gegroet iedereen
-
Bekske - Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

de dierenarts is van morgen geweest voor de medicijnen .En we hebben een fijn gesprek gehad ik niet of de dierenarts wil niet opgeven pijn zal ze niet hebben door de medicijnen zegt hij .Weet goed wat het is om een viervoeter te laten inslapen heb er al drie laten inslapen .Maar ik weet ook als ze teveel moet afzien wat het is pijn hebben .Maar een week proberen en hopen dat ik ze nog en tijdje gelukkig kan maken .De huisarts heeft wel gezegd je heb vechtlust voor jullie twee .Je bijt u pijnen weg om haar te helpen .Moet wel voorzichtig zijn zei hij en op tijd rusten in de mogelijkheid van .Gewoon afwachten hoe ze reageert op de medicijnen ze eet en dat is nog eengoed teken volgens de dierenarts .Nu ligt ze veel in een openbench met haar verpleegster bij haar .De huisarts moest lacheen zoals de kleinste bezig was met snoepjes te dragen naar sissi en hoe voorzichtig ze er naast ga liggen .Nu hun nog eens buitenlaten in de tuin en zorgen dat de tafel gedekt is groetje
-

weer een dag voorbij .Vandaag videe vulling zelf gemaakt van een vrije loop kip .Gehakt van de markt evenals de champignons .Half weg was de pijn enorm zodat er waterlanders erbij kwamen maar toch doorgebeten .Heb 8 porties voor de vriezer en voor morgen nog een portie .veel werk maar toch zo lekker zelfgemaakte videe vulling .Ga nu een stukske eten een croissant met confituur en kaas van de markt .Gisteren had een buurvrouw het van de markt voormij meegebracht .Evenals witloof dat verschil proef je toch tegenover een winkel .Mijn thee staat klaar dus dit posten en hopsakee naar de keuken groetje
-

wat sissi betreft is afwachten tot donderdag hopelijk tegen dan beterschap.Nu zit ze in de rode fase volgens de dierenarts .Donderdag word er verder gezien .Pilletjes geven is iets lastiger geworden omdat ze het begint te snappen maar ik weet hoe het moet .Achteraf krijgt ze een klein speciaal snoepje dat ze anders niet krijgt .Om de 4 uren medicijn geven zelfs met de nacht .Maar opgeven voorlopig niet .De dierenarts heeft gisteren avond eventjeslangs geweest om te zien .Hij is ook enorm bezorgd moest niks betalen kwam zomaar kijken .Gisteren avond ook de buurman moeten laten komen voor tv ik kon geen post meer veranderen bleef op dezelfde post staan .Hij heeft het toch in orde gekregen via berichtje van gsm kan ik buurman dan bereiken .Nu de croissants in de oven steken en warme zelfgemaken chocomelkmaken groetje
-

met frissemoed duik ik weer de week in wat deze week in petto heeft .Weet ik (gelukkig) niet .Hopelijk een week zonder teveel zorgen of pijn alhoewel .Ik na een bijna slaaploze en pijnlijke nacht klaar sta om de dag te beginnen .Met enorm veel zin en hopen dat ze vandaag hun belofte houden voor hulp deze namiddag .Wat sissi betreft zal een spannende week worden maar we vechten samen .Verpleegster heidi die houd een oogje in zeil en daisy die kijk lui wat er gaande is .En ondertussen een klein concert op de achtergrond van de gevleugelde .De dwergpapegaaien die stelen de show en dekanarie die wip van het ene stokje op het andere met af en toe een kleine noot .De gewone parkiet die kijk naar de show van de andere .Kortom er is leven in de brouwerij hier .Nu dat dekabouters in staking zijn zal ik proberen om een ontbijt te toveren en daarna zie ik wel dus genieten jullie ookmaar van jullie dag en week groetje
-

hopelijk hebben jullie een rustige nacht gehad .Met zonder( teveel) schade .Gisteren is er hulp geweest maar wij viervoeters mochten niet rondlopen .Wij moesten in de bench wat baasje niet altijd gedaan heeft .Juist als ze met haar franse vlag begon zijn we eventjes braaf in de bench gaan zitten .Van als ze binnen was wisten we genoeg ze zei dat mag ik doen en dat nietenz .Ze wou eten maken maar baasje doet dat liever zelf .Ja een bloemkool heeft zeklaargemaakt met handschoenen aan .Ze deed met haar handschoenen weer alles . okee dat ze handschoenen aandoen maar proper is dat toch niet .He mensen dat ze daar alles met zelfde paar doet poetsen ,afwassen aan eten bezig zijn en wc poetsen .En wij moesten van haar wegblijven dus hou ze niet van dieren.Ik keek van op een hoekje hoe ze stofzuigde en ik had gedacht dat ze de vogel ging mee opzuigen .Met de buis van stofzuiger rondhet vogelkooi .Zoals poetsen ja franse vlag en nergens onder geweest ook niet onder bed van baasje .Baasje zei als ze weg was zijn jullie ook blij dat we terug alleen zei .Ik zag aan baasje dat ze enorm moe was en blij was dat ze kon rusten .Dus heb ik over sissi gewaakt .We zien er tegenop als ze maandag volgende week terug kom wel minder uren .Het is de eerste die zo tegen ons is als baasje het zelf kondoen zo ze ons zeker dit niet aandoen.Vind het spijtig voor ons en baasje dat ze zo iemand gestuurd hebben .Ons baasje lijd eronder als ze zo iemand bezig zie en ga het tegen hare huisarts zeggen .Hulp krijgenis goed maar je moet toch veel verdragen ervan ook .Afijn ja nu ga ikme klaarmaken om terug te waken over sissi en baasje is zich ook aan het klaarmaken om de dag te starten. geniet van jullie dag groetjes
-

ben blij dat ikweer de dag kan beginnen na een moeilijke nacht .Maar toch tracht ik het beste ervan te maken .De croissants staan af te koelen en de warme zelfgemaken chocomelk is ook al klaar .Zit hier nu met een tasje dit bericht te maken .Wat de dag met zich mee ga brengen weet het niet .In elk geval de huisarts laten komen .De benen weigeren en de rug is mijn grote vijand .Morgen dan de dierenarts maar dat zijn zorgen voor morgen pas .Nu genieten van de dag met wat die zich mee brengt .Genieten van kleine dingen zoals het concert hier op achtergrond en straks naar de showvan de deugnieten kijken . Moet eens nadenken ook over allerlei kleine problemen hoe ik ze zo oplossen .Kortom ik ga beginnen met een lekker ontbijt en de rest zie ik wel groetjes en geniet van jullie dag
-

hier is de huisarts ook weer geweest omwille van de onverdragelijke pijn in rug .Weer een andere soort pillen nemen voor de pijn evenals iets nemen om te slapen .Ja ik slaap amper van de pijn .Ben naar de apotheek geweest maar er moest 1soort pillen binnen komen .De apotheker ging ze brengen .Want hij zei je ziet dat je enorm afziet .Nu morgen de dierenarts voor sissi daar is weinig verbetering aan .groetje
-

Al een mail gestuurd naar dieren arts afwachten dus .Haar hoest is lichtjes toegenomen .Maar ook de kinesist afgezegd voor vandaag weet niet welke houding ik moet nemen om de pijn te verlichten .Kinesist heeft tot nu toe weinig uitgehaald noppes dus.Maar ja het nemen zoals het is .Wat de dag zal mee brengen weet het nog niet hang af van dierenarts .Heb wel al een ontbijt binnen en voor deze middag is het iets uit de diepvries dat opgewarmd moet worden .Het zo beter vriezen met een beetje zon vind ik persoonlijk maar ja het nemen zoals het is .Ik ga nu me een beetje bezig houden met knopen vaster te zetten aan gilets met mouwen van mij en verder genieten groetje
-

de medicijnen zijn verhoogd voor sissi maandag komt de dierenarts terug .Ze heeft toch een iets rustiger nacht dan tevoren .Ik heb toch eindelijk een 4 uurtjes doorgeslapen .Heb ook zwaardere pijnstiller en dat voel ik de pijnis op de grens van onverdragelijk en verdragelijk voor de moment hopelijk blijft het zo .In de namiddag kwam er iemand langs voor een uurtje of iets langer .Zit nu hier met een lekker tasje aardbeienthee en het smaakt me .Nu binnen een paar uur de doos met papier buitenschuiven staat klaar in de gang aan de deur .De buurman had het in de gang al klaar gezet zodat ik het kan met mijn voet ertegen buitenschuiven .Want iets opheffen mag ik gewoon niet .Wat de dag met zich verder mee brengt we zien wel .Misschien een kleine wandeling om in beweging te blijven .Afijn ja in elk geval genieten in de mogelijk van groetje en een leuke dag verder
-

voor straks rustige nacht .Na de middag is er eventjes iemand geweest daardoor was een uur snel voorbij.Voel me precies ene die een stuk op heeft ondanks ik geen alcohol drink of het moet in water van de thee zitten .Grapje het zal waarschijnlijk komen van de nieuwe medicijnen .Nu weer rusten honger heb ik nog niet groetje