Hoekje:"De oase van rust in 2018"
-
Ivette - Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Zoveel zon had ik echt niet verwacht: het is warmer dan gisteren in de veranda.
Zonde: ik heb mijn accumulatie vorige nacht laten vullen en nu heb ik die warmte absoluut niet nodig.
Trouwens, van dat voorspelde elektriciteitstekort: overtollige lichten doven op onze wegen, op voetbal- en sportterreinen (hier op het voetbalplein branden die al als het nog klaar is) en...eindelijk alle winkeldeuren dicht zodat je de warmte niet naar buiten voelt glippen als je er langs loopt!
Luc en Christa genieten van een warm verlof in Corfu:
Citaat
Zonde: ik heb mijn accumulatie vorige nacht laten vullen en nu heb ik die warmte absoluut niet nodig.
Trouwens, van dat voorspelde elektriciteitstekort: overtollige lichten doven op onze wegen, op voetbal- en sportterreinen (hier op het voetbalplein branden die al als het nog klaar is) en...eindelijk alle winkeldeuren dicht zodat je de warmte niet naar buiten voelt glippen als je er langs loopt!
Luc en Christa genieten van een warm verlof in Corfu:
Citaat
Ivette
-
Er was alweer vroeg veel zon, mijn verandadeur staat al open, heerlijk hé, de zon maakt zoveel goed!
Ze zal me weer verplichten om een toertje te doen, ik zal zien!
Voor al degenen die meer goesting hebben om buiten te komen, 't amusement!
Ja, omadina gij wandelt wel alleen aan zee hé, toch heel wat anders dan in Gits rondwandelen hé!
Toen mijn man nog leefde (en hij het nog kon) hebben we regelmatig heel ons dorp doorgewandeld, dat was toch heel anders, ik heb nooit tegengesputterd, we babbelden onderweg!
Gisteren wandelde ik een weg die we samen dikwijls wandelden maar daar doe ik mezelf pijn mee want dat komt toch nooit meer terug!
Allez, ik ga aan iets anders denken, eens zien of de films op Duitsland de moeite zijn om op te nemen.
Ik zou mijn Duitse vrienden ook nog willen bellen over mijn ziekenhuis avontuur maar ik ben bang dat ze het erger zouden inschatten dan het geweest is, zou het daar beter niet over hebben!
Rietjes, ik ben vergeten te boffen met de basketdames, gelijk welk resultaat ze vandaag halen (ik hoop natuurlijk dat ze een bronzen medaille halen) ze hebben zich in de halve finale gespeeld en verdienen een dikke proficiat!
Ze zal me weer verplichten om een toertje te doen, ik zal zien!
Voor al degenen die meer goesting hebben om buiten te komen, 't amusement!
Ja, omadina gij wandelt wel alleen aan zee hé, toch heel wat anders dan in Gits rondwandelen hé!
Toen mijn man nog leefde (en hij het nog kon) hebben we regelmatig heel ons dorp doorgewandeld, dat was toch heel anders, ik heb nooit tegengesputterd, we babbelden onderweg!
Gisteren wandelde ik een weg die we samen dikwijls wandelden maar daar doe ik mezelf pijn mee want dat komt toch nooit meer terug!
Allez, ik ga aan iets anders denken, eens zien of de films op Duitsland de moeite zijn om op te nemen.
Ik zou mijn Duitse vrienden ook nog willen bellen over mijn ziekenhuis avontuur maar ik ben bang dat ze het erger zouden inschatten dan het geweest is, zou het daar beter niet over hebben!
Rietjes, ik ben vergeten te boffen met de basketdames, gelijk welk resultaat ze vandaag halen (ik hoop natuurlijk dat ze een bronzen medaille halen) ze hebben zich in de halve finale gespeeld en verdienen een dikke proficiat!
Ivette
-
viv - Lid geworden op: 29 apr 2005, 18:52
Goede middag,
De zon geeft nog steeds warmte maar het koelt 's avonds serieus af. Gisteravond, al was de match om 18u, heb ik toch kou geleden. Ben een echte koukleum geworden... Gelukkig was het spel gisteren weer hartverwarmend. Het blijft maar duren
En ja, de BelgianCats hebben het ook schitterend gedaan.
Mijn familie is, raar maar waar, meer thuis in de basketwereld dan de voetbalwereld. Het is daarmee dat ik hier over voetbal kom "zeveren" zeker?
Mooi Corfu!
Wandelen doe ik wel graag alleen. Zo zie je maar hoe mensen kunnen verschillen.
Gelukkig maar, het zou nogal saai zijn als iedereen hetzelfde was
Dus ga ik seffens mijn dagelijks toertje maken...
"Dag van de Wijers" vandaag - mijn favoriete wandelplekken.
Mooie zondag voor iedereen!
Viv

De zon geeft nog steeds warmte maar het koelt 's avonds serieus af. Gisteravond, al was de match om 18u, heb ik toch kou geleden. Ben een echte koukleum geworden... Gelukkig was het spel gisteren weer hartverwarmend. Het blijft maar duren
En ja, de BelgianCats hebben het ook schitterend gedaan.
Mijn familie is, raar maar waar, meer thuis in de basketwereld dan de voetbalwereld. Het is daarmee dat ik hier over voetbal kom "zeveren" zeker?
Mooi Corfu!
Wandelen doe ik wel graag alleen. Zo zie je maar hoe mensen kunnen verschillen.
Gelukkig maar, het zou nogal saai zijn als iedereen hetzelfde was
Dus ga ik seffens mijn dagelijks toertje maken...
"Dag van de Wijers" vandaag - mijn favoriete wandelplekken.
Mooie zondag voor iedereen!
Viv
-
meme-rietje - Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
goeie morgen iedereen
deze namiddag ga ik naar een voordracht
Infonamiddag : "Bye, bye rommel hallo rust"
op maandag 1 oktober 14 u. Voordracht gevolgd door koffie en gebak.
ben benieuwd

deze namiddag ga ik naar een voordracht
Infonamiddag : "Bye, bye rommel hallo rust"
op maandag 1 oktober 14 u. Voordracht gevolgd door koffie en gebak.
ben benieuwd

Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan
-
Rietjes - Lid geworden op: 07 nov 2002, 16:02
echt parapluweer
het enige voordeel ik moet/mag geen ruiten kuisen
Meme-Rietje, wij hebben dat ook gehad bij femma.
Interessante tips om niet alleen je kasten maar ook je geest eens leeg te maken.
Menu : tagliatelle met chipolataworst, champignons en tomaatjes als eenpansgerecht; op papier ziet het er goed uit
het enige voordeel ik moet/mag geen ruiten kuisen
Meme-Rietje, wij hebben dat ook gehad bij femma.
Interessante tips om niet alleen je kasten maar ook je geest eens leeg te maken.
Menu : tagliatelle met chipolataworst, champignons en tomaatjes als eenpansgerecht; op papier ziet het er goed uit
Oud maar niet out !
-
meme-rietjes, als die vergadering goed uitvalt wil je me het dan laten weten, samen met het e-mail adres of website.
Op 19 oktober maken we het jaarprogramma voor 2019 op dus als iemand hier interessante voorstellen heeft, laat maar komen! Ik kijk er al naar uit!
Mijn arm zal al wel goed genoeg zijn om mijn boven te kuisen dus ik begin er aan!
Viv, gelukkig heb je geen abonnement in Anderlecht: daar is nogal veel gezaag onder de supporters en noch de trainer noch de riante voorzitter kunnen goed tegen afbrekende kritiek, ze zijn daar dat ook niet gewoon!
Op 19 oktober maken we het jaarprogramma voor 2019 op dus als iemand hier interessante voorstellen heeft, laat maar komen! Ik kijk er al naar uit!
Mijn arm zal al wel goed genoeg zijn om mijn boven te kuisen dus ik begin er aan!
Viv, gelukkig heb je geen abonnement in Anderlecht: daar is nogal veel gezaag onder de supporters en noch de trainer noch de riante voorzitter kunnen goed tegen afbrekende kritiek, ze zijn daar dat ook niet gewoon!
Ivette
-
bij ons is het niet FemmaRietjes schreef: Meme-Rietje, wij hebben dat ook gehad bij femma.
maar KVLV
maar morgen ga ik op halve dag reis met Femma
naar het land van water en chicorei
"Orchies en Saint-Amand les Eaux"
volgens het programma gaan we veel bezichtigen
dus als jullie me morgen niet zien,
poetske komt ook morgenvoormiddag
-
Mijn kookexperiment werd gewaardeerd !
De buien blijven voorlopig uit, we gaan ons dus toch maar buiten wegen, de winter zal nog lang genoeg binnenmomenten opleveren.
Meme-Rietje naar "Le Nord" dus, Orchies daar zijn we al verschillende keren naar Parijs-Roubaix gaan zien. Amuseer je maar !
De buien blijven voorlopig uit, we gaan ons dus toch maar buiten wegen, de winter zal nog lang genoeg binnenmomenten opleveren.
Meme-Rietje naar "Le Nord" dus, Orchies daar zijn we al verschillende keren naar Parijs-Roubaix gaan zien. Amuseer je maar !
Oud maar niet out !
-
[table]Ivette schreef: meme-rietjes, als die vergadering goed uitvalt wil je me het dan laten weten, samen met het e-mail adres of website. [/table]
| Annelies Minimaliseert® | opruimen - organiseren - minimaliseren
www.oomcoaching.be
of het iets was,
ze was over het strijken aan het spreken
wat kun je doen om niet of minder te strijken
de voordrachtgeefster strijkt niet omdat ze dingen koopt die niet gestreken moeten worden,
dus minder werk
ze vroeg toen wie strijkt er nog niet
ik stak mijn vinger op en ze vroeg hoe ik dat deed
wel zei ik er komt bij mij iemand strijken
en toen schoten ze allemaal in een lach
slaap wel iedereen
| Annelies Minimaliseert® | opruimen - organiseren - minimaliseren
www.oomcoaching.be
of het iets was,
ze was over het strijken aan het spreken
wat kun je doen om niet of minder te strijken
de voordrachtgeefster strijkt niet omdat ze dingen koopt die niet gestreken moeten worden,
dus minder werk
ze vroeg toen wie strijkt er nog niet
ik stak mijn vinger op en ze vroeg hoe ik dat deed
wel zei ik er komt bij mij iemand strijken
en toen schoten ze allemaal in een lach
slaap wel iedereen
-
Goeiemorgen
't ziet er weer niet te best uit buiten maar als het is zoals gisteren zou het tegen de middag toch beter moeten worden; we leven dus met hoop.
'k zal mijn spiegels boven eens onder handen nemen;
misschien beter niet doen want dan zie ik al mijn onvolmaaktheden weer dubbel zo goed
't ziet er weer niet te best uit buiten maar als het is zoals gisteren zou het tegen de middag toch beter moeten worden; we leven dus met hoop.
'k zal mijn spiegels boven eens onder handen nemen;
misschien beter niet doen want dan zie ik al mijn onvolmaaktheden weer dubbel zo goed
Oud maar niet out !
-
Oei, het was zeker niet veel zaaks die vergadering, meme-rietje?
Het is niet gemakkelijk om iets betaalbaar, ontspannend en toch interessant te programmeren!
Nieuwe wending in Thuis: geen problemen met een kindje op de set en geen verhuis!
Ben blij dat ik toch naar de markt niet ben, triestig weer!
Annelien heeft een naaimachine gekocht, ik leer haar ermee naaien vandaag.
Ik zal haar vragen om een warmer onderlaken en een dikkere deken te helpen op leggen want dat zou wellicht nog te zwaar zijn voor mijn arm.
Ze eet hier vanmiddag maar sinds een jaar is ze vegetariër en eet geen vlees noch vis meer!
Wel nog eieren, alsof die ook niet "dierlijk" zijn, moderne, rare gedachten toch!
Het is niet gemakkelijk om iets betaalbaar, ontspannend en toch interessant te programmeren!
Nieuwe wending in Thuis: geen problemen met een kindje op de set en geen verhuis!
Ben blij dat ik toch naar de markt niet ben, triestig weer!
Annelien heeft een naaimachine gekocht, ik leer haar ermee naaien vandaag.
Ik zal haar vragen om een warmer onderlaken en een dikkere deken te helpen op leggen want dat zou wellicht nog te zwaar zijn voor mijn arm.
Ze eet hier vanmiddag maar sinds een jaar is ze vegetariër en eet geen vlees noch vis meer!
Wel nog eieren, alsof die ook niet "dierlijk" zijn, moderne, rare gedachten toch!
Ivette