In de Vier Seizoenen reeks 17 Winter 2019
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes,
Dank je wel voor de mooie overzichtjes die ik hier mocht lezen.
Ten eerste hoop ik van harte dat niemand schade heeft geleden en ook vandaag doorkomt zonder schade,want het is nog niet voorbij. Wij wouden gaan slapen en plots zie ik water in de living. Bleek onder de ramen uit te komen. Dus zetel en salontafels aan de kant en alles gedroogd. Hebben dat nog nooit meegemaakt in al die jaren dat wij hier wonen. Maar de slagregen beukte dan ook tegen het raam, nimmer normaal. Maar het was vlug opgeruimd en heb dan voordat we dan gingen slapen , oude badhanddoeken tegen het raam gelegd. Deze ochtend aan die handdoeken gaan voelen, maar die waren kurkdroog.
Gisterenvoormiddag toch naar de hondenschool geweest, toen waaide het wel al, maar het stormde of regende nog niet. Vandaag echter ga ik de wandeling met Matice overslaan. Ze zijn hier in de straat aan het werken, kan dus niet overal door en in het bosje ga ik nu echt niet met hem, heb geen zin om een boom op onze bol te krijgen.
MJ, je moet niet ongerust zijn hoor, ik ben me gisteren na de hondenschool meteen gaan omkleden in een iets wat comfortabelere outfit ( het licht HH had ik al gedaan voordat we vertrokken) en heb me werkelijk een hele namiddag gerust, voelde dat ik dat nodig had.
Heb gisteren veel moeten denken aan Oma-C, dit is echt niet haar weer. Hoop dat ze toch een beetje kunnen slapen heeft.
Zo, ga doordoen aan het HH, manlief werkt van thuis uit, die kamer is al gestofzuigd.
En na het HH staat er nog een strijk op mij te wachten. Moet ook mijn cursus bekijken. Was zaterdag weer geen gemakkelijke stof, ( ofwel ben ik te dom ervoor).
Ik wens iedereen een zo'n fijn mogelijke dag. Liefs en een dikke knuffel voor jullie allen.
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Goede morgen alle seizoentjes,
de wind is wat menselijker geworden
het waait nu zoals het dikwijls waait
het is niet meer zo bangelijk meer
Vannacht is het geminderd en ik heb
toch wat kunnen slapen
Straks eens gaan kijken of er schade is bij de kinderen
ik had wel alles goed vastgelegd maar je weet nooit ..
Hopelijk bij niemand van jullie schade
Hier was bijna de hele dag gerij van sirenes
ik vind dat altijd een akelig geluid
maar mensen in de miserie zijn blij dat ze het horen
Voor allen een fijne dag, weeral een nieuwe week
we zien wel wat het wordt...
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
@ Clive: het is ook niet mijn weer. als je aan de kust woont is het altijd een stukje erger.
er zijn gisteren mensen beboet omdat ze zo "slim" waren de verbodsborden aan het westerstaketsel te negeren!
er zijn gisteren mensen beboet omdat ze zo "slim" waren de verbodsborden aan het westerstaketsel te negeren!
Cats Rule!
-
mariajohanna - Lid geworden op: 21 okt 2012, 19:49
Goede morgen, seizoentjes,
Hier geen schade, alles was dan ook ervoor voorzien. Juist een roostertje dat verluchting in de kelder laat, was er uitgevallen, maar met een 'spieke' tussen te steken zit dat ook weer muurvast.
Heb zo'n 'wandelstoel' besteld bij H & Comfort, niet direct beschikbaar maar levering binnen 4 weken. Had ook zo'n boekje maar het stond daar niet in, dus wist ik het natuurlijk niet. Kan zelfs nog € 5,00 aftrekken omdat ik een bon had voor zijn verjaardag ! Dat zijn de 'verzendkosten', moet je maar denken. Die zou ik ook niet hebben moeten betalen had ik voor € 35,00 gekocht, maar zoveel kostte mijn bestelling niet.
MM, hier dus elk uur 1 bus (buiten de schooluren) , op zaterdag elke 2 u een bus en op zondag moet iedereen thuis blijven of auto of taxi nemen, want dan is er geen enkele bus..... '
En nu roept manlief dat de soep warm is....
Dames, tot ... de volgende.
Hier geen schade, alles was dan ook ervoor voorzien. Juist een roostertje dat verluchting in de kelder laat, was er uitgevallen, maar met een 'spieke' tussen te steken zit dat ook weer muurvast.
Heb zo'n 'wandelstoel' besteld bij H & Comfort, niet direct beschikbaar maar levering binnen 4 weken. Had ook zo'n boekje maar het stond daar niet in, dus wist ik het natuurlijk niet. Kan zelfs nog € 5,00 aftrekken omdat ik een bon had voor zijn verjaardag ! Dat zijn de 'verzendkosten', moet je maar denken. Die zou ik ook niet hebben moeten betalen had ik voor € 35,00 gekocht, maar zoveel kostte mijn bestelling niet.
MM, hier dus elk uur 1 bus (buiten de schooluren) , op zaterdag elke 2 u een bus en op zondag moet iedereen thuis blijven of auto of taxi nemen, want dan is er geen enkele bus..... '
En nu roept manlief dat de soep warm is....
Dames, tot ... de volgende.
Vriendelijke woorden zijn sleutels die op alle deuren passen
-
wilde eend 2 - Lid geworden op: 06 okt 2019, 22:40
-
Dag seizoentjes allemaal ,
Gisteren waren we met de trein naar Antwerpen voor een concert .
Gelukkig reden de treinen en zijn we heelhuids thuis gekomen ..
Hier drupte ook water binnen : aan de binnenkant en de houten bovenkast van de voordeur / Ook op zolder drupt het binnen , daar staat al lang een grote emmer onder .
Heb het vandaag gemeld aan de huisbazin . De huisbaas (75 j) ligt in het ziekenhuis .
Jarenlang hebben ze geen herstellingen aan het huis gedaan , op zolder etc is niks geïsoleerd . Dakgoten zijn rot ... enz.. en dat wreekt zich op den duur .
Willen of niet : ik zal hier uiteindelijk moeten weggaan ...... maar ik woon hier graag , ondanks alles...
Ik hoop voor iedereen dat er geen stormschade is ... en dat we vannacht wat beter kunnen slapen..
Groetjes !
Gisteren waren we met de trein naar Antwerpen voor een concert .
Gelukkig reden de treinen en zijn we heelhuids thuis gekomen ..
Hier drupte ook water binnen : aan de binnenkant en de houten bovenkast van de voordeur / Ook op zolder drupt het binnen , daar staat al lang een grote emmer onder .
Heb het vandaag gemeld aan de huisbazin . De huisbaas (75 j) ligt in het ziekenhuis .
Jarenlang hebben ze geen herstellingen aan het huis gedaan , op zolder etc is niks geïsoleerd . Dakgoten zijn rot ... enz.. en dat wreekt zich op den duur .
Willen of niet : ik zal hier uiteindelijk moeten weggaan ...... maar ik woon hier graag , ondanks alles...
Ik hoop voor iedereen dat er geen stormschade is ... en dat we vannacht wat beter kunnen slapen..
Groetjes !
-
Nog eventjes,
Ik ben terug van mijn inspectieronde
bij de kinderen is alles ook nog in orde
ik had dan ook alles goed vastgelegd
hun dak was pas vernieuwd en de zonnepanelen
hebben het ook gehouden evenals de schouwen
ik heb het laten weten dan kunnen ze nog van de
vakantie genieten zonder zich zorgen te moeten maken
in hun tuin stond ook alles nog recht, al wat
vastgebonden was heb ik maar gelaten,
ze moeten het later zelf maar losmaken
Er is nog wel een stevige wind en momenteel
schijnt de zon eventjes
Ondertussen is het al 11u de voormiddag is weeral bijna voorbij..
ik ga nog wat doen en dan eten maken, rode kool met chipolata
vandaag....en morgen spruitjes met een varkenslapje
soep heb ik ook nog voor 2 dagen, dat is gemakkelijk,
lekker kippenbouillon met veel groetjes...
Smakelijk allemaal, en tot later...
efkes nog mijn abonnement van het tv-blad betalen dan
komt het weer het hele jaar met de post
gemakkelijk...
Groetjes allen en tot.....
Ik ben terug van mijn inspectieronde
bij de kinderen is alles ook nog in orde
ik had dan ook alles goed vastgelegd
hun dak was pas vernieuwd en de zonnepanelen
hebben het ook gehouden evenals de schouwen
ik heb het laten weten dan kunnen ze nog van de
vakantie genieten zonder zich zorgen te moeten maken
in hun tuin stond ook alles nog recht, al wat
vastgebonden was heb ik maar gelaten,
ze moeten het later zelf maar losmaken
Er is nog wel een stevige wind en momenteel
schijnt de zon eventjes
Ondertussen is het al 11u de voormiddag is weeral bijna voorbij..
ik ga nog wat doen en dan eten maken, rode kool met chipolata
vandaag....en morgen spruitjes met een varkenslapje
soep heb ik ook nog voor 2 dagen, dat is gemakkelijk,
lekker kippenbouillon met veel groetjes...
Smakelijk allemaal, en tot later...
efkes nog mijn abonnement van het tv-blad betalen dan
komt het weer het hele jaar met de post
Groetjes allen en tot.....
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29
Hallo iedereen,
MM: de krokusvakantie is de laatste week van februari.
Vanmorgen eerst alles gecheckt of we geen schade hadden, maar alles is oké.
Buren ook geen schade.
De wind blijft toch hard waaien.
Straks naar ziekenhuis om boeleke te zien.
Dames, tot morgen allemaal.
MM: de krokusvakantie is de laatste week van februari.
Vanmorgen eerst alles gecheckt of we geen schade hadden, maar alles is oké.
Buren ook geen schade.
De wind blijft toch hard waaien.
Straks naar ziekenhuis om boeleke te zien.
Dames, tot morgen allemaal.
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Wat hebben we vandaag al allemaal gedaan?
Fruit geschild en in stukjes gesneden voor de juffrouw, met haar aan het voetballen geweest, ettelijke keren de 32 trappen op en af om speelgoed uit te halen.
Alles staat nu op zolder sinds de gele kamer leeg moest en ik had het nog niet terug afgehaald.
Ik ben nog aan het prakkeseren wat ik ga weggooien en hoe ik alles gemakkelijk ga inrichten.
Maar het kan blijven liggen tot morgen en overmorgen dat speelgoed. Alleen de autootjes moeten opgeruimd in de living.
Ze had dus een longontsteking gehad.En nu wil de dokter dat dat helemaal genezen is voor ze weer naar school mag. Dus echt ziek is die niet. We hebben ook al gepuzzeld en voorlezen, zoals jullie zien ik word geëntertaind.Meestal is ze samen met haar broer hier en dan heb ik daar geen omzien naar.
Student is droog over en weer geraakt vandaag.
Nu weet ik dus nog altijd niet wat we gaan eten vanavond.
Hij eet niet graag aardappelen en ik niet graag pasta...dat wordt een probleem.
Dus over het algemeen genomen valt de stormschade bij iedereen best mee.
Dames nog een prettige verderzetting van de dag.
Fruit geschild en in stukjes gesneden voor de juffrouw, met haar aan het voetballen geweest, ettelijke keren de 32 trappen op en af om speelgoed uit te halen.
Alles staat nu op zolder sinds de gele kamer leeg moest en ik had het nog niet terug afgehaald.
Ik ben nog aan het prakkeseren wat ik ga weggooien en hoe ik alles gemakkelijk ga inrichten.
Maar het kan blijven liggen tot morgen en overmorgen dat speelgoed. Alleen de autootjes moeten opgeruimd in de living.
Ze had dus een longontsteking gehad.En nu wil de dokter dat dat helemaal genezen is voor ze weer naar school mag. Dus echt ziek is die niet. We hebben ook al gepuzzeld en voorlezen, zoals jullie zien ik word geëntertaind.Meestal is ze samen met haar broer hier en dan heb ik daar geen omzien naar.
Student is droog over en weer geraakt vandaag.
Nu weet ik dus nog altijd niet wat we gaan eten vanavond.
Hij eet niet graag aardappelen en ik niet graag pasta...dat wordt een probleem.
Dus over het algemeen genomen valt de stormschade bij iedereen best mee.
Dames nog een prettige verderzetting van de dag.
-

Gezellige avond alle seizoentjes, hier af en toe nog wel felle rukwinden
maar niet zo erg als gisteren en vorige nacht..
Veel sterkte aan de zieken,
ik duim dat alles goed komt... mijn kaars brandt
Helena, je hebt je bezigheid gehad
Hier was dat vroeger ook de ene helft at niet graag
aardappelen en de andere niet graag pasta,
ik heb altijd voor 2 soorten gekookt,
beetje aardappelen en beetje pasta, en dat was
ook zo met veel dingen zoals groenten en vlees...
ik vond dat niet erg.... 't is niet omdat de een iets niet graag eet
dat de ander het ook niet kan eten.... 't is even rap klaar vind (vond) ik
Slaap straks lekker allemaal en tot later
-

Hartelijk dank aan iedereen voor de verjaardagskaarten
OMA C en Bobijntje : jullie mooie kaarten zijn vandaag aangekomen
Ik ben heel blij met alle kaartjes want het is toch een speciale attentie die de mensen voor je doen . Maar ook met wensen via deze site ben ik blij .
Een goede nacht aan iedereen zonder pijn en ongemakken ..
-
@ wilde eend, het is niet dat de postbode geen zin heeft he,
ze mogen maar bepaalde dagen nog post rondbrengen
dan die straten en dan andere straten...
de rode bussen worden ook niet meer elke dag geleegd...
dat is de service van de post en priorzegel of niet
het is allemaal hetzelfde voor hen
ze beloven veel maar het gebeurt niet
In het buitenland is het nog erger....
ze mogen maar bepaalde dagen nog post rondbrengen
dan die straten en dan andere straten...
de rode bussen worden ook niet meer elke dag geleegd...
dat is de service van de post en priorzegel of niet
het is allemaal hetzelfde voor hen
ze beloven veel maar het gebeurt niet
In het buitenland is het nog erger....
-
Oma C : dat is pas vanaf maart dat ze op minder dagen post zullen bedelen en de duurdere prior zegels zouden alle dagen moeten geleverd worden ....... ... We kunnen onze post beter zelf gaan brengen binnenkort ...
Slaap wel allemaal
Slaap wel allemaal
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Ik denk dat veel mesen al zelf hun post ronddelen.
Ik krijg de laatste tijd geboortekaartjes zonder zegel in de bus.
Als de afzender op fietsafstand woont krijgen ze hun cadeau dan ook ongefrankeerd in hun brievenbus.
Nu was het echt nog te vroeg om te gaan slapen.
Ik had mij van uur verkeken.
Ik krijg de laatste tijd geboortekaartjes zonder zegel in de bus.
Als de afzender op fietsafstand woont krijgen ze hun cadeau dan ook ongefrankeerd in hun brievenbus.
Nu was het echt nog te vroeg om te gaan slapen.
Ik had mij van uur verkeken.
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
vandaag "den vroegen". Ventje is naar het werk, het was gisteren de eerste keer dat hij dadelijk aan tafel ging zitten en rond belde. ze zijn er naar verluid weer een zooitje van aan het maken. mijn wish ensamble voor de trouw komt maar op 18 april toe, dus ruim op tijd. en mijn donkerrode trui op 18 februari ten minste als de postbode diene in mijn bus geplooid krijgt. ik heb al een trui bij hen besteld en die is lekker warm.
volgens mij was de site een tijdje off-line om bestellingen door te geven vanwege het coronavirus. want mijn trui moest eerder toekomen. heb ook een mooie halsketting gezien want ik twijfel wat voor juwelen ik ga aandoen. het is een keltische knoop. ik kan maar moeilijk mijn arwen halsketting aandoen, die staat voor oneindige liefde maar dat kan rap misbegrepen worden natuurlijk.
en oorbellen daarvan heb ik er genoeg van al dan niet bling-bling.
Gimly kwam gisteren toen ik even gaan liggen was, naast me in bed aan het hoofdeinde liggen en snorren. betrapte hem op plastic eten! ben nu natuurlijk op mijn hoede, want hij gaf me wel een trapknuffel toen ik hem uitlegde dat het weer him & me was, maar de wuk kan nog komen, laat ons duimen dat die wel achterblijft.
Gisterenavond pijnpleister gelegd. Ik zal naar de dokter waaien, vrees ik. ventje zal zelf om zijn actimel moeten gaan. ik waai zeker weg met dat weer. gisterenavond : we lagen al een uur in bed, hagel en onweer! dat werd slapen met het zorromasker aan, maar dan toch niet. ben lang blijven lezen. pas toen ventje mopperde of ik nog lang ging liggen lezen, heb ik boek weggelegd. het is een turf en ik ben in de helft nu. een luchtig tussendoortje.
Morgen nog een paar kaartjes en de maand maart is gedaan. straks de medicijnen doos doorspitten en kijken wat ik te kort heb enz. daarna bloedafname en bespreking. ik zal eens horen wat ze van de opmerking van moeder vind. die was er toch eigenlijk ferm over. ik zal wel vermageren als ik niet eet, wat dan weer niet mag voor de pillen. ga me ook laten screenen voor vit d. die zal ik wel te kort komen en dan moet ik ventje vragen de ampul te breken en dan vergeet hij het. dus het is ofwel mijn deur uit of de bazaar voor zijn neus leggen. want nu is hij er echt niet bij. heeft wel gevraagd of ik wilde bellen als ik terug was. maar dan zal er nog niets geweten zijn.
Gimly is weer naar zijn dweil gegaan. ik heb hem (nog) geen eten gegeven. hij miauwde vanmorgen wel weer een aria en was met de spijlen van de trap aan het vrijen. maar toch vertrouw ik het niet.
en effe vasten dat kan hij wel hebben.
dus er is nog wind. veel wind. als ik ze in mijn stoof hoor dan zit ze wel op 6 à 7 beaufort. nefast voor de gewrichten. slecht voor mijn hoofd.
vrijdag naar de kapster: is mijn valentijn. kwam normaal nog iets anders maar dat is hier niet meer op tijd. oei, ik denk er nu aan: ventje moest mijn boekhandelklantenkaart hebben want hij ging mijn besteld boek halen na het werk. hopelijk vinden ze mijn kaartnummer in hun computer want wij zijn daar goede klanten. had laatst een bon van 3 euro en die hebben ze verrekend als ik om de twee andere ging. en och schok, horreur! kwam gisteren te weten dat in de vroegere kruidenierszaak naast de boekwinkel, die nu weer open is, ze ooit een inval hebben gedaan. het was een dekmantel voor een illegaal gebedshuis van moslims!!! zou nu wel degelijk een echte kruidenier zijn geen alla en consoorten.
Ze zijn ook verleden jaar een gewoon huis binnen gevallen waar ook een gebedsdienst gehouden werd elke zondag maar ik denk dat het de getuigen waren. de kapster ernaast zou meer weten, maar zo ver kan ik niet lopen zonder te rusten. vandaag een paar pistolets bij Rita halen en misschien mijn leesvoer. 't is te zien hoe lang ik bij de dokter zit en hoeveel voor/tegen wind ik heb. want ik kan daar absoluut niet tegen, tegen wind.
anjelier: bedankt om de datum door te geven van de krokusvakantie. als je geen kinderen hebt, is dat lastig om te weten. ventje zegt wel dat het dan een pak rustiger is op de wegen naar zijn werk.
vanavond online boodschappen. met de rest van de week bezet hebben we geen tijd om te gaan winkelen. en dan zijn die hier de donderdagavond. de dag waarop we nu ook boodschappen doen om dat het dan rustiger is. Ir. komt donderdag ook. ik zit dus niet echt helemaal alleen deze week.
het is ooit anders geweest. dan was ik al blij dat om de 14 dagen Arlette hier was. die wekt nu in een ziekenhuis dus moeien zal ze niet meer mogen
Ir. is verbijsterd door de hoeveelheid produckten die Arlette eiste en die hier niet eens nodig zijn.( zacht water= geen kalkstrepen)
heb me gisteren weer eens kwaad moeten maken op i-say. ze zeggen dat ik een nieuw wachtwoord moet aanvragen, maar dat heb ik al gedaan en toch geraak ik niet ingelogd. ze kunnen binnenkort hun beloningen steken waar de zon niet schijnt. geef het dan maar allemaal aan de kangeroes.
vrouw van een vriend houdt zich nu ook bezig met het haken van buideltjes.
Enfin, we gaan nog eens een bezoekje brengen aan de boerderij. de nieuwe derby begint pas om 9 uur maar dan ben ik bij de dokter.
Fijne dag seizoentjes!
vandaag "den vroegen". Ventje is naar het werk, het was gisteren de eerste keer dat hij dadelijk aan tafel ging zitten en rond belde. ze zijn er naar verluid weer een zooitje van aan het maken. mijn wish ensamble voor de trouw komt maar op 18 april toe, dus ruim op tijd. en mijn donkerrode trui op 18 februari ten minste als de postbode diene in mijn bus geplooid krijgt. ik heb al een trui bij hen besteld en die is lekker warm.
volgens mij was de site een tijdje off-line om bestellingen door te geven vanwege het coronavirus. want mijn trui moest eerder toekomen. heb ook een mooie halsketting gezien want ik twijfel wat voor juwelen ik ga aandoen. het is een keltische knoop. ik kan maar moeilijk mijn arwen halsketting aandoen, die staat voor oneindige liefde maar dat kan rap misbegrepen worden natuurlijk.
en oorbellen daarvan heb ik er genoeg van al dan niet bling-bling.
Gimly kwam gisteren toen ik even gaan liggen was, naast me in bed aan het hoofdeinde liggen en snorren. betrapte hem op plastic eten! ben nu natuurlijk op mijn hoede, want hij gaf me wel een trapknuffel toen ik hem uitlegde dat het weer him & me was, maar de wuk kan nog komen, laat ons duimen dat die wel achterblijft.
Gisterenavond pijnpleister gelegd. Ik zal naar de dokter waaien, vrees ik. ventje zal zelf om zijn actimel moeten gaan. ik waai zeker weg met dat weer. gisterenavond : we lagen al een uur in bed, hagel en onweer! dat werd slapen met het zorromasker aan, maar dan toch niet. ben lang blijven lezen. pas toen ventje mopperde of ik nog lang ging liggen lezen, heb ik boek weggelegd. het is een turf en ik ben in de helft nu. een luchtig tussendoortje.
Morgen nog een paar kaartjes en de maand maart is gedaan. straks de medicijnen doos doorspitten en kijken wat ik te kort heb enz. daarna bloedafname en bespreking. ik zal eens horen wat ze van de opmerking van moeder vind. die was er toch eigenlijk ferm over. ik zal wel vermageren als ik niet eet, wat dan weer niet mag voor de pillen. ga me ook laten screenen voor vit d. die zal ik wel te kort komen en dan moet ik ventje vragen de ampul te breken en dan vergeet hij het. dus het is ofwel mijn deur uit of de bazaar voor zijn neus leggen. want nu is hij er echt niet bij. heeft wel gevraagd of ik wilde bellen als ik terug was. maar dan zal er nog niets geweten zijn.
Gimly is weer naar zijn dweil gegaan. ik heb hem (nog) geen eten gegeven. hij miauwde vanmorgen wel weer een aria en was met de spijlen van de trap aan het vrijen. maar toch vertrouw ik het niet.
en effe vasten dat kan hij wel hebben.
dus er is nog wind. veel wind. als ik ze in mijn stoof hoor dan zit ze wel op 6 à 7 beaufort. nefast voor de gewrichten. slecht voor mijn hoofd.
vrijdag naar de kapster: is mijn valentijn. kwam normaal nog iets anders maar dat is hier niet meer op tijd. oei, ik denk er nu aan: ventje moest mijn boekhandelklantenkaart hebben want hij ging mijn besteld boek halen na het werk. hopelijk vinden ze mijn kaartnummer in hun computer want wij zijn daar goede klanten. had laatst een bon van 3 euro en die hebben ze verrekend als ik om de twee andere ging. en och schok, horreur! kwam gisteren te weten dat in de vroegere kruidenierszaak naast de boekwinkel, die nu weer open is, ze ooit een inval hebben gedaan. het was een dekmantel voor een illegaal gebedshuis van moslims!!! zou nu wel degelijk een echte kruidenier zijn geen alla en consoorten.
Ze zijn ook verleden jaar een gewoon huis binnen gevallen waar ook een gebedsdienst gehouden werd elke zondag maar ik denk dat het de getuigen waren. de kapster ernaast zou meer weten, maar zo ver kan ik niet lopen zonder te rusten. vandaag een paar pistolets bij Rita halen en misschien mijn leesvoer. 't is te zien hoe lang ik bij de dokter zit en hoeveel voor/tegen wind ik heb. want ik kan daar absoluut niet tegen, tegen wind.
anjelier: bedankt om de datum door te geven van de krokusvakantie. als je geen kinderen hebt, is dat lastig om te weten. ventje zegt wel dat het dan een pak rustiger is op de wegen naar zijn werk.
vanavond online boodschappen. met de rest van de week bezet hebben we geen tijd om te gaan winkelen. en dan zijn die hier de donderdagavond. de dag waarop we nu ook boodschappen doen om dat het dan rustiger is. Ir. komt donderdag ook. ik zit dus niet echt helemaal alleen deze week.
het is ooit anders geweest. dan was ik al blij dat om de 14 dagen Arlette hier was. die wekt nu in een ziekenhuis dus moeien zal ze niet meer mogen
heb me gisteren weer eens kwaad moeten maken op i-say. ze zeggen dat ik een nieuw wachtwoord moet aanvragen, maar dat heb ik al gedaan en toch geraak ik niet ingelogd. ze kunnen binnenkort hun beloningen steken waar de zon niet schijnt. geef het dan maar allemaal aan de kangeroes.
vrouw van een vriend houdt zich nu ook bezig met het haken van buideltjes.
Enfin, we gaan nog eens een bezoekje brengen aan de boerderij. de nieuwe derby begint pas om 9 uur maar dan ben ik bij de dokter.
Fijne dag seizoentjes!
Cats Rule!