. Mijn batterijen zijn "Duracell" opgeladen . Als het van mij afhangt voor herhaling vatbaar .. Dank je wel om telkens naar de Westhoek te komen , ik apprecieer dit ♥
Mama Inge nog een druk huisgezin, en later ga je afvragen "Hoe heb ik dit toen allemaal gedaan" ..
Goede dag An en Bekske
Aan iedereen nog een fijne namiddag
toedeloe
menu; rest vol au vent met een nieuw patatje
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
een goeie namiddag alweer iedereen
weer al een drukke voormiddag hier bij ons , maar we hebben het overleefd
en dadelijk met de beentjes omhoog in de zetel tot aan de koffie
jadi voor ons is dat zeker geen moeite hoor om naar de Westhoek te rijden , en wij zijn ook niet zoals er veel zijn die zitten zeveren dat ze benzine verrijden die niet nodig is , want we vinden het ook leuk om samen met jou gezellig koffie te gaan drinken of iets te gaan eten , en we leven maar één keer en dus moeten we er een beetje van profiteren hé , dus héél graag en met veel plezier gedaan hé
inge het was inderdaad een hele gezellige namiddag met jadi en voor herhaling vatbaar
Bekske , An en alle andere leutertjes
nog een gezellige woensdag verder

weer al een drukke voormiddag hier bij ons , maar we hebben het overleefd
en dadelijk met de beentjes omhoog in de zetel tot aan de koffie
jadi voor ons is dat zeker geen moeite hoor om naar de Westhoek te rijden , en wij zijn ook niet zoals er veel zijn die zitten zeveren dat ze benzine verrijden die niet nodig is , want we vinden het ook leuk om samen met jou gezellig koffie te gaan drinken of iets te gaan eten , en we leven maar één keer en dus moeten we er een beetje van profiteren hé , dus héél graag en met veel plezier gedaan hé
inge het was inderdaad een hele gezellige namiddag met jadi en voor herhaling vatbaar
Bekske , An en alle andere leutertjes
nog een gezellige woensdag verder

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Goede morgen iedereen, raar weertje hier en echt niet warm . Maar we wonen nu eenmaal dan ook in een "trekgat" Doodlopend straatje dat eindigt in weiden en akkerlanden . En dit alles wordt begrenst door een kerkwegel.
Waar menig kinderen gebruik van maken om naar school te komen, en omgekeerd . .
Ik zie in de verte de koetjes liggend in het gras . . De boter zal weer super lekker zijn , koetjes die buiten grazen dat maakt een groot verschil. . In mei zijn het niet alleen vogels die een ei leggen .
Om Kaban het paard te zien , heb ik nog een fijn streepje van één meter . De bomen staan nu allemaal in hun volle glorie . .Af en toe zie ik een kippetje voorbij trappelen . .
Nu zie ik dat de bomen lichtjes wiegen . Maar mijn windmolentje is stil .. Grauwe grijze lucht blijkbaar gaan we daarmee moeten doen vandaag. . Maar het is nog vroeg hé , alles kan nog . .
Zonnebloemetje ik wens je samen met uw Picske* een super fijne dag toe.
En misschien kan er een "stopje" af voor een koffie op verplaatsing .. Ik ga straks op boodschappen. Terwijl Poetske verder doet aan de kuis .. De living is al gedaan door mij . .
An rode kool eet ik niet zo graag, gelukkig is iedereen anders . Anders zou het saai zijn op de wereld . Mijn ventje at graag rode kool met appeltjes in en een kruidnageltje gaf een fijne smaak aan ..
Inge zo'n drukke dag brengt normaal een goede nachtrust met zich mee .
Vanmorgen al vroeg terug ons deurtje open gezet ..
Remie WELKOM THUIS , maar de puzzel zal voor straks zijn . Eerst de broodnodige boodschappen binnen halen
Dag Bekske weer zo'n mooi plaatje
Aan iedereen een fijne donderdag
toedeloe
menu: varkenshaasje van het huis met champignonsaus van het huis, gestoofde worteltjes en nieuwe patatjes
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
-
Anne_marie - Lid geworden op: 09 feb 2023, 10:41
Remie, weer bedankt voor de puzzel, altijd leuk.
En fijn dat je weer thuis bent.
Ik hoop dat het naar omstandigheden weer beter met je gaat.
Iedereen een mooie dag gewenst!

En fijn dat je weer thuis bent.
Ik hoop dat het naar omstandigheden weer beter met je gaat.
Iedereen een mooie dag gewenst!

-
een goeie donderdagmiddag iedereen
voila sè de vers gewassen en gedroogde lakens liggen al terug op ons bed
en morgen brengt onze technieker mijn nieuwe wasmachine naar huis , en gelukkig draait onze wasmachine nog zodat ik ondertussen nog kan wassen , maar ze heeft rare kuren en wij sukkelen nooit lang en dus hebben we een nieuwe besteld
Remie welkom terug en hopelijk is alles een beetje goed in de mate van het mogelijke , want chapeau voor jou wat je al allemaal hebt meegemaakt ivm je ziekte en steeds weer kliniek in en kliniek uit , en hopelijk kan je hier nog lang langskomen in het k&t huisje , heel veel goeie moed en sterkte , want dat zal je wel nodig hebben denk ik
jadi mijn poetske is in verlof en komt maar volgende week
en deze namiddag moeten we nog enkele nodige boodschappen doen en ja tussenin een koffietje gaan drinken in onze favoriete tearoom onderweg
Bekske ook een aangename donderdag voor jou en nu dat de zon er niet is zal dat wel beter zijn voor jou denk ik , en zo heb ik het ook graag hoor
inge oeps zoooo vroeg , en toen ben ik eens opgestaan en er direct weer ingekropen om nog een ferm dutje te doen , want ik kon mijn ogen nog niet open houden
An , Anne-marie , marietteke , Adam en alle andere leutertjes
nog een gezellige donderdag verder

voila sè de vers gewassen en gedroogde lakens liggen al terug op ons bed
en morgen brengt onze technieker mijn nieuwe wasmachine naar huis , en gelukkig draait onze wasmachine nog zodat ik ondertussen nog kan wassen , maar ze heeft rare kuren en wij sukkelen nooit lang en dus hebben we een nieuwe besteld
Remie welkom terug en hopelijk is alles een beetje goed in de mate van het mogelijke , want chapeau voor jou wat je al allemaal hebt meegemaakt ivm je ziekte en steeds weer kliniek in en kliniek uit , en hopelijk kan je hier nog lang langskomen in het k&t huisje , heel veel goeie moed en sterkte , want dat zal je wel nodig hebben denk ik
jadi mijn poetske is in verlof en komt maar volgende week
en deze namiddag moeten we nog enkele nodige boodschappen doen en ja tussenin een koffietje gaan drinken in onze favoriete tearoom onderweg
Bekske ook een aangename donderdag voor jou en nu dat de zon er niet is zal dat wel beter zijn voor jou denk ik , en zo heb ik het ook graag hoor
inge oeps zoooo vroeg , en toen ben ik eens opgestaan en er direct weer ingekropen om nog een ferm dutje te doen , want ik kon mijn ogen nog niet open houden
An , Anne-marie , marietteke , Adam en alle andere leutertjes
nog een gezellige donderdag verder

mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Fijne avond
Bijna bedtijd, want morgen weer vroeg op
Vandaag nog weer het 1 en ander in de tuin gedaan
En ook genoten van het mooie weer (al was het wat frisjes) met een boek op het terras achter huis
Remie fijn dat je weer thuis bent en hopen dat je voor zover mogelijk weer wat opknapt na deze behandeling
Bijna bedtijd, want morgen weer vroeg op
Vandaag nog weer het 1 en ander in de tuin gedaan
En ook genoten van het mooie weer (al was het wat frisjes) met een boek op het terras achter huis
Remie fijn dat je weer thuis bent en hopen dat je voor zover mogelijk weer wat opknapt na deze behandeling

en