Goedemorgen Seizoentjes,
Oma-C , ik hoop dat jij jou al een klein beetje beter voelt.
Wilde eend, ben gisteren toevallig naar de tandarts moeten gaan voor controle. Voor manlief en mij gaat er niet veel veranderen want wij doen dat al jaren, 2X / jaar naar de tandarts. Gisteren hebben ze foto's gemaakt en ze ontdekte een loszittende vulling in een tand die nog niet ontzenuwd was. Dus kreeg ik een spuitje, ze geeft mij altijd meer verdoving omdat ik zware pijnstillers neem en dus reageer ik niet echt op slechts 1 spuitje. Ze heeft mij dat jaren geleden eens uitgelegd. Ook de huisdokter zei dat dat inderdaad het geval was. Nu, pijn heb ik niet gehad. Er zit nu een nieuwe vulling in en de tandsteen is verwijderd. Heb dan maar meteen een afspraak gemaakt voor de volgende keer in december. Maar natuurlijk was ik langer weg geweest dan voorzien.
Gisteren ook aan het klein GB'tje gestopt want de zonnecrème van Matice was leeg. En door het feit dat hij geen zwarte neus heeft, moeten we daar zonnecrème factor 50 op doen. Ik heb voor kids genomen. Het is een handig busje met een pompje. En dan gisteren zijn neus onmiddellijk ingesmeerd.
Ik vond dat de man aan de kassa me vreemd aankeek. Toen ik thuiskwam en in de spiegel ging kijken, wist ik meteen waarom. Door de verdoving hing mijn mondhoek scheef. Hij dacht waarschijnlijk ook dat ik reeds gedronken had, want toen ik hem nog een prettige dag wenste, kwam dat er heel onduidelijk uit

.
En vandaag ben ik opgestaan met een ontsteking van mijn monnikskapspier. Is heel dik en voelt warm aan. Heb ontstekingsremmer liggen en met wat geduld zal de pijn wel weg gaan. Ga me vandaag wel wat koest houden.
Zo, ik ga niet alle namen noemen, maar wens eerst de zieken en die met pijn van harte beterschap en voor iedereen een mooie woensdag, veel liefs en een dikke knuffel.