In de Vier Seizoenen reeks 31 zomer 2023
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Was zinnens deze morgen om boodschappen te gaan.
Zal namiddag worden.
Moet nog iets gaan afgeven ergens.
Heb mijn hand verkeerd gelegd vannacht.
Normaal gezien gaat dien pijn dan wel over na een warme douche.
Nu niet dus.
Hopelijk lukt het fietsen.
Een mens durft hier de laatste tijd zijn mail amper open doe.
Of buiten komen.
Die is overleden en die is overleden en die mag niet meer fietsen en die niet meer auto rijden.
Die en die is opgenomen in het WZC...
Huis te koop van de oudste inwoners van de straat...
Het enige goede eraan is dat oude vetes begraven worden en de buren elkaar in hun miserie nader komen.
Ik ga nog wat was weg leggen en proberen een klein beetje te strijken.
Gisteren moeten opgeven.
De zon is de strijd aan het verliezen hier.
Dames maak er desondanks een zonnige dag van.
Zal namiddag worden.
Moet nog iets gaan afgeven ergens.
Heb mijn hand verkeerd gelegd vannacht.
Normaal gezien gaat dien pijn dan wel over na een warme douche.
Nu niet dus.
Hopelijk lukt het fietsen.
Een mens durft hier de laatste tijd zijn mail amper open doe.
Of buiten komen.
Die is overleden en die is overleden en die mag niet meer fietsen en die niet meer auto rijden.
Die en die is opgenomen in het WZC...
Huis te koop van de oudste inwoners van de straat...
Het enige goede eraan is dat oude vetes begraven worden en de buren elkaar in hun miserie nader komen.
Ik ga nog wat was weg leggen en proberen een klein beetje te strijken.
Gisteren moeten opgeven.
De zon is de strijd aan het verliezen hier.
Dames maak er desondanks een zonnige dag van.
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29

Hallo iedereen,
Clive: binnen heb ik geen spinnen , maar buiten genoeg. Nu beginnen ze buiten terug van die webben te maken. Is elk jaar zo deze tijd , en als je dat niet ziet, loop je erin, met de spin op je. Gisteren ook voor gehad. Doe je die web kapot, de volgende dag hangt ze er terug. Van spinnen heb ik geen schrik , enkel als het hele grote zijn.
Het cadeautje voor de grote broer was een succes. Nichtje had al foto's doorgestuurd als hij ermee aan het spelen was.
Oma-C: succes bij de oogartse.
Dames, tot morgen allemaal.
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Nog een gezellige avond allemaal
Dank je anjelierken, de oogartse wil
mijn beide ogen opereren en nieuwe
lenzen steken want iets anders ken niet meer
de glazen van mijn bril vernieuwen zal niet helpen
dus ik weet waar ik voorsta, wat moet dat moet hé
we moeten nog een afspraak maken want er staat
nu nog vanalles op de kalender
Slaapwel allemaal en tot morgen...
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
Bekske - Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

het is toch hoe goed een hond kan onthouden.Ik heb hier eentje als ze buiten is voor haar toertje dagelijks de zelfde weg .Maar eentje kan het niet laten als ze aan bepaald huis komt waar een madam achter haar gordijn zit .Daar doet ze telkens haar plasje op de stoep .Dan hoor je een gebonk op de venster en doet ze de grdijn opzij zet mijn hond zich neeren bekijk haar zo en begint de hondonnozele snuiten te trekken tot groot ergenis van deze dame .Mijne hond beslist zelf wanneer ze verder ga ik mag doen wat ik wil niet meegaan ze moet het uit vrije wil doen .Ik giet daarwel de laatste tijd water over maar ja die blijft maar op haar venster kloppen en de hond vind dat leuk denk denk .Dus ik heb een kleine pestkop rond lopen Nochthans is dat een rijhuis en toch altijd aan het juiste zet zehaar neer vooreen plasjegeniet van jullie dag groetje
Laatst gewijzigd door Bekske op 23 aug 2023, 09:03, 1 keer totaal gewijzigd.
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes,
Oma-C, wat er die uitslag van de oogarts. Ik had zo gehoopt dat het niet ernstig zou zijn en dat het op te lossen viel met oogdruppels of sterkere glazen in jouw bril. Mijn kaarsje heeft ditmaal niets geholpen.
Weinig te vertellen vandaag. Moet dadelijk beginnen aan het HH. Keuken/living zijn al gedaan,want manlief blijft thuis werken. Kan me dan boven door amuseren met de extra taak. Ga wel de was doen, want het is misschien de laatste dag van deze week datwe hem kunnen buiten hangen.
Liefs en een dikke knuffel voor jullie allemaal.
-

Een fijne zonnige woensdag de week gaat weeral in twee...
en we gaan alweer naar het eind van de maand....
Geen wonder dat we oud worden als het zo rap gaat
Geniet van wat kan en luister naar je lichaam....
clive, dat de glazen niet meer konden helpen had de
oogartse al eens gezegd, en dat mistig zicht is de
laatste maand opgekomen, dus wist ik al ongeveer
dat het zo zou uitdraaien.... ach ja ik ben niet de enige
en alles aan een lichaam verslijt.....ik zal het ook weer
wel overleven....
Veel sterkte en moed aan wie het nodig heeft....
-
wilde eend 2 - Lid geworden op: 06 okt 2019, 22:40
Dag seizoentjes allemaal .
Oma C : weer een aantal ingrepen voor u die moeten gebeuren. Ik leef met je mee . En wat moet , dat moet : zo lang de dokters nog kunnen helpen . Maar het is weer een zware periode waar je door moet hé.
Heel veel sterkte !
Hier ook niet veel nieuws . Proberen buiten wat te doen tegen het onkruid : een hopeloze zaak .. Dus met stukjes en beetjes werken en luisteren naar je lichaam , zoals Oma C ook schrijft .
Aan alle seizoentjes veel moed en sterkte !
Oma C : weer een aantal ingrepen voor u die moeten gebeuren. Ik leef met je mee . En wat moet , dat moet : zo lang de dokters nog kunnen helpen . Maar het is weer een zware periode waar je door moet hé.
Heel veel sterkte !
Hier ook niet veel nieuws . Proberen buiten wat te doen tegen het onkruid : een hopeloze zaak .. Dus met stukjes en beetjes werken en luisteren naar je lichaam , zoals Oma C ook schrijft .
Aan alle seizoentjes veel moed en sterkte !
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
Weer woensdag vandaag, dus vroeg eten en het liefst buiten. iets wat rap klaar is: gebakken eitjes met friet. en dan moet ventje zijn wekelijkse plicht doen. Morgen zou het ander weer zijn. Bij de pedicure zat ze wat lang aan mijn grote linkerteen te prusten.bleek daar een eeltkrater te zitten. ik heb de prijslijst van de kapster maar ik zal zelf maar mijn haar wassen. maar dat is voor straks. Lilly was vanmorgen in een betere bui. ik mocht op haar buikje wrijven. maar ik had rap in de gaten dat ze wilde dat ik stopte. voor ze kon uithalen met haar poot was mijn hand al lang weg. Beneden tegen Gimly gezegd: neen, neen en nog eens neen. ik wil buiten, ik wil binnen, ik wil mijn ontbijt. ontbijt is voor pappie. vandaag pak eten die aankomt. dat is wat ik de laatste tijd nog koop mopperde ventje. kat-eten. Ik laat hem maar mopperen. Ga ik vandaag verder doen aan de eettafel? hangt er vanaf. ik kan er misschien een half uurtje aan besteden, en zien hoever ik geraak. ik heb geen afwas. moet wel nog wat plastic flesjes leeggooien en in een nieuwe blauwe zak steken. juist opletten dat mijn maag niet keert door die meurende vuilniszak.
Oma C: mijn moeder is daar ook aan geopereerd. en toen moest ze niet van bril veranderen. ze mocht gewoon haar oude bril voort gebruiken. ventje komt juist terug van een boodschapje dat hij gedaan heeft. hij komt bv niet in aanmerking voor gewone lenzen. Links is zijn slechtse oog.hij blijft veroordeeld tot het dragen van een bril. en zou dit jaar nog eens naar de oogarts moeten. je krijgt hem al met geen stokken naar de huisarts.
zijn haar was zodanig dik dat stefanie er een kussen kon meevullen. en het zou nog uitgedund moet worden. ik kan moeilijk via wis* blonde elastiekjes en schuifspeldjes kopen. En daar zit Gimly weer te bedelen. Lilly ligt in de hangmand. ze vind het veel te warm buiten.
Nu rap pillen pakken want het is al bijna 11 uur. ventje mag al de parasol gaan open zetten. maar we moeten binnen blijven voor de pakjesdienst. kunnen ook de bel meepakken naar buiten. ( de versterker) Gisteren na het grillen van de spieringen via de dvd speler naar Bones gekeken en toen ineens zwart scherm. batterij was leeg. ik ben binnen dan verder gaan kijken naar CSI.
als Lilly het al warm vind dan zal ik dat ook wel vinden. maar ik heb hier binnen nog de zwenkventilator. maakt een hoop herrie. "t zal ook warm zijn op de kamer van ventjes moeder. ik verwacht die rond 19 u terug.
ik zal wel buiten zitten lezen in 'the count'.
Fijne dag seizoentjes
Weer woensdag vandaag, dus vroeg eten en het liefst buiten. iets wat rap klaar is: gebakken eitjes met friet. en dan moet ventje zijn wekelijkse plicht doen. Morgen zou het ander weer zijn. Bij de pedicure zat ze wat lang aan mijn grote linkerteen te prusten.bleek daar een eeltkrater te zitten. ik heb de prijslijst van de kapster maar ik zal zelf maar mijn haar wassen. maar dat is voor straks. Lilly was vanmorgen in een betere bui. ik mocht op haar buikje wrijven. maar ik had rap in de gaten dat ze wilde dat ik stopte. voor ze kon uithalen met haar poot was mijn hand al lang weg. Beneden tegen Gimly gezegd: neen, neen en nog eens neen. ik wil buiten, ik wil binnen, ik wil mijn ontbijt. ontbijt is voor pappie. vandaag pak eten die aankomt. dat is wat ik de laatste tijd nog koop mopperde ventje. kat-eten. Ik laat hem maar mopperen. Ga ik vandaag verder doen aan de eettafel? hangt er vanaf. ik kan er misschien een half uurtje aan besteden, en zien hoever ik geraak. ik heb geen afwas. moet wel nog wat plastic flesjes leeggooien en in een nieuwe blauwe zak steken. juist opletten dat mijn maag niet keert door die meurende vuilniszak.
Oma C: mijn moeder is daar ook aan geopereerd. en toen moest ze niet van bril veranderen. ze mocht gewoon haar oude bril voort gebruiken. ventje komt juist terug van een boodschapje dat hij gedaan heeft. hij komt bv niet in aanmerking voor gewone lenzen. Links is zijn slechtse oog.hij blijft veroordeeld tot het dragen van een bril. en zou dit jaar nog eens naar de oogarts moeten. je krijgt hem al met geen stokken naar de huisarts.
Nu rap pillen pakken want het is al bijna 11 uur. ventje mag al de parasol gaan open zetten. maar we moeten binnen blijven voor de pakjesdienst. kunnen ook de bel meepakken naar buiten. ( de versterker) Gisteren na het grillen van de spieringen via de dvd speler naar Bones gekeken en toen ineens zwart scherm. batterij was leeg. ik ben binnen dan verder gaan kijken naar CSI.
als Lilly het al warm vind dan zal ik dat ook wel vinden. maar ik heb hier binnen nog de zwenkventilator. maakt een hoop herrie. "t zal ook warm zijn op de kamer van ventjes moeder. ik verwacht die rond 19 u terug.
ik zal wel buiten zitten lezen in 'the count'.
Fijne dag seizoentjes
Cats Rule!
-
De week moest leeg blijven.
Ondertussen staat er alle dagen wel iets op het programma geschreven.
Normaal gezien hadden we vandaag in Hasselt afgesproken, mijn vriendin en ik.
Verzet naar latere datum wegens ik te moe en teveel last.
Ga toch proberen het gras te maaien in stukjes.
Morgen regen en de dagen erna ook nog.
Verder in stukjes en beetjes mijn slaapkamer zo ver mogelijk leeg maken als ik kan.
Al een lijstje maken van wat ik mee ga nemen naar Leiwen.
Wat ben ik blij dat er morgen vier uur extra hulp kan komen.
Hopelijk geraakt die door de strijk.
Stralend blauwe hemel hier.
Geen wolkje aan de lucht.
Buurvrouw is de haag aan het snoeien.
Gekke situatie hier.
De ene buurvrouw klaagt dat die haag te hoog is.
De andere buurvrouw klaagt ook dat die haag te hoog is.
Tja, beter dan dat tegen mij te vertellen, die daar weinig kan aan doen, zouden ze eens met mekaar daarover moeten praten. Wat tenslotte gebeurd is.Resultaat: buurman is de dwarsligger. De vrouwen kunnen er niet tegenop...
Dus is de dappere buurvrouw er dan maar aan begonnen langs haar kant.
Op de ladder...Wat senioren tegenwoordig allemaal moeten kunnen en durven omdat er geen hulp geboden wordt het heeft geen naam.
Dappere dames doe wat jullie graag doen en geniet ervan vandaag!
PS: Bekske jouw hondje is geweldig!
Ondertussen staat er alle dagen wel iets op het programma geschreven.
Normaal gezien hadden we vandaag in Hasselt afgesproken, mijn vriendin en ik.
Verzet naar latere datum wegens ik te moe en teveel last.
Ga toch proberen het gras te maaien in stukjes.
Morgen regen en de dagen erna ook nog.
Verder in stukjes en beetjes mijn slaapkamer zo ver mogelijk leeg maken als ik kan.
Al een lijstje maken van wat ik mee ga nemen naar Leiwen.
Wat ben ik blij dat er morgen vier uur extra hulp kan komen.
Hopelijk geraakt die door de strijk.
Stralend blauwe hemel hier.
Geen wolkje aan de lucht.
Buurvrouw is de haag aan het snoeien.
Gekke situatie hier.
De ene buurvrouw klaagt dat die haag te hoog is.
De andere buurvrouw klaagt ook dat die haag te hoog is.
Tja, beter dan dat tegen mij te vertellen, die daar weinig kan aan doen, zouden ze eens met mekaar daarover moeten praten. Wat tenslotte gebeurd is.Resultaat: buurman is de dwarsligger. De vrouwen kunnen er niet tegenop...
Dus is de dappere buurvrouw er dan maar aan begonnen langs haar kant.
Op de ladder...Wat senioren tegenwoordig allemaal moeten kunnen en durven omdat er geen hulp geboden wordt het heeft geen naam.
Dappere dames doe wat jullie graag doen en geniet ervan vandaag!
PS: Bekske jouw hondje is geweldig!
-
Goeienamiddag
ik ben naar de apotheek gewandeld om
het medicament dat gisteren niet voorradig was te gaan halen
en bij het naar huis gaan in li**een paar boodschappen gedaan
want morgen moet ik naar de dokter en vrijdag naar de kapster
Het is een drukke week en ik ben vlug moe tegenwoordig
Warm is het buiten amaai! straks even in de douche want
het zweet loopt over m'n rug, nu even uitblazen met iets fris...
in de schaduw met een beetje wind is het heerlijk
Helena, het gaat niet altijd zoals we het graag willen
Groetjes allen en voor later op de avond nog een goeie nachtrust
tot morgen... :lol
het medicament dat gisteren niet voorradig was te gaan halen
en bij het naar huis gaan in li**een paar boodschappen gedaan
want morgen moet ik naar de dokter en vrijdag naar de kapster
Het is een drukke week en ik ben vlug moe tegenwoordig
Warm is het buiten amaai! straks even in de douche want
het zweet loopt over m'n rug, nu even uitblazen met iets fris...
in de schaduw met een beetje wind is het heerlijk
Helena, het gaat niet altijd zoals we het graag willen
Groetjes allen en voor later op de avond nog een goeie nachtrust
tot morgen... :lol
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29

Hallo iedereen,
Oma-C: dat is een oogoperatie die veel uitgevoerd wordt . Als het echt noodzakelijk is, kun je daar moeilijk aan onderuit. Want waarschijnlijk gaat dat alleen maar slechter worden. En zo lang de dokters kunnen helpen, mogen we al blij zijn.
Bekske: ja, ze hebben hun eigen willetje . Wat zou er gebeuren als je de volgende keer langs de overkant van die straat en dat huis loopt ?
Daarstraks koude boontjes in de mayonaise gegeten met aardappelen en gebakken vis. Had deze morgend vroeg de boontjes al geplukt . Ik merk dat we stilletjes aan naar de herfst toegaan. Alles begint vochtig te staan s'morgens typisch voor de herfst.
Gisteren appelmoes gemaakt van afgevallen appelen . Dat deden we vroeger thuis en bij mijn grootouders ook. Een beetje nostalgie
Dames, tot morgen allemaal.
-
Bekske - Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

ps het heeft geen zin om naar de overkant te gaan want ze loopt niet graag naast autos enz en ik heb dat al meerdere keren geprobeerd maar leg ze zich in midden van straat neer .Het is een hond met een sterk willetje .ik probeer haar ook in de goot haar plasje te laten doen maar neen hoor ze wil daar op de stoep groetje
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
Amai, wat kunnen buren V lawaai maken als die op de koer zitten. ze hadden bezoek en buurman heeft zo'n luide bulderlach. ik zat te lezen in 'the count' en moest op een bepaald moment een hele bladzijde herlezen. Lilly was ook buiten maar iedere keer ze die lach hoorde schrok ze. ze keek dan met een blik van: wel ja, die vlieg is nu ook weg! 'k had 'em bijna! en ik hoorde dat ze een fles wijn ontkrukten. dat wordt plezanter en plezanter dacht ik. buurman is normaal een bierdrinker. net zoals hun buurman. die drinkt Duvel. op de burendrink was hij geduveld.
Er is dit jaar geen burendrink. net zoals er dit jaar geen nieuwjaarsdrink was. de datum was al afgesproken maar toen de 14 de januari aankwam: niets. misschien moeten we dit gewoon laten vallen nu Joyce voltijds met haar regenboogproject bezig is. tsja: mooie liedjes duren niet lang. het was nochtans altijd gezellig tot.... eerst mocht Joyce van wijlen de freule geen straatfeest meer houden in de straat. toen kwam covid. en ja de rest is zoals ze zeggen geschiedenis. deze buurt wordt hier langzaam een spookwijk. op zondag als het slecht weer is, zie je geen kat buiten lopen. alleen deze die een hond of hondjes uit te laten hebben. en dan moet het soms ook nog rap-rap gaan.
ik ben benieuwd hoe laat mijn kaas zal arriveren. Gisteren leverden ze een pak kat-eten en mijn pakje van Wis*. mijn hoedje en die speld. in het hoedje zit een knijpspeld voor vast te maken aan je haar. die voile moet nu nog naar beneden getrokken worden want dat zat opgeplooid. dat gaat dan in mijn kast tot ik een gelegenheid heb om dat ik dragen. misschien in Boezinge? veel volk kan dat kerkje niet aan trouwens. en het is de urne die op de plaats van de kist zal staan. Guy en Jean-Pierre, twee van de zonen van haar zuster zijn daarvoor aan het kijken. want de begrafenisondernemer zal met die urne over verschillende wegen rijden en daar heb je toestemming voor nodig. de familie zal met eigen wagens gaan denk ik. Neef moet uit Wevelgem komen. en ik denk niet dat hij de kleine zal meehebben. en de tweeling zal nog te klein zijn om uren stil te zitten. normaal trekt Gust zich van zijn omgeving niet veel aan. het is eerder Miel die zijn keel openzet. is geen schootjeszitter.
Ventje zei dat hij me vandaag na de boodschappen gaat helpen met het wassen van mijn haar. vooral om af te spoelen. Lilly zal wel komen kijken wat wij aan het doen zijn. ze is toch zo nieuwsgierig. Gimly zat deze morgen naar zijn lege teljoor te kijken. ik zei tegen hem als je er nog lang naar staart zal er wel iets in belanden. en hij had boven een stinkiepoo gedaan en had direct zus achter hem. dan heeft is het dametje die bak gaan bedekken. met veeel zand. ook vandaag moeten die sensorlampjes gehangen worden. het zal er anders weer niet van komen. als je uit de badkamer komt wordt dat heel gevaarlijk 's nachts. je ziet geen steek en je moet eerst over Gimly stappen als die daar ligt te maffen. dus dat is langs de muur tasten tot ik het deurgat vind. gelukkig is die straatlamp er nog. als je eenmaal binnen bent kan je de weg naar bed vinden. Vanmorgen mocht ik weer buikje wrijven. ze lag daar weer uitnodigend. en keek naar mij op toen ik stopte. ja, meis, ik moet naar de badkamer voor mijn ochtendritueel. Plassen en mijn haar kammen. anders zie ik eruit als een halve wilde als ik met dat bedhaar beneden ben. het is goed genoeg om de kat te laten schrikken. Gisteren een nieuwe playlist moeten maken. liedje van Warren Zevon gevonden en opgeslagen. en dan de lange videoclip van 'Bad'. en toen moest ik een nieuwe playlist aanmaken. grr. ik ga een kopje koffie gaan maken. zal smaken en dan de uitslag van mijn 'Perfect Plates' gaan bekijken.
Fijne dag seizoentjes
Amai, wat kunnen buren V lawaai maken als die op de koer zitten. ze hadden bezoek en buurman heeft zo'n luide bulderlach. ik zat te lezen in 'the count' en moest op een bepaald moment een hele bladzijde herlezen. Lilly was ook buiten maar iedere keer ze die lach hoorde schrok ze. ze keek dan met een blik van: wel ja, die vlieg is nu ook weg! 'k had 'em bijna! en ik hoorde dat ze een fles wijn ontkrukten. dat wordt plezanter en plezanter dacht ik. buurman is normaal een bierdrinker. net zoals hun buurman. die drinkt Duvel. op de burendrink was hij geduveld.
ik ben benieuwd hoe laat mijn kaas zal arriveren. Gisteren leverden ze een pak kat-eten en mijn pakje van Wis*. mijn hoedje en die speld. in het hoedje zit een knijpspeld voor vast te maken aan je haar. die voile moet nu nog naar beneden getrokken worden want dat zat opgeplooid. dat gaat dan in mijn kast tot ik een gelegenheid heb om dat ik dragen. misschien in Boezinge? veel volk kan dat kerkje niet aan trouwens. en het is de urne die op de plaats van de kist zal staan. Guy en Jean-Pierre, twee van de zonen van haar zuster zijn daarvoor aan het kijken. want de begrafenisondernemer zal met die urne over verschillende wegen rijden en daar heb je toestemming voor nodig. de familie zal met eigen wagens gaan denk ik. Neef moet uit Wevelgem komen. en ik denk niet dat hij de kleine zal meehebben. en de tweeling zal nog te klein zijn om uren stil te zitten. normaal trekt Gust zich van zijn omgeving niet veel aan. het is eerder Miel die zijn keel openzet. is geen schootjeszitter.
Ventje zei dat hij me vandaag na de boodschappen gaat helpen met het wassen van mijn haar. vooral om af te spoelen. Lilly zal wel komen kijken wat wij aan het doen zijn. ze is toch zo nieuwsgierig. Gimly zat deze morgen naar zijn lege teljoor te kijken. ik zei tegen hem als je er nog lang naar staart zal er wel iets in belanden. en hij had boven een stinkiepoo gedaan en had direct zus achter hem. dan heeft is het dametje die bak gaan bedekken. met veeel zand. ook vandaag moeten die sensorlampjes gehangen worden. het zal er anders weer niet van komen. als je uit de badkamer komt wordt dat heel gevaarlijk 's nachts. je ziet geen steek en je moet eerst over Gimly stappen als die daar ligt te maffen. dus dat is langs de muur tasten tot ik het deurgat vind. gelukkig is die straatlamp er nog. als je eenmaal binnen bent kan je de weg naar bed vinden. Vanmorgen mocht ik weer buikje wrijven. ze lag daar weer uitnodigend. en keek naar mij op toen ik stopte. ja, meis, ik moet naar de badkamer voor mijn ochtendritueel. Plassen en mijn haar kammen. anders zie ik eruit als een halve wilde als ik met dat bedhaar beneden ben. het is goed genoeg om de kat te laten schrikken. Gisteren een nieuwe playlist moeten maken. liedje van Warren Zevon gevonden en opgeslagen. en dan de lange videoclip van 'Bad'. en toen moest ik een nieuwe playlist aanmaken. grr. ik ga een kopje koffie gaan maken. zal smaken en dan de uitslag van mijn 'Perfect Plates' gaan bekijken.
Fijne dag seizoentjes
Cats Rule!
-

Een zonnige donderdag voor zolang het zal duren
wij hebben hier vannacht al een regenbui gehad
er staan plassen hier en daar...
Toch maar het beste maken van wat kan....
en vanavond naar de huisarts.....
Een fijne dag allemaal
-
Te zien aan de terrastafel heeft het hier ook geregend.
Seffens uitvaart van kennis.
Ik kan niet gaan want heb andere afspraak die ik niet durfde verzetten.
Even oud als ik.
Sommige mensen hebben toch meer op hun bordje dan anderen.
Allez telefoon van de hulpen.
Die van deze namiddag is zogezegd ziek.
Morgen komt er iemand voor vier uur.
Deze namiddag kon twee uur ook.
Ik ga denk ik onderduiken maar het is nog wat t vroeg voor een winterslaap vrees ik.
Dames kom de regendag door.
Hier staat een en ander op de buienradar voor tegen deze middag.
Seffens uitvaart van kennis.
Ik kan niet gaan want heb andere afspraak die ik niet durfde verzetten.
Even oud als ik.
Sommige mensen hebben toch meer op hun bordje dan anderen.
Allez telefoon van de hulpen.
Die van deze namiddag is zogezegd ziek.
Morgen komt er iemand voor vier uur.
Deze namiddag kon twee uur ook.
Ik ga denk ik onderduiken maar het is nog wat t vroeg voor een winterslaap vrees ik.
Dames kom de regendag door.
Hier staat een en ander op de buienradar voor tegen deze middag.