welkom iedereen in een knus hoekje

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

hoshinkido
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

21 mei 2019, 10:33

goeiemorgen bekske :D
Afbeelding
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus

Bekske

21 mei 2019, 19:07

Afbeelding
vandaag voor mij toch een drukke dag gehad .Deze voormiddag boodschappen gedaan waar ik bijna niet kom .Dan in de dierenwinkel geweest die is daar kortbij.Om eten voor de grote parkieten ,kanaries de gewone parkiet had nog eten genoeg .Ook voor de juffertjes snoepjes meegebracht alsook eten .Eveneens een nieuwe eetbak voor de nieuwkomer .Had wel ene maar die was een beetje te klein en schoof altijd weg deze heeft iets onderaan .Dat dus niet wegschuift ook nog een speciale kam heb het nu nog niet nodig maar als het haar terug gegroeid is.In de late namiddag de tuinman geweest het was nodig want mijn kleinste zag je niet meer staan in het gras .In twee keren heeft hij het afgereden eerst op een hogere hoogte daarna korter .Ook veel onkruid verwijderd .Morgen word de groene bak leeggemaakt en hij heeft die bak al in de gang gezet zodat ikmorgen vroeg optijd het maar even buiten moet zetten .Want ik moet door het huis ermee en zijn twee treden in de veranda.Dus was dit nu gemakkelijk dat ik de voordeur moet openen en buiten trekken tegenover dat ik door het huis moet.Ja als jegeen achteruit gang heb moet je wel met alles door het huis .Maar ben blij dat ik mijn huisje heb moet geen huishuur betalen het is mijn eigendom.Bijna 40 jaar al in begin was het wel zwaar metde afbetaling want ik was ondertussen ziek gevallen .Maar heb doorgebeten en ben nu tevreden ermee het is wel oud maar goed onderhouden .Morgen is er niks maar donderdag poetshulp zo ik wens iedereen een knusse gezellige avond toe met een goede nacht voor straks groetje

Bekske

22 mei 2019, 09:14

Afbeelding
hallo iedereen ik dacht dat het vandaag ging rustig zijn maar na de middag komt de kinisist.Voor die verdomde nekwervel los te maken .Verder heb ik geen nieuws ben laat moet nog eten groetje

hoshinkido

22 mei 2019, 10:23

goeiemorgen bekske
Afbeelding

Bekske

22 mei 2019, 19:19

Afbeelding
de avond is er weer dus zeg ik geniet ervan iedereen.Heb zopas de deuren dicht gedaan want als de juffertjes de zon zien.Willen ze open deur anders moet ik teveel opstaan want ze gaan voordurend buiten dan .Dan zo ik bij de deur mogen zitten om open en dicht te doen afijn ja ze hebben genoten ervan.Ik moet wel oppassen met de zon maar van binnen kijken soms naar hen dat maak mij blij.Ik steek af en toe mijn neus wel buiten maar zoek dan de schaduw op.Nu dat gras kort is kunnen ze nogal rennen .Soms denk je dat de duivel op hun hielen zitten zo rap.Heb wel een klein uiltje gevangen na de middag maar het was niet lang .Want dat hebben ze niet graag hier zij mogen wel.Afijn ja nu tv avond en morgen op tijd op want de poetshulp komt 14 dagen vliegen zo voorbij vind .Groetje

Bekske

23 mei 2019, 07:02

Afbeelding
hallo iedereen ja ik ben vroeg maar de poetshulp komt nu deze voormiddag 4 uurtjes.Daarna is mijn pijp uit want ik word van dat geloop moe .Afijn ja dan ben ik weer 14 dagen gerust .Ik zo het liever zelf doen maar spijtig genoeg gaat het niet meer dus.Over haar werk zeg ik niks dat heeft toch geen zin blij zijn met wat gedaan is .Nu nog eten en dan zal ze bijna hier zijn groetje

gerarda

23 mei 2019, 07:36

Dag Bekske
Proficiat met uw knus hoekje.
We komen af als we maar kunnen babbelen hé. Zit hier te wachten om naar de huisarts te vertrekken dus zo zag ik je hoekje.
Ben ook druk aan het naaien voor nieuwe zomerkleedjes .Ja we moeten soms eens afscheid nemen van een kleedje dat we graag draagden maar een beetje te smal werd .Ofwel te warm gewassen ,maar ik denk waarschijnlijk ik die wat verdikt ben.
Komt wel weer goed.

groetjes Gerarda

hoshinkido

23 mei 2019, 10:41

goedemorgen bekske,ook mooi weer bij u?
hier volop zon,echt zalig :D

Afbeelding

Bekske

23 mei 2019, 17:30

Afbeelding
hallo iedereen een knusse avond groetje .Deze voormiddag dus poetshulp zodat het weer in orde is .Om de 14 dagen komt ze moet wel nog zelf iets doen weinig .Maar ja hetgeen gedaan is moet ik niet doen want ik kan het niet.Nu de rest van de week rustenwant ik was blij dat ze weg was zodat ik een uiltje kon vangen .Het ging zelf niet om middagnieuws op tv te kijken zo moe.Zopas weer een stukje geeten want ik eet liever iets als ik medicijnen neem .Dat is al een boterham zeg ik altijd als ik die medicijnen neem.Ben geen voorstander van maar doe het om het aangenaam te maken voor mijn eigen .Dan zijn de verschillende soorten pijn min of meer onder controle en leefbaar.Met pijn zitten is niet aangenaam maar er is weinig aan de doen dan medicijnen .Ik probeer iedere dag te genieten van kleine dingen want veel weg gaan zit er niet in .Nu nog mijne thee klaarmaken voor de avond die zet ik bij mij zodat ik weinig moet rondlopen.Want met de avond is mijn pijp uit bij manier van spreken .Geniet jullie maar om het even hoe groetje

Bekske

24 mei 2019, 09:21

Afbeelding
hallo iedereen geniet maar van het zonnig weer ik doe het op mijn manier .Zo heeft iedereen een ander gedacht om zijn dag te vullen .Maar geniet om het even hoe.Want de tijd gaat snel voorbij deze maand is ook al vergevorderd.Zondag zal een drukke dag worden want dan is er heel veel volk op loop .Omdat het moet denk als jullie vrij in zijn dat er weinige zouden gaan dat is mijn gedacht .Ik had een ziekenbriefje van arts dus moet ik daarvoor niet op loop.Want de bus rijd minder dan in de week zo dan bijna twee uren onderweg zijn .Wachten op bus wachten daar enz.Afijn ja het is nu zo groetje

Bekske

24 mei 2019, 17:47

Afbeelding
de avond is er weer dus stuur ik een groetje aan iedereen .De week zit er weeral op bijna weekend.
Geniet van jullie avond en een rustige nacht voor straks .Ik heb me goed bezig gehouden vandaag met van alles en nog wat .Raar nu weten ze mijn naam adres om hun beloftevolle programma in de bus te steken .Er was geen postzegel op wel een gesloten envelop met naam en adres dat is al de derde partij dat het doet.Dus zullen ze het ook hier zo komen in de bus steken.Want de post was daarvoor al geweest met nog meer van die beloftvolle programmas .Afijn ja zondag zal het de hele dag op tv daarover gaan .Wat een circus is het niet de ene belooft dit de andere dat .Zo precies of ze het kunnen doen wat ze beloven.Maar ze moeten toch niet alleen beslissen waarom ze dan die beloftes doen om de mensen blij te maken soms .Er zijn er die daar aan geloven wat ze beloven afijn ja we zullen wel zien hoe snel de beslissing zal komen .
Daarna hopelijk dat ze niet teveel in onze zakken gaan zitten en dat ze hun belofte kunnen waarmaken .Maar dat zal wel niet we zullen ons maar klaar maken en hopen dat ze niet teveel in onze zakken zullen zitten .Want alles word duur voor iedereen wel .Afijn ja genoeg daarover groetje geniet gewoon om het even hoe.

Bekske

25 mei 2019, 08:37

Afbeelding
hallo iedereen het laatste weekend van mei is gestart dus loopt de maand mei op zijn laatste beentjes weer.Wat gaat het snel voor mij toch ,voor jullie ook of niet soms.De zon laat zich toch al zien meer nieuws heb ik niet heb een slechte nacht met veel pijn achter de rug groetje

Bekske

26 mei 2019, 07:46

Afbeelding
vandaag zal het drukop de baan worden .Ik moet niet gaan doktersbriefje ben anders te lang onderweg want de bus heeft zondagdienst alsook hoelang moet je soms niet aanschuiven.Tracht van jullie zondag verder de genieten iedereen groetje

Bekske

27 mei 2019, 07:08

Afbeelding

billyken999

27 mei 2019, 14:24

Afbeelding
Ik hou heel veel van dieren en van de natuur en luister graag muziek