welkom iedereen in een knus hoekje
-
hoshinkido - Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
- Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg
goedemorgen bekske

medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
-
Bekske - Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

ik kom nog even jullie een fijne avond wensen.Heb zopas lekker geeten ondanks het simpel was .Zelfgemaken frieten op ouderwetse manier gebakken .Zoals ik gewoon ben van thuis uit geen elektriek frietketel maar een gewone met frietvet .Daar een gebakken ei bij met een beetje rauw witloof in mayonaise .Amaai wat heeft dat gesmaakt het was een paar maanden geleden dat ik het nog eens heb klaargemaakt.Hoe iets simpel ook kan smaken .Nu is het rusten want ik heb ook de afwas gedaan .Ik ben moe van niks te doen al want ik vecht dagelijks tegen enorme vermoeidheid. Nu eens kijken wat er op tv is en anders me met iets anders bezig houden groetje
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
hey Bekske een goeie morgen
vandaag alweer de laatste werkdag van de week en morgen ist alweer weekend
geniet nog van jou vrijdag samen met je beestjes
groetjes zonnebloemetje

vandaag alweer de laatste werkdag van de week en morgen ist alweer weekend
geniet nog van jou vrijdag samen met je beestjes
groetjes zonnebloemetje

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-

geniet maar van jullie dag ik heb weer een slechte nacht achter de rug.Straks komt de huisarts daarna weer snoepjes gaan kopen bij apotheker .Ik ga terugeen haakwerk opzetten een sjaal .Velen vinden mijn sjaals mooi dus als het later op jaar gebruik word dat ik enkele liggen heb daar tegen .Nu nog een stukje eten ja ik ben laat maar als je rond 6.30uur in slaap val kun je niet om 7.30 uur paraat zijn groetje
-

hallo iedereen een knusse avond en rustige nacht voor straks .De huisarts is juist buiten kom nu binnen 3 weken terug doordat er binnen 14 dagen een brug gemaakt word .De snoepjes zijn voor geschreven dus kan ik morgen vroeg naar de apotheker gaan .Want nu heb ik geen zin doordat ik enorm moe ben .Alsook moet ik nog iets eten want er knort iets .Morgen al weer weekend nu eten en dan tv kijken groetje
-

weer bijna avond dus een knusse avond iedereen .Deze morgen naar de apotheker geweest maarmoet maandag terug gaan Hetgeen dat voorgeschreven 6 stuks was er 1de rest is bestelt .De apotheker zei het dit heb ik nog niet meegemaakt dat je zo moeilijk aan medicijnen geraakt Zijn laden zijn bijna niet gevuld .Het zijn medicijnen die ik al lang neem .Dus niks nieuw zelfs een soort vitamine was niet in voorraad.Een geluk dat ik iets reserve heb .Dus maandag voormiddag terug gaan hij heeft het bestelt.Dat zal zijn na het bezoek van hondenkapper .Die komt nogal vroeg om hun mooi te maken .De week dat komt bijna iedere dag dat er iemand langs komt .Maandag zorgen dat ik op tijd op ben .Hopen dat ik een goede nacht achter de rug heb.Maar zo vliegt de dag sneller voorbij.Na de middag als laura zich liet zien wasmachine opgezet met eerst lichtgekleurde was dat is al droog had het buiten gehangen.Was snel droog .De witte was is nog bezig als het morgen goed weer is buiten hangen anders binnen.Heb droogrekken om het op te hangen binnen.Dan ben ik weer even gerust met was want zoveel was heb ik niet tegenover dat je met enkele mensen zijt .Ga nu nog eentje eens goed borstelen zodat ze geen klitten heeft ze laat het goed doe .Dus daarna zien wat er op tv is anders puzzelen of haken .Alhoewel ik voorzichtig moet zijn met mijn arm en nek .Daarvoor komt de kinisist iedere week langs zo geniet van de avond groetje
-
hoshinkido - Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
- Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg
goeiemorgen bekske
hier echt hondenweer buiten,regen en wind
dus blijven we lekker binnen ,waar het warm is.
nog een fijne zondag gewenst hoor

hier echt hondenweer buiten,regen en wind
dus blijven we lekker binnen ,waar het warm is.
nog een fijne zondag gewenst hoor

medion AKOYA i5 -10400 windows11
-

het weekend zit er weer op dus tijd om een avondgroetje te brengen .Ik heb mijn witte was kunnen buiten drogen nu valt er muggenpis .Ik ben blij dat nu alles gewassen en opgeplooid , in de kasten liggen en een stukje hang erin.De witte was is wel van 4 weken want ik zorg dat het machine vol zit want dat draait lang witte was.Mijn draad was volledig gebruik er door nochthans heb ik 4 draden van 5meter lang .Dushet was de moeite maar heb ook een groot machine kon een kleiner kopen .Maar als het donsdeken eens wil wassen kan het erin in een kleiner niet.Heb zopas gedaan met te eten alsook sta de thee klaar om de avond te beginnen.Water krijg ik niet binnen word er ziek van .Dus thee dat is ook grotendeels uit water dat het bestaat.Ook koffie kan ik niet drinken dat verdraag ik ook niet .Een geluk dat ik thee lust heb het in vele smaken om thee te zetten.Ben terug een beetje vermagerd ondanks ik er niks voor doet.Af en toe weeg ik me eens nu was het omdat ik ondervond dat mijn rokken te groot werden in de lende .De huisarts had vrijdag er ook naar gevraagd of ik niet vermagerd was .Wist het toen niet hij zag het zei hij.Ik eet wel regelmatigmaar snoepen is minder .Ik eet meer fruit nu .Nu weer eens kijken wat de tv zal geven vanavond.Moet wel morgenvroeg op tijd op staan want de hondenkapper komt vroeg.Zal zien of ik morgenvroeg hier iets kan plaatsen anders is het tegen de middag .Moet ook nognaar apotheker gaan voor mijn bestelde medicijnen .Zo geniet van de avond iedereen dat ga ik ook doen groetje
-
hey Bekske een late goeie morgen
ik zie dat je hondjes er weer mooi zullen uitzien als de hondenkapper langs geweest is
nog een aangename maandag verder met je beestjes
groetjes zonnebloemetje

ik zie dat je hondjes er weer mooi zullen uitzien als de hondenkapper langs geweest is
nog een aangename maandag verder met je beestjes
groetjes zonnebloemetje

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
weeral avond dus een knusse avond iedereen.De viervoeters zijn nu weer helemaal fris om de zomer te beginnen .Ben blij dat het weer eens gedaan is.daarna nog naar apotheker geweest voor mijn nodige medicijnen .Nu eens kijken wat ze uitzenden vanavond anders iets anders doen groetje
-

hallo iedereen een fijne dag groetje .Straks met hulp boodschappen doen moeten nu naar een andere winkel gaan .Waar we gewoonlijk gaan is niet de bereiken of je moet een hele grote omweg maken .Want die weg is afgesloten voor werken gedurende twee weken.Ze zijn overal maar bezig met wegenwerken tegenwoordig .Hoe de hulp naar hier moet komen zal ook met omweg zijn .Dus afwachten wanneer ze hier is .De mensen klagen wel dat de bus niet op tijd is maar die moet ook omrijden en dat begrijpen vele niet dat het daardoor kom dat ze op de juiste tijd er niet zijn .Hier in mijn buurt zijn ze nu dat ik weet op drie plaatsen bezig met wegenwerken.Nu een stukje eten en medicijnen nemen .Zo dat was het nieuws hier groetje
-
hey Bekske een goeie morgen
weeral tijd om jou boodschappen te doen zo te zien
maar je moet toch alles in huis hebben hé
hopelijk geraak je er goed met die werken
nog een leuke dinsdag verder
groetjes zonnebloemetje

weeral tijd om jou boodschappen te doen zo te zien
maar je moet toch alles in huis hebben hé
hopelijk geraak je er goed met die werken
nog een leuke dinsdag verder