Goedemorgen Seizoentjes,
Oma-C, blij jou terug te zien en vooral te lezen dat het al een beetje beter met jou gaat.
Je hebt gelijk wat dat boodschappen doen betreft. Manlief doet tegenwoordig alle boodschappen, want wij moeten in 3 supermarkten zijn. En dat is te vermoeiend voor mij, meestal doe ik intussen de strijk en bij gebrek daaraan, maar dat gebeurt niet vlug, begin ik aan het huishouden. En het is inderdaad zo, dat er af en toe dingen worden vergeten. Die gaan we dan wel namiddag halen, want moeten dan meestal toch naar de bloemist. En dan terug naar huis.
Ik ben eindelijk klaar met de dressing, maar ben dan ook een week verloren door ziek te zijn. Maar nu mag ze gezien worden. Hebben jullie dat ook, dat als je bijvoorbeeld een kast volledig uit wast en terug ordent, je daar zoveel plezier aan kunt hebben en je het niet laten kunt die kast af en toe open te doen en je werk te bekijken?
Matice heeft me wakker gemaakt, hij moest buiten. En nu is mijnheer een stevige dut aan het doen.
Vorige vrijdag zijn we met hem naar de dierenarts geweest voor zijn jaarlijkse spuiten en een bloedprik/ Dit laatste om te weten of hij genoeg vitamine B12 heeft. Moet daar straks voor bellen. Als hij er niet genoeg heeft, moet hij deze bijnemen . Ik was wel trots en blij. De DA vroeg hoe oud Matice nu was, hij is 7 en de DA zei dat het precies was of hij een hond van 2 jaar aan het onderzoeken was. Ikke blij natuurlijk.
Moet de planning van wat ik vandaag wil doen nog maken. Inderdaad, het gaat hier ook in stukjes en beetjes.
Ondertussen staat hier ook de paasboom, het is zoals steeds een grote. En hij is heel mooi geslaagd, al zeg ik hetzelf, er hangen ook kleine lichtjes in. De kast is ook mooi geworden met mijn haasjes erop. Manlief had mij enorm verrast met een nieuw paashaasje van Villeroy & Boch, wel eentje uit de outlet, lees een haasje van het vorige seizoen. De nieuwe zijn ons iets te prijzig.
Zo, ik wens iedereen een mooie maandag. Voor de zieken heel veel beterschap. Liefs en een dikke knuffel voor jullie allemaal.