NACHTUILTJES(12)2024
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Goedemorgen iedereen,
De zon probeert nog door de wolken te geraken
ik hoop dat het lukt....ik zie het straks wel
en zo niet... het zij zo!
Rietje, dank voor de mooie foto's
hopelijk blijft het niet alleen bij de mooie ceremonie
en denken mensen eens goed na wat oorlog is....
Geen spelletje of gewoon een filmpje zoals op tv.....
want veel plaatsen op de wereld staan in brand
Ik wens jullie allen een fijne donderdag
Maak het beste van deze dag en probeer zo
gezond mogelijk te blijven of te worden....
Ik ga straks wat boodschappen doen en
er eerst een wandelingetje van te maken
“Als je wil dat mensen je vertrouwen, wees dan eerlijk!" 
-
meme-rietje - Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
goeie morgen allemaal
ben juist thuis uit het ziekenhuis,
controle, bloed nemen en spoelen
en als ik morgen geen telefoontje krijg
dan is alles in orde, maar ik denk het wel
heb nog niks gelezen

ben juist thuis uit het ziekenhuis,
controle, bloed nemen en spoelen
en als ik morgen geen telefoontje krijg
dan is alles in orde, maar ik denk het wel
heb nog niks gelezen

Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan
-
Ritavdm - Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Goeiemiddag
Meme-Rietje, altijd positief... ervan uit gaan dat alles goed zal zijn is de juiste ingesteldheid.
Zo ken ik je.
Lichte regen
en
voor één keer ben ik er blij mee
want
hiernaast zijn ze een huis aan het afbreken wat flink wat stof veroorzaakt en zo wordt het toch een beetje geblust.
Meme-Rietje, altijd positief... ervan uit gaan dat alles goed zal zijn is de juiste ingesteldheid.
Zo ken ik je.
Lichte regen
en
voor één keer ben ik er blij mee
want
hiernaast zijn ze een huis aan het afbreken wat flink wat stof veroorzaakt en zo wordt het toch een beetje geblust.
Oud maar niet Out
-

Goede bijna avond iedereen
Niks gezellig zo'n donkere dag
Hier is het al een tijdje aan 't miezeren.
koud is het niet met 18° buiten
Maar het voelt zo killig aan.
Ja Rietje, dat afbreken brengt veel stof mee
vervelend, nu zal het blijven plakken als
het maar stilletjes regent
meme-rietje, sterkte voor de uitslag van
het onderzoek, ik duim dat de uitslag goed is
Nog een fijne avond allemaal en slaapwel voor later
Sterkte aan al wie het kan gebruiken
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Goede avond iedereen,
De rit tegen het uurwerk zegt men bij ons ..Zo was dit vandaag bij mij
Weg en weer naar een andere stad, boodschappen gedaan , geholpen met poetshulp
Wreed content dat alles in orde is en al mijn ramen zijn gewassen in de living .
Zoon is hier geweest , gegeten en terug naar huis met een voorraadje eten mee , net zoals een student op kot..
En nu plof ik in mijn zetel het is genoeg geweest voor vandaag
Fijne avond
toedeloe
menu; was hutsepot
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-

Zo de deur is open , de thermostaat wat hoger . De koffie is het doorlopen , het ruikt al heerlijk naar vers brood
Kom maar af iedereen is welkom
Goede morgen
Ik heb mijn wandelingetje deze morgen vroeg er al op zitten . Naar de plaatselijke winkel o.a. Er kwam daar al een jonge gast + dame binnen . Dronken het was amper 8u , ze kwamen wijn halen . . Zucht ik denk dat ieder dorp/stad wel een omgeving heeft die niet koosjer is ..
Soit ik ga er niet verder op ingaan ..
Het is zacht buiten, gewoon met mijn pullover aan .. zalig gewoon.
Verder weet ik niet veel te vertellen
Aan iedereen een fijne dag
toedeloe
menu: kalkoengebraad met dragonsaus (uit eigen keuken) met appelmoes
-
greetie - Lid geworden op: 08 jan 2007, 18:17

De bloemen op terras zijn allemaal weg
Terras goed geschuurd, juist klaar als het begon te regenen.
Jadi triestig die mensen! Wij missen hier ook een warme bakker en de Sp. r gaat maar open 8u
Ze zijn al ferm aan het werken bouwen van de 4 huizen.
Groetjes
Greetie
-
Ivette - Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Rietjes uw scan staan nog niet groter, Sander moest vroeg weg, hij mocht bewaking doen, zijn bijberoep, nodig want in de Spar heeft hij maar een half time job dus verdient hij niet veel.
Gisterenmorgen naar de huisarts GEFIETST, de 1e keer na mijn tussendedeurvandeProxyzitten dus ik ben content van mijn eigen dat ik het toch weer gedurfd heb, niet meer zo bang ben! Ik hoest een beetje, ben er ra&p bij, is nog niet erg, fles Syngel voorgeschreven, ga ze dan halen sè.
Christa heeft gisteren met de app een Mirom afvalbakje besteld om groenten- en fruitafval in te doen, mag dus niet meer in de restafvalzak, alweer een ongemakkelijke verandering. Ik heb vanmorgen 33€ voor de jaarlijkse ophaling ervan overgeschreven. Amai de mensen die geen PC of smartphone hebben hoe zij dat gaan bestellen? Ik dacht eerst een gewone plastiek bak te kopen en dat afval mee te geven met Christa die een grote bak heeft met hun grote tuin maar als ze dan 14 dagen en meer op reis is gaat dit niet. Op die 33€per jaar zal het nu ook niet aankomen en dan ben ik gemakkelijk en met alles in orde want ze zullen toch nu en dan de zakken controleren en het zullen dure boetes worden!
Nu naar de apotheek tot later, groetjes
Gisterenmorgen naar de huisarts GEFIETST, de 1e keer na mijn tussendedeurvandeProxyzitten dus ik ben content van mijn eigen dat ik het toch weer gedurfd heb, niet meer zo bang ben! Ik hoest een beetje, ben er ra&p bij, is nog niet erg, fles Syngel voorgeschreven, ga ze dan halen sè.
Christa heeft gisteren met de app een Mirom afvalbakje besteld om groenten- en fruitafval in te doen, mag dus niet meer in de restafvalzak, alweer een ongemakkelijke verandering. Ik heb vanmorgen 33€ voor de jaarlijkse ophaling ervan overgeschreven. Amai de mensen die geen PC of smartphone hebben hoe zij dat gaan bestellen? Ik dacht eerst een gewone plastiek bak te kopen en dat afval mee te geven met Christa die een grote bak heeft met hun grote tuin maar als ze dan 14 dagen en meer op reis is gaat dit niet. Op die 33€per jaar zal het nu ook niet aankomen en dan ben ik gemakkelijk en met alles in orde want ze zullen toch nu en dan de zakken controleren en het zullen dure boetes worden!
Nu naar de apotheek tot later, groetjes
Ivette
-
Goede bijna middag allen
Ik kom alleen maar zeggen dat ik
met buikgriep zit....; de hele nacht niet geslapen
en nog zo mottig als een krab en diarree....
Ik kom terug als ik me beter voel.....
Sorry tot later
Ik kom alleen maar zeggen dat ik
met buikgriep zit....; de hele nacht niet geslapen
en nog zo mottig als een krab en diarree....
Ik kom terug als ik me beter voel.....
Sorry tot later
-
krakje - Lid geworden op: 01 sep 2004, 21:16
doemen toch alles weg mijn eigen schuld,
gisteren beetje niet goed, vroeg gaan slapen,
vandaag mijn voetjes gedaan en de haartjes ook terug in de plooi,
dus me zelf amuseren met alles wat ik doe of moet doen,
kleinzoon naar de mama voor 1 dag dus beetje rust,
niet koud maar ik voel me bevroren dus koud, ( binnen 22 gr. )
hoop dat ik niet ziek word, grtjs van krakje,

gisteren beetje niet goed, vroeg gaan slapen,
vandaag mijn voetjes gedaan en de haartjes ook terug in de plooi,
dus me zelf amuseren met alles wat ik doe of moet doen,
kleinzoon naar de mama voor 1 dag dus beetje rust,
niet koud maar ik voel me bevroren dus koud, ( binnen 22 gr. )
hoop dat ik niet ziek word, grtjs van krakje,

ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.
-
Ritavdm - Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Voila
'k ben terug binnen... voor het helemaal donker wordt
Niet dat ik bang ben in het donker hoor
maar 'k heb het toch liever wat klaarder
Op stap geweest in Poperinge, een stadje dat ik dacht toch een beetje te kennen maar toch verbaasd dat er nog zoveel is dat ik niet kende, vooral de buitenwijken dan.

'k ben terug binnen... voor het helemaal donker wordt
Niet dat ik bang ben in het donker hoor
maar 'k heb het toch liever wat klaarder
Op stap geweest in Poperinge, een stadje dat ik dacht toch een beetje te kennen maar toch verbaasd dat er nog zoveel is dat ik niet kende, vooral de buitenwijken dan.

Oud maar niet Out
-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15

Goedemorgen
Koffie is een bijzonder deel in de morgen, even niet gedronken, maagpijn van medicatie, ook chocolade gelaten
Oma-C de pot je beste vriend, hoop dat het ergste voorbij is

Bomen kijken, heb noch nooit zulk een gezien, Rietjes deze zit vast tussen mijn foto’s
Mijn lichaam is oud geworden, gelukkig volg de geest niet mee, na nog eens bomen te kijken heb ik mezelf tegengekomen, hart deed in de nacht raar, moest me heel kalm houden en regelmatig diep inademen om hartslag weer normaal te krijgen. Gelukkig alles terug normaal, zal er rekening mee moeten houden.
Nog een fijne zaterdag, morgen komt kleinzoon met gezinnetje ontbijten, Mona zal weer blij zijn, ze vind het hier gezellig
Tot in den draai
Corry
ik tel alleen de zonnige dagen.
-

Goede morgen iedereen,
De zon is er , de lucht is heel helder geen zuchtje wind .. Wat een pracht, wat een weelde wat het zicht betreft.
De Mardurodam trein komt net voor bij . Die gaat richting De Panne, en ik tel 6 wagonnetjes
Kazan het kleine paard, is zijn toer aan het doen in de weide . Tussen door wat gras eten , en even opkijken als er iets zijn aandacht trekt ..
En verder zie ik nog in de verte koeien, schapen . In de lucht heel veel zwarte terroristen (kauwen) met er tussen eens een kleiner vogeltje.. Zeemeeuwen zijn er vandaag niet , waarschijnlijk hebben ze het nu goed aan zee.
Mijn visuele schilderij is teneinde ..
Greetie je hebt blijkbaar duracel batterijtjes in .. Terras op orde, bed verversen , wat strijken ..Deze namiddag dan genieten ben benieuwd wat je uit uw hoed zult toveren
Ivette rijd jij nog met de fiets ? .. Wauw chapeau dat je dat nog aankan .. Ik ben maar 75j en durf het niet meer. (ik heb wel evenwichtstoornissen en het verkeer is hier moordend op de grote baan)
Och Oma-C ik wens je alvast een goed herstel .. Je kan daar zo ellendig van worden . Hopelijk is het vandaag al wat beter
Krakje haartjes in de plooi, voetjes terug als twintig jaar geleden .. Je kan er weer tegen .
Je zult genoten hebben van een stil moment denk ik .
Rietjes , wat heb jij weer mooie foto's mee voor ons .. Wat kan ik daar van genieten . . Ho ho die boom dat is toch wel iets speciaals, niet te geloven dat er nog leven in zit. Nadat men er zo in gekerfd hebben..
Corry ik ziet hier ook met mijn tas koffie bij de laptop.. Oesje maagpijn , ja dan geen koffie best .. Medicatie de oorzaak, zou het misschien kunnen helpen als je tussen uw maaltijd de medicatie neemt .. Zomaar zeggen hoor, het helpt bij mij .. En al zeker nooit medicatie nemen met fruitsap heel heel sterk af te raden ..
Morgen een ontbijt met kleinzoon en gezin . Dat is iets om naar uit te kijken ,en al zeker om van te genieten .. Maar dat zal niet mankeren ..
Zo mijn epistel einde pagina
Er rest me alleen nog aan iedereen die leest, schrijft of gewoon even komt kijk een fijne zaterdag toe
toedeloe
menu: een gehaktbroodje van het huis , met verse spruitjes en een patatje